Az enyém is feléledt a téli álmából, akksi vissza, pöccre indult a kis drága Meg szombaton hívtak, hogy megjött a gumim, a héten fel is rakják, úgyhogy majd írom a véleményt a Michelin Pilot Streetről
Na igen, én is hasonlókat olvastam neten, szóval valószínűleg ez lesz, pláne hogy az erelyéből nem veszít és semmi más probléma nem jön ezzel egyidőben. Amúgy a hétvégén mentem egy jó 200 kilót vele végig 6. ban, és nem fogyasztott valami sokat :P. Lábjegyzetbe annyit hogy kapott egy kis kikormolást a kipufogó, óra szerint 175 simán megvolt, és még húzott volna (!), nem gondoltam, a 130-as utazó pedig teljesen lazán, azt hittem jobban szenved majd úgyhogy nagyon nagy pozitív csalódás :D Ja és pár óra múlva megjön a 2 sport demon, amit rögtön fel is dobnak s szépségre!
Az nem a tankból jön? Van a tanksapkában egy nyomáskiegyenlítő szelep, tulajdonképp egy lyuk, amit valamiért úgy sikerült kifúrni, hogy ha átáramlik rajta a levegő, akkor néha sípol. Van aki úgy oldotta meg, hogy egy kicsit nagyobbra fúrta a lyukat, így végleg megszűnt a probléma. Szerintem meg lehet oldani kevésbé brutálisan, mondjuk belerakni egy szivacsdarabot vagy ilyesmi, lényeg hogy belerondítsunk a levegő áramlásába. De igazából együtt lehet vele élni. Műszaki hibát nem okoz. Csak félreértésekhez vezet, ha a lámpánál megállsz a fekete ukrán BMW mellett, és véletlen besípolsz neki az ablakon...
Valaki esetleg tud segíteni, vagy találkozott hasonló problémával? (nem mindig) Alacsony fordulaton, pl ha lámpánál elindulok éles sípoló hangot ad ki a drága, majd elmúlik ha egy picit feljebb megy a fordsz. mérő. Miután megvettem a motort, akkor is volt már ilyenre példa, de csak akkor ha leállítottam. Ötlet?
Heh, másik motort nem tudok ajánlani, mert szerény és elfogult véleményem szerint a Ninja a legjobb a 250-es kategóriában. De ez a vélemény ezen a fórumon talán nem meglepő. :)
Amúgy tényleg ideális kezdőmotor, nagyon kezes, de azért nem lehet hamar megunni, lehet élvezetesen is használni. Meg még jól is néz ki. :)
Hirdetést nem tudok; az A korl jogsit meg valóban minden további nélkül átírják az Okmányirodában A2-re.
A ninja teljesen jó választás, ha neten nézelődnél akkor szerintem azt a hasznaltauto.hu-n tedd, esetleg kawasaki márkaszervízeknél érdeklődhetsz, hátha van nekik használt eladó, de sajnos kicsi rá az esély.
Sziasztok!
Elérkezett az a nap is, amikor a szülők bejelentették, hogy hozzájárulnak a motorvételhez. :) A választásom a Ninja 250-re esett. Mivel első motorról lenne szó, ezért fontos a könnyű kezelhetőség, és a Ninjáról jókat hallottam. Ezenkívül még tetszik, hogy sportos, és, hogy a kormány kicsit magasabban van, így kényelmesebbnek is tűnik. Esetleg nem tudtok valami jó hirdetést? Csak és kizárólag fekete színű jöhet szóba. :)
(Másik motorokról is meghallgatom a véleményeteket, ami szerintetek jó). Mindenképpen 4 ütemű motort szeretnék venni.
