Grat, mert az q*va nagy dolog hogy ezt belátod... sokan, sokat mondanak... lehet kezdő motor is 600as sztem, de sport semmiképp. egyszerűen egy tapasztalt motorost is megtréfálhat kigyorsításkor, a döntéshez szükségek erők és sebességeket nem is firtatom... egyébként kezes motor, egy ringre...
kisninja előnye szerintem, hogy kanyarban full gáz mellett sem megy el a feneke, kezelhetősége egyenesen könnyed... de ezzel is lehet perecelni.
Sztem aludjá egyet azért erre... én a fél karomat odaadnám egy r6osért... de úgy nehezebb motorozni
KAKUKK TOJÁS! Tisztelettel érdeklődöm nincs valakinek tipje ehhez hasonló vagy ilyen csomagtartó, CBR 600 f-re, amire esetleg oldaldoboz is szerelhető lehetőleg gyári hol található, merre kutakodjak?
Köszi, de Danihoo megírta DVD-re csak még nem jutott el hozzám. Ha nem küldi hamarosan akkor kérem Tőled emailen. 102 megás levelet mivel lehet küldeni egyáltalán?
Ez Magyarland Lefelé menő oldalon kint van hogy az az utolsó kút a határig (asszem OMW) De aki a határ másik oldaláról jön az - mint sok helyen itt - forduljon föl, haljon éhen, vagy tanuljon meg magyarul Intoleráns egy hely ez, neked mákod van hogy kint élsz Egyszer majd felkerekedek én is
Bituman, ne idegelj, ha Letenyenel lepsz be az orszagba, akkor a vadiuj autopalyan Siofokig nincs kut... Mondom ilyen nincs, hat ebben az orszagban ugy epitettek autopalyat, hogy nincs rajta benzinkut? Es telleg nem volt, szerencsere erre rajottem, mielott leallt volna a jargany, mert a Z-t nem egy alom tolni az ut szelen... Azert kiirhattak volna a hataron, hogy vagy most tankolj, vagy Siofokon... Vicc.
Örültem, hogy rábukkantam erre a fórumra. Ősszel vettem egy Ninja 250-est, Danihoo kollégáét. Nem sokat mentem vele eddig, de nagyon klassz gép, remélem jó élményekkel fog gazdagítani. Várom a tavaszt...
Üdv a csapatnak! köszi az ajánlatot, de rögtön keresni kezdtem, és letöltöttem egy 250 oldalas robbantottrajzos szervízkönyvet a nettről, amiklor a mocit megvettenm.
Grat a géphez. Én nagyon szerettem, most összel adtam el... Nagyon jó kis túra gép volt: levitt Rómáig... és vissza is hozott...
egyébként alkatrész témában ajánlom az amerikai ebayt... az én motorom 2004es amerikai belpiacos volt, de összenéztem a 88as hazai modellel, és nem sok különbség van... érdemes nézelődni, mert havonta szétdobnak egy motort alkatrésznek.
Továbbá tudok adni szervízkönyvet a modellhez, sajnos csak angolul ha érdekel.
Üdv. Lánchoz. én 32e kilométert mentem le egy lánc szettel, mégpedig a gyárival. Sajnos vagy szerencsére ezek a gépek nem adnak akkora erőt hátra, hogy a lánc egyenetlenül nyúljon. szépen idővel nyúlik, erre reagálva hátrébb kerül kicsit a hátsó kerék... amíg lehet. Persze előfeltétel a láncvédelem, jó minőségű láncspray 300-500kmerenként, és persze az ember finom balkeze: ha szereted, hogy indulásnál ugorjon egyet és ráengedet a kuplungot, nem csak a kuplungot bántod.
Vagy nem árt ismerni a környéket Pl. Dunaújváros és Kecskemét között nem sok kút van....Bár a kicsi Z elég jól tud hisztizni ha szomjas...finom kiírja hogy FUEL
kisninja előnye szerintem, hogy kanyarban full gáz mellett sem megy el a feneke, kezelhetősége egyenesen könnyed... de ezzel is lehet perecelni.
Sztem aludjá egyet azért erre... én a fél karomat odaadnám egy r6osért... de úgy nehezebb motorozni