Udvozlok mindenkit! Vegre megy a motorom,ujra hezagoltam a szelepeket es most tokeletesen megy.Szivesen segitek barkinek ha szelep hezag gond adodik. A szelepszar szimeringeket nem csereltem ki mert nallam nincs olajfogyasztas gond ,remellem meg egy ideig nem is lessz.A karburatort leszereltem es levettem az aljat,ugyanugy vissza is raktam mert patyolat tiszta volt,kulonben a benzin szurok a tartalyba vannak (2darab) a csapra vannak szerelve es a csappal egyut jon le! Ma delutan volt egy kis idom ,hogy a gyonyoru szineiben levo erdo csendjet megzavarjam, szeretnem ha az iden meg ossze jonne nagyonn remellem januarig tart az osz Sziasztok!
Mindegy a Megatronnak is igaza van. "Egyezzünk ki egy döntetlenben."
Külömben meg itt mindenkinek igaza van, kivéve ha nem. Ha meg nem, háááát seebaaaj!
Akkor is elolvassuk , ha valaki téved. Miért ne? Há nem? Há de.
Azért ha szét van szedve az a motor, célszerű, (illetve szakszerű) megnézni a szelepszár vezetőben való lógását (mágnestalpas v. felszerelhető indikátoróra) , illetve célszerű a hengert és a dugót is elküldeni gépműhelybe, hogy ileszkedésük megfelelő e. Mert a szimeringek és a gyűrűzés csak nagyon rövid ideig segít ezen a problémán, ha ezek nem jók.
Az is tény, ha vezetőt kell cserélni, vagy dörzsárazni, igen magasra rúghatnak a költségek. Nem tudom mennyire, de nem egyszerű egy hengerfejfelújítás szelephézagolással egybekötve. Nem is nagyon tudom, hol csinálnak ilyet.
Mindenesetre, tudok egy henger visszahüvelyező megoldásra is képes gépműhelyt zuglóban.
Bp. XIV. ker. Cserei u. 6, vagy nyolc? (Szikszai gépműhely)
A karburátor alján lévő csavaron elvileg másfél fordulatot kell kicsavarni, és ezen kívül, nagyon nem is szabad tovább basztatni. (CO műszerrel lenne az igazi)
Teljesen be, és másfelet ki. Igen nehéz ezt megtenni bent a a helyén. Teljes betekerésnél ügyelj, hogy nagyon erősen ne húzd meg, mert az a csavar kúpra zárhat, és esetleg beletörhet. Egyébként az egy üresjárati keverék állító csavar, mely az alapjárati csatorna már bekevert keverékének bejutó mennyiségét szabályozza. Ha torpanás, vagy egyéb problémád van, nem bisztos, hogy az az üdvözítő megoldás. Magát a konkrét benzinmennyiséget, bizony csak a főfúvóka méretének megváltoztatásával lehet változtatni. Az üresjárati benzin minőségét, pedig szintén inkább az üresjárati fúvóka dönti el. Eggyes karburátorokon, még változtatható a tolattyúban lévő fúvókatű magassága is, (Nem emlékszem, hogy ez pontosan milyen) mellyel a torokban áramló levegőhöz való bejutó benzin mennyisége kissé változtatható. Ez a tű, benyúlik a főfúvóka keverőcsövébe, és már ott eldönt sokmindent. (ez sem árt, ha nem lépcsős és nem görbe)
(Tiszta karburátor? , nem szakadt tolattyúmembrán? , megfelelő úszószint? )
Megnéztem a hozzá tartozó honlapokat is. Valóban gyönyörű. Láttam, hogy KLR-eket is lehet arra bérelni. Ez igazán remek.
A babetták fajtáit, igen jól ismerem, és komolyan mondom tudom javasolni. Kb a 30 ezer forintos ár az úgy reális egy jó állapotú kétsebességesért. (Vásárláskor célszerű kipróbálni, kapcsolja e a 2.at is).
Nekem kb. 14 éve van meg ez a régi 207 es egysebességes, ez volt az első amit annak idején megengedtek a szüleim. 15-16 éves koromban. (Még az előszobába is javítottam a panelban.)
Szóval elhiheted, mennyire hozzám nőtt. (Nem is volt szívem sose megválni tőle). Lassan majd megint költeni kell rá. (Nem a motorjára) De azt hiszem az ár-érték aránya páratlan. 5 ezerért vettem '94-be.
Pont ezen a honlapon láttam nagyon szép példányokat a 310-es kétsebességesből. szerintem nem bánnád meg. Bár tény, hogy nem túra motor, de azért tök jól el lehet velük pöfögni még kerékpárúton is. (Bár az tilos, de azért úgy tapasztaltam ezt még elnézik)
Itt van egy barátom, és az integető öcsém. No velük szoktam néha biciklizni-babettázni, csak ott nálunk a környéken, ha van rá egy kis idő.
Amikor még nem volt nagy motorom, ezzel mentem egész messzire, akár 70-80 kilómétereket is egy nap.
Hát több problémád is lehet ! Egy idő után kikeményedik a szelepszár szimering ez olaj fogyást eredményezhet.
