Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt mind értem és igazatok is van. Tisztában vagyok vele hogy csak a javamra válhat. Amint időm és persze a pénzem is engedi részt veszek egy ilyenen, a képeket elnézve jó "móka" lehet. De egyenlőre fontosabb a megfelelő öltözék és így hogy az ajándékutalvány annyiban lesz mint a tanfolyam nem fogok hanyatt homlok rohanni erre a tréningre.Mert az utalványt pár hónapon belül le kell vásárolni ha jól emlékszem.
Hat az a helyzet, hogy pl en evente tobbszor is kicsengetem az a 40ezret ajandekutalvany nelkul is, es rendszeresen eljarok a MOBITT treningjeire. Lehet, hogy ez sokba kerul, de a motor javitasa ennel sokkal tobbe kerul, es iden csak az esztergomi korforgalomban 3x jottek ki elem ugy, hogy 100% eltaknyolok, ha nem jartam volna treningezni. A tobbi helyszint nem szoktam szamolni, csak ezt a korforgalmat... Inkabb sporolok treningre mint rohangaszok a biztositoba meg a szervizbe. Sajna sokba kerul, de nem varhato el az sem, hogy az oktato ingyen toltse a szabadidejet bena motorosok dirigalasaval. Es egy ilyen trening legalabb olyan szorakoztato, mint egy hetvegi kiruccanas, es az is kerul ennyibe... Ingyen is vannak treningek, csak utanna kell jarni, lesni az ivtm honlapjat pl. Lehet sajnalni a penzt ilyesmire, ahogy lehet strandpapucsban is motorozni, csak nem biztos, hogy megeri...
Majd ha elesel vagy nekimész egy autónak olyan szituációban amit megtudtál vna oldani ha elvégzed az ingyenes tréninget majd másként fogod gondolni.Én a yamaha mesterkurzuson voltam,jelentős részét álja a yamaha hungária így "csak" 12ezer forint volt.De megérte.nagyon is
Hát igen, azt gondoltam hogy hasznosak az ilyen tréningek de így nem éri meg nekem. Kifizetek 40et a tanfolyamért aztán kapok ugyanennyiért ajándékutalványt. Hát ezt inkább egyenlőre hanyagolom. Köszi a véleményeket. Egyébként hátsó motortartóállványt ki mennyiért tud?
javaslom mindenkinek a boncterem-visszautasítottak rovatot.ááááááááááá...én szétröhögtem magam!
Ráklikkeltem a linkre,jó az oldal.Valóban nem ártana egy ilyet elvégezni,mert az autodidakta motorozás a rossz beidegződésekkel együttjár.Jövőre jó lenne résztvenni rajta.(csak mindíg az a fránya idő)
:)

okos ember más hibájából tanul...

Ja és kétszer vágtam szalagkorlátnak a motort: a 90es ballonosságú gummák olyanok voltak az alig 140 kilós kisninján, mint a fordított háztető... ahogy elkezdél dönteni, hirtelen dölt és nem folyamatosan... és ez rendkívül kellemetlen élmény... meg kellett szokni, nem feltétlen előny.

Amúgy ha motoros tréningben gondolkodtok, ajánlom a

www.stopmotoros.info

-oldalt... Én is részt vettem, és segítem a napok szervezését. Itt is profi motoros rendőrök adnak hasznos tanácsokat, progresszív pályákon fejlesztik a képességeket... főleg a baleset elkerülő manővereket ...

Aki eddig ott volt, sokat profitált belőle... ja és ingyenes. (amíg sponzorokat találunk)
Na erről beszélek.Amíg kisebb motorokkal robogtam,nem volt ennyire kényes kérdés a papucs.Nem véletlen rágódok ezen a témán ennyit,hiszen tapasztalat híján az ember másoktól szerzi be azt.Erre találták ki a fórumot.
Több ember ,több tapasztalat,jobb döntés.Nem ragaszkodok a saját hülyeségemhez,hiszen nagymotoros multam gyakorlatilag nincs,bár 23 éve motorozok.
Ja, próbát megér... egyet gondolj végig: amikor a motort döntöd egy kanyarban, mondjuk kicsit jobban egészen a lábtartóig... mindkét gumma oldalára kerül le a legnagyobb felületre... a szélesebb gumma ugyanazzal a ballonossággal laposabb, magyarán a döntés hátul és elől máshogy alakul.

