Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Valakinek sikerült már kiszedni a macskát a tankból? Mostanában egyre többször nyávog, és szeretném elkergetni :)

Ugyanitt van eladó sportdobom ninja 250R-hez ha érdekel valakit :)
Sziasztok!
Ha valaki éppen megválni készülne a 250esétől, vagy esetleg CBR919RR csere érdekelné, szóljon rám!
Üdv,
Viktor
A többi hozzászólóhoz csatlakozva mondom, hogy nem igazán tudsz mellélőni a kisninjával. Én is imádom az enyémet. Talán még annyit fűznék hozzá, hogy a pesti forgalomban nagyon kevés a hangja és a mérete is kicsi, ezért nehéz észrevenni. Mindenképpen valami feltűnő színű viseletet javaslok és próbálj meg egy sport dobos verziót venni, nekem kicsit macerásnak tűnt használt dobot találni hozzá, piszok nagy mázlim volt vele. Így viszont mindig tudják hogy ott vagyok és az élményen is sokat dob
Köszi, köszi. :) Igyekszem leírni amit tudok, bár néha azt gondolom, olyan hosszú. hogy úgysem olvassák el.

Egy 35e km-estől egyáltalán nem kell félni, ha normálisan karban van tartva. Ilyenkor azért már le kellett cserélni ezt-azt, gumit, fékbetétet, akár láncszett is esélyes, ezekre érdemes ránézni, meg persze a szokásos dolgok, szelephézagállítás megvolt-e, fékolaj mennyire friss stb., szóval fogalalkozott-e vele a gazdája. De amúgy nyugodt szívvel venném meg, ha nincs összetörve.

Az általad leírt felhasználásra szerintem tökéletes a tinininja. Vannak amúgy barátságos karakterű nagymotorok is, feleségemnek pl. Kawa ER-5 van, de városba a legtöbb nagyobb motor szerintem felesleges. A 250R ideális, tényleg nagyon kezes, nem ijeszt meg, könnyen el lehet vele boldogulni. Én is legtöbbet városban használom, meg kisebb túrákra, város körüli szerpentinek bejárására, sajna nincs időm nagyobb, soknapos túrákra elmenni, az utcai versenyzés sem célom, úgyhogy nem is érzem szükségét nagyobb motornak.
Igen, pont valami hasonlóra szeretném használni. Városban akarom használni, (Pesten) arra hogy szaladgáljak vele. Robogót nem akarok venni mert azok annyira taszítóak tudnak lenni és inkább biciklihez hasonlítanak mint motorhoz. És azt olvastam sok helyen hogy könnyű motor viszonylag, manőverezni nem nehéz vele.
WoW! Nagyon köszönöm a részletes leírást. :) Ilyen hozzászóló kellene mindenhova. :) Akkor nem aggódom azon hogy esetleg 35e km van benne. Próbálnak rábeszélni a nagyobb motorra de én első motornak félnék egy nagytól, kettő pedig városban használnám szaladgálásra ahova gondolom én hogy egy kisebb motor jobb lesz manőverezgetni de mégsem egy robogót akarok mert azzal még inkább szarba se vesznek.
Ez csak attól függ hogy mik a terveid a motor használatával kapcsolatban. Ha nyélen, mondjuk 150-160km/h körül szeretnél vele motorozni mindig akkor ne vegyél 250-est. DE ha mindennapi használatra vagy csak hétvégi motorozásra, túrázgatásra szeretnéd, egy 80-120as tempó között akkor hűséges társra találsz benne aminek olcsóbb a fenntartása mint a nagyoké és kijössz vele 4 literből.
De ha sor4-es huszonéves motort szeretnél akkor még gyűjtsél hozzá pénzt mert ha azokon beszarik valami az nem lesz olcsó, ha találsz hozzá még cuccot a vaterán....
A régi 250est és az újat nem lehet összehasonlítani! - két külön motor. Ha teheted próbáld ki mindkettőt úgy könnyebb döntened.
Szia! A rövid válasz: semennyire. :)

Szerintem szimplán félreértés történt. Ma is sokan keverik az "új" Ninja 250R-t (amiről ez a topic szól) a régi ZXR-250R Ninjával. Emiatt nem tudom hibáztatni a barátaidat, én voltam márkaszervízben is, ahol nem tudtam meggyőzni az adatokat felvevő hölgyet (a főnök nem volt bent), hogy nekem 2 hengeres Ninja 250R-em van, ami NEM ugyanaz, mint a 4 hengeres ZXR. :) Persze már abba a márkaszervízbe sem járok... :)
Alapvető különbség, hogy a régi egy 4 hengeres, kihegyezett, penge sportmotor, gyakorlatilag kicsinyített superbike, ugyan csak 250 ccm, de a fék, futómű, váz stb. komoly mint a nagyoké. Ennek megfelelően főleg fiatal önjelölt versenyzők vették, akik szerették állandóan a pirosba forgatni, a karbantartással meg nem foglalkoztak. Ehhez jön még, hogy belpiacos volt a drága, így az alkatrészbeszerzés sem volt egyszerű, így sokszor maradt a tákolás, vagy inkább nem is foglalkoztak vele. Na ezért hallani olyan nézeteket, miszerint ma már nem lehet venni jó állapotú ZXR250-est, mert mind szét van hajtva. Sok valóban szét van.

