Nagyon örülök ezeknek a képeknek. És külön öröm, hogy ilyen szemszögű is van közötte. Nagyon helyes a lány is a képen, és persze az a Quados kép is jól beállított.
Horvátországba pedig nem csalódtam. Tényleg nem gagyi.
Köszi Köszi!
Na ajándékképpen itt egy tájkép, ami tutira tetszik mindenkinek.
Nos rendben! Hoztam pár képet,de nem mondanak túl sokat. Horvátországról sok képem van, de nem tudtam igazából kiragadni belőle olyat ami mindent megmutatna. (az összeset meg nem rakhatom fel ugye! :) ) De szép hely az biztos!
Az első képet a Zoo kedvéért,mert látom ő is képes hasalni egy kép kedvéért!
A második az Andris kedvéért! ( az Isztria félsziget leg Délibb csücskében magasló szikla)
3.-4. Hát igen, a kristálytiszta víz!
5. Horvátország ide vagy oda,Endurozni akkor is kell!
És végül kis honom. Gerecse hegység azon belül a Gete hegy teteje aminek a tövében bújik meg Tokod, ahol lakom! Remek kirándulási hely,és persze az endurosok mekkája!
Az én következő gépem tuti, hogy 2T lesz. Ha megkotlik, pont a negyedéből megvan az alkatrész így van?
Cipelje magával a vezérlés alkatrészeit a ku....a an....ja.
No persze ez csak a rövidtávú, élvezkedős terepmotorozásra igaz.
Ha messzebbre akarok menni, akkor túradoboz, kis szerszámzat, fényképező, üdítő, szelepek, vezérműtengely stb... . Akkor már egye fene jöhetnek.
A legoptimálisabb mindenre tartani egy motort. Na de ki engedheti ezt meg?
Ha meg sokat kulizol, úgy sincs rá idő. Sebaj. Választani kell egy közteset. Na mi lesz abból?, na mi?
Egy ENDURO. Nagy a dilemma. Vagy mégsem?
MAJD ÉN megmondom mi a megoldás! Fejezd be a gondolkodást. A te motorodat úgy hívják KAWASAKI KX 80.
Igaz hogy 2T, de a nagy kerekű verziója az maga a csoda. Árban is, fasza, 28 LE, és igen könnyű. Ha élvezkedni akarnék, csakis ezt.
Ha én beleszólhatok a legjobb motor az, amit te irányítasz, és nem ő visz téged. Ha ez megvan, élvezni fogod a dolog minden percét.
Mint egy jó nőnél.
Ha egy nő nagyobb lenne nálam!? Hu húúúú! Na neeee
..viszont ha eladod az RG-t meg a Gammát, elég faja kis gépet vehetsz magadnak...
Hidd el, nem érdemes szarokra költeni a pénzt, mert az csak széthullik, és akkor oda az ÖSSZES pénzed..ellenben ha veszel egy pl 96-os krosszgépet, azt még el is tudod adni...picit talán buksz rajta, de még mindig jobban jársz...MZ sosem volt terepre való...gondold el, ha egy cross MZ-t veszel,az már mit kaphatott előtte? hacsak nem akarsz dugó/henger/hajtókar cserével kezdeni...esetleg még hozzá egy főtengely...
ahogy gondolod...
nagyon fasza kis 4t endurót csinál pl az AJP is...csak gondolom hogy az már drága lesz..azokat 2-300 ezer Ft között adják használtan...
Mondjuk azért nem érdemes venni akár 40ezer Ft-ért is motort hogy eldobd 1 hónap után..azt azért sajnálná az ember...
Hát én 165 magas vagyok. Nekem erdőbe kellene baromkodni, gondolkodtam azon is, hogy inkább egy crossra átépített mz-t veszek erre, de arról meg azt hallottam hogy azért nem érdemes mert nagyon alacsony a súlypontja és könnyen kersztbeáll.. Mondjuk az is az XR ellen van, hogy gondolom az még súlyra is nehezebb, meg idétlenkedésre egy 350ccm már felesleges szerintem.
XR nem krosszmotor... ...nagyon faja enduró..
