Zolikám, az ilyen meleg, baráti szavak mindig jól esnek!
Hát hogyan felejthenénk el egymást, a közös nagy motorozásokat! (Dorog, Tápióbicske)
A NET valóban mindig "kéznél" van, remélem hogy megvan még neked az email címem.
Jani jól van, nemrég beszéltem vele!
Most azon gondolkodtam hogyha már ennyire belejöttem a motorépítésbe, lehet hogy kint "legalizálom"...
Egyébként ha meg egyszer arra adod a fejed hogy kigyere, csak szólj! Bármikor számíthatsz rám...
Ha engem kérdezel, nyilván nem mindegy, hogy milyen az úttal a kapcsolat.
Mégis azt kell hogy mondjam, hogy ha nem futárkodsz és nem használod olyan sokat (főleg hidegben) a motorod, jó lesz az az olcsóbb is. Így meg még csak öt-hat ezer forintot kell hozzátenni, és megvan az a túradoboz is.
Nekem ha hiszed ha nem, több mint öt éve MITAS gumim van hátul, és még ezt az idényt is símán ki fogja bírni.
Végül is nem kell ezt túl misztifikálni. Jót menni, akár 110-es tempóval , patentszemes lánccal, és durvábban bordázott gumival is lehet. Ráadásul a vastagon bordázott futófelülettel esélyed sincs a defektre. (Nekem nem is volt) (Pedig volt ott szikla, meg még patak is)
Gumi téma főleg betonra?
eddig Bridgestone TW -et és Mitas-t használtam
most Continentaltól a Conti escape- és Micelin Anakee között vacilálok A conti 10.000-el olcsóbb /szett
esetleg vannak tapasztalatok, vélemények vagy más ötletek?
Nekem nagyon bejött. a 33 literesbe már belefér egy lezárólánc és egy sisak. Ha ezzel megyek melózni, ebbe rakom a kis kajámat is, úgyhogy tök jó. Felszerelni, nem nehéz, és látom neked még a tartókonzolod is van.
Ez a doboz egyébként a kulcs segítségével a talpazatról egy mozdulattal leszedhető, és akár kézbe továbbvihető, vagy lerakható ha terepezni mész.
No mindegy. Itt van egy hadsereg által használt KLR 650 DIESEL sorozat (Ez bizony igaz. Nem vicc)
Hello!
Én nálunk vettem, a PLAZA-ba kb 22-ért, rászerelhető támlával. együtt. http://www.csikibege.hu/motorp...
Egyébként ez egy 33l es GIVI MONOLOCK doboz. Tényleg praktikus. (Maga a doboz, most olcsóbb.)
Szép a motorod, úgy látom egész jó állapotban van.
Sajnálom, hogy elmész, de persze meg is értem. És akkor is fogok rád emlékezni, talán mindig.
Viszont az internet mindig meglesz, így tudunk még majd akkor is dumálni, úgyhogy nincs gond.
És vajon a Janival mi lehet ? Nem nagyon látom a fórumon. Remélem nincs baja vagy ilyesmi.
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 88-as 250-es KLR-t :)
Az idomokat és a tankot újra kell fényezni,mert elég ramaty állapotban vannak,de ha kész lesz teszek fel képet én is.Valakinek nincs angol nyelvű service manualja 250es KLRhez?Sajnos nekem csak német van,és mivel németül egy szót sem tudok így jól jönne egy angol.
Esetleg ha van néhány jótanácsotok kezdő KLReseknek akkor azt szivesen fogadnám.
Üdv.
És még valami. Télen nem árt kikötni az akksit, és néha kicsit rátölteni. Ehez egy a töltőáramát automatikusan leszabályozó töltőberendezést használj, az a legjobb neki.
Mellesleg ez sokkal kíméletesebben tölti az akkumulátort, mint maga a motorkerékpár. Nem keletkezik annyi salakanyag, és nem lesz cellazárlatos az akkumulátor.
Egyébként egy rossz akksi is tud érdekes tüneteket produkálni. Az sem lehetetlen, hogy ez minden bajod forrása. (Volt már ilyen)
A helyzet az, hogy egy jó akkumulátor nyugalmi feszültsége kb 12,4-12,5 v.-Ennél a feszültségnél indít bisztosan. Járó motornál, pedig a feszültség az akkumulátornál minimum 13,7-13,8 volt vagy akár kicsit 14 felett is lehet, függően az aksi töltöttségi állapotától. Akkor a jó.
Ha ez nincs meg, lehet a fesszabályzó hibája is. A bal oldalon találod. Itt egy multiteszter segítségével egy jó szakember gyorsan ki tudja neked mérni, hol a hiba.
20 voltnál nagyobb mérési határon a műszerrel a fesszabályzónál a helyes sárga vezetékeken kimérhető a tekercsek külön-külön töltése is, ami akár 40-60 volt is lehet szabályzás nélkül. Ha ez megvan, valószínű a fesszabályzó, vagy valamely vezeték (testelési pont) hibája.
A feszültségszabályzó és a tekercsek ellenállása is mérhető, amiből megállapítható a szakadás, vagy más egyéb hiba is. Erre itt van egy jó táblázat, és egy kapcsolási rajz.
Sziasztok.
Elvi segítség kellene. Az akkumulátornál, nem mérek többet 12 voltnál. Ez kevés az akksi töltéséhez. Én a generátor egyik tekercsének menetzárlatára gondolok, mert van feszültség csak kevés. Viszont meg kellene bizonyosodjak erről. Ehhez kéne valamilyen módszer, vagy ha tud valaki ehhez olcsó alkatrészt
Azt bármelyik Kawasaki kereskedés, ahol van műhely, meg tudja neked rendelni. Azért mérd meg a henger pontos átmérőjét, nehogy rosszat rendeljenek. Egyébként a 650 es henger ha jól emlékszem pont százas átmérőjű.
Heló! Az egyik haverom is vett 1 KLR 650-est és jól átba..ták a fejét! Nem tudja valaki, hogy hol vagy, hogy egyáltalán lehet-e kapni olajlehúzó karikát?!
Hát hogyan felejthenénk el egymást, a közös nagy motorozásokat! (Dorog, Tápióbicske)
A NET valóban mindig "kéznél" van, remélem hogy megvan még neked az email címem.
Jani jól van, nemrég beszéltem vele!
Most azon gondolkodtam hogyha már ennyire belejöttem a motorépítésbe, lehet hogy kint "legalizálom"...
Egyébként ha meg egyszer arra adod a fejed hogy kigyere, csak szólj! Bármikor számíthatsz rám...