Kawasaki ninja 250 idomszett egyben eladó minimalis sérülés ami javítva lett oldalidomról van szó a többi idom szép és kifogástalan szép a fényezés és waxolva is rendszeresen van.
Fiatalok, figyuzzatok!
Eladóvá válik szeretett motorom. Heteken belül megkapom a törzskönyvet is most zárom a hitelét. Kezdő motornak, vagy ingázni kiváló választás. Kawasaki Ninja 250 , végig szervizelt, jó állapotban első tulajtól eladó. A2-vel is vezethető! Nem volt nyírva, általános közlekedésre használtam a mindennapokban. (2008 34000km) Oszd meg vagy keress a Facebookon/Nógrádi Róbert Szentes
Szezonvégi ruházati és bukósisak akció a fehérvári Kawasakiban
10-60% közötti leárazás sisakokra, ruházatra, dec. 31-ig, vagy amíg a készlet tart!
/AGV, SHOX, GIVI, Berik, Spyke, stb/
Köszi a leírást! Nagyon tetszik amúgy a gép, így fekete-ezüstben különösen jól mutat.
A rezonanciáról máshol is olvastam már, állítólag a modellfrissítések után javult a helyzet.
Egyszer kéne már egy ilyet tesztvezetnem, kíváncsi lennék, hogy milyen az az alulról érkező nyomaték, meg mennyire vitték el túrás irányba, de a helyi márkakereskedésben csak kisebb (Ninja 300) meg nagyobb (Z1000, Versys 1000 stb.) tesztmotorok voltak eddig.
Köszi mégegyszer, és gratula a géphez, sok boldog km-t vele!
Egyre többet mászkáltam már a kicsivel városon kívül, meg túrázgatni is szívesen mentem volna ezért cseréltem le. 2008as ABS-est kaptam annyiért amennyiért eladtam a 250R-t szóval szinte cseréltem.
Meg vagyok vele elégedve, ennyi (900e) pénzért ez egy jó kis gép. A 250Rhez képest ami más, kicsit túrásabb a kormány, viszont nekem kényelmesebb a lábtartás. Karakterisztikája teljesen más, nagyon nyomatékos már lent is. Sajnos a gyári dobbal nincs hangja ezért lecseréltem egy akrrára, ami után a motor kicsit rángatott, így került bele egy power commander, ami átprogramozta a levegő/üzemanyeg arányt. Így sokkal jobb, de 4e alatt még így is rángat néha, bár ez lehet más miatt, de annyira nem zavar. 650 sor kettő egyénként rezonál mint a szar, pl 4000ren az egész fejidom muzsikál. Vannak rá gyári kawa szivacs kitek az idomillesztések közé, de kb fél év és zörög megint, szóval ehhez hozzá kell szokni.
Motorilag egyenlőre ok, olajat nem eszi, hajtom pedig. Futómű kb mint a kicsit ninján, nekem megfelel. Két személlyel is frankó. A fékek(egyenlőre nincs fém fékcsövem) nem valami jók, de ritkán fékezek :)
Fogyasztása annyi mint a 250Rnek de tényleg :) 4-5l.
Dobtam rá fekete plexit, tükröket, bár még így sem tetszik annyira mint anno a250R de szerintem szép gép.
Szia! ER-6f-et vettél a Ninja után? Neked hogy vált be?
Én is azon gondolkodom már jó ideje, a 2012-es modellfrissítés utániak meg külsőre is nagyon bejönnek (mondjuk előtte is tetszettek mindig), és bár a vásárlás még jóval odébb van, kíváncsi lennék, milyen a váltás Ninjáról, mennyire vagy elégedett vele.
Ilyennel sem találkoztam még, fórumon sem. A dőlésérzékelőt kizárhatod, az nem "elveszi az erejét", meg nem a gázreakciót rontja el, hanem ha azt hiszi, hogy eldőlt a motor, akkor egyszerűen leállítja.
Nekem is úgy tűnik, hogy nem kap benzint, lehetne befecskendező hiba (esetleg ECU?), de nem tűnt olyan nagynak a baleset, hogy megsérüljön. A javított tank lehet gond.
Miskolc környékén nem tudok jó szervízt, Debrecenben igen, ha addig hajlandó vagy elmenni, a Yamaha Máthé szervizénél dolgozik egy nagyon korrekt szaki, őt merem ajánlani mindenkinek. Ja, és a név ne tévesszen meg, az Kawasaki márkaszervíz is egyben.
Ööö és még kimaradt , hogy a tankot javitották , mert volt rajta egy horpadás , lehetséges , hogy ott babráltak el valamit ami miatt akadozna a benzinfolyás ?
Helló :)
Nekem még tavasszal volt egy incidensem , hogy nem adtak elsőbbséget és elém hajtottak , már nemvolt időm lefékezni de majdhogynem sikerült . A biztositó mindent fizetett és rendbe is rakták a mocit ... esztétikailag . Többször is visszavittem már a szervizbe , elég sokat ott volt és annyi pénzből uj motorra is futotta volna :D De a lényeg , hogy totál véletlenszerűen gyorsitásoknál kb. 9-10 ezer fordulatszámnál leáll a motor , elfogy az ereje , aztán már nem reagál a gázra és végleg leáll , de utána pöccre indul minden alkalommal. Namármost a "szervizben" rákötötték a diagnosztikai programra és semmi problémát nem jelzett , tesztelték is egy hétig , de hát persze , hogy akkor nem jelentkezett a probléma . Soha az életben nem akarok oda visszamenni már , ezért kérek itt segitséget , hátha valaki találkozott már ilyen problémával , esetleg egy hibás dőlésérzékelő esetén viselkedhet igy a motor ? Vagy valami komolyabb lesz a gond ? Még a befeckendezésre vagy benzinhiányra tudok gondolni , de fogalmam sincs mi lehet , esetleg ha valaki tud valamilyen valós képességekkel rendelkező motorszervizt Ózd-Miskolc környékén azt is megköszönném :) De nagyon hálás lennék bárminemű segitsegert a hiba lokalizálásában :) Egy 2012 es Ninjáról lenne egyébként szó 9500 km el . A válaszokat előre is koszonom.
Ne aggódj, teljesen normális, a jelenség a kartergáz miatt van, amit újrafelhasználás és nyomáskiegyenlítés végett visszavezetnek a légszűrőházba; ez gyakran olajpárát is visz magával, ami ott lecsapódhat. Ez minden motornál így van. A légszűrőház alján pont ezért van egy ledugózott cső, amit időnként érdemes leereszteni.
eladó, szinte új, fehér 250R, garantált 293km-rel (kettőszázkilencvenhárom!):
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_ninja_250r-8990351
Köszi!