Ebben lehet vmi igazság, nha de aki vesz egy 600-as sportgépet és 90-el közlekedik vele az vagy hülye vagy hazudik....nyilván a tudás is számít nem csak a motor, de mégis csak jobb az esélyem egy esetleges váratlan eseményt túlélni 120 nál mint 220-nál.:)
SpeedBike: A fogyasztás nekem eddig a bejáratás alatt számításaim szerint 3,4 litykó +-1,2 deci :) Arra az esetre ha esetleg nem számoltam volna pontossan. :) danihoo: szívessen megmutatnám ha Pécsen laknék, de 150 km odébb élek (Kiskunhalas) :)
szeva... szóval vettél egy negyedliteres ninját, és itt Pécsett... szeretném látni, megvizslatni... én a 2004es USA-béli előddel tekergek, az elmúlt 3 éve 30000 km-ert... mert jókisgépez. Mert városi rohangálónak is 5*os, de ez a motor levitt Rómába, Krakkóba, Prágába... vagymi:D
HI. Tetszett a marketing nélküli szöveg. Itta topikban irtam, h 19% THM mel találkoztunk a kis ninja
esetében. Ha nem veszed tolakódásnak,... Te kp. v hitelre vetted. Engem csak a thm érdekelne.
Az USA ban 3500$ 530.000 HUF igaz a karburátoros változat. Na ezt csak úgy megjegyeztem.
Az uzemanyagszint-jelzo nem standard tartozeka egy motornak! A tobbsegnel csak jelzolampa van, hogy keves van benne, tankolj. Egy ido utan az ember mar tudja, mennyit mehet el á jargannyal, es kesz.
ó, ha csak a motor számítana, hogy életben maradsz e... gondolom ha van egy nagyobb motorod akkor sem kötelező gyorsabban menned vele, az más kérdés, hogy megteheted és hogy milyen a vérmérsékleted... a motort és motorozást még ha "kicsi" is a jószág ne tekintsd életbiztosításnak... sok Szimós is halt már meg és attól félek nem azért mert max. 120-al mentek
amúgy jó lenne, a virsli gumiban igazad van, az odabasz! az enyémmel is azért megy a pálya oylan gyorsan.. kár hogy kicsi (naaagyon) a motor, meg hogy nem olyan sornégyes mint az enyém.. azt bírnám újonan.
Szervusz vagymi!
Annyit szeretnék még kérdezni, hogy járatás alatt hány lityi benzint gurít le a torkán a vas? Mert hallottam valami max 3 lityis fogyasztásról...
Kicsi én is bekapcsolódnék a témába. Van már némi tapasztalatom ugyan nem sok (600km) a motorral kapcsolatban, mivel én már beruháztam egy ilyen gépre. Az árral kapcsolatban: az igaz, hogy a külföldi példányokhoz képest vizsonylag magas az ára (listaár) de a márkakareskedők mentségére legyen mondva, hogy alkudni is lehet rendessen....legalábbis nekem sikerült (kb 200 Ft. extra / forgalombahelyezés /ingyenes szervíz és egyéb kedvezmények formájában). Ajánlom figyelmetekbe a Pécsi Kawasaki kereskedést, korrekt csapat és nem rajtad akarnak meggazdagondi inkább a minnél nagyobb darabszámért dolgoznak. :) A motorral kapcsolatban: én még a bejáratás alatt vagyok (600 km) de: ami szembetűnő - lévén hogy vezettem már nagyobb vasat is próba erejéig - viszonylag kényelmessen ülsz rajta illetve a nagyobb vasakkal szembeni órási előnye ( a virsli gumik miatt), hogy kanyarban utolérhetetlen nagyonn tesrtvérei számára, és tényleg szinte magától kanyarodik mintahogy azt jópár tesztben írták is. Végsebessége 180 vs 170? Kit érdekel, nem pályázni vettem, szeretem az életet és nem szeretném sem egy szélvédőn sem egy fa oldalában végezni. 120-130-as utazót tökéletessen jól abszolválja ami sztem egy átlagos képességű embernek bőven elég kell, hogy legyen ha élni akar. Amúgyis 250-estől sodát senki se várjon....Végsebességet még nem próbáltam lévén még bejáratós, de 120-ig jó a gyorsulása (még így is hogy 6000 fölé nem pörgetem --6. ban 90 km/h)amit eddig csak egy előzésnél próbáltam. Szakaszerűen szeretném bejáratni a vasat. Összeségébe véve aki kisfenntartási költséggel rendelkező motort szeretne és nem meghalni valahol az út mentén, hanem élvezni a motorozást annak nagyn jó választás lehet a tini ninja:)
Teljesen igazad van... Engem is dumálnak rá nagyobb, erősebb sportmotorra, de inkább a fokozatosságot tartanám be. Nem akarok száz lóerővel száz méter után megcsókolni valamelyik fát... Lehet, hogy (majdnem) ugyanolyan nehéz, mint a Honda CBR, lehet, hogy gyorsulásban elveri az RS125ös, De még mindig ugyanúgy lehet élvezni a motorozást, mint bármelyik más gépen. Olvastam tesztekben a TiniNinja alacsony fogyasztásáról, sportos kinézetéről, ami nálam hatalmas pozitívum. Egyetlen dolog, ami rettenetesen nem tetszik, az a műszerfal. Legalább az üzemanyagszintmérőt ne felejtették volna ki...