A fent leírtaknak azonban semmi köze a Ninja 250R-hez, ami egy tök más motor. :) Egyrészt újabb, első széria 2008-as, másrészt a blokkja alapvetően más, 2 hengeres, injektoros, és az egész konstrukció eltérő, én sportmotornak sem mondanám, talán egy sportos megjelenésű mindenes motor. A váza, féke, futóműve nem összevethető a nagyobb, "igazi" Ninjákkal, ellenben sokkal komfortosabb, és olyan apróságokra is gondoltak, mint a csomagtartó kampó. :) Szóval max. a nevében van bárminemű hasonlóság a fentebb tárgyalt rosszabb hírnevű motorral.

És hogy mennyire megbízható? Maximálisan. És nem pletykákra kell alapozni, olvass valós tulajdonosi tapasztalatokat. Ez a fórum is 2008, az első széria óta megy, és itt sem találkozhatsz blokkhibákkal, de javaslom külföldi fórumok olvasását is, pl. ninjette.org, szerintem az a legátfogóbb, wiki oldala is van, ahol még pár hibát is összegyüjtöttek, meg karbantartás lépéseit, nagyon szeretem, mindenre választ kapsz ott (csak ne feledd, hogy az USA Ninják karburátorosak, szóval van némi eltérés). Na és a lényeg, hogy külföldön is általánosan a megbízhatóság szobra, olvastam több 50.000-70.000 mérföld (80-110.000 km) felett futott példányról, semmi gond nem volt velük, blokk még egyben van, ahogy a gyárban összerakták. Blokkprobléma leginkább akkor fordul elő, ha átmegy rajta egy kamion. :)

Egyszóval megbízható, emiatt nem kell aggódni. Nekem közel 30e km van benne, ha cseréltem valamit, azt esés miatt kellett, azon túl meg semmi, csak a kötelező - olajcsere, szelephézagállítás stb. Egy kivétel volt, a dőlésérzékelő, ami miatt volt egy gyári visszahívás és ingyen cserélték minden motoron, de igazából nekem az sem okozott problémát. Amúgy maga a motor sem túl régi, mint írtam 2008-as a legrégebbi, tehát nem is lehetnek úgy lehajtva, mint egy 80-as 90-es évekbeli használt motor.

Egyéb tulajdonságait meg már sokszor kiveséztem én is többek közt, itt a fórumban visszakeresve megtalálod (pl. 3250-es, 3591-es hsz. körül), nem szaporítanám tovább a szót. Ha van még konkrét kérdésed, ne hallgasd el! :)


Ja, még egy: alapvető tévhit, hogy a nagyobb motor tartósabb. A kisebb motorok többet forognak jellemzően, de ha ennek megfelelően méretezik az alkatrészeket, akkor ez semmi hátrányt nem jelent tartósság szempontjából. Legjobb példa erre az ázsiai (meg hasonló D-Eu) közlekedés. Nem 1000 ccm feletti túragépekkel mennek a legtöbbet, hanem 100 köbcenti körüli motorokkal/robogókkal, de úgy hogy felül rájuk 4 ember meg még 2 kecske és lenyomnak évi 100e km-t. :) És bírják, mert iszonyú strapabíróak, pedig kicsik és forognak rendesen.
Sziasztok. Véleményt szeretnék kérni (értelmes hozzászólást nem pedig trágár lehúzást) a Ninja 250r-ről. Pár embert megkérdeztem és megoszlott a vélemény. Aki lehúzta az a motor blokkot húzta le nekem hogy nem olyan tartós mint mondjuk egy nagyobb motor. Mennyire féljek ettől?
Előre is köszönöm a segítséget.
A hozzád hasonló lehúzós, minden szar szemetet eladós barmokat kéne kiirtani a normális motorosok közül.
Hiába emeled fel a hangod, attól még nem lesz igazad.

Megnéztem az előzményeket mielőtt írtam.

De ez nem változtat azon, hogy egy kukába való hulladék szemetet próbálsz valakire rásózni pénzért.