Mindezt megérzed ha több méretet kipróbálsz. ( én 16 coll 100/80 130/80 as gyári mellett a 100/90 130/90 és a 100/80 120/80 összeállítást kipróbáltam...)
megírtuk...
Fölösleges szélesebb gummát tenni rá, csak a fordulékonyságát rontja el, plussz többe is kerül. A kinézethez elég dizájnos a motor így is...
Lacek, a MOBITT tréning jelenleg szerintem a létező legjobb, mindenképp megéri elmenni rá! Igazából minden tavasszal el kéne menni... Motoros rendőr-oktatók tartják. Nagyon sokat lehet fejlődni, ha az ember hallgat az oktatóra. Utcai motorozásra használható gyakorlatok vannak, nem pályatréning!
Hazudnék,ha azt mondanám nem szeretném ,hogy szélesebb papucsok feszüljenek a hátsómon.Elsősorban azért nézek a téma után tüzetesebben,mert nem vagyok nagy májer ezen a téren és kíváncsi vagyok,ha már úgy is gumit kell vennem,akkor milyen gyártmányt és milyen méretet érdemes.Elsődleges szempont a biztonság és stabilitás és csak utána designe.Viszont ,ha különösebb gondot nem okoz a méretváltás a vastagabbat választom.Ennyi az egész.
Sajnos hét közben a munkám miatt nem tudtam a tréninget beszúrni,a hétvégéimet meg egyszerűen nem akartam elszúrni.Szóval lövésem sincs mi a menete és egyáltalán kell-e fizetni.Ahogy én gondolom(ilyen esetekben általában így van)a tréning díja megközelítőleg 40000.-amit befizettetnek és ezután ebben az értékben kapsz vásárlási utalványt.Ha úgy nézzük ingyen van,de az ajándékot 40000.-ért tulajdonképpen megveszed.Persze ez csak tipp,inkább nézz pontosan utána a kawasakinál.Mindenesetre ha van alkalmad végezd el,mert szerintem csak tanulsz és mindenképpen nyersz vele.
Mint mindenki én is kaptam olyan lehetöséget hogy ha elvégzem a Mobit vezetéstechnikai tréningjét akkor kapok 40000ft os väsärläsi utalvänyt a Kawasakinál.Ezzel kapcsolatban kérdezném hogy valaki részt vett rajta?Mennyi idöt vesz igénybe és menyibe került?Megéri-e elvégezni?
Nyugodtan, én azt választanám.
r17.hu
continental conti twist 100 130 méretbe
szerintem az egyik legjobb gumi
pályán egyszer se csúszott meg gyorsan melegszik
és a 2db csak 18ezer
há, én az fzr-rel pl egy rommá és kagylóssá kopott heidenau wings-szel mentem mikor a videóimat csináltam..
Pályázni szted jó lenne a HEJ!DE NAU! ?125ös R-re?
nemtudom mennyi az ára.De sztem felesleges 130asnál nagyobb gummát rakni a ninjára.Úgy tervezték meg úgy a jó hidd el.az a 140es max viccesen mutatna rajta,közelsem jól...ÉS pilot sporty asszem csak 130/70esbe van hátulra
Gumiválasztásról: sokat töbrengtem én is a gumma kérdésen...Gyárilag az enyémet egy fos dunloppal hozták ki ami nem tapadt és nem is volt tartós... ami bevált: metzeller lasertec- iszonyat jól tapad, jó minőségű gumma. Pirelli sport demon- gyakorlatilag metz minőseg... ez a két cég már gyakorlatilag egy.

Amit mérlegelésre ajánlok: HEIDENAU... sokan lehúzzák, mert nem a "nagy márkák" egyike... de igen puha, ebből kifolyólag jó tapadást biztosít... és olcsó... viszont az én erős kanyartempóimmal idén elment 2 szett nyáron...

A gyári mérettől nem nagyon érdemes eltérni, mert egyszer kiszámolták a geometriát és minden aprónak tűnő változást megérez az ember, főleg ilyen kis motoron... szélesebb gummát csak azért venni mert legalább nem virsli... hát ez elárul vmit a motorosról is.
Nekem 16 coll még a felni és 120as(!) gumma van hátul.
De-de. benzinkutas amerikai ninja... egyenlőre még tulaja...

Én a nyáron beletettem 14 000 km-ert, 250es volta ellenére elvitt Rómába, Szlovén hegyekbe, Ljubjanába, Prágába, Bécs és Alpokba... szóval jól összerakott kis gépetek van nektek is... vigyázatok rá.

Én egyenlőre abbahagyom a motorozást, egyszerűen kimotoroztam magam és megérett az autóvásár.


Meglátásom 3 év után:
Egyet kell megérteni... nem sport, hanem sportos... ha tiszteled 250es jellegét és nem húzod a bajszát a tiltásig, minimális kopással, olajfogyasztással hálálja meg... olajat 6000enként szigorúan (folyékony alkatrész) amúgy puha keverék gumma, sport fékbetét és mehet a menet... többivel vacakolni is kár.