Hát igen! Ez az összeg tényleg nem sok ahhoz képest amilyen élményt nyújtana egy ilyen túra. De ehhez kéne egy megbízhatóbb motor is meg ilyesmi. De remélem hogy egyszer azért eljutok oda én is! Ha azt nézem hogy egy tandem ejtőernyőzés is 40 ezerbe kerül,akkor inkább 5 nap motorozás. De azért ugranák is!
A természet tisztelet az nem kérdés! Ha mindenki annyit szemetelne amennyit én akkor nem itt tartanánk. Bár azt hiszem itt a környékünkön a motorosok többsége így gondolkodik. Nincs szemét kint a terepen. Persze annál több van az utcákon meg itt ott! Főleg mostanság. Sajnos egyre több kisebbségi "honfitársunk" gazdagítja kis községünket!
Egy két kép hamár a természetnél járunk! Nagyon szép amikor virágzik a repce a hegyoldalban! (sajnos csak telefon volt kéznél)
Kisilo, nem is olyan drága,mint hinnéd!
Mondjuk 1x érdemes lemenni lábon, de jobb, ha az ember összedumál a haverokkal, szereznek egy mikrobuszt és bedobálják a gépeket. Így osztódik a benzinköltség is. Erdély hihetetlenül szép,megéri kimenni.A szállásunkért meg ha jól emlékszem, 2500 Ft-ot fizettünk, reggelivel együtt/nap/fő.....
Gyors számolás:
Oda-visza benzinköltség= 36000...osztva mondjuk hattal (ha pl hatan mentek)=6000 Ft
Szállás 5 napra=12500 Ft
Ottani motorozós benzinköltség (nem tudom mennyi lehet literje, de számoljunk magyar árakkal)=13000 Ft
Kaja 5 napra, ott= tőled füg, de reggeli már ugye nem kell..mondjuk legy 8000 Ft
Az összesen=kb 40.000 Ft
Tehát 40.000 Ft-ból eltöltöttél 5 napot Erdélyben, szereztél egy életre szóló csodálatos élményt,amit már senki sem vehet el tőled...
Erdély olyan mint egy nagy játszótér, nincs piszkálódás, oda mész, ahova akarsz az erdőben...persze megadva annak a kellő tiszteletet...értve ezalatt hogy nem dobálunk el semmit, és szándékosan nem rongálunk semmit...(nem mintha feltételezném rólad, ne értsd félre!)
Hát egy Erdélyi túra az fasza lehet. Amúgy is szivesen elmennék erdélybe,hátmég motorral. Gondolom rengeteg szép hely van arrafelé.
Na majd ha nyerek a lottón akkor ezt is beírom a programfüzetembe!
Akkor IPON olajat használ, ha nem tévedek. Zoo-nak és nekem van egy nagyon kedves, közös barátunk. Támogatott triál versenyző, többszörös magyar bajnok, de már Ausztriában is nyert versenyt...na, őt támogatta az IPON és a szenyó mindig előttem ment és szagolhattam az epertortáját...
Jujj, ne is mondd....
Az első Budapest-Gyergyószentmiklós túrámon, napi 15 órán keresztül mentünk, 4 napon keresztül. Akkor azt hittem hogy lef***om a bokámat. Napi 14-15 óra állás a lábtartón...de megérte!
Annyit tanultam ott, amit kb 1 év alatt a környéken elmotorozgatva. Minden volt: kő, murva, iszap,agyag, homok...
Tettem is fel néhány képet...az elsőn a "sátram" látható...hiába, én együtt aludtam a motorommal...a többit nem kell magyarázni...az utolsó képen a lábam látható 4 nap folyamatos motorozás után..néhány véraláfutással tarkítva. Ja, és nem is fürödtünk,mert nem volt hol.
Ekkor még a régi gépem volt (2000-es, Gasgas EC 250 2t)
Zolikám, Jani bácsi már pakolja össze a gépemet. Tudod, az újat, a FSE 450-esemet...nagyon szeretem azt a motort! Hozom is ki,amint lehet...De most arra gondoltam hogy nyáron úgyis másfél hétre akarok menni, gurulhatnánk egy közöset...
Hát igen! Sokaknak a benzingőz az büdös szag, de nekem és azt hiszem minden motorosnak kellemes illat!
