Ha sikerül az emberednek megcsinálnia szépen a bukócsövet, esetleg érdekelne engem is a lakatos elérhetősége, ha lehet róla szó ! :-)
Nekem egy Tengai-hoz kellene bukócső (olyan, mint ami az első képen van, amit belinkeltél), de már sehol sem találok. :-(
Köszi előre is !
Köszönöm! Már végignéztem mindent a neten, de semmi...
Van már jópár képem, majd megrohanom vele a lakatos barátom, hátha össze tudjuk hozni.
Mindegy, ha hallotok vmit, akkor köszönettel veszem!
Üdv mindenkinek!
Sajna elég ritkán látni ezen a típuson a bukókeretet, így használtba nehéz szerezni.
Ha jól emlékszem SW-Motech gyártott hozzá ilyet, olyan 40eFt körül van árban.
Szerintem érdemesebb csináltatni rá valakivel, olcsóbb és erősebb is.
Nézzél szét a neten, lehet fotókat, sablonokat találni hozzá.
Jó estét a Kedves Fórumlakóknak!
Sport(túra) motoros vagyok, de a fiam által kedvet kaptam a nem szilárd burkolaton is motorozni. Nemrég hozzájutottam egy KL650A-hoz, ami öreg ugyan, de nagyon jó állapotban van.
Ha nem bánjátok, néha majd ideszagolgatok tanácsokért, tippekért.
Az első 2000 km már megvan a gépben, javarészt terepen.
Az első kérdésem lenne, hogy bukócsövet (keretet) hol tudnék beszerezni hozzá? Ha jól néztem az A-B verzió ilyen szemszögből egyforma, de sehol nem találtam a neten bukócsövet hozzá. Ha esetleg gyárt valaki ilyet, vagy lenne forrása, hálás lennék, ha megosztaná.
Igazából az oldalidomot féltem, mert az eléggé kiáll, és ha netán betakarózom vele, az az első ami eltörik.
Köszönet előre is!
Szép estét mindenkinek!
András
5000 a gépkönyv szerint.Olajszűrő belsejében figyelj oda a fém csőre,hogy megvan-e? Elég gyakran kidobják véletlenül az olajcsere alkalmával,te meg csak nézel,hogy nem smafu valami.(saját mocim is így járt)
Nekem lenne egy KTM MX 250 esem. Elöl hátul tárcsás power szelepes, fordított teleszkópos, jó állapotban.
Érdeklődnék,hogy nincs-e valakinek elfekvőbe egy alighasznált berúgókar és egy jó hűtőgombaegy KLR 600-hoz ami 1984-1989 közöti évjárat.
Ha sikerül az emberednek megcsinálnia szépen a bukócsövet, esetleg érdekelne engem is a lakatos elérhetősége, ha lehet róla szó ! :-)
Nekem egy Tengai-hoz kellene bukócső (olyan, mint ami az első képen van, amit belinkeltél), de már sehol sem találok. :-(
Köszi előre is !
Van már jópár képem, majd megrohanom vele a lakatos barátom, hátha össze tudjuk hozni.
Mindegy, ha hallotok vmit, akkor köszönettel veszem!
Üdv mindenkinek!
Ha jól emlékszem SW-Motech gyártott hozzá ilyet, olyan 40eFt körül van árban.
Szerintem érdemesebb csináltatni rá valakivel, olcsóbb és erősebb is.
Nézzél szét a neten, lehet fotókat, sablonokat találni hozzá.
Sport(túra) motoros vagyok, de a fiam által kedvet kaptam a nem szilárd burkolaton is motorozni. Nemrég hozzájutottam egy KL650A-hoz, ami öreg ugyan, de nagyon jó állapotban van.
Ha nem bánjátok, néha majd ideszagolgatok tanácsokért, tippekért.
Az első 2000 km már megvan a gépben, javarészt terepen.
Az első kérdésem lenne, hogy bukócsövet (keretet) hol tudnék beszerezni hozzá? Ha jól néztem az A-B verzió ilyen szemszögből egyforma, de sehol nem találtam a neten bukócsövet hozzá. Ha esetleg gyárt valaki ilyet, vagy lenne forrása, hálás lennék, ha megosztaná.
Igazából az oldalidomot féltem, mert az eléggé kiáll, és ha netán betakarózom vele, az az első ami eltörik.
Köszönet előre is!
Szép estét mindenkinek!
András
Üdv.
Klr 650 vagy klr 650 tengai ülés alatti idomot keresek!
gondolom már nincsenek meg az idomok...
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy hány milis a krómszár egy 90-es gyártású klr 600-ba? THX
Adatlapomon elérsz, ha komolyan érdekel.