Mondjuk én hondás vagyok, még ha a látszat nem is az úgyhogy független hozzászólóként, esetenként csendes olvasóként csak röhögök az 500-as kategórián belüli csatákon
A társaság viszont itt tényleg jó!
Az F-es GS500-on van olajhűtés is, plussz ugyanúgy föl lehet tenni a naked-re is... Nekem F-es van, 100km-eket városozom 2 személlyel és nagyon jól viseli, ez ne legyen kizáró ok! Ha érdekel kérdezz GS500 fórumon...
150-es robogóval nyomtam eddig. Oda vissza 32km a munkahely, fél útig 2személlyel megyek. Tehát 150-esnek eléggé gyilkos volt. Mivel nagykerekű robi volt ülés alá a tankot rakták így az ER ülés alatti része már nagyobb . Hátsó doboz volt a robogón erre is ezt tervezek. Alkatrész egy rotax blokhoz (ami nekem is volt) drágább mint az ER vagy GS -hez. És való igaz kell meló után a kikapcsolódás... autóval 50perc robival 17perc volt a rekordom :-) ....de streszt nem vittem haza az tuti.... És való igaz, olyan mintha sámlin ülnél...
Igazad lehet.Nekem egyébként nincs kerekes sámlim csak a nejemé áll a garázsban.Arra meg nem ülök mert nincs váltója meg a fék se ott van ahol megszoktam.Igazából csomagtartója a pozitívum mert az ER ülése alá nem sok dolog fér.
Ezzel azért tudnék vitatkozni, ez inkább akkor igaz, ha egy 600-as sportmotort meg egy 50-es robogót állítasz szembe szerintem. De ha hasonló kategóriákat nézünk:
Fogyasztásra egy váltós 250-es motor szerintem jobb, mint egy 250-es robogó. A kényelem a robinál kimerül abban, hogy nem kell átlendíteni a lábat, cserébe ott van a hülye WC-n ülő pozíció, amivel én nem tudok megbarátkozni és a kontrollt is rontja; ezzel szemben a Ninjámon teljes kényelemben akár egyenes háttal is tudok ülni, és a szélvédelemre sem lehet panasz. A pakolhatóság az egyetlen, amiben egy 250-es robi verné a 250-es Ninjámat, de az meg szerintem pont túrázáshoz kell, munkába tipikusan nem bőröndnyi csomagokkal járok, legtöbbször elég (még sok is) az ami a zsebemben elfér.
És akkor még az élményfaktorról nem beszéltünk, ami igenis kell munka előtt és után. Meg ott van a menetdinamika és egyebek.
Én csak tudom, a legtöbbet sajnos munkába járásra használom a motoromat.
Vigyázz a Gs tulajok egy idő után "Grincs"-esednek
A társaság viszont itt tényleg jó!
Én is nyálcsorgatva nézem a '12-es évjáratú 1050-eseket.
Érdekel mind a két tábor... de itt (Kawasaki) segítőbb mindenki... Bocs a másik oldaltól.
Viszont semmire se mentél a tanácsommal.Azért megpróbáltam.
Vak vezet vilátalant.
Aztán az mellett kell dönteni, amit tetszik, meg amire pénz van.
Kawasaki, Honda, Yamaha, Suzuki esetleg KTM, Aprilia, Ducati, BMW?
Bár végig próbálhatnám a nekem tetsző modelljeiket!
Fogyasztásra egy váltós 250-es motor szerintem jobb, mint egy 250-es robogó. A kényelem a robinál kimerül abban, hogy nem kell átlendíteni a lábat, cserébe ott van a hülye WC-n ülő pozíció, amivel én nem tudok megbarátkozni és a kontrollt is rontja; ezzel szemben a Ninjámon teljes kényelemben akár egyenes háttal is tudok ülni, és a szélvédelemre sem lehet panasz. A pakolhatóság az egyetlen, amiben egy 250-es robi verné a 250-es Ninjámat, de az meg szerintem pont túrázáshoz kell, munkába tipikusan nem bőröndnyi csomagokkal járok, legtöbbször elég (még sok is) az ami a zsebemben elfér.
És akkor még az élményfaktorról nem beszéltünk, ami igenis kell munka előtt és után. Meg ott van a menetdinamika és egyebek.
Én csak tudom, a legtöbbet sajnos munkába járásra használom a motoromat.