Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos Kedves Andris!

A megérzésed nem csalt!
Ez vagy egy KX 250-H1 1990-ből,
vagy egy KX 250-H2 1991-ből.

Minden esetre, ha tényleg ennyi, és meg is van hozzá minden, akkor egy kis időráfordítás, és tényleg egy jó kis masina lehetne.
Hello!
Ha látnám az oldalidomot megmondanám, de lehet, hogy így is meg tudom mondani. Van Recognition manualom. Mindjárt felrakom, és megnézem.

Sok sikert kívánok neked kisilo!
Mesélj nehéz ilyet nyitni?
Mi kell hozzá?
csakis MAGYAR NARANCSOT arulj!

Sok sikert ,neked is!
Üdv mindenki!

Sajnos mostanában nem sok időm van netezgetni,de látom mindenki jólvan.
Hiába a jó idő,motorozni még mindíg nem tudok olyan szar még a kezem.

Andrisnak sok sikert a vállalkozáshoz. Ha minden jól megy elsején én is megnyitom a Zöldségesem! (ezért nincs időm semmire mostanság)

Na legyetek jók és mennyetek motorozni helyettem is!
Szeretek regi motorokat buytkolni...remelem hogy ennek jobb a CDI-je, mint a regi SX-elnek...azok bun rosszak voltak
ja, itt a kep is:
Koszonom!


Ki tudja hogy ez a KX hanyas evjarat? En 90-esre tippelek..

Latja valaki rajta hogy hany ccm?

Csak mert hogy elado, a srac 50.000 Ft-ert adja...ja, a blokk is megvan, mukodik.

Eljatszadozni jo lenne...
Na!

Ez tényleg fasza kis kocsi. Remek.
Örülök neki. Az biztos, hogy ez nem punto kategória.
Ja meg annyit hogy azert vettem 1.6-ost, mert itt kobcentire megy a biztositas, es egy 1.9-es vagy 2 literes kocsiert mar horror osszeget kell fizetni, havonta.
Jelenleg erre a havi biztositas, kb 22.000 Ft.
Ahogy mondod!
En karosszerialakatos vagyok, es regen egy lampa csucskerol megmondtam neked hogy milyen autot latok.
Most bevallom hogy sokszor sokaig kell neznem egy kocsit hogy rajojjek, milyen tipus is..a cegek atvesznek egy csomo dolgot egymasrol...az olyanokrol ne is beszeljunk, mint amikor a hyundai megveszi az Opel Astra licenszt es csak a felirat mas a kocsin.. (azt hizem a Hyundai csinalja ezt, ha nem tevedek)

Ez is 1.6-os, benzines.
Nekem regen volt Audi A3-om, akkor meg jo munkam volt..aztan hazamentem Magyarorszagra es 5 ev alatt olyan minuszba kerultem anyagilag hogy meg most is nyogom, pedig mar kulfoldon elek es keresek, illetve nem is vettem fel nagy osszegeket.
Ez a kocsi nekem kicsit szimbolikus jellegu, picict azt jelzi hogy ujra normalis kocsim van, ergo kezdek kimaszni a godorbol!

...na meg a flesegem, a kislanyom, a babakocsi es a cuccok is belefernek...az sem hatrany.
Fasza gép!
ezeknek még autó formájuk van
Szivessen beújítanák egy ilyet én is csak 1.9 diesel be..
egy ismerősömnek 1.6-os benzines van..vaddisznó
Szia Zoli!

Itt nagy dolgok nem történtek, hacsak annyi nem hogy végre le tudtuk cserélni a kis ványadt Puntónkat egy Audira.
Persze nem vadi új, de a miénk...

Valaki kérdezte itt a múltkor hogy mennyire olcsók itt az autók...hát nem fogod elhinni, ez összvissz 350.000 Ft-ba került!

Szóval most boldogok vagyunk és örülünk az olyan pici dolgoknak, mint elektromos ablak meg központi zár...
Ajjaj!

Úgy látom, hogy mindenki nagyon elfoglalt, hiszen talán már napok óta én sem írtam ide, s láááám, benézek és csupán csak az Andris egyetlen kis üdvözlő szava.

Na mindegy ez is valami.

No és hogy áll a kis műhely Andrisom? Mesélj valamit.

Én most lévén, hogy március, elég sokat melózom. Nyílt hétvégék, stb....
Azért jutott kis időm az öcsém kis KDX-ének első telóira, s bevallom jól is esett, megannyi autó javítása után.
Most már csak az kéne, hogy mehessek is.

De hajráááá! Itt a jó idő!
Akkor hat udvozlunk, Zsolt!
Szia Zsolti!