A másik hogy kopott a motor gyűrű kopás stb. Ez lehet rossz minőségű olaj miatt vagy esetleg a motor még alacsony üzemi hőfokon "hidegen" meg lett pörgetve. De a KLR-re jellemző hogy eszi az olajat, ez akár 1 liter/1000 km is lehet..
Ez a Babetta nagyon jó! Egy időben gondolkodtam, hogy veszek egyet magamnak én is. Találtam is egy darabot megkíméltet 30.000.-Ft-ért és a tulaj csak pecázni és kocsmába járásra használta. Aztán a vétel elmaradt. North Carolina pedig tényleg nagyon szép. A benzin sokkal olcsóbb és az utak sokkal jobbak, és nem kell attól félni, hogy a következő kanyarnál vajon kátyú vagy murva lesz majd beláthatatlan helyen. Az unokatestvéremmel voltunk ott ( ő Floridában él), így könnyű is volt hiszen egy amerikaival egyszerűbb az élet odaát..ismeri a szokásokat stb... Youtube-on is rengeteg felvétel található a Dragon's Tail-ről, ahol 11 mérfőld alatt 381 kanyar van . http://www.tailofthedragon.com... Rengetegszer végigmentünk rajta. Megunhatatlan.... A másik út pedig a szintén ismert (amerikában) Blueridge Parkway. http://www.blueridgeparkway.or... 469 mérföld hosszú út, nemzeti parkokon keresztül hegyeken át kanyargó hibátlan aszfaltcsík. Csak azért építették, hogy az emberek élvezzék a motorozást, autózást. Mindenki aki ezen az úton jár, csak az élmény kedvéért kanyarog. Leírhatatlan élmény végigmenni rajta. Ahogy eljössz onnan szinte rögtön visszavágysz.
heló megatron! Nagyon megköszönném ha nekem is elküldenéd azt a manualt! Nemrég vettem egy 2002-es klr 650r-t és minden szép meg jó volt, még el nem kezdte zabálni az olajat! Szerinted mi lehet a baja? Ja és üdvözlök mindenkit aki Klr-es, mert itt nálunk Szerbiában nem sokan vagyunk! A címem repci@sks.co.yu
Sziasztok! Nekem egy Kawa Kmx 125ösöm van, és azt szeretném kérdezni, hogy hol tudok venni rá első-hátsó lánckereket, vettem új láncot, de lánckerekeket sajna nem tudtam. Vki nem tudná megmondani? Nagyon fontos lenne. Jó lenne rá a KDX lánckereke? KÖszi
Szia.
.
Hát nem tudom lehet hogy én vagyok béna , de ha meg akarom nyitni a honlapot csak egy nagy fehér oldal jelenik meg.
Esetleg kell valami letöltő program hozzá ?
Te ez a North Carolina nagyon szép lehet. Olyan amerikainak hangzik. No meg az a faház ott hátul, az is olyan amerikais. Meg talán a rendszámok is.
Ott vajon mennyi a benzin? Biztos sokat lehet menni - menni - menni ...........
Már átküldtem mikor kérted, szinte rögtön a toldacuccot.hu-n keresztül. De átlököm újra, hátha valahol elakad. Nézd meg nehogy a Junk mail-ek közé keveredjen.
küldjél nekem is légyszives egy klr 600 manualt.
Köszönettel: Madarantyu
A Tiyit akartam mondani a Tiyinek volt igaza!
Mindegy a Megatronnak is igaza van. "Egyezzünk ki egy döntetlenben."
Külömben meg itt mindenkinek igaza van, kivéve ha nem. Ha meg nem, háááát seebaaaj!
Akkor is elolvassuk , ha valaki téved. Miért ne? Há nem? Há de.
Azért ha szét van szedve az a motor, célszerű, (illetve szakszerű) megnézni a szelepszár vezetőben való lógását (mágnestalpas v. felszerelhető indikátoróra) , illetve célszerű a hengert és a dugót is elküldeni gépműhelybe, hogy ileszkedésük megfelelő e. Mert a szimeringek és a gyűrűzés csak nagyon rövid ideig segít ezen a problémán, ha ezek nem jók.
Az is tény, ha vezetőt kell cserélni, vagy dörzsárazni, igen magasra rúghatnak a költségek. Nem tudom mennyire, de nem egyszerű egy hengerfejfelújítás szelephézagolással egybekötve. Nem is nagyon tudom, hol csinálnak ilyet.
Mindenesetre, tudok egy henger visszahüvelyező megoldásra is képes gépműhelyt zuglóban.
