Hali!
Szeretném a segítségeteket kérni. Van egy 1988 -as KLR 250-esem, ami hidegben egyszerűen nem hajlandó elindulni. Arra gondolok, hogy talán a karburátornál kellene keresni a hibát, esetleg a szelepeknél, de nem tudom hogy mégis mit kellene megpróbálnom. A karburátor szétszedésétől kicsit félek, nem szedtem még szét membrános karbit. A szelepeknél a hézagot megnéztem az jó. Ha van valami ötletetek légyszíves írjatok.
Előre is köszönöm!
Hála istennek a hegy már járható! Egy kis sár az még elmegy,hamár endurózunk! Szombaton kimotoroztuk magunkat rendesen! Tényleg ismeritek azt a brigádot akiknek van az a Mászóka nevű videó sorozatuk itt a sportmotoron? Velük is összefutottunk itt Tokodon! Amúgy Szentendreiek csak erre motoroztak. Na mindegy csak megemlítettem!
Hát igen a tűzoltóságra is benézhettek,főleg ha dolgozok!
Tényleg! Említetted, hogy te is voltál virágot szedni. És milyen a hegy? Úgy értem nem csúszik? Azért eléggé ázott a talaj. Nem igaz? Bár neked ez nem okoz problémát.
Megyünk mi még arra.
Igazából nem is ezt terveztük. Ez csak úgy jött.
De most hogy így mondod, legalább a tűzoltóságot megkereshettük volna. Na majd legközelebb.
Látom nektek is meg volt az első motorozás. Nem csodálom,tökéletes idő volt szombaton. Ha egy 10 km-rel tovább gurultok akkor össze futhattunk volna egy "sörre"! Igaz én is egész délután a hegyen voltam de akkor is! Na majd legközelebb!
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Tudtok javasolni egy oldalt ahonnan tudok kawasaki endúróhoz robbantott rajzokat letölteni?
Pontosabban Kawasaki KMX-hez.
A KLX család a KLR utódja. Remek kis motor, bár kissé gyengécske. Ami nem jelenti azt, hogy nem lehet vele kiválóan enurózni. Hiszen aránylag könnyű, ami olykor terepen bizony nagy előny. 300 as verziója mellett, a 250 esek is jól sikerültek. Amerikába D TRACKER néven nagyon sokat eladtak belőle, és létezik supermoto verziója is. Kicsibe és nagyba is.
A Kawasaki endurók legmegbízhatóbb, már újabb generációs kivitele, amit a mai napig továbbvittek a Japók. Nagyobb testvérei az endúrózás csúcskategóriáját képviselik.
Azért örülök, hogy jelentkeztetek.
Képzeljétek, ma, (Szombat) motoroztunk egyet. Tök jó volt.
Visszafele azért már hideg volt, de nagyon jó nap volt.
Megint átmentünk Szlovákiába egy kicsit, azt vissza.
Kipróbáltuk az öcsém újdonsült motorját, meg az új lánckerekemet. Egész jó.
Ami érdekes, hogy azt hittem sokkal jobban elfáradok,mivel idén ez az első utunk. De nem. Semmi. Lehet, hogy azért, mert már nagyon vártam már ezt a napot? Lehet.
Tényleg érdemes volt elindulni. Mindenhol láttam azt a hűvös tavaszi nyugalmat.
Ilyesmi volt.
Kinéztem egy KLX-250-est. Nem tudom a KLR-ekhez képest mi a különbség. De remélem tudtok segíteni.
Az érdekelne, hogy jó motor e, érdemes e ilyet venni. Illetve hogy mennyire strapabíró? Alkatrészek drágák bele? Átl. fogyasztás endurózgatásnál?
Minden hasznos tanácsot szívesen fogadok!
Akkor az a helyzet, hogy mindent értek. Pont ugyanúgy vagy vele mint én.
Én is felraktam egy tök nyitott dobot és mivel fúvókát nem akartam növelni, én is bizony bele hegesztgettem darab lemezeket és furulyát a bekötő csőbe. Kizárólag többszöri próbautakkal és kísérletezéssel jutottam el oda, hogy most hangja is van, de azért annyira nem durrog, és most azért megy is.
Kb 1.5 éve próbálkozom, mert nem nagyon találtam én se megfelelő információkat sehol.
Ha legalább egy jó dob méreteit tudnám, már az is jó lenne, de nem igazán találtam semmit.
Az biztos, hogy fontos a dob hossza és átmérője, ami azt hiszem az én esetemben túl nagy.
Egyébként nagyon szépek ezek a saválló és egyéb karbonos dobok, ráadásul nagyon könnyűek, ami azért mindenképpen jó.
Szia zoo! Azért akarom a cső végét szűkíteni, hogy valami fojtása legyen a rendszernek(persze csak minimális) éppen azért mert ez a dob univerzális! Ha tudsz ajánlani esetleg valami más módszert szivesen meghallgatom! Ez a dob amit felraktam 150 euró, karbon és rozsdamentes acél!
Van még ilyen is:
Ja és én is kérdeznék. Ezt a szép dobot kimondottan ehhez ajánlották? Vagy univerzális?
Vajon mennyibe került?
Én is régóta keresem a megfelelő dobot, de nem könnyű jót találni. Arra gondoltam csinálok magam, de nem tudom milyen méretbe lenne az igazi.
Nehéz ügy.
A hengerfej és cső találkozásán kívül, bizony nincs a rendszerben máshol tömítés.
Én az összekötésnél két módszert szoktam használni.
