Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akinek szügsége lenne valamire irjon ide majdnem minden van: mv-agusta@gmail.hu thx
mire van szügséged irj ide: mv-agusta@gmail.hu
mindenem van hozzá sérülésmentes mire van szügséged hol laksz Angliába és milyen szinü a motor plusz van ismerősöm aki leszállitja neked irj ide e mailt: mv-agusta@gmail.hu
akkor is irj légyszi ha nem érdekel
Szia . Meg van még a szett ?
Egyszer közel voltam hozzá, hogy importáljak egy Kawa KSR110-et, azt hiszem Thaiföldről... Aztán végül győzött a józan ész, de ki tudja, még bármi megtörténhet...
Hát ezt már velük kell lebeszélned!
Szééééép... De ez csak Ázsiában kapható, vagy EU-ba is hozzák?
Szia, a többiek már megválaszolták, a hangot nagyon meghatározza a hengerek száma, na meg persze a gyújtás (azaz nem mindegy, egy főtengelyfordulat alatt mennyi robbanást hallasz, az hány hengerből jön, milyen sorrendben stb.). Meg még egyebek, pl. sportkipufogó. De egy 2 hengeresnek sose lesz 4 hengeres hangja, ez még a köbcentitől sem függ annyira; hallgass meg pl. egy régi ZXR250-est; 4 henger, 250 köbcenti, és olyan eszméletlen hangja van, hogy ááááá...

Az hogy mi mennyire éri meg, azt Neked kell tudnod... :) És főleg attól függ, mire és hogyan szeretnéd használni, úgyhogy először ezt kell alaposan tisztázni magadban.

Ha pl. az a kérdés, megéri-e új motort venni - attól függ. Én újonnan vettem a Ninjámat 3 (lassan 4) éve, és nekem nagyon megérte, minden nap használom, és nem akarok megválni tőle, ha egyszer lesz egy nagyobb, akkor sem fogom eladni, elrakom a gyerekeknek vagy játszósmotort építek belőle vagy nem tudom. De szerintem kiszolgál hosszútávon, erre vettem. Ha arra kellett volna, hogy mondjuk egy szezon alatt megtanuljak motorozni, aztán gyorsan váltsak egy nagyobb köbcentisre, hát nem vettem volna új motort.

Ha az a kérdés, hogy megéri-e ezt a típust venni, vagy egyáltalán Kawát, szerintem meg, nagyon is. Nekem eddig rendkívül megbízhatónak bizonyult, nincs vele semmi gond. Ennyi év után is ugyanezt a típust választottam volna, a teljesítménye, kényelme, tudása nekem mindenre elég. A 300-as meg a 250R feljavított változata (jobb blokk, futómű, váz, kuplung stb.), szóval azt még inkább ajánlom, ha a 250R bejön, a 300 méginkább be fog. A Kawa márkaker hálózat is elég jó, van egy csomó akciójuk, mindenféle eseményt szerveznek (pályanap, túra stb.), szóval jó Kawásnak lenni. :)

Ha az a kérdés, megéri-e 2 hengerest venni, mondjuk egyhengeres helyett (amilyen a legtöbb kisköbcentis motor), szerintem nagyon meg, de ez megint olyan, hogy végig kell gondolnod az előnyöket-hátrányokat. Pl. szerintem menetdinamikában sokkal jobb, jobban lehet pörgetni ha kell (de nem muszáj, mert alul is kellően nyomatékos, a kis Ninját pl. kifejezetten művészet lefullasztani), eleve nagyobb teljesítményt lehet kicsikarni 2 hengerből mint 1-ből (nagyobb az összdugattyúfelület). Aztán ott van a megbízhatóság: egy másik 2 hengeres kölcsönmotorral jártam most nemrég úgy, hogy menetközben leállt az egyik henger, de a másikkal még hazajöttem. Egyhengeres gépnél meg ottmaradtam volna a semmi közepén. Ez fontos, ha túrázgatni szeretnél, valaki mondta, hogy túramotornál nem árt, ha mindenből legalább 2 van, pl. dupla fényszóró, mert így biztosabb, hogy a túráról haza is érsz.
Emellett a 2 hengeresnek nagyobb a szervízköltsége meg a fogyasztása mint az 1 hengeresnek, bár ez utóbbi ilyen kis köbcentinél annyira nem számottevő, de a szervíz lehet, pl. egy gyertyacsere alapból dupla költség.
A négyhengerest meg ugyanígy gondold tovább, pl. a 250 köbcentinél maradva a ZXR250 - erősebb - többet fogyaszt - jobban pörög - alul nyomatékmentes - szervízköltsége magasabb (egy karbiszinkron rémálom, 1 hengernél meg nincs ilyen gond :)). Igazából 4 hengerből alsó nyomatékot csak nagyköbcentinél lehet kihozni, ezért pl. egy Versys 1000 már kiváló, kényelmes túramotor, de egy ZXR250-nél meg folyton váltani kell, ha visszaesik a fordulat, túrázáshoz nem biztos, hogy ideális mindig a megfelelő fordulatszámtartományban tartással bűvészkedni.

