Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Tank ugyanaz van rajta,ami volt.
Idomszett (első sárvédő, tankidomok matricával, hátsó sárvédő+oldalsó rajtszámtartó, telóvédő műanyag, + 1 pót tankidom) 10ezer Ft volt postaköltséggel együtt, az Ebay-ről.
Szia Kornél!
Vagyogatok, köszönöm...
Látom, beköszöntél 1-2 helyre, de basztak neked válaszolni..
és te? Any news?
megkérdezhetem a tankhoz és az oldalidomhoz menyyiért jutottál hozzá?
szeva hogy vagy?
látszik hogy Furlong srácnak nem a motorozás a fő profilja...majdnem a sárvédőn ül..
És tényleg, végig 2t hangja volt a gépnek...de vajh miért?
Ja és még valami 2.!

Mellesleg ha már ennyire megbontod, mindjárt láthatod is a ballance láncot. Alul egy csavar fellazításával feszíts rajta. érdemes. Eredetileg egy rugó segít ebben, de nem minden gépnél van még benne. Mindegy, mert a-nélkül is feszíthető.
Ja és még valami!

Előtte vedd le a fordulatszám jeladót. Ne hogy letörjön.
Képen jobbra fent a lendkerék mellett.
Mi a helyzet a nehéz indulással?

Ja és örülök, hogy sikerültek a telóid.
Ha az önindító nehezen forgat, akkor az ennél a modellnél általában az akkumulátor gyengesége. 14 amperórás barátunk helyett én most egy tizenhatos zárt rendszerűt fogok kipróbálni.
Ha viszont szalajt, akkor az az önindító szabadonfutó problémája, ami a bal oldalon a lendkerék mögött van.
A motort eldöntöd, vagy leengeded az olajat és már látod is. Ha van levegőkulcs, nem kell a lelazító célszerszám. (rendes jobb menet).
A csavar mögött egy jóval nagyobb méretű sűrűmenet van. Ide mutatja a kép a lehúzó célszerszámot. A valóságban a lehúzáshoz elég egy edzett (ha lehet legalább 9.5 ös keménységű csavar is, amit a levegőkulccsal betekerve lepattintható vele a kerék. (Angyalföldön a FABORY csavarboltból vettünk ilyet)(Nem árt lemérni pontosan a menet átmérőt és sűrűséget)
A kép itt ugyan nem mutatja, de a lendkerék hátulján van a nagy fogaskerék a szabadonfutóval, (ez a fogaskerék csak egy irányba foroghat szabadon), amit ha kézzel leszedsz meg todod nézni a görgőit és a felületet amin futnak.
No ezekkel szokott lenni a probléma.
OK Krisztián!

Az Andrisékkal és a dorogi GAS-GAS os srácokkal motoroztam régebben. Úgyhogy akkor mos tmár sok jó srácot ismerek a környékről. És valóban szeretek is arra motorozni. Képzeld egyszer még fel is mentem ott a piliscsévi domb meredek oldalán egy KX 250 el. Tökre örültem neki, mert tényleg egész jó kis meredek. (Nem a pályánál, hanem a nyugati oldalon)
Főleg nekem, aki azért még közel sem olyan bátor mint pl. te (az előző képeden is)
Természetesen szívesen találkoznék nyáron egy másik KLR es társammal, hogy együtt guruljunk mondjuk Komárom felé, vagy bármerre. Valószínűnek is tartom, hogy öcsémékkel megyünk még arra, úgyhogy majd szólok ha így tervezzük.
Tudnod kell, hogy nekik inkább betonjárgányaik vannak, de végül is mindegy , így van? Mert a KLR jó motor módjára mindenhol elmegy.

Egy király festmény és az öcsémék, motorjaikkal:
Felhívnám a becses figyelmedet a robot koponyáján található HD emblémára. Esküszöm nehezebb volt kiszerkeszteni mint a kép többi részét.
HELLO!