1. még egy bilincs plusszba,
2. kipufogó tömítő paszta
Szeretném a segítségeteket kérni. Van egy 1988 -as KLR 250-esem, ami hidegben egyszerűen nem hajlandó elindulni. Arra gondolok, hogy talán a karburátornál kellene keresni a hibát, esetleg a szelepeknél, de nem tudom hogy mégis mit kellene megpróbálnom. A karburátor szétszedésétől kicsit félek, nem szedtem még szét membrános karbit. A szelepeknél a hézagot megnéztem az jó. Ha van valami ötletetek légyszíves írjatok.
Előre is köszönöm!
Az egyiküket még én vittem ki Csobánkára motorozni....
Illetve kettőjüket is...
Hát igen a tűzoltóságra is benézhettek,főleg ha dolgozok!
Üdv.!
Tényleg! Említetted, hogy te is voltál virágot szedni. És milyen a hegy? Úgy értem nem csúszik? Azért eléggé ázott a talaj. Nem igaz? Bár neked ez nem okoz problémát.
Megyünk mi még arra.
Igazából nem is ezt terveztük. Ez csak úgy jött.
De most hogy így mondod, legalább a tűzoltóságot megkereshettük volna. Na majd legközelebb.
Látom nektek is meg volt az első motorozás. Nem csodálom,tökéletes idő volt szombaton. Ha egy 10 km-rel tovább gurultok akkor össze futhattunk volna egy "sörre"! Igaz én is egész délután a hegyen voltam de akkor is! Na majd legközelebb!
Üdv.
Probáld ki az alábbi linket! Itt le tudsz tölteni egy komplett service manualt amiben találsz robbantott rajzokat is!
Üdv!
http://www.4shared.com/file/71...
Egy kis segítségre lenne szükségem! Tudtok javasolni egy oldalt ahonnan tudok kawasaki endúróhoz robbantott rajzokat letölteni?
Pontosabban Kawasaki KMX-hez.
Igen köszönöm. Megvan.
Ja! És tiszteletem az "öregnek".
Jó fej lehet.
Most felteszem a honlapunkra a szombati összes képet.
Ma kaptam pont munkát...mondjuk hál istennek hamar ment, 2 hét kellett hozzá!
Írtam neked mail-t!
A KLX család a KLR utódja. Remek kis motor, bár kissé gyengécske. Ami nem jelenti azt, hogy nem lehet vele kiválóan enurózni. Hiszen aránylag könnyű, ami olykor terepen bizony nagy előny. 300 as verziója mellett, a 250 esek is jól sikerültek. Amerikába D TRACKER néven nagyon sokat eladtak belőle, és létezik supermoto verziója is. Kicsibe és nagyba is.
A Kawasaki endurók legmegbízhatóbb, már újabb generációs kivitele, amit a mai napig továbbvittek a Japók. Nagyobb testvérei az endúrózás csúcskategóriáját képviselik.
Nagyából ennyit tudok róla.
Halom északon problémák vannak, bár gondolom nálatok ott délen ez nem okoz fennakadást.
No és veled mi újság? Találtál melót? Mesélj.
Azért örülök, hogy jelentkeztetek.
Képzeljétek, ma, (Szombat) motoroztunk egyet. Tök jó volt.
Visszafele azért már hideg volt, de nagyon jó nap volt.
Megint átmentünk Szlovákiába egy kicsit, azt vissza.
Kipróbáltuk az öcsém újdonsült motorját, meg az új lánckerekemet. Egész jó.
Ami érdekes, hogy azt hittem sokkal jobban elfáradok,mivel idén ez az első utunk. De nem. Semmi. Lehet, hogy azért, mert már nagyon vártam már ezt a napot? Lehet.
Tényleg érdemes volt elindulni. Mindenhol láttam azt a hűvös tavaszi nyugalmat.
Ilyesmi volt.
Nem találtam KLX-es fórumot, azért írok ide.
Kinéztem egy KLX-250-est. Nem tudom a KLR-ekhez képest mi a különbség. De remélem tudtok segíteni.
Az érdekelne, hogy jó motor e, érdemes e ilyet venni. Illetve hogy mennyire strapabíró? Alkatrészek drágák bele? Átl. fogyasztás endurózgatásnál?
Minden hasznos tanácsot szívesen fogadok!
Köszi!
Jó volt!
Na jó csak vicc volt! Nem kívánom senkinek!
5 napja be sem dugja az orrát senki....
Megnéztem. Fasza.
http://race-exhaust.com/
Én is felraktam egy tök nyitott dobot és mivel fúvókát nem akartam növelni, én is bizony bele hegesztgettem darab lemezeket és furulyát a bekötő csőbe. Kizárólag többszöri próbautakkal és kísérletezéssel jutottam el oda, hogy most hangja is van, de azért annyira nem durrog, és most azért megy is.
Kb 1.5 éve próbálkozom, mert nem nagyon találtam én se megfelelő információkat sehol.
Ha legalább egy jó dob méreteit tudnám, már az is jó lenne, de nem igazán találtam semmit.
Az biztos, hogy fontos a dob hossza és átmérője, ami azt hiszem az én esetemben túl nagy.
Egyébként nagyon szépek ezek a saválló és egyéb karbonos dobok, ráadásul nagyon könnyűek, ami azért mindenképpen jó.
Van még ilyen is:
Miért is akarod összébbnyomatni a cső végét?
Ja és én is kérdeznék. Ezt a szép dobot kimondottan ehhez ajánlották? Vagy univerzális?
Vajon mennyibe került?
Én is régóta keresem a megfelelő dobot, de nem könnyű jót találni. Arra gondoltam csinálok magam, de nem tudom milyen méretbe lenne az igazi.
Nehéz ügy.
Én az összekötésnél két módszert szoktam használni.
1. még egy bilincs plusszba,
2. kipufogó tömítő paszta