A szétszakadt nejlonszatyorért is majd számolj fel valamit
fájhat az igazság

akkor hányj
minden fórumban van /akad/ terem /leledzik egy két húgyagyú barom akik szálkát keresnek a saját szemükben, a 9 -es fórumból már kiküzdöttünk egy két ilyen hozzászólót, remélem téged is kiírnak majd innen
meg kérdezem tőled /is/ hogy mi fáj jobban: a sötétség a fejedben vagy a babszem a seggedben. ha az akinek válaszoltam azt kérte volna hogy hibátlan eredeti karcmentes idomra vágyik akkor nem írok neki, így hogy azt kérte:
brgabor94
[3754] tegnap 10:41
Sziasztok!
Érdekelne engem a kis Kawához hátsó lámpa, a felette lévő pici fekete műanyag, bal kormány, esetleg hátsó sárvédő, bal farokidom akár tötött is jó, sztender kapcsoló.
Ha valakinek van valami alkatrésze ne tartsa magában
írjon egy e-mailt vagy tel.06307148734 csörgess meg visszahívlak.
Előre is köszönöm.
válasz erre

a bűvös szó: akár törött is jó. ezért írtam neki.
tehát te pöcs legközelebb a kis pöcörőddel szórakozz inkább ne ide írkálj.

Óóó, ha tudtam volna hogy nem bírja az igazságot a kis lelked

Csakhát hányni tudok az ilyenektől


akkor pofázz ha kérdeznek seggfej
pofád lapos
Egy posta díjat sem ér meg ez a hulladék szemét, milyen árról beszélsz ember?

madarakra vadászol?
kawaszeki@freemail.hu, van viberem meg sikp-om, és láttam már facebokot is. írj és válaszolok.
Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszod!
Heggeszteni semmi féle képp nem kell. Az enyém jobb állapotú csak a hátsó lámpa felöli csúcsa hiányzik. Tehát erről levágható majd arra ráheggeszthető.
Az a kis gumi nincs meg ami a csúcsnál van?
A többit privátban megbeszélhetnénk.
Írd le az e-mail címed és írok. Vagy ahol kényelmesebb viber facebook stb csak adj eléshetőséget.
Köszönöm mégegyszer.
Üdv Gábor
üdv! bal farokidomban tudok segíteni, állapot kép szerint, ha kell meghegesztem, de anélkül is eladó. ajánlj érte egy árat!
Szia! Tudok segiteni4 adatlap!
Sziasztok!
Érdekelne engem a kis Kawához hátsó lámpa, a felette lévő pici fekete műanyag, bal kormány, esetleg hátsó sárvédő, bal farokidom akár tötött is jó, sztender kapcsoló.
Ha valakinek van valami alkatrésze ne tartsa magában
írjon egy e-mailt vagy tel.06307148734 csörgess meg visszahívlak.
Előre is köszönöm.
Szia!

Jól értem, hogy a gyári izzószálas indexet akarjátok LED-esre cserélni? Elvileg a LED lámpa kisebb elenállású, ezért vagy megnöveled valahol az ellenállást, vagy a kondenzátoron változtatsz. Itt egy jó cikk erről:
http://totalcar.hu/magazin/tec...
A Kawa gyári LED-es indexéhez is adnak gyári hőtűrő ellenállást:
[url=http://www.kawasaki.hu/hu/accessories/indexek_%C3%A9s_l%C3%A1mp%C3%A1k/ninja_250r/2012/ellen%C3%A1ll%C3%A1s_kit_i?UidCat=0B22Cg1QWl1bXVxcXA4NXAlYWgoLWA5eDlAMWAkLUFENCQtGAB1FID0&UidSubCat=054DWlhZXFhaWllYWFlYWVhcW1pZRgAdRSA9&CodeModel=0134LTBaXVg&Uid_Model=05D3WlhZXFhaWVhZXFpcWlxfXF5eX11GAB1FID0&Uid=0605WlhZXFhaWllYWFpeWl5dWV9dUVxdRgAdRSA9]http://www.kawasaki.hu/hu/acce...[/url]

Ha az új relé a gyári indexet ugyanúgy villogtatja, mint a gyári relé, akkor valami baj van vele, az nem LED-es indexhez való. Ha az lenne, a gyári izzószálas izzó sokkal lassabban villogna vele.
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni!
Adott a moci a topikba illő és van egy olyan hogy indexet cseréltünk rajta, relével együtt ledes indexhez! Namost ha az eredeti index van rajta és az új relé működik minden faszán. Ha viszont kicseréljük akkor csak ég mind a 4 index egyszerre a kapcsolótól függetlenül. ez mitől lehetséges? Köszi a segítséget
sziasztok keresek job oldali kormánycsutkát komplet gátkattal