Számomra nagyon szimpatikus motornak néz ki a kis zöld Ninja, mostmár 100%, hogy ilyen motorra ruházok be, amint összeszedtem a vételárhoz szükséges pénzt
Érdekes, hogy végig olvasva a topicot, a motorról nem sokat olvashat az ember. Van itt okoskodó, gyülölködő, buta, egyszerű, elvakult és mániákus is, csak olyan van kevés aki értelmesen, objektíven és higgadtan hozzá tudna szólni.
Azt sem pontosan értem, miért van sokaknak az a kényszer érzete, hogy mindenkit olyan motorra kell rábeszélni, ami nagyobb, gyorsabb, erősebb. Mintha egy ~250 kilós járművel nem is lehetne közlekedni, ha nem lenne benne 100 lóerő és az átlag ember számára teljesen felesleges és kihasználatlan technikai. Nem azzal van bajom, aki ilyennel jár, egészségere váljon.
(Azokról a fogyatékosokról, akik más topicokban járnak vergödni, hogy az ő motorjuk milyen gyors meg mennyivel jobb - mintha bárki is kérdezte volna - nem is beszélnék, nézzenek magukba.)
Kicsit szánalmasnak érzem ezt az egészet, az ember kedvét nem hogy a motortól, de még a motorozástól is simán el tudjátok venni egyszerűségetekkel.
Most pedig egy picit a motorról is...
- Minden oldal, riport és más leírás pozitívan nyilatkozik róla, nem túl drága*, remek \"kezdő\" motor, illetve azoknak tökéletes, akik nem egy autóból vagy betonfalból akarnak feltétlenül kilógni derékig, persze csak véletlenül. Kompromisszumos megoldás, nem túl nagy, nem túl kicsi, kényelmes is meg sportos is, megy is, meg nem is. Ha valaki még ágálni szeretne: Ne vegyél ilyet, és? Azért még más vehet, ugye?
- (*) Ami a kishazánkban történő vásárlást illeti, már sokkal érdekesebb, két okból is. Az első, hogy a környező országokban a motor 1M+ körül van átszámítva, amihez a regisztrációs adó csak 135-t tesz hozzá, tehát a matek vége az, hogy nálunk egy kerek százassal többet kell odagurítani érte. Cserébe van dzseki, meg kártya ami elméletben 40 pénzt ér, jah és egy nevetséges hitelajánlat. Vagyis 10%-al drágább, bár adnak érte ezt-azt, de azért az közel sem ekkora érték.