No de van itt még ebből.
Igen a képen én vagyok, meg a Laci. A fotóshoppal készítettem. Valójában a tank színe is piros volt, mert egy kis honda xr 100 van a filmben, ami tudjuk, hogy valójában négyütemű. Mégis. Nagyon jó munkát végeztek a hangmérnökök, mert végig kétütemű hangot kevertek hozzá. Tudom, mert valahogy, -mint talán még sok más ilyen beteg ember- mindig ezt figyelem. Annak idején nekem is nagyon tetszett.
Mellesleg az XR szériát elsősorban az amerikai piacra, sivatagi örömmotorozásra tervezték. Robosztus négyütemű léghűtéses blokkjaik, egészen jól viselik ezt a szélsőséges környezetet. Javítottam is ilyet. (XR 600 R) A vezérműlánc feszítő excenteres megoldású, és sajnos a leggyengébb pontja ennek az egyébként igen nyomatékos gépnek. Talán még ma is gyártják, mert Amerikába köpnek az EURO normákra.
Hy Zoo!

Na, még mielött te is disszidálnál,elötte szólj mert ha újra Dorog felé motorozol akkor vendégem vagy egy "meggymárkára" (Dorog mellett lakom 3 km-re)
Szóval csak be akarok számolni a sikerélményemről.ugyanis ma végre össze raktam a vasam! Hála az instrukcioidnak sikerült szétszednem a telóimat. Kapott új szimeringet,olajat mindent!
Tényleg nem nehéz,de nem mertem volna nekiállni,ha nem segítessz! Köszi! Remélem a telokhoz nem kell egy ideig ujra hozzá nyulnom,de még melegében bombázlak egy ujabb kérdéssel! Olyan problémám merült fel ujabban,hogy az önindítóm nem mindig tekeri meg motrot. Néha szalajt vagy mi! Nem tudod ez mitöl lehet? Valami fogaskerék el lehetne kopva?
Ha lenne erre is valami hasznos tanácsod akkor ezt is megköszönném!

Minden jót! Üdv.: Krisztián


Kitartás mindenkinek mindjárt itt a tavasz és irány a Természet!
...nagyon jó ez a kép! Ki csinálta?
Az ott Laci meg te?
Ja, Lacival nemrég dumáltam, bent voltam a Ducatinál...
Hú hogy csorgott a nyálam annó ezért a Kawáért, a filmben!
Ja, és persze...nem gond, jöhettek nyaralni (esernyőt azért hozzatok!)
A Gabika azt mondta, ha ott leszel, megyünk nyaralni Írországba!Hi-Hi.

Basszus! Pont ez a Harley modellek egyik legszebbike. No meg a FAT BOY.
Faternak baró motorja van.
Szívesen átülök, ha valaki átemel. (HD ready)
Pont ma lett elszállítva a GasGas, javításra...össze lesz rakva.
Hátul?Letakarva?
Jaa!
Az fater vasa, de én hajtom: egy 2006-os Harley Davidson Nightrain 1500 cm3...
Te és mi lett a régi GAS-GAS al?
Told csak hátra a KTMet, mi az ott hátul? Letakarva.
Csak nem egy cruiser?
EEEz igen! Nem semmi!

Naagyon nagyon szép munka!

Írország? Ez remek a Gabikának az egyik álma, hogy egyszer oda eljusson. Ha ezt meghallja, nagyon örülni fog. Én pedig, nagyon örülnék, ha bejönnének neked ezek a dolgok.
És mitagadás, magam is sokat gondolkoztam, hogy biztos lehetne ezt másképp is csinálni. Bizony nem tartanánk elképzelhetetlennek, tán még most sem, hogy elkezdjük máshol, mert ez itt csak hanyatlik lefelé. Magamban pedig érzek még annyi energiát, hogy ha van rá lehetőség bizony szívesen megcsinálnék ilyen csodákat, mint most te is ezzel a KTM -el.
Ez valami kurva jól néz ki. Le a kalappal.

Azért tudom, hogy egy ilyen komoly " élettér " váltás, igen hosszú időre nagyon nagy erőfeszítéseket kíván, és nyilván nem egyszerű. Tiszta szívből kívánom, hogy ez sikerüljön. És nagy szeretettel várom ha gondolsz majd rám, és feltétlenül visszatérünk erre a kérdésre.