(Akorl. jogsim van, amit úgy hallottam, hogy kilehet váltani A2-re (+10kW))
Na nekem meg jellemzően feleennyit forog. Bár mondom, autópályára ritkán megyek, városban minek húzgálnám, a kis hegyi utakon, amiken jellemzően munkába járok, meg olyan kanyarok vannak, hogy 60-70-nel fordulva is olyat kell dönteni, hogy szinte leér a lábtartó, ha meg akarom tartani a kanyarsebességet. Szóval kis sebességen is tömény élvezet. :)
Számomra ez szinte hihetetlen, mondjuk nálam 7-8000 alatt ritkán forog . Na majd kipróbálok egy ECO üzemű 100 kilómétert, kiváncsi vagyok mi fog kijönni :)
UI: Feleségem 500 köbcentis ER-5-ével mértem 4 körüli fogyasztást, picit talán felette, de 5-öt azzal sem tudtam elérni. Mondom, vezetési stílus. Az 5.5 az 1.3-as Suzuki Swifttel jött ki, de ezt már csak félve merem leírni...
Elhiszem. Csak nekem nem sikerült megközelíteni még a 4 litert sem. De pont most volt itt erről cikk, a fogyasztásban a legfontosabb tényező a vezetési stílus.
Pont most akartam egy fogyasztást mérni, de megint elfelejtettem... Na majd a következő tankoláskor.
De az Alföldön, városi használatban 3-3.5 közt mértem mindig, közelebb a 3-hoz. Ugyanennyi volt előtte 50-es robogón. (Most meg ugyanennyi 50-es 2T váltós endurón.) Mióta itt lakom a hegyekben, párszor mértem, akkor sem ment 3.5 fölé (főleg város meg hegyi utak, tehát kis sebesség, nem autópályatempó, bár néha az is van).
Pedig nem lehetetlen. Nekem a fogyasztásom 4 liter, és 5,5 között alakult az eddigi tapasztalatok alapján. De mióta shell v-power 100-at tankolok, beállt a fogyasztásom 4 és 5 liter közé. Nekem kiugró értéket olcsó benzinnel, motoros felvonulással egybekötött túrán sikerült összehoznom.
No, csak érdekesség képpen, nekem lazán becuppant a szépségem 5,5-öt városban. Tény, hogy nem éppen "ECO" módban használom... Hamarosan meglesznek az új gumók amúgy, vagy Pirelli super corsa vagy diablo. Na de mindenki menjen kifele, kellemes tavaszi idő van végre! (mondjuk a nap még előbújhatna)
Ezúton tájékoztatunk titeket, hogy az április 12-én lévő Kawasaki Tesztnap alkalmából szervizünkben 20% kedvezményt biztosítunk minden, április 12-én 09-17 óra között leadott gyári Kawasaki alkatrészekre, kiegészítőkre és ruházatokra értékhatártól függetlenül! Megrendeléseket e-mailben adhatjátok le. A 09-17 óra között beérkezett árajánlat érdeklődésekre legkésőbb a következő munkanapon válaszolunk. Természetesen rendelés esetén a 20%-os kedvezményt biztosítjuk.
Mai naptól honlapunkon az „Akciók” menüpont alatt Óriási Kawasaki alkatrész és kiegészítő kiárusítást találhattok akár 60% - 70%-os kedvezménnyel is.
Link: (http://www.red-line.hu/akciok.... )
Az akciók nem vonhatóak össze!
Sziasztok! Ma szembe jött velem egy uj ninja 300-as szombathelyen. Én sajna épp autóval voltam a jó idő ellenére, különben elcsípem a srácot egy interjúra :) Ha esetleg olvassa a fórumot, egy közös gurulást le kellene szervezni...
Nincs, de amúgy szép... és nem is drága ennyiért, ráadásul kereskedésből, szervízkönyvvel... Korrektnek néz ki. Amúgy a képeken lévő kipufogó az a gyári, az ajándék sportkipufogót nem látom, de biztos adják hozzá.
Én is jókat olvastam, de azért egy kicsit tartok tőle, hogy megeszi a tárcsát, úgyhogy lehet inkább gyárit rakok fel..mert egy tárcsát kicserélni kicsit húzósabb mint az a pár ezer amivel többe kerül a gyári :) de aztán lehet kipróbálom csak majd figyelem és az első jelre h megfogja enni kicserélem egy gyárira.