Végezetül igen, a Ninja 250R egy sportmotornak álcázott túramotor, vagy inkább mindenes, ha úgy tetszik. Mutatós idomok, jó szélvédelem, sportos forma, de a blokk nem sportos, viszont nagyon jól használható a hétköznapokban, rugalmas és alacsony a fogyasztása, és az üléspozíció sem görnyedős, lehet közel egyenes háttal ülni kényelmesen hosszabb távon is (és még sisakzár és csomagtartó kampók is vannak). A lelkemnek jobban esne, ha elmondhatnám, hogy egy igazi Ninját birtoklok, mondjuk egy ZX10R-t, de igazából tudom, hogy úgysem tudnám kihasználni, az leginkább pályára való. Szóval nekem is nagyon bejönnek a sportmotornak álcázott mindenes motorok, vagy sport-túra, vagy ki hogy hívja őket, ez abszolút az én irányvonalam. Ilyen a Kawa Ninja 250R/300, az ER6f, a Z1000SX... Többi márkával annyira nem vagyok képben, de pl. a CBR250R, a CBR500R is ugyanez a koncepció. Ha az a kérdés, megéri-e ilyet venni, pl. egy "igazi" sportmotor helyett, akkor igen, maximálisan, ha az ember nem versenyezni akar, hanem mindenre akarja használni a motorját, túrázástól kezdve munkába járásig, akkor ilyen "mindenes" motort érdemes venni.

A hangról meg annyit, hogy megint ha túrázásra kell, akkor minél kevésbé hallod, annál jobb. Hosszú távon egy sportdobtól megőrülsz. Ha meg nem hallod, akkor meg nem olyan nagy gond, ha nem sor4 hangja van. :)
Szívesen, egyébként én kezdő motornak ajánlom a kisninját. Ezzel nagyot nem hibázhatsz, tetszeni fog. Mindenre jó, keveset fogyaszt, olcsó fenntartani, könnyen kezelhető, jól néz ki, megbízható.
Koszonom a valaszokat!
Valahol gondoltam a hengerek elrendezesere is de inkabb csendben maradok de igy mar ertheto
Szoktam nezni forumokat / teszteket / cikkeket az adott motorrol / motorokrol olyan szempontbol kb. tisztaban vagyok hogy mi mennyiert megveheto persze megfogadom a tanacsot mert gondolom en jobban jarok mivel en csak most lepek be az "igazi" motoros eletbe
Igazandibol nekem kifejezetten sportmotor tetszik igaz nem hepajkodni szeretnek vele hanem inkabb turazni (tudom tudom arra a tura motor a legalkalmasabb de hat na ilyen az izlesem)
Hupperke!
Amíg nem tudod miért másabb a hangjuk az általad felsorolt gépeknek akkor nagyon nem tudod mi a különbség a motorok között még alap szinten sem.
Ezzel nincsen semmi gond Nézz utána, olvass, érdeklődj.
Addig ne vegyél 300-as kawát 1.5-1.6 misiért amíg nem tudod mit veszel és mire ülsz fel és az jó lesz-e arra amire akarod használni.
Ez csak jótanács! Vagy megfogadod vagy nem, de ebből a kérdésedből ítélve nem vagy nagyon toppon a motorokban ami ok arra, hogy csak úgy vegyél gépet ha már tudod mik vannak a piacon és mennyiért.
helo. az új cbr 500 az sor kettes és azért van fura hangja a számodra, míg a 600-as cbr sor 4-es azaz négyhengeres. 1-2-3 hengernek sose lesz olyan hangja mint a 4-nek
AZ általad felsorolt motorok mind sor kettők, a 600as honda sor4. Ez erre a magyarázat. A sor4 sokkal kifinomultabb, simább járású motor, álltabban magasabb fordulatszámba is beengedik, mert még van ott is nyomaték. A sor2 kicsit "karcosabb" ,alacsony fordulaton is nyomatékosabb, viszont nem nagyon forgatható. Ezért is a kipufogóhangbani eltérés.
Sziasztok!
Mar regota nezegetem a videokat a Ninja 250R / 300R motorokrol a mai nap viszont meglattam a Honda CBR 500-at
a kerdesem az lenne hogy miert ilyen "traktor" hangjuk van? a 250ccm Kawasakit meg megertem a 300ccm-t is de a Hondanak miert? a CBR 600nak viszont mar "igazi" sportos hangja van es csak 100ccm van kozottuk valaki el tudna engem igazitani ilyen teren ?
Egyebkent mennyire eri meg Uj Kawasaki Ninja 300R -t venni? (1.5-1.6Milla)
Koszonom valaszotokat, tovabbi szep estet!
Hali!
Nekem van alkatrészem Ninja 250- hez. Mire lenne szükséged? vinko3@freemail.hu 20-596-8172
Érdekelne a kawa alkatrész,06 30 6616929
Üdv,meglenne még a kawa fejidom,tel számom 06 30 661 6929
Ezek szerintem olyan apróságokon múlnak, minthogy pl. nálad más sebességen forog az első lánckerék, esetleg jobban melegszik a lánc/lánckerék mert mondjuk közelebb van a blokkhoz és az nagyobb hőt is ad le, vagy épp jobban vibrál, vagy más a lánc anyaga vagy tudja a pék... Vagy olyan az éghajlat a lakóhelyeden, ami nem optimális a gél tapadásához (hőmérséklet, páratartalom stb.). Vagy valami rosszakaród éjjelente belopózik a garázsodba és lemossa a láncod.
Sose fogjuk megtudni.