Ha pedig a távolból tudok neked segíteni, kérlek mindenképpen szóljál. Telefonon, ííííí mélbe stb... Ígérd meg.

óóó ha ezt gabikának elmesélem...
Amik cserélve/javítva lettek:
-Váz újrafestés (nem gagyi flakonos festékkel...)
-Új lánckerék elől-hátul + új CZ lánc
-Renthal Twinwall kormány
-újabb első féktartály
-2004-es teljes idomszett
-új üléshuzat
-2004-es dob
-Új hajtókar
-felújított főtengely+csapágyak
-Új dugó
-Felújított henger
-Egyedi matricázás
-Fekete ráfok
Szia Zoli!
Nem Franciaországba megyek...Írországba!
Motorépítés alatt azt értem,amit a szöveg alatt láthatsz...első képen így nézett ki fél éve...második képen meg,amilyet építettem belőle...blokkot most tesszük vissza,tejesen fel lett újítva...
Szóval arra gondoltam hogy lehet hoyg ez lesz a szakmám..de mnindenféle motort tunningolnék,szerelnék...meg autókat is...ha beindul a biznisz,szólok..hátha lesz kedved kijönni...
babbettát már próbáltam...
Diesel KLR-t még nem...
Mit is próbálnál ki?

A Diesel KLRt, vagy a babettát?

Ez az? mokas75@yahoo.fr ez él még?
Mer akkó mentettem. Nem csak akkóóó, mááán mentettem is.
Szia bandideluxe!

Te! Neked teljesen igazad van. Valóban ! Nekem is kezd ott elrepedezni a mintázatom.
No meg az is tény, hogy túl sok kilómétert nem nyomok azért a gépbe évente. Úgyhogy az ennyire bütykös cucc lehet, hogy tényleg túlzás a betonra. Főleg ha sokat megyünk nyomatékból. Ami azt illeti láttam azon a linken alkalmasabb mintázatot is, betonra.
Nekem az az érzésem, hogy te egész jól körüljártad ezt a kérdést és meg fogod találni a megfelelőt.

Például ez is egész jól néz ki. És azért egy kis földutacskát is szépen elbír.
HELLÓ ! Andris!

Örülök, hogy benéztél! (Itt legalább nincs tömeg)

Sajnos nékem nincs meg az e-mail címed, ezért örülnék ha leírnád, vagy elküldenéd a zolka3@citromail.hu ra.
Vagy lehet, hogy benne is van a másik fórumon az adatlapodba? Meg is nézem.
Meg lehet, hogy valaha tényleg meg is látogatlak. Hiszen egy nyaralás alkalmával akár úticél is lehet az a szép ország. Főleg, ha közel a tengerpart. Mert mint tudjuk Európában a Francia riviérának bizony nincs párja.
Komolyan mondom irigyellek, hogy beszélsz még egy nyelvet a sajátodon kívül. Sokkal nagyobb számodra így a világ.
A motorépítés alatt mit értesz? Kiváncsivá tettél.
Az az igazság, hogy nem nagyon követtelek a másik fórumon, mert rengeteg már ott az oldal. Látod itt nálunk még csak 7 oldalasak vagyunk. Mondjuk nem bánom, mert remekül átlátom az egészet.
És tényleg mi lett a motoroddal?

Annak meg külön örülök, hogy a Jani rendben van, mert akárki akármit mond nekem azért hiányzik. A PLAZA élettelen, és ráadásul szerintem vannak még itt olyanok akik................ nem folytatom.
Mindenesetre hiányzik és kész. Az enduro itt már senkit nem érdekel. Mindenki a flaszteron képzeli el a motorozást, ami persze nem baj, őőő dolguk, de könyörgöm háá menjünk már le arról a betonról!
Neeeem?
Az általad belinkelt mitas gumát használom csak aza a bajom vele, hogy egyrészt hangos
másrészt pedig a bütykök tövében megrepedt
Hú, nekem KELL egy ilyen!