Bp. XIV. ker. Cserei u. 6, vagy nyolc? (Szikszai gépműhely)
Teljesen be, és másfelet ki. Igen nehéz ezt megtenni bent a a helyén. Teljes betekerésnél ügyelj, hogy nagyon erősen ne húzd meg, mert az a csavar kúpra zárhat, és esetleg beletörhet. Egyébként az egy üresjárati keverék állító csavar, mely az alapjárati csatorna már bekevert keverékének bejutó mennyiségét szabályozza. Ha torpanás, vagy egyéb problémád van, nem bisztos, hogy az az üdvözítő megoldás. Magát a konkrét benzinmennyiséget, bizony csak a főfúvóka méretének megváltoztatásával lehet változtatni. Az üresjárati benzin minőségét, pedig szintén inkább az üresjárati fúvóka dönti el. Eggyes karburátorokon, még változtatható a tolattyúban lévő fúvókatű magassága is, (Nem emlékszem, hogy ez pontosan milyen) mellyel a torokban áramló levegőhöz való bejutó benzin mennyisége kissé változtatható. Ez a tű, benyúlik a főfúvóka keverőcsövébe, és már ott eldönt sokmindent. (ez sem árt, ha nem lépcsős és nem görbe)
(Tiszta karburátor? , nem szakadt tolattyúmembrán? , megfelelő úszószint? )
Amúgy meg szívesen...
valaki írja már meg, hogy hány fordulatot kell kicsavarni a karburátor alján lévő levegőcsavaron
Megnéztem a hozzá tartozó honlapokat is. Valóban gyönyörű. Láttam, hogy KLR-eket is lehet arra bérelni. Ez igazán remek.
A babetták fajtáit, igen jól ismerem, és komolyan mondom tudom javasolni. Kb a 30 ezer forintos ár az úgy reális egy jó állapotú kétsebességesért. (Vásárláskor célszerű kipróbálni, kapcsolja e a 2.at is).
Nekem kb. 14 éve van meg ez a régi 207 es egysebességes, ez volt az első amit annak idején megengedtek a szüleim. 15-16 éves koromban. (Még az előszobába is javítottam a panelban.)
Szóval elhiheted, mennyire hozzám nőtt. (Nem is volt szívem sose megválni tőle). Lassan majd megint költeni kell rá. (Nem a motorjára) De azt hiszem az ár-érték aránya páratlan. 5 ezerért vettem '94-be.
Pont ezen a honlapon láttam nagyon szép példányokat a 310-es kétsebességesből. szerintem nem bánnád meg. Bár tény, hogy nem túra motor, de azért tök jól el lehet velük pöfögni még kerékpárúton is. (Bár az tilos, de azért úgy tapasztaltam ezt még elnézik)
Itt van egy barátom, és az integető öcsém. No velük szoktam néha biciklizni-babettázni, csak ott nálunk a környéken, ha van rá egy kis idő.
Amikor még nem volt nagy motorom, ezzel mentem egész messzire, akár 70-80 kilómétereket is egy nap.
Hát több problémád is lehet ! Egy idő után kikeményedik a szelepszár szimering ez olaj fogyást eredményezhet.
A másik hogy kopott a motor gyűrű kopás stb. Ez lehet rossz minőségű olaj miatt vagy esetleg a motor még alacsony üzemi hőfokon "hidegen" meg lett pörgetve. De a KLR-re jellemző hogy eszi az olajat, ez akár 1 liter/1000 km is lehet..
Üdv..
Átküldöm neked is. Merrefelé élsz Szerbiában, mert nekem is vannak rokonaim a vajdaságban. Egyik sem motorozik
Ez a Babetta nagyon jó! Egy időben gondolkodtam, hogy veszek egyet magamnak én is. Találtam is egy darabot megkíméltet 30.000.-Ft-ért és a tulaj csak pecázni és kocsmába járásra használta. Aztán a vétel elmaradt. North Carolina pedig tényleg nagyon szép. A benzin sokkal olcsóbb és az utak sokkal jobbak, és nem kell attól félni, hogy a következő kanyarnál vajon kátyú vagy murva lesz majd beláthatatlan helyen. Az unokatestvéremmel voltunk ott ( ő Floridában él), így könnyű is volt hiszen egy amerikaival egyszerűbb az élet odaát..ismeri a szokásokat stb... Youtube-on is rengeteg felvétel található a Dragon's Tail-ről, ahol 11 mérfőld alatt 381 kanyar van . http://www.tailofthedragon.com... Rengetegszer végigmentünk rajta. Megunhatatlan.... A másik út pedig a szintén ismert (amerikában) Blueridge Parkway. http://www.blueridgeparkway.or... 469 mérföld hosszú út, nemzeti parkokon keresztül hegyeken át kanyargó hibátlan aszfaltcsík. Csak azért építették, hogy az emberek élvezzék a motorozást, autózást. Mindenki aki ezen az úton jár, csak az élmény kedvéért kanyarog. Leírhatatlan élmény végigmenni rajta. Ahogy eljössz onnan szinte rögtön visszavágysz.
www.nagyvas.hu
www.biker-world.hu
Üdv..
Oké sikerült..
Köszönöm.
Üdv.
Hálás lennék én is egy Manual-ért, és egy tájékoztatóért, hogy azt, hogy kell letölteni. A címem:tavasziandras@fibermail.hu
köszi.
.
Hát nem tudom lehet hogy én vagyok béna , de ha meg akarom nyitni a honlapot csak egy nagy fehér oldal jelenik meg.
Esetleg kell valami letöltő program hozzá ?
Üdv. Tityi
Ott vajon mennyi a benzin? Biztos sokat lehet menni - menni - menni ...........
Ez meg itt 1,8 lityit fogyaszt százon.
üdv!