Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen! Igen!

Ezt a dolgot is mindenek előtt ésszel kell csinálni, aztán jön a többi. Mind off roadba, mind betonon.
Sziasztok!
Kawasaki klub- ban tag valaki?
Mit tudtok róluk?
többre becsülöm azt,aki azt mondja hogy ő nem megy nagyobb tempót mert nem szeretné ész nélkül feszegetni a tudása határait, mint azt,aki emberkedik és esetleg másnak kárt/sérülést okoz...vagy megöli...
csak óvatosan, lassan!
Szebb dolog 65 évesen túrázni motorral, mint 30 évesen tolószékben tolatni magad...
Elképesztő, és nagyon jól is hangzik. Na majd gyakorlom még ezt, mert hiába motorozom kb. 15 éve, azért van még mit elsajátítani. Bár érzem, az alapok jók, de jó pap holtig tanul ugyebár.
Szia palcsee!

Igaz már megrendeltem egy komplett bontott szettet,ami a gazdája szerint hibátlanul müködik,de még jól jöhetnek a tanácsaid a jövőben azt hiszem! Ugyhogy köszi a hozzászólást!

Üdv.: Krisztián
hát volt problémám, az biztos...fogytam egy pár kilót....
Hát Erdélybe 80-90-es átlagtempót mentünk a földutakon..ami nem is sok, de ha ismeretlen úton mész és hirtelen előtted van egy patak egy gyalogos híddal,aminek hiányzik a fele..
Multkor Janival csapattunk egyet...(2006 december)..náluk voltunk, ahol te is voltál..Én az Ec 300-al, ő a 450-essel...elkapott minket kicist a gépszíj...én 145-el mentem a sárban, nagy röhögve...teljesen rá kellett ülni a tankra, mert iszonyatosan dobálta a seggét...erre Jani elhúz mellettem vagy 150-160-al...őrült...
Nem akarok beleszólni, de általában a KLR 600-ban a szabadonfutóban nem csak a görgők kopnak el, hanem a görgőket összehúzó rugó is kinyúlik, ezért is megcsúszhat. Egyébként a 650-nek és a 600-nak különböző a szabadonfutója, az átmárő 52 és 58 mm. Én görgőket szoktam vadonat újra cserélni, és rugót 10000 Ft-ból általában hibátlan lesz, jobb mint egy 30-40 e km-t futott bontott. Annyit megcsinálnék még a helyedben, hogy rugócsere, és lehet hogy a szezont még kihúzod vele.... Vegyél egy kb. 3-400 Ft-os szimmeringet, arról vedd le a rugót, és rakd vele össze. 10-ből 8-szor eddig bejött. Ha hullára kopott akkor görgőcsere, vagy másik bontott. De egy próbát megér.
Üdv
Ahogy így megfigyeltem, elég komoly szintre jutottál, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy mély fájdalmaid és problémáid lehettek. Mert azért sokat eshettél és kelhettél, míg idáig jutottál, ami persze lehet, hogy így utólag már nem is akkora baj, mert nyilván neked egy sima kis föld úton való 80-90 km/h val való haladás már nem igényel akkora koncentrációt, és talán többet látsz a tájból. Ami azért jó.
Tény, hogy mindenért meg kell szenvedni, és rutinnal sok mindenben könnyebb. Ahhoz pedig csinálni kell szakadatlan.

Már mennék is. És most nézd meg. Erre milyen szar idő van.
én azért kezdtem el motorozni, mert akkor elég szar passzban voltam, és egyedül ez volt az a dolog,ahol nem volt időm/lehetőségem gondolkodni...csak menni és menni...
Aztán persze ahogy egyre jobban ment, elkezdtem igazán élvezni...tudod, mint a biciklizés...először csak szenvedsz,aztán amikor már nem kell odafigyelned, mit csinálsz, lesz időd körbenézni is és élvezni a tájat, stb...
Köszönöm!
Akkor megvan:
A lehúzócsavar 45 x 20 x 1,5
Vagyis menet hossz 45 (persze ez lehet akár hosszabb v. rövidebb)
névleges külső átmérő 20
menet emelkedés 1,5

(Természetesen milliméter)

A miénk keménysége 10,9 es. (A fejen feltüntetik.) Ennél puhábbat tényleg nem is nagyon érdemes megpróbálni, mert ha makacs akkor tönkreteheti a menetet.
Szia Zoo!