A második pedig, hogy azon nem tudok mosolyogni, hogy az amcsiknál ~600 pénz a motor ( Igaz, nem ugyan az a motor, hiszen pl. nem Euro3-as, lévén minek, stb és direkt még olcsóbbra csinálták az ottani piacra, hiszen ott más a választék: Van még 500-as és 650-es Ninja és emellé jön még a ZX6/10/14 - igen, 14 :D)
Szóval ezt körbe lehet magyarázni, meg komplex, DE. Az nálam erősen kiverte a biztosítékot, hogy az ottani műszerfalra, üzemanyag mutató került és nem a hőmérő. Mindez azért, mert a nép így kivánta. Biztos páran azt mondják, hogy ez apróság, de én azért szívesen tökön rúgnám, aki miatt itthon a piros ledet kell nézegetni, kint meg ugyan azon a panelen r
Én erősen gondolkodom rajta, hogy eme tökéletes középútra ruházzak be, menjek vele 1-2 évet, megtanuljak rendesen motorozni és eldöntsem milyen nagy gépen is ülnék szívesen. (Túra, sport, vagy inkább vissza ülök a fotelba - sose lehet tudni.)
Örülnék, ha azok, akik egy összefüggő mondatot se tudnak leírni magyarul, kímélnének attól, hogy megpróbálnak vérbe oltani, ellenben szívesen látnék tartalmasabb és/vagy tapasztalatokra alapozott hozzászólásokat.
Az egyik sportmotoros cikkben azt olvastam hogy 180 kmh a vége. Egy másik oldalon meg azt hogy 7,0 másodperc alatt futja a százas tempót, és 170 km/óra a végsebessége.
Addigis sok örömöt(és jobb időt) kívánok a tininidzsához!
üdv.: vagymi voltam ismét:)
üdv.: vagymi
üdv
esetében. Ha nem veszed tolakódásnak,... Te kp. v hitelre vetted. Engem csak a thm érdekelne.
Az USA ban 3500$ 530.000 HUF igaz a karburátoros változat. Na ezt csak úgy megjegyeztem.
Annyit szeretnék még kérdezni, hogy járatás alatt hány lityi benzint gurít le a torkán a vas? Mert hallottam valami max 3 lityis fogyasztásról...
Kicsi én is bekapcsolódnék a témába. Van már némi tapasztalatom ugyan nem sok (600km) a motorral kapcsolatban, mivel én már beruháztam egy ilyen gépre. Az árral kapcsolatban: az igaz, hogy a külföldi példányokhoz képest vizsonylag magas az ára (listaár) de a márkakareskedők mentségére legyen mondva, hogy alkudni is lehet rendessen....legalábbis nekem sikerült (kb 200 Ft. extra / forgalombahelyezés /ingyenes szervíz és egyéb kedvezmények formájában). Ajánlom figyelmetekbe a Pécsi Kawasaki kereskedést, korrekt csapat és nem rajtad akarnak meggazdagondi inkább a minnél nagyobb darabszámért dolgoznak. :) A motorral kapcsolatban: én még a bejáratás alatt vagyok (600 km) de: ami szembetűnő - lévén hogy vezettem már nagyobb vasat is próba erejéig - viszonylag kényelmessen ülsz rajta illetve a nagyobb vasakkal szembeni órási előnye ( a virsli gumik miatt), hogy kanyarban utolérhetetlen nagyonn tesrtvérei számára, és tényleg szinte magától kanyarodik mintahogy azt jópár tesztben írták is. Végsebessége 180 vs 170? Kit érdekel, nem pályázni vettem, szeretem az életet és nem szeretném sem egy szélvédőn sem egy fa oldalában végezni. 120-130-as utazót tökéletessen jól abszolválja ami sztem egy átlagos képességű embernek bőven elég kell, hogy legyen ha élni akar. Amúgyis 250-estől sodát senki se várjon....Végsebességet még nem próbáltam lévén még bejáratós, de 120-ig jó a gyorsulása (még így is hogy 6000 fölé nem pörgetem --6. ban 90 km/h)amit eddig csak egy előzésnél próbáltam. Szakaszerűen szeretném bejáratni a vasat. Összeségébe véve aki kisfenntartási költséggel rendelkező motort szeretne és nem meghalni valahol az út mentén, hanem élvezni a motorozást annak nagyn jó választás lehet a tini ninja:)
Tisztelettel: vagymi
Teljesen igazad van... Engem is dumálnak rá nagyobb, erősebb sportmotorra, de inkább a fokozatosságot tartanám be. Nem akarok száz lóerővel száz méter után megcsókolni valamelyik fát... Lehet, hogy (majdnem) ugyanolyan nehéz, mint a Honda CBR, lehet, hogy gyorsulásban elveri az RS125ös, De még mindig ugyanúgy lehet élvezni a motorozást, mint bármelyik más gépen. Olvastam tesztekben a TiniNinja alacsony fogyasztásáról, sportos kinézetéről, ami nálam hatalmas pozitívum. Egyetlen dolog, ami rettenetesen nem tetszik, az a műszerfal. Legalább az üzemanyagszintmérőt ne felejtették volna ki...