Örülök, hogy itt is látlak.
Mi újság? Kezd azért beindulni a szezon ott felétek?

JA!
Ha valaki nem ismerné!
Ő a KDX fórumon is gyakran megfordul, és nagyon rendes segítőkész "gyerek".
Én már tudom.
96000ft gyári új!
sziasztok szükségem lenne kawa klx 650-es re kipufogóra, valami gyárira vagy valami halkra.
Mert ami az enyémen van nyitott sportdob és engem zavar a hangja,
Finster Csabi kigyapotolta rendbetette de csak kicsivel lett halkabb és mélyebb hangja lett !
csere is érdekel
,teljesen krómozott ha valakit érdekel rakok fel képet!
Kössz Andrisom!

Nem tudom, hogy belemegy e a KLR 600-ba a 650 es hátsó lengőkar, Viszont annyit tudok, hogy a gyári első szárak (kayaba G40) feltöltési mennyisége oldalanként 4,3 dl 10 w-ből. (teljesen kitisztított állapotban.
Beszerelve, kitekert felső dugónál (motor eleje megemelve)(terheletlen) tetejétől mérten 170 +- 2 mm.
A szelepnél nem kell bele levegőt fújni, a gyár a légköri nyomást írja elő.
Sziasztok!
Most újítunk fel egy klr 600-ast. Az lenne a kérdés, h a 650-es hátsó lengőkart be lehet-e szerelni a 600 asba. Át szeretném alakítani tárcsásra. És az első telókba száranként hány dl olaj kell? És a teló tetején a két szelepen levegőt kell pumpálni?
Köszi a segítséget!
Ez szép monológ volt, Zolikám....


Gondoltál már a könyvírásra?
Ez remekül hangzik.

Még el tudnék képzelni egy hűtőszekrényt, a kis asztal mellé, ahol az egylapos kis rezsó van. A tetején egy mikróval.
És gyakorlatilag ha a megfelelő mennyiségű sör is benne van, akkor szinte beköltözhető a műhely.
Mondjuk azért kell mellé egy megértő asszony is, hogy az itt eltöltött rengeteg idő és próbakörök után az ember ténylegesen hazatér, akkor ne legyen gond.
Majd ezt követően mondjuk még azt is "megmászva" elszívunk egy jó cigit, és elmondhatjuk, hogy "ÍÍÍgen! Élni tudni kell!".

Mondjuk ez így egy egészen jó kis programnak tűnik.
Nem igaz?

Sajnos mindezek mellett, mondjuk munkára már nem igen jutna idő, de hát kinek is kell az.
Túl macerás.
Korán kell kelni, meg alkalmazkodni kell a hülye főnökhöz, stb,stb.....

Na mindegy.
Azért én kitöltöttem a csajommal két táblát a lotto szelvényen.
(ÉÉÉS már látom is a jövőt!)

Szombaton, vagy vasárnap mérgesen összegyűröm a szelvényt, majd kedden beülök a SUZUKIBA, és szépen befáradok 8-ra a melóhelyre.

Igen.
Azt hiszem ez lesz.
Köszönöm, köszönöm!

Tudjátok, én olyan vagyok, mint a kislány a babaházzal...már látom magam előtt berendezve...

Alul a fényezőkamra,emelő, a falon szerszámok, a sarokban satupad...az emeleten meg a finomműszaki műhely, raktár...és egy dívány, amin elalszik valaki, ha úgy dönt hogy éjszaka is melózik..
Egészen remekül néz ki ez a műhely. Egy kiváló alapnak néz ki.
Remélem, hogy itt aztán tényleg mindent meg tudtok oldani.

Én személy szerint igazán tudom értékelni az ilyesmit.
Nincs is annál jobb, mint egy saját fasza kis műhely.
Sajnos tonkrement az olajpumpa.
Olajnyomas jelzo nincs a gepen (mivel ugye ez egy versenyenduro), cak egy olajnyomas jelzo lampa...
Az vilagitot, tettunk bele meg olajat, elaludt, utana megint vilagitott, tettunk ra, elaludt.
A baj, hogy Erdely kozepen voltunk, jonnunk kellett. Aztan megallt, illetve beaalt.Olaj nelkul ment a blokk.
Ez az ar takarja az uj:
-hengert, hajtokart, dugot, komplett hengerfejet, vezermutengelyekkel, szelepekkel, vezermulancot...

Garancia soha nincs smmire, csak a remeny...
Így azért picit más a helyzet. Mi volt a baja, hogy ennyibe került és van e rá biztosíték, hogy nem fog a 10 év alatt ismét előjönni ?