Lemértem a menetet és ha minden igaz akkor kerek 20 mm a belső átmérője! Szóval ha tudnál egyéb adattal szolgálni,akkor be szerzek eggyet a csavarból!

Köszi!
Aki nem tudja ezeket a dolgokat kikapcsolni, azokat sajnálom a legjobban. Őket hívják már úgy, hogy: DEPRESSZIÓS.

Mai világunkban ez lehet, hogy népbtegséggé alakult már.

De tudom, hogy se te se én nem fogjuk hagyni magunkat kitenni ennek. Néha sokat kell tenni ezért az bisztos. Mert a környezet nem hagyja magát egykönnyen legyűrni. Szerencsére mi még megtehetjük, hogy adózva egy csodálatos hobbynak eséllyel indulhatunk ez ellen.
Azért ennek tudok örülni.
Vagy ez is már egy betegség?
Nem ezt én úgy hívnám,: ANTIBETEGSÉG !

Hello.
Azt hiszem értem mit mondasz. A legtöbben ha tehetik, a saját autójuk magányába zárkózva haladnak egyik pontból a másikba, és ha lehet ne is kelljen megállni, vagy kiszállni valahol. Vagy ha mégis, lesz e atrocitás a fizetőparkolásból, mert példa van bőven. És persze a média is rátesz, hogy így érezzünk. Úgyhogy abba már belegondolni se merek, hogy ugyanezt elképzeljem egy picivel a hátsó ülésen a gyerekülébe.

Mindenestre, azért nem szabad túlságosan pesszimistának lenni sem, de nem véletlenül érezzük magunkat mi is jobban kint az erdőn és mezőn. Csak nem mindíg fogalmazódik meg bennünk ez a dolog.

Ott legalább távol vagyunk minden bajtól, velünk van a technika is, és hurcoljuk magunkban a tévében hallottakat, "drótkötél", "karók", "vadőrök", ecetera-ecetera. De szerencsére azért 98 % -ban ki tudjuk még kapcsolni ezeket a dolgokat. Úgy hogy NO PROBLEM!
Híradót már én sem nézek...sőt, TV-t sem...mindenütt a nyomor, halál...persze, ezek hozzátartoznak az élethez, de kérdem én CSAK EZEK történnek Magyarországon?
Elegem volt hogy csak a gangster él meg, csak az aki csal, lop, hazudik...elegem volt az emberek mentalitásából...megyek.
Egyszer valaki azt mondta hogy visszajött Magyarországra, mert kint nem érezte magát magyarnak...
Én azt mondom, nem a földrajzi hely dönti el hogy mennyire vagy magyar...sokkal magyarabbnak éreztem kint magam, mint itthon...itthon tesznek róla hogy szemlesütve járj a sok néger, cigány, zsidó között...mert te magyarnak mersz lenni, magyarországon..És mielőtt valaki azt mondaná, NEM vagyok rasszista...de van egy gyerekem és családom...őket ne támadják meg a Nyugati aluljárójában...
Kiváló!
Rendben! Megbeszéltük!
Szia zoo!

Nos egy kicsit változott a helyzet! Szereztem egy légkulcsot és azzal tekertem ki a csavart,és ezzel egy időben le is jött a lendkerék magátol. Szóval szétszedtem,most már látom hogy áll össze. Szabad szemmel nem látok rajta rendellenességet,de biztosan ez a ludas. Beszéltem az illetővel aki 20 ezerért oda adja nekem a fogaskoszorut és a lendkereket is,és garantálja hogy jó lesz. Ha nem vissza veszi! Úgyhogy megpróbálkozom vele! Azt hiszem ez igy korrekt ajánlat!
Mivel most vissza csavartam a csavart,és félek,hogy legközelebb nem lesz szerencsém,hogy lejön magátol,ezért reggel lemérem az átmérőt,elkülöm és szívesen veszem a paramétereket!

Addig is kösz!
Most már tényleg lenne kedvem hozzá.