Hogyhogy nem vagy megelégedve a mostani doboddal? Amint látom a mostani is valami tuning féleség. Egyébként nekem is jó lenne valami mélyebb, szebb hang a masinára. Majd kiváncsi leszek ha sikerült megcsinálnod milyen lesz a hangja,ja és hogy mennyiből lehet egy ilyet kihozni!
Jut eszembe! A karbi problémával mi a helyzet? Mi is volt ott konkrétan a probléma? Leírhatnád. Biztos tanulunk abból is.
Nagyon jól megfigyelted. Valóban nincs. Az a helyzet, hogy annak idején, lepukkantabb állapotban műszerfal, és spirál nélkül vettem a motort, és valóban sokáig nem is érdekelt sem a sebesség, sem a többi.
Aztán vettem rá egy egyszerű biciklis digitális órácskát, mert a bontott műszerfal is nagyon drága volt. A kék színű reflektor visszajelzést, meg megoldottam egy kis izzóval a vizsgához, azt kész.
Aztán majd lehet, hogy egyszer megoldom azért majd szebben is, még nem tudom.
Ezeket az illatosított keverékolajakat meg én is csípem. Emlékszem régebben amikor kijártunk Piliscsévre, imádtam azokat a versenyolajos szagokat.
Manapság meg olykor sokat is szívok belőlük a műhelyben. Fura módon még így is tetszik, pedig megunhattam volna már. De nem.
Most meg egy saját gyártású kipufogódob készítésén gondolkodom. Csak úgy a kihívás, meg a még erőteljesebb hang kedvéjért. Találtam is valami méreteket. Lehet, hogy ennek alapján kipróbálom készítek egyet. Meglátom.
Hát a Vasárnapi Motorozás jól sikerült. Szép volt az idő,jó volt a motorom több nem is kell. A tavasz illata tényleg jó érzés ( bár ez nekem keveredik a haverom eper illatú kipufogógáz szagával) de ez így tökéletes! Remélem ez az idő már így is marad és lehet menni minél többször motorozni.
Tényleg Zoo! Nézegettem a motorod és rájöttem hogy hiányzik róla a kilóméteróra bovden. Van valami digitális megoldásod helyette vagy nem érdekel a sebesség?
Háááát peeeersze! Hogy ne emlékeznék. Megmondom őszintén, hogy ezek azok a motorozások amiket talán sosem felejtek el. Ahogy mondtad. Az az igazi laza, ahol nem volt semmi különösebb cél, csak az, hogy lássuk a tájat, és kicsit kipróbáljuk magunkat a pályán. Ráadásul azok a képek amiket te készítettél, a mai napig ékesítik a család egy-egy mobiltelefonjának hátterét.
Az a fajta stílus az, amit megpróbáltam öcsémnek is átadni, és azóta többször mentünk mi is csak így bele a vakvilágba terepen, és bizony gyakran eszembe jut ez a kis iskola.
Főleg akkor, amikor azt veszem észre magamon, hogy kilómétereket állva mentem, megeröltetés nélkül, vagy amikor éppen jól veszek egy akadályt, mert volt honnan meríteni egy kis tudást.
Meg aztán jó alkalmak voltak ezek arra, hogy megismerjem valamelyest azokat a mototrokat amiket valóban erre készítettek, és felismerjem azok értékét használat közben.
A tudás pedig, persze relatív. Kinek kinek, milyen szinten. De azt hiszem nagyon fontos a tisztelet is ezek iránt a gépek iránt, hiszen azért nem kis teljesítményről van itt szó, amire azért oda is kell figyelni.
De hát te tudod a legjobban, hogy egy jó kis nyolc órás koncentrálás után a jóleső fáradtság, remek élményekkel párosulva talán a világon a legjobb dolgok egyike, amit tényleg csak azok ismerhetnek akik átélték.
És én tényleg nagyon örülök annak, hogy együtt tapasztaltunk ilyeneket, és néha bizony hiányzik ez a kis csapat. De remélem azért még tudunk még hasonló körülmények között találkozni.
Tényleg jó lenne.....
Nagyon meglátszik rajtad...persze én azért is látom,mert már régen találkoztunk....
Istenem,milyen jó is volt Janiék környékén motorozni, nem?