Nissin 2P272, elöl-hátul ugyanaz. Azt nem tudom hogy ezen belül NS vagy SS, szerintem SS.
EBC betétekről jókat olvastam én is, kipróbálnám, de konkrét tapasztalatom nincs vele, csak magazinokban dícsérték.
Amúgy tényleg ideális kezdőmotor, nagyon kezes, de azért nem lehet hamar megunni, lehet élvezetesen is használni. Meg még jól is néz ki. :)
Hirdetést nem tudok; az A korl jogsit meg valóban minden további nélkül átírják az Okmányirodában A2-re.
Elérkezett az a nap is, amikor a szülők bejelentették, hogy hozzájárulnak a motorvételhez. :) A választásom a Ninja 250-re esett. Mivel első motorról lenne szó, ezért fontos a könnyű kezelhetőség, és a Ninjáról jókat hallottam. Ezenkívül még tetszik, hogy sportos, és, hogy a kormány kicsit magasabban van, így kényelmesebbnek is tűnik. Esetleg nem tudtok valami jó hirdetést? Csak és kizárólag fekete színű jöhet szóba. :)
(Másik motorokról is meghallgatom a véleményeteket, ami szerintetek jó). Mindenképpen 4 ütemű motort szeretnék venni.
(Akorl. jogsim van, amit úgy hallottam, hogy kilehet váltani A2-re (+10kW))
Pont most akartam egy fogyasztást mérni, de megint elfelejtettem... Na majd a következő tankoláskor.
De az Alföldön, városi használatban 3-3.5 közt mértem mindig, közelebb a 3-hoz. Ugyanennyi volt előtte 50-es robogón. (Most meg ugyanennyi 50-es 2T váltós endurón.) Mióta itt lakom a hegyekben, párszor mértem, akkor sem ment 3.5 fölé (főleg város meg hegyi utak, tehát kis sebesség, nem autópályatempó, bár néha az is van).
Én meg rendeltem egy láncolajzó készletet, ha felraktam, majd rakok fel képeket, meg megírom a tapasztalatokat vele.
Ezúton tájékoztatunk titeket, hogy az április 12-én lévő Kawasaki Tesztnap alkalmából szervizünkben 20% kedvezményt biztosítunk minden, április 12-én 09-17 óra között leadott gyári Kawasaki alkatrészekre, kiegészítőkre és ruházatokra értékhatártól függetlenül! Megrendeléseket e-mailben adhatjátok le. A 09-17 óra között beérkezett árajánlat érdeklődésekre legkésőbb a következő munkanapon válaszolunk. Természetesen rendelés esetén a 20%-os kedvezményt biztosítjuk.
Mai naptól honlapunkon az „Akciók” menüpont alatt Óriási Kawasaki alkatrész és kiegészítő kiárusítást találhattok akár 60% - 70%-os kedvezménnyel is.
Link: (http://www.red-line.hu/akciok.... )
Az akciók nem vonhatóak össze!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_ninja_250r-6718599
Én is jókat olvastam, de azért egy kicsit tartok tőle, hogy megeszi a tárcsát, úgyhogy lehet inkább gyárit rakok fel..mert egy tárcsát kicserélni kicsit húzósabb mint az a pár ezer amivel többe kerül a gyári :) de aztán lehet kipróbálom csak majd figyelem és az első jelre h megfogja enni kicserélem egy gyárira.
EBC betétekről jókat olvastam én is, kipróbálnám, de konkrét tapasztalatom nincs vele, csak magazinokban dícsérték.
Nem tudja valaki, hogy milyen gyári fékbetétet használ a kis ninja?
És esetleg volt már valakinek tapasztalata EBC fékbetétekkel?
Előre is köszi!
Itt vannak képek.
06202511277
Ár:8000Ft