amúgy voltatok mostanában Dobogókő felé? Én tavaly ősszel mentem arra legutóbb és egy csomó kanyaban le volt szórva sóder.. jófejek
kanyarogni akartok, azért ez az útvonal? mert ha mindegy, akkor javasolnám a velencei tavat a 7-es úton, ami kevésbé kanyagós de szép a táj és jó az út
hello,
nem nézem olyan gyakran a fórumot, bocsi de én is benne lennék valamiben valamelyik hétvégén, ha nem száguldotok
hihi, abizz gyakorolod a tréningen tanultakat?
Eddig kb 500 kmt mentem az új gumikkal (Michelin Pilot Street), de már most érezni hogy ezerszer jobban tapadnak, mint a gyáriak (gondolom nem nehéz..), esőhöz még nem volt szerencsém vele úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni.
Köszi a válaszod, az az információm volt hiányos, hogy a 300as az utódja a 250-esenek, nem állt össze a kép, pedig amúgy nem volt nagy agytörés kitalálni.. :) Most néztem utána az A2es jogsinak, mert majd az lesz, és csak annyit írnak, hogy 35kW-ig, a Ninja 300 pedig 29kW-s, úgyhogy elvileg tényleg belefér. Bár én erről is úgy tudtam, hogy elsősorban 250cm3 a tényleges felső határ és a kW csak másodlagos.
Akkor ez el is dőlt, Kawasaki Ninja 300 a cél augusztusra. Köszönöm mindenkinek!
Szia, nem tudom jól értettem-e a kérdésed, de a Ninja 300 az utódja a Ninja 250R-nek; 2012-től már nem gyártják a 250R-t, legalábbis abban a formában, ahogy 2008-tól létezett. 2013-tól már csak a 300-as van. Amit esetleg láthattál, ami külsőre olyan mint a 300-as, de 250 ccm-es motorral, az is létezik, de csak az ázsiai régióban, mivel ott az eltérő szabályozás miatt továbbra is jobban megéri 250 ccm-rel kihozni mint 300-zal. De Európában csak 300-ast forgalmaznak.
De hogyha meglesz az A2 jogsid, és új motort veszel, biztos vagyok benne, hogy a 300-as Ninja kitűnő választás, és az A2-be bőven belefér, én azt venném. De ha ragaszkodsz a 250R-hez, akkor nézz szét a kereskedésekben, hátha maradt még néhány el nem adott 2012-es, vagy korábbi.
Greenja, írj már egy mailt ide: abyzzoner@gmail.com, és megadom a rendes mailemet amin tudunk beszélgetni, ha van kedved összejöhetnénk néha menni pár karikát, dobogókő, esztergom, bármi jöhet, a lényeg hogy ne legyen trafi
Szerintem egy Kawasaki kereskedest ha megkerdezed ezt ok hamarabb es pontosabb infoval tudnak szolgalni. Keresd peldaul itt a forumon Kawazsoltit, O biztosan tud neked segiteni.
Én 14 éves koromtól lehúztam 3 évet egy RS50-nel, aztán sajnos eladásra került a moci, pedig imádtam, de most így 22 évesen megint van lehetőségem motorozni, méghozzá leteszem az A2es jogsit (mivel sajnos idéntől kezdve 24 évhez van kötve a korlátlan). És mivel ebbe a fórumba írok így gondolhatjátok, hogy azért, mert egy szép új Kawasaki Ninja 250R-t néztem ki magamnak. :) A kérdésem pedig a következő lenne: én úgy láttam a google-n, hogy lesz (vagy van már) 2013as modell, ami úgy néz ki, mint a 300as Ninja. Van arról valami infó, hogy Magyarországon mikor lehet hozzájutni a kicsihez? Csak mert mindenhol a 2012-es modellt találtam. Vagy csak vak voltam? Köszi előre is a válaszokat!
Facebookon nem, de motorozz.hu-n fent vagyok (ugyanezzel a nickkel). (ott van privát üzenet)
Odafelé a következő útvonalra gondoltam: http://goo.gl/maps/3U8zL (az A pont az Agip kút parkolója)
Dobogókőről meg akár Esztergom, Visegrád felé, majd Pilisszentlászló, vagy vmi más.
Többiek?
Cirmoska és "ninja tesód"? tamasx? A HRingen találkoztunk utoljára.
Bocs hogy beleugatok, de ezt speciel tudom, mert nekem is van. :) Arra a kis fémes sávra gondolsz, ahol a lábtartó felett lekopott a fekete festék, ugye? Az attól van, hogy a csizma sarka kidörzsöli. Én kb. évente egyszer lefújom, mindig lejön egy picit, de fogok oda tenni egy védőfóliát vagy tankpad szerű valamit.
tamasx! Láttam a fekete Ninja hirdetésedet hasznaltauto.hu-n, és nagyon tetszik a motor. Kérhetnék a motorról egy kisebb leírást? Képek alapján nagyon szép, ápoltnak tűnik, viszont egy kis szépséghibát véltem felfedezni a kipufogótól jobbra. Az mitől van?
Válaszodat előre is köszönöm.
kanyarogni akartok, azért ez az útvonal? mert ha mindegy, akkor javasolnám a velencei tavat a 7-es úton, ami kevésbé kanyagós de szép a táj és jó az út