Haaat, ez a majdnem eselytelen szitu kategoria... 1:0 a szilva javara... No de legalabb fel vagy avatva, az a par karc meg nem szamit. Soha rosszabbat!
Nos! Newton meglátása az almával kapcsolatban tapasztalatom szerint :) helytelen, mivel nem csak az tud le esni ilyenkor a fáról, hanem a rohadt szilvák is.
A fejen lehet hogy nem okoznak akkor sérülést, de az aszfaltra kerülve romboló fegyverré válnak :)
Hát engem sikerült két vállra fektetniük! Szó szerint :)
Hogy történt? Hát tökig döntött moci, (amivel nem is lenne gond mert stabilan állja a sarat ilyenkor) jobbos ívű kanyar, csak a kanyarban egy elhagyatott senki földjén lévő ringló szilva-fa.
A többit már nem nehéz kisakkozni! :)
Hogy mi volt rajtam? Full full extrás delux kawás cucc. Úgy hogy még olcsón megúsztam szerencsére.
A kis szaros is! :) Egész jól összerakták pár karcon kívül semmi baja sem lett.
Szerintem a sokk nagyobb volt mindkettőnknél, mint a sérülés.
Hahó mindenkinek!
A kis ninja ismét bizonyitottaelőttem, hogy van benne kraft bőven! :)
-"Bár fent a gálya, s lent a víznek árja. Azért a víz az úr!"
A kép magáért beszél! :)
Apám szerint kétféle motoros létezik, aki már bukott, és aki eztán fog! :)) Nagyon Bölcs ember. :)
Elmondhatom, hogy nem csak hogy az első vagyok, aki ilyet vett, hanem valószínüleg az is aki már meg is röptette! :)
A találkozóban délután benne vagyok, csak az a baj, hogy nem nagyon vok arra ismerős.(most megyek Orfűre először életemben) De, ha vmi jól felismerhető helyet mondasz egy pontos időpontal azt remélem megtalálom.:)
no az pont ideális lenne... egyébként a pécsi kawasakistól 2 percre lakom, de orfű sincsen messze... sőt!
nemtom hogyan hányan turáztok stb. milenne ha szombat délelőtt v. délután orfűn a pécsi tó végénél lévő nagy gátnál futnánk össze.?
Szombaton megyek Pécsre, konkrétan Orfűre, de Pécsre is beugrok a motorkereskedéshez az új dzsekimért:) Szal, ha kíváncsi vagy egy fekete modellre egyeztetés után szívessen megmutatom:)
Sokan esnek abba a hibába, hogy optikai tuningnak nézik a gummát. merthogy a virsli gumma má hogynézki.
A tininidzsa elődjének egyik nagy hibája a 16 collos gumma (viszont könnyebb: 139 kg szárazon, és erősebb 29Kw)
Az enyémre pont ma tetetem föl a 120(!)/80as pirelli mt75 elnevezésű virslit hátra. egyszerűen azért mert a gyári 130as gumma "laposabb" ezért a motor könnyebb döntése ellen dógozik.
Ja a motortartósság: az új kisninja motorját az elődje ihlette igen sok tekintetben: 32000 km került bele, és eddig olajcsere 6000-8000ezrenként és egy szelephézag állítást kellett eszközölni rajta.
Mindekenkinek sok örömöt hozzá, és ha vki pécsett kering egy ilyennel, keressen meg :D:D
Akinek ilyen gépe van írna nekem egy két pozitív és negatív véleményt a mociról?
Előre is köszi.
amint ebben változás lesz, írok...
Vagymi: említettem a vezetéstechnikai tréninget, a részleteket, képeket a
www.stopmotoros.hu
oldalunkról tudod megnézni, érdemes fórumra reggelni, vagy email elérhetőséget megadni, mert akkor írunk meghívót.
Egyébként mindenkinek ajánlom, de mint kitűnő fordulékony motor, a kisninja kifejezetten alkalmas erre.
üdv.
A fejen lehet hogy nem okoznak akkor sérülést, de az aszfaltra kerülve romboló fegyverré válnak :)
Hát engem sikerült két vállra fektetniük! Szó szerint :)
Hogy történt? Hát tökig döntött moci, (amivel nem is lenne gond mert stabilan állja a sarat ilyenkor) jobbos ívű kanyar, csak a kanyarban egy elhagyatott senki földjén lévő ringló szilva-fa.
A többit már nem nehéz kisakkozni! :)
Hogy mi volt rajtam? Full full extrás delux kawás cucc. Úgy hogy még olcsón megúsztam szerencsére.
A kis szaros is! :) Egész jól összerakták pár karcon kívül semmi baja sem lett.
Szerintem a sokk nagyobb volt mindkettőnknél, mint a sérülés.
A kis ninja ismét bizonyitottaelőttem, hogy van benne kraft bőven! :)
-"Bár fent a gálya, s lent a víznek árja. Azért a víz az úr!"
A kép magáért beszél! :)
Apám szerint kétféle motoros létezik, aki már bukott, és aki eztán fog! :)) Nagyon Bölcs ember. :)
Elmondhatom, hogy nem csak hogy az első vagyok, aki ilyet vett, hanem valószínüleg az is aki már meg is röptette! :)
Egyébként egyedül jössz-mész?
nemtom hogyan hányan turáztok stb. milenne ha szombat délelőtt v. délután orfűn a pécsi tó végénél lévő nagy gátnál futnánk össze.?
üdv.
Sokan esnek abba a hibába, hogy optikai tuningnak nézik a gummát. merthogy a virsli gumma má hogynézki.
A tininidzsa elődjének egyik nagy hibája a 16 collos gumma (viszont könnyebb: 139 kg szárazon, és erősebb 29Kw)
Az enyémre pont ma tetetem föl a 120(!)/80as pirelli mt75 elnevezésű virslit hátra. egyszerűen azért mert a gyári 130as gumma "laposabb" ezért a motor könnyebb döntése ellen dógozik.
Ja a motortartósság: az új kisninja motorját az elődje ihlette igen sok tekintetben: 32000 km került bele, és eddig olajcsere 6000-8000ezrenként és egy szelephézag állítást kellett eszközölni rajta.
Mindekenkinek sok örömöt hozzá, és ha vki pécsett kering egy ilyennel, keressen meg :D:D
MSN: szarkadaniel(kukac)yahoo(pont)com