Ez a Kawa is elmegy terepen,amit mutattál, de hogy alaktrészt hol találsz...hacsak nem egy másik ugyanilyet alkatrésznek..de ha tipushibásak akkor minek venni mégegy szart?
ez igaz...azok már jóval magasabbak...hány centi vagy,
mert ismerek olyan srácot,aki 170pár centi magas, de elmegy vele...
Egy 4t-nél mire figyelj?
Hát elsőre (mint minden motornál) nem heggesztett-e a váz vagy más, kormánycsapágy, kerékcsapágyak, himba, telók nem folynak-e, légszűrő tiszta-e (ha az koszos, az sok jóra nem enged következtetni), ablokk meg hááát...indítsd be hidegen, nem füstöl-e jobban mint kéne, nem csörög, nem zörög, váltó simán beveszi a sebességet, nem érzel-e menet közben gyengeséget valamelyik tartományban, esetleg (bár erre nincs lehetőség), olajat leereszteni...nincs-e benne fémforgács, de én legszivesebben a hengert is lekapnám....
Mármint h le van pusztítva motorikusan? Arra én is gondoltam... mire figyeljek ha megnézem h mennyire van szétnyúzva? Viszont a honda XR-re létrával kéne felmásznom kb. Nem ilyen méretűeknek való mint én a crossmotor.
hát ha magyarországi, biztos rá kell dobálnod nem kevés lóvét hogy mehess vele...Alkatrészt meg hogy találsz-e hozzá...hát, nem tudom..
Én ha régebbi vasat vennék 4t-ben,akkor Honda XR...350 vagy 600,650...
Üdv! Erről a típusú motorról tud valaki innét némi adatot? A neten nem találtam, ez egy 1987-es KLX 250.
Sportmotorjaim vannak, de mivel erdős területen lakom már nagyon erős kényszerem van h kipróbáljam milyen offroadozni. Azán kezdetnek ill. inkább csak baromkodni, meg kirándulgatni, meg akarok venni egy ilyet.... (márcsak azért is mert alacsony vagyok a modernebb endurókhoz)
Yes Andris!
Igazad van, a rossz és a baj is összekovácsol két embert. Volt ilyenben is részünk. Meg aztán mi is csúnyán összeveszünk olykor, de hál istennek hamar túllépünk rajta. Ismerjük már egymás nyűgjeit is, úgyhogy tuképpen teljesen jól elvagyunk.
Én pedig úgy érzem annyira optimista alkat vagyok, hogy tutira tudom, hogy mi örökre is együtt tudunk maradni. Megaztán a Gabikám tényleg egy szuper asszony. (NEKEM LEGALÁBBIS)
A Horvátországi képekről meg annyit, hogy.:
Mostpedig mondjuk együtt!
Krisztián, mondok én neked valamit!
Tényleg nem nagyképűségből mondom, de eddig voltam a cseheknél, Szlovákoknál, Németeknél, Horvátországban (a háborúban is), Olaszországban, Spanyolországban, Romániában/Erdélyben, Ausztriában, Éltem 8 évig Franciaországban (Párizsban, Canessban, Korzikán, Tarbesban), éltem több mint egy évig Afrikában (Csád, Gabon), voltam Amerikában (Orlano, Miami)....de az egyik legszebb hely, ahova mindig visszavágyok, az bizony Horvátország!
Nincs annál gyönyörűbb, mint amikor kijössz a kristálytiszta vízből és a fenyők alatt hűsölsz!
Úgyhogy nyomd csak fel azokat a képeket, mi kivánciak vagyunk rá!
Mindenképpen tiszteletreméltó hogy így kitartotok egymás mellett, jóban-rosszban!
manapság mindenfelé csak válik mindenki..
Bár az is igaz, hogy sajnos kellenek a rossz dolgok, így marad minden egyensúlyban, illetve ekkor derül ki igazán, ki az aki szeret téged! (sajnos többszörös tapasztalat)
Szép, érdekes képek, Zoli.
Tényleg érdekes, napi szinten megyek el az Árpád-híd alatt/mellett de ilyen szemszögből még soha nem láttam!
