Köszönöm Zoo! Ismét sokat segítettél! Akkor a 650 es bontott cuccott felejthetem! Találtam viszont egy illetőt akinek van egy 600-as blokkja bontásra. 20 ezerért adná a szabadonfutót,csakhát igen a rizikó benne van. Lehet hogy 20 ezerért veszek egy ugyanolyan szart mint az enyém. De muszáj lesz beválallni,mert 100 ezret nem lehet kiadni egy újért. :(
Az a gáz hogy még nem látok kristály tisztán,mert ugyan a deklit leszedtem,de szerszám hiányában még a lendkereket nem tudtam levenni. Ezért nem is tudom igazán hogy miből áll össze ez az egész szabadonfutó téma! Tényleg! Esetleg meg tudnád adni a paramétereit annak a csavarnak ami a lendkerék leszedéshez kell? Félek,hogy én nem tudnám lemérni! Akkor beszereznék eggyet!
U.I.: Frankó a honlapod! Remélem benépesül az is Kawasaki-sokkal!
Sajnos tévedtem. Bizony a KLR 650 es blokkjában nem egy alkatrész más cikkszámon szerepel.
Ezen alkatrészek is. (Vagyis nem egyformák)
Ráadásul a rajzokban is van eltérés és '99 től új filmet hoz a gép, ami azt jelenti, hogy évjárat módosítás is volt. Itt sem stimmelnek a számok, úgyhogy sajnálom. Nem olyan.
Az az igazság, hogy bizony a Japcsi mérnökök, mivel foglalkoztatni kell őket, igen aktívak, és mára már odáig jutottak, hogy szinte évről évre változtatnak (Sőt év közben is képesek) .
Krossz motorokról ne is beszéljünk.
A 650 es KLR blokkja úgy tudom ugyanaz. eltérése, a hengerfurat átmérő és a berugókar hiánya. Tehát szinte 98 százalék, hogy a két blokk ezen alkatrésze megegyezik.
A bontott alkatrész lehet megoldás, de ki tudja nem volt e ugyanaz a problémája. (Viszont nyilván jóval olcsóbb)
Lehet, hogy ha az én motoromról lenne szó levenném a fogaskoszorút, ami jelen esetben a belső gyűrűt is alkotja, és esetleg valamiféle bevonatolást, vagy óvatos átmérőnövelést próbálnék ki. (Bár látnom kéne, pontosan hogyan is fekszik fel a belső felülete)
Az alkatrészek egyezését 600 és 650 es barátaink között végül is meg tudom nézni, ha egyezik a cikkszám akkor ugyanaz. Várjatok mindjárt utánnajárok.
Maximálisan egyetértek. Pont nekem is ezek jutnak eszembe. És örülök, hogy tetszik az oldal. Igyekeztem.
Továbbra is igyekezni fogok, hogy hű maradjak a "bandánkhoz", mert ez nekem jó. Dehát a fenébe is hiszen tudod miről beszélek. Te ugyanígy vagy ezzel.
Egy jó endurózás a természetben.. Hmm Nyáron, Jó időben... Patak... Minden..
Köszönöm az infót Andris,de nem önindító kell,hanem a szabadonfutó.
Az önindítóval nincs gond az teker mint az őrült,csak a motort nem mindig forgatja meg,ami valoszinüleg a szabadodfutó kopása miatt van!
Köszönöm zoo a szabadonfutó infót! El vagyok keseredve rendesen! Ez valoban horribilis összeg! Szóval egyenlőre nem tudom hogy mit fogok csinálni,de talán utána járok a bontott cucokknak!
Zolikám, nagyon jó lett az oldal.Tényleg.
Tudod mit vettem észre,amikor nézegettem a közös képeinket? Mosolyogtam...ez mindent elmond...az ilyen élményeket az ember sosem felejti el...
Jó emberek, motorok, szép tájak...mi kell még?
Nos utánanéztem, mi újság gyáriba ezekkel a dolgokkal. Attól tartok ez az út nem igazán járható. Alapvetően 3 darab alkatrészt érint, melyek cseréjével szakszerűen megoldható a probléma. Viszont ezek olyan horribilis összegűek, hogy attól félek ezt én sem fizetném ki.
:
Először cikkszám, megnevezés, majd ár.
16085-1206 gear oneway clutch (belső gyűrű) 62.662.-
42034-1067 coupling (Külső gyűrű a kerékkel) 24.008.-
13194-1083 clutch oneway (maga a szabadonfutó) 19.808.-
Persze meg lehet próbálni először csak az utolsó alkatrész cseréjét, de ez nem mindig válik be.
Mindenesetre nem semmi!
No és természetesen gratulálok, hogy ilyen bátran állsz ehhez a dologhoz. Az az érzésem, nem vagy egy elveszett ember, és viszed még majd valamire. Tényleg, tényleg, drukkolok most már, hogy minden sikerüljön.
Mellesleg rajta vagy a honlapunkon. (Na? Megtalálod?)
Andris'
Köszönöm, hogy írtál. Ez a lapkészítés remek dolog. Érdekes, hogy említetted, pont a napokban készült el a mi honlapunk. Természetesen abban is van fórum, ha gondolod szívesen várlak.
Most a jelenlegi projekt a következő:
Gasgas FSE 450 és a KTM SX 300 eldósorba megy, kint pedog vesze egy EXC 450 vagy 520-at...később meg tervben van még egy túragép és egy trial motor is(gasgas txt pro 280)
húú, hát nem egyszerű....
Jó ha megvan előre a szállásod, repjegyed, +esetleg meló is...
Meló még kétséges, de repjegy , szállás megvan...
Útlevél nem kötelező...minimum 1000-1500 euró kell a kiutazáshoz...meg még millió más dolog..
majd csinálok egy oldalt és oda felpakolom a képeket...így nem kell mindenkinek külön elküldeni..
Fókák is vannak!
Krisztián!
A szabadonfútó szétszedhető, és cserélhető a lendkerék hátulján. Hogy japánból rendelhető az szinte bizonyos. Ha gondolod megkérdezem, nálunk a raktárba mennyi. OK?
Az a gáz hogy még nem látok kristály tisztán,mert ugyan a deklit leszedtem,de szerszám hiányában még a lendkereket nem tudtam levenni. Ezért nem is tudom igazán hogy miből áll össze ez az egész szabadonfutó téma! Tényleg! Esetleg meg tudnád adni a paramétereit annak a csavarnak ami a lendkerék leszedéshez kell? Félek,hogy én nem tudnám lemérni! Akkor beszereznék eggyet!
U.I.: Frankó a honlapod! Remélem benépesül az is Kawasaki-sokkal!
Üdv.: Krisztián