Ja meg annyit hogy azert vettem 1.6-ost, mert itt kobcentire megy a biztositas, es egy 1.9-es vagy 2 literes kocsiert mar horror osszeget kell fizetni, havonta.
Jelenleg erre a havi biztositas, kb 22.000 Ft.
Ahogy mondod!
En karosszerialakatos vagyok, es regen egy lampa csucskerol megmondtam neked hogy milyen autot latok.
Most bevallom hogy sokszor sokaig kell neznem egy kocsit hogy rajojjek, milyen tipus is..a cegek atvesznek egy csomo dolgot egymasrol...az olyanokrol ne is beszeljunk, mint amikor a hyundai megveszi az Opel Astra licenszt es csak a felirat mas a kocsin.. (azt hizem a Hyundai csinalja ezt, ha nem tevedek)
Ez is 1.6-os, benzines.
Nekem regen volt Audi A3-om, akkor meg jo munkam volt..aztan hazamentem Magyarorszagra es 5 ev alatt olyan minuszba kerultem anyagilag hogy meg most is nyogom, pedig mar kulfoldon elek es keresek, illetve nem is vettem fel nagy osszegeket.
Ez a kocsi nekem kicsit szimbolikus jellegu, picict azt jelzi hogy ujra normalis kocsim van, ergo kezdek kimaszni a godorbol!
...na meg a flesegem, a kislanyom, a babakocsi es a cuccok is belefernek...az sem hatrany.
Úgy látom, hogy mindenki nagyon elfoglalt, hiszen talán már napok óta én sem írtam ide, s láááám, benézek és csupán csak az Andris egyetlen kis üdvözlő szava.
Na mindegy ez is valami.
No és hogy áll a kis műhely Andrisom? Mesélj valamit.
Én most lévén, hogy március, elég sokat melózom. Nyílt hétvégék, stb....
Azért jutott kis időm az öcsém kis KDX-ének első telóira, s bevallom jól is esett, megannyi autó javítása után.
Most már csak az kéne, hogy mehessek is.
sziasztok szükségem lenne kawa klx 650-es re kipufogóra, valami gyárira vagy valami halkra.
Mert ami az enyémen van nyitott sportdob és engem zavar a hangja,
Finster Csabi kigyapotolta rendbetette de csak kicsivel lett halkabb és mélyebb hangja lett !
csere is érdekel
,teljesen krómozott ha valakit érdekel rakok fel képet!
Nem tudom, hogy belemegy e a KLR 600-ba a 650 es hátsó lengőkar, Viszont annyit tudok, hogy a gyári első szárak (kayaba G40) feltöltési mennyisége oldalanként 4,3 dl 10 w-ből. (teljesen kitisztított állapotban.
Beszerelve, kitekert felső dugónál (motor eleje megemelve)(terheletlen) tetejétől mérten 170 +- 2 mm.
A szelepnél nem kell bele levegőt fújni, a gyár a légköri nyomást írja elő.
Sziasztok!
Most újítunk fel egy klr 600-ast. Az lenne a kérdés, h a 650-es hátsó lengőkart be lehet-e szerelni a 600 asba. Át szeretném alakítani tárcsásra. És az első telókba száranként hány dl olaj kell? És a teló tetején a két szelepen levegőt kell pumpálni?
Köszi a segítséget!
Még el tudnék képzelni egy hűtőszekrényt, a kis asztal mellé, ahol az egylapos kis rezsó van. A tetején egy mikróval.
És gyakorlatilag ha a megfelelő mennyiségű sör is benne van, akkor szinte beköltözhető a műhely.
Mondjuk azért kell mellé egy megértő asszony is, hogy az itt eltöltött rengeteg idő és próbakörök után az ember ténylegesen hazatér, akkor ne legyen gond.
Majd ezt követően mondjuk még azt is "megmászva" elszívunk egy jó cigit, és elmondhatjuk, hogy "ÍÍÍgen! Élni tudni kell!".
Mondjuk ez így egy egészen jó kis programnak tűnik.
Nem igaz?
Sajnos mindezek mellett, mondjuk munkára már nem igen jutna idő, de hát kinek is kell az.
Túl macerás.
Korán kell kelni, meg alkalmazkodni kell a hülye főnökhöz, stb,stb.....
Na mindegy.
Azért én kitöltöttem a csajommal két táblát a lotto szelvényen.
(ÉÉÉS már látom is a jövőt!)
Szombaton, vagy vasárnap mérgesen összegyűröm a szelvényt, majd kedden beülök a SUZUKIBA, és szépen befáradok 8-ra a melóhelyre.
Tudjátok, én olyan vagyok, mint a kislány a babaházzal...már látom magam előtt berendezve...
Alul a fényezőkamra,emelő, a falon szerszámok, a sarokban satupad...az emeleten meg a finomműszaki műhely, raktár...és egy dívány, amin elalszik valaki, ha úgy dönt hogy éjszaka is melózik..
Sajnos tonkrement az olajpumpa.
Olajnyomas jelzo nincs a gepen (mivel ugye ez egy versenyenduro), cak egy olajnyomas jelzo lampa...
Az vilagitot, tettunk bele meg olajat, elaludt, utana megint vilagitott, tettunk ra, elaludt.
A baj, hogy Erdely kozepen voltunk, jonnunk kellett. Aztan megallt, illetve beaalt.Olaj nelkul ment a blokk.
Ez az ar takarja az uj:
-hengert, hajtokart, dugot, komplett hengerfejet, vezermutengelyekkel, szelepekkel, vezermulancot...
A megérzésed nem csalt!
Ez vagy egy KX 250-H1 1990-ből,
vagy egy KX 250-H2 1991-ből.
Minden esetre, ha tényleg ennyi, és meg is van hozzá minden, akkor egy kis időráfordítás, és tényleg egy jó kis masina lehetne.