Nem fogod elhinni, de van olyan gép, amit az asszony még nem is látott :-) Nagyon útálja őket :-) Az országot viszont nem tudnám elhagyni, inkább éhen halnék. Voltam többször külföldön, de nekem kibírhatatlan volt. A legtöbb 20 nap volt, amit kibírtam, aztán hazajöttem. :-(
Ismerős a szitu, csak nálunk a pénzhiányt másképp oldottuk meg: motor maradt, inkább munkahelyet (meg országot) váltottunk...
Így a káposzta is megmaradt..
Persze tudom hogy a Trabis időszakban nem volt olyan egyszer kiköltözni külföldre...de én most kihasználtam és így legalább nem maradtam motor nélkül (se) minimum 10 évig...
Ja, az okosok azt mondják hogy a férfiak játékszere ugyanaz marad felnőtt korukban is, csak drágább lesz...
Ja, a Kymco kivételével az aprók még megvannak :-) A VFR a fiamé, de van neki még egy SR125, egy Honda XL125, egy Suzuki GSXR250 és a barátnőjének egy 250-es kisninja :--) Ja, meg három kocsi, de az nem ide tartozik :-)
Volt még egy GSX750 is, de arról nem találok képet :-) Ez mind az enyém volt, de a TDR, Apex quad és a KLR még megvan. Ez 5 év termése :-) 30 évvel ezelőtt volt Simsonom (rendszámos), MZ TS 125 és MZ250/1-es egyszerre. Aztán megszülettek a gyerekek és Trabivá váltak a motorok :-)
Így vettem, ahogy van. Szerintem utólagos a festés (egész jó) és a koponyák airbrush-al készültek. A felirat viszont matrica, de lakkozva. Lányom elvileg idéntől csinál majd airbrush-t, remélem ezen le tudjuk tesztelni. A tank eleje nagyon üres :-) Az ülést szeretném még szivaccsal feltölteni meg áthuzatni. Nagyon sima már a felülete és csúszik picit.
Nagyon jól néz ki a géped.Gyári festés vagy utólagos vagy matrica.
Azérk kérdezem mert az enyém is lassan összerakásra kerül még egy-két alkatrészt várok és külsöleg kéne még valamit kezdeni vele.Lefesteni nem akarom mert úgy is csak erdőbe használom és ott össze vissza karcolnák az ágak.Matricát meg tudok cserélni.De az is lehet,hogy marad ilyen amilyen.
Sziasztok! Szétszakadt a motoromon (klr 600) a lengővillán rögzített műanyag, ami a lánctól "védte" meg a vázat...lehet ilyet kapni vhol, vagy van vmi ötletetek miből lehetne csinálni rá? Haverral tettünk rá másikat gumiból, de az szétszakadt egy fél nap alatt. :(
Így a káposzta is megmaradt..
Persze tudom hogy a Trabis időszakban nem volt olyan egyszer kiköltözni külföldre...de én most kihasználtam és így legalább nem maradtam motor nélkül (se) minimum 10 évig...
Ja, az okosok azt mondják hogy a férfiak játékszere ugyanaz marad felnőtt korukban is, csak drágább lesz...
(persze csak viccelek)
Hát...azt nem mondhatnánk hogy nem szeretitek a motorokat a családban.....
Ne szivass, ez mind a Te motorod vagy összeszedegetted valahonnan ezt a sok képet?
na...már-már azt hittem hogy egyedül írkálok ide...
Nagyon jól néz ki a géped.Gyári festés vagy utólagos vagy matrica.
Azérk kérdezem mert az enyém is lassan összerakásra kerül még egy-két alkatrészt várok és külsöleg kéne még valamit kezdeni vele.Lefesteni nem akarom mert úgy is csak erdőbe használom és ott össze vissza karcolnák az ágak.Matricát meg tudok cserélni.De az is lehet,hogy marad ilyen amilyen.
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Mert az kapsz akar itt is: universalmotor.hu vagy barmelyik motoros boltban
Ha a vazon levore gondolsz, akkor esetleg egy kerti slag csovebol (tudod, ami szovetbetetes) lehet csinalni...de az is szetmegy hamar..
A legjobb talan ha szerzel kemeny muanyagot, ami hore lagyul es rahajtod a vazra...
Olcsó és ha még nekem is csak sokadik próbálkozásra sikerült elgörbíteni, rossz nem lehet...
Ugyanebben a színben volt!
Vagány, vagány!
Addig is nézzétek mit hozott nekem a nyusziiii!