Krétára én is nagyon szeretnék elmenni, meg Korfura is. (oda azóta, mióta olvastam az egyik nagy kedvencem, Gerald Durell természetkutató könyveit)
1. Árpád-híd a egy újonnan épülő lakónegyed parkjából nézve.
2. A Duna és az északi vasúti Összekötő-híd szerkezetcseréjének időszaka.
3. Heraklion kikötőjének külső fele nyáron este felé. (Kréta)
Ja!
És ha úgy gondolod, és az időd is engedi, megnéznénk azt a Horvátországot is, ahogy a te szemed látta.
Így van Andris?
Én azt hiszem, hogy szinte mindegy hol is készül a kép, inkább az számít, hogy a készítője milyen szemszögből, vagy inkább mire figyelve rögzíti a pillanatot.
Az előbb az Andris képeibe is felfedeztem, ilyen érdekes hangulatot. Például a házaknál azzal a fiattal, Vagy a forgatás ideje alatti fekvős képnél.
Igen az szerintem érdekes.
Megmutatom mire gondolok. Például ez a kép az én szerelmemet mutatja, de tényleg egy különös szemszögből, és a rá oly jellemző környezetben a szülői háznál.
Háááát nagyon rendes tőled, hogy csináltál pár képet. Látom, a láncról is faszák a képek. Így nézve, mennyivel egyszerűbbnek tűnik. Szerintem most már neked is.
Ez a kipufogódob, bizony a gyári dobja. kicsit tényleg csinálmánynak tűnik, de valójában ez így néz ki eredetiben. Azzal a kivétellel, hogy a tiédnek a végét valószínűleg levágták, kiszedtek a belsejéből, és visszazárták. Amivel persze nincs is semmi gond, mert én is ezzel kezdtem.
Persze jó volt az is, csak én vagyok egy kicsit kényeske dob ügyileg.
Azért is szeretnék magam készíteni egyet.
Így nem is kell mérned semmit. Az eredeti dob megvan nekem is. Mindenesetre tényleg köszönöm neked, hogy fáradtál vele.
A lánc miatt meg szerintem, most egy jó darabig nem kell aggódnod, mert mivel, hogy használtat tettél bele, így nem kell számolnod azzal, ami az új láncoknál van. Először sokkal többet nyúlnak, mert az acélnak még be kell állnia.
Úgyhogy nem lesz itt semmi gond.
Én két idényt követően feszítettem először. Igaz, hogy túl sokat nem mentem, de az viszont egy új lánc volt.
Neked viszont még a feszítő rugó is megvan, úgyhogy te még majd kívülről visszalazítva a rögzítőt, majd újra visszahúzva, simán meg tudod majd csinálni az után feszítést.
Jól van. Ügyes vagy!
Igen! Igen! Felemelőek ezek a képek. Erre gondoltam.
Igazi Angol hangulatokat adnak vissza. Köszi!
Jó látni ilyen tájakat. És pont erre gondoltam, hogy megnézhetek így más helyeket is. Király! Király!
Na majd teszek fel még én is.
Hát sajnos tőlem nem sok képet kaptok! Nem sok lehetőségem volt még idáig utazgazni,pedig szeretnék! Egyedül horvátországban voltam háromszor nyaralni,de arra biztos nem vagytok kiváncsiak. modjuk szép helyek vannak ott is.
Tényleg Zoo! Hoztam a képeket a kipufogóról,de mint láthatod nem henger. Nem mértem le,de ha mégis kell a méret akkor szívesen lemérem! És néhány kép az olyan amatöröknek mint én akik még sose látták hogy mi van a dekli alatt!
Egyébként sikerült ma kicserélnem a láncot! Ennek örülök,bár nem teljesen vagyok boldog mert nem sokkal lett jobb mint az én láncom! De azért jobb mert erre még egy kicsit lehet még majd feszíteni ha kell.
Nagyon örülök ezeknek a képeknek. És külön öröm, hogy ilyen szemszögű is van közötte. Nagyon helyes a lány is a képen, és persze az a Quados kép is jól beállított.
Horvátországba pedig nem csalódtam. Tényleg nem gagyi.
Köszi Köszi!
Na ajándékképpen itt egy tájkép, ami tutira tetszik mindenkinek.