Számomra nagyon szimpatikus motornak néz ki a kis zöld Ninja, mostmár 100%, hogy ilyen motorra ruházok be, amint összeszedtem a vételárhoz szükséges pénzt
Azt sem pontosan értem, miért van sokaknak az a kényszer érzete, hogy mindenkit olyan motorra kell rábeszélni, ami nagyobb, gyorsabb, erősebb. Mintha egy ~250 kilós járművel nem is lehetne közlekedni, ha nem lenne benne 100 lóerő és az átlag ember számára teljesen felesleges és kihasználatlan technikai. Nem azzal van bajom, aki ilyennel jár, egészségere váljon.
(Azokról a fogyatékosokról, akik más topicokban járnak vergödni, hogy az ő motorjuk milyen gyors meg mennyivel jobb - mintha bárki is kérdezte volna - nem is beszélnék, nézzenek magukba.)
Kicsit szánalmasnak érzem ezt az egészet, az ember kedvét nem hogy a motortól, de még a motorozástól is simán el tudjátok venni egyszerűségetekkel.
Most pedig egy picit a motorról is...
- Minden oldal, riport és más leírás pozitívan nyilatkozik róla, nem túl drága*, remek \"kezdő\" motor, illetve azoknak tökéletes, akik nem egy autóból vagy betonfalból akarnak feltétlenül kilógni derékig, persze csak véletlenül. Kompromisszumos megoldás, nem túl nagy, nem túl kicsi, kényelmes is meg sportos is, megy is, meg nem is. Ha valaki még ágálni szeretne: Ne vegyél ilyet, és? Azért még más vehet, ugye?
- (*) Ami a kishazánkban történő vásárlást illeti, már sokkal érdekesebb, két okból is. Az első, hogy a környező országokban a motor 1M+ körül van átszámítva, amihez a regisztrációs adó csak 135-t tesz hozzá, tehát a matek vége az, hogy nálunk egy kerek százassal többet kell odagurítani érte. Cserébe van dzseki, meg kártya ami elméletben 40 pénzt ér, jah és egy nevetséges hitelajánlat. Vagyis 10%-al drágább, bár adnak érte ezt-azt, de azért az közel sem ekkora érték.
A második pedig, hogy azon nem tudok mosolyogni, hogy az amcsiknál ~600 pénz a motor ( Igaz, nem ugyan az a motor, hiszen pl. nem Euro3-as, lévén minek, stb és direkt még olcsóbbra csinálták az ottani piacra, hiszen ott más a választék: Van még 500-as és 650-es Ninja és emellé jön még a ZX6/10/14 - igen, 14 :D)
Szóval ezt körbe lehet magyarázni, meg komplex, DE. Az nálam erősen kiverte a biztosítékot, hogy az ottani műszerfalra, üzemanyag mutató került és nem a hőmérő. Mindez azért, mert a nép így kivánta. Biztos páran azt mondják, hogy ez apróság, de én azért szívesen tökön rúgnám, aki miatt itthon a piros ledet kell nézegetni, kint meg ugyan azon a panelen r
Én erősen gondolkodom rajta, hogy eme tökéletes középútra ruházzak be, menjek vele 1-2 évet, megtanuljak rendesen motorozni és eldöntsem milyen nagy gépen is ülnék szívesen. (Túra, sport, vagy inkább vissza ülök a fotelba - sose lehet tudni.)
Örülnék, ha azok, akik egy összefüggő mondatot se tudnak leírni magyarul, kímélnének attól, hogy megpróbálnak vérbe oltani, ellenben szívesen látnék tartalmasabb és/vagy tapasztalatokra alapozott hozzászólásokat.
én is ott vettem a zxr-t hitelre.