De a lényeg úgyis az, hogy találtál egy szuper láncspray-t (MOL), ami Neked bevált! És még olcsó is, meg magyar termék.
Nem tudom Mikikem, én kétszer futottam neki ennek a Fuchsnak, pedig imádom a márkát, de mindkétszer ugynaz lett a vége. Fényes szemek, mindenhol spre hát ennyi. Pedig mindíg letakaritottam első fujas előtt a láncot szépen. Nem akart megmaradni sehogy sem...
Hát mi mást írhatnék róla, ha ez a világ legjobb láncspray-je?

De komolyan, nem írom le többször, nekem nagyon bejött, nem találtam jobbat nála, pedig kipróbáltam mást is. De nem csak én vagyok így, hogy greenblood86-ot idézzem: "én csak is géles fuchs-ot használom, már jó pár fajta sprayt kipróbáltam elhiheted" "maradok a jól bevált fuchs láncspray-nél: sűrű anyag (nem csapkod) és tartós".
Ugyanígy vélekedett a motorboltos, amikor anno megkérdeztem melyik spray a legjobb szerinte (pedig árult csomó mást is, pl. Motult és Molt is), direkt kiemelte, hogy jobb mint a drágább Motul, ha hagyom megszáradni, akkor sose jön le. Legutóbb mikor vettem ilyet a boltban, bejött valami csopperes arc, meglátta a Fuchs gélt, és ő is elkezdte mondani, hogy ez a legjobb, ez nem jön le, más láncspray-k az őrületbe kergették, hogy egyik sem maradt a láncon. Utálta ugyanis takarítani a krómfelnin a küllőket egyenként...
Hány vélemény kell még?

Szóval nem egy ajnározást hallottam én is, és csak megerősíteni tudom, sose fényesedett ki vele a láncom, még kisebb esőt/vízfelcsapást is kibírt, amit más láncspray-k nem.

Elfogadom, hogy Neked nem vált be, de úgy látszik mindenki másnak igen, szóval ne kérd, hogy ne ajánljam. Mellesleg, a MOL spray-t is szeretem, ár-érték arányban a legjobb talán. De a Fuchs még annál is jobb.
Mikikém, már megint ajnározod azt a Fucsh láncsprét!
Motorolajban a legjobb szerintem, meg a Xado- de láncsprét azt nem tudnak gyártani.
Műr második félét próbáltam ki- legutóbb az új Titanium Dri gel- t, de a tapsaztalatom ugyanaz. Az Er- villája lánckerékháza tele volt a kiverődött anyaggal de a lánc szemei fényesek voltak mint állat. Pedig a Kettenmaxxal lepucoltam legelőször mikor ráfújtam. Ami nagyon jó az a Motul régi Road PTFE plus- a, de igazából az új felfedezettem, és kiváló anyag a Mol láncspréje. Eddig ez a legjobb mit kipróbáltam!
820 km után kellet újra fújni- de csak azért mert mondom nem létezik ez ilyenkor ken még
Tuti faja- ajánlom!
Kedves motoros társak !
Kawasaki EL250-hez keresek bontott, de jó vízpumpát, indexet, első féktárcsát, 6 db kuplung lamellát. (1994 évjárat, ZZR250-rel azonos)

Köszönettel