Voltam már motorozni sok helyen, több országban is, de az az enduró túra nagyon kedves nekem...talán azért mert, igazi laza gurulás volt, mindenféle erölködés nélkül..
Még arra is emlékszem,amikor a homokbányai kis krosszpályánál, elmentünk ketten,külön motorozgatni...emlékszel?
A fogyókúrához meg kitartást!
Drukkolok neked Zoli!
Egyébként ezt akartam is mondani, hogy milyen jó dolog az itteni rendszámtábla:
Az első két szám, az autó gyártási éve.Az utána jövő betű a város és az utolsó számok, hogy hányadik ottani bejegyzett autó volt,abban az évben...tök logikus, nem?
Hát volt 1-2 necces helyzetem...
Zolikám, viszont te fogytál, de baromi sokat! És ezt nem csak udvarisságból mondom....gratula!
Tetszik a Babszin a Texaco matrica! Itt tele van velük az ország...
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy neked hogyan alakult a vasárnapod Kisilo.
Remélem te is érezted ezeket a fasza kis tavaszi illatokat a levegőben. Ráadásul arrafelé magának a földnek is olyan remek illata van.
Igaz Andris?
Mi is jártunk arra.
Örülök, hogy jó a motorod Kisilo!
És látom szép az autód Andris. Ez igen!
Marha jól néz ki. Remélem sok örömed lesz benne, és remélem, hogy megnézed vele a tengert is. (Arra délen)
Ez a fordított vezetés ez borzasztó is lehet. El tudom képzelni. Viszont a motorodnak itt is középen lenne a kormánya.
A telibeverés viszont jobban fájna. Úgyhogy jobb ha megtanulsz "újból járni", ebben biztos vagyok. Ez az IRLes rendszám is jól áll neki. Hát igen. Remek. Remek.
No én meg ma megint elmentem az öcsémmel a bányára, csak most a babettával. Micsoda idő volt! Még a vizet is megkóstáltuk. Igaz Teti?
Fel is teszek egy pár képet a honlapunkra.
Sziasztok....
Köszönöm!
Kicsit furi volt, az első időkben meg állandóan lelógptt a bal oldala az útról...
Viszont már 2x majdnem telibe vertek,amikor kifordulok egy útra, jobb felé...nézek balra, semmi em jön..elindulnék, erre jobbról nagy dudálás...ja, hogy itt elősször jobbra kell nézni? (mert ugye itt bal oldalt kell menned, tehát fordított a közlekedés)
De a kedvencem a fordított körforgakom, közlekedési lámpákkal megspékelve...
Húú,ezeket én is néztem, de tényleg drágák...tunningra meg nekem sincsen pénzem...bár pl egy tunning műszerfal az enyémbe kemény 27 euró...
Na, bedobok pár képet a kocsiról. Gyorsan mégegyszer hozzáteszem hogy nem kérkedésből, csak nem volt lehetőségem már hosszú ideje hogy újra legyen autóm, és most boldog vagyok mint egy kölyökkutya...
Egyébként: centrázáras, riasztós, immobilájzeres, légszákos, napfénytető, 1.6-os motor, 16 szelep...szerintem jó kis gép, ennyiért
Végre össze raktam a gépem az új állórésszel,és tökéletesen működik! Délelőtt mentem is egy próbakört,de holnap lesz az igazi motorozás!
Hát Zoo, ahogy nézem a képeidet jó napod volt! Napsütés,motor,Dunapart,család kell ennél több? Egyébként ma én is voltam a Megyeri hídon! Most érkeztem haza egy kis bevásárló körútról. Dobogókő felé jöttem haza és pont láttam egy újabb "áldozatot". Valaki eldobta vasat,kint volt a rendőrség és már rakták trélerre az összezúzott gépet. Úgyhogy csak ésszel!
A természet tisztelet az nem kérdés! Ha mindenki annyit szemetelne amennyit én akkor nem itt tartanánk. Bár azt hiszem itt a környékünkön a motorosok többsége így gondolkodik. Nincs szemét kint a terepen. Persze annál több van az utcákon meg itt ott! Főleg mostanság. Sajnos egyre több kisebbségi "honfitársunk" gazdagítja kis községünket!
Egy két kép hamár a természetnél járunk! Nagyon szép amikor virágzik a repce a hegyoldalban! (sajnos csak telefon volt kéznél)