Nem tudtam, hogy ezen ország történelmében ennek ekkora jelentősége volt. Viszont megnyugtató, amit írtál, hogy ma már egy gazdag, független ország. Biztosan jó lehet ott élni, egy olyan helyen ahol otthagyhatod a kulcs nélküli krosszmotorod letámasztva a kocsmánál, és senki nem fog hozzányúlni pusztán azért, hogy nyereségvágyból szert tegyen egy pár garasra, nem számít kinek mit jelentett az a gép.
Egy bizonyos kor után talán erre vágyik az ember. Egy tiszta társadalomra, ahol lehetsz kényelmes, vagy akár szórakozott és senki nem fogja kihasználni.
Szerintem lehet, hogy részben ez tetszett meg neked is. Fogadjunk. Nyilván azért ez önmagában kevés, de ez is fontos dolog.
Néha körülnézek itt nálunk a Híradóban, vagy a TV ügyvédjében és csak a szennyet látom.
Nem is fogok ilyeneket nézni. Komolyan.
Hello kisilo!

Attól tartok tényleg nem tudsz mást tenni. Én meg annyival tudok hozzájárulni, hogy van nálunk egy két csavar ami szóba jöhet, ezeket lemérem, (mert nem tudom pontosan melyik az a lehúzató ami ide való) és ezek méreteit elküldöm neked, mert tudom, hogy én is használtam valamelyiket az enyémhez. És ha egy tolómérővel rámérsz a lendkerék belső felére ( Középen a kivett csavar alatt az agynál), be tudod azonosítani melyik kell neked.
Sőt ha előbb te mérsz akkor én már tudom is melyik csavar kell neked és elküldöm a hosszát, névl. kölső átmérőjét és menetemelkedését. Ok?
Holnap. Ma már nem dolgozom.

Ja és örülök, hogy megnézted a lapunkat.

A reklámokkal ne törődjetek. Azokat nem én tettem oda
gyönyörű táj...majd meglátogatsz...
... a nagy éhinség 1845-ben történt..ha jól emlékszem, közel 300.000 ember halt éhen...az emberek tömegesen vándoroltak ki...főleg amerikába...
Így lehet az hogy ez az egyetlen ország ahol az évtizedek alatt csökkent a népesség..egészen az 1900-as évek végéig....mára független, szabad ország...és gazdag...
Úgy képzelem ezt a vidéket, mint Európa leges-leg nyugatibb partjait, melyről a távolba nézve nyilván nem látunk semmit, de talán sejtelmesen elképzelhetjük, valahol a távolban ott van az-az Amerika.
És tán Európából nem sok ember néz még ennyire végekről a távolba.

Jól lehet Izland mégis keletebbre van, de nekem akkor is ez a kényszerképzetem erről a vidékről.
Remek remek!
Addig megpróbálok én is szert tenni egy 250 es kétüteműre, amire nem kell vigyázni.

Írország fókáit viszont láttam a TV ben.
És ismerem Írország legnagyobb gazdasági felvirágzásának és csődjének a történetét. Elmeséljem? OK.

Valamikor Írország nyugati partjainál összecsapott a spanyol armada és az angol flotta. Az angolok szétzúzták az armadát így rengeteg spanyol erdő faanyaga szállt a hullámsírba. Viszont az armada által használt legfontosabb és legtáplálóbb élelmiszer vetődött itt partra kis kosárkákban. Ez volt a krumpli.
Amerikai útjaik során jutottak hozzá és Spanyolországban jól ismerték már.
Az Írországban még ismeretlen faj hasznára hamar rájöttek a gazdák, és hamarosan több tízezer család élt már ebből. Rengeteg óriási területet borítottak krumpliföldek, hiszen ez a klíma kiválóan megfelelt ennek a haszonnövénynek.
Majd jött a baj. Egyszer csak megjelent egy pusztító gombafaj, szintén más honból, mely rengeteg éhező ember halálához vezetett. Utána viszont nem tudom mi történt.

Mindenesetre biztos kikapcsolt téged is egy pillanatra ez a történet. Ha még nem ismerted.

Igaz?


Western Ireland
Fogunk mi még együtt motorozni, barátom...
Ha mást nem,hazahozom majd a kinti motoromat... (tervezem egy EXC 450 vagy 520 vételét...Enduró és SM szettel is)
Úgyhogy ne aggódj, fújnak még jobb szelek!