Na veszek a héten egyet aztán majd kiderül.Jobban megnézve lehet pont azért vannak így kialakítva a csőszárak,hogy "univerzális"legyen,úgyhogy lehet tényleg jó lesz.
Vagy lehet ez a hagyományos is jó lenne csak a vékony csövet fölülről a vastag részig kéne tolni,alulról meg teljesen?Mert ugye ezen a csőrész átmegy vékonyból vastagba.
Nem tudom mennyire kivehető a képről,de nálam a felső cső vékonyabb,az alsó vastagabb.Hétfőn lefényképeztem,de nem gondoltam rá,hogy le is kéne mérjem,most meg már nem tudom...Na de mindegy végül is általában 1nap alatt megjön minden,azon meg már nem fog múlni.
Azért köszi!
Szia hiei!
Volna egy kérésem.
Ha esetleg a közeledben van a motorod,le tudnád nekem mérni az üzemanyagszűrő felső és alsó csövének az átmérőjét?Az enyém már a villanyásznál van,utána rögtön viszem majd a másik szakihoz oszt addigra meg kéne rendeljem a szűrőt.Ma akartam venni egyet de nincs készleten és jött az eladótól a keresztkérdés,hogy mekkorák a csövek...
Üdvözlehelletem!
Kiuffogó ügyben fordulok hozzátok! Láttam hogy nagyon sokan Hando Pétert és a munkáit ajánljátok! Találtam is tel számot, de kettő van fennt! Esetleg valaki tudja melyik a valós?
Köszi
Amúgy bizonyos eset esetén, ami lehet hamarosan bekövetkezik, megint megkísért az ördög- és eladóvá válik. Irányár 8 kiló- komoly érdeklődők elvihetik 750- ért. Tehát majdnem biztos hogy nem eladó!
Köszi, időnként feltör belőlem a grafomán, és akkor valami kijön. Írtam korábban egy blogot is emiatt, most sajnos kicsit alszik, de talán lassan felébred. Remélem azért lesz majd eredménye az irománynak:).
Amúgy egy megszállott motorját érdemes megvenni....nagy eséllyel megbecsült,agyongondozott darabot foghatsz ki...amelyik állapotra kenterbe verhet egy jóval kevesebbet futott és évekkel fiatalabb darabot.
Én pl. akármilyen széthajtós kis hülye gyereknek nem is adnám el...annyi meló van benne.
mivel olcsón fenntartható..és az örök darab kategóriába tartozó kiforrott darabról van szó...max. lesz belőle 3. motor.
Amit küldtél olyan összefoglalót nem kaptam a GS oldalon. Ki lehet sarkosítani mindent, Én a motorra mit tárgyra tekintek ezt nehéz megmagyarázni egy "megszállotnak" ezért nem is vitatkozom. Kawa korszerűbb GS meg mint a faék. Amit küldtél (sokat segített) abból a 2004-től gyártottat nézem hátsó lengő és elektronika miatt de annyira nincs normális eladó ami persze nincs elszállva az árral, hogy borzalom. Pedig napi szinten nézem mindd a kettőt. Ahogy lesz lecsapok rá de ha Gs is lesz akkor is meradok itt mert a hangulat jó
Szerintem meg van különbség !
Suzuki a te motorod ahogy a reklám szól, meg érdemes eloben is megnézni a kettot! Ha rám hallgatsz azt tanácsolom mint anno a most Cb 500 fórumon levô menyecskenek .
Vegyel Gs 500-at, legalább a talalkozon enyém lesz az egyetlen Er 5!
Anno csokorba szedtem a hülyeségeket amott, meg is cáfolta az élet meg a tapasztalat amit ott irtak .
Nem is akarok bele menni. .
Szal nyugodtan vedd meg a Gs-t!
Eddig minden motoromba ilyen volt és nincs bajom vele!
Azért köszi!
Az enyémbe csak egy hagyományos szűrő van mit bármelyik autós boltba de akár benzinkúton is lehet kapni pár száz forint.
Volna egy kérésem.
Ha esetleg a közeledben van a motorod,le tudnád nekem mérni az üzemanyagszűrő felső és alsó csövének az átmérőjét?Az enyém már a villanyásznál van,utána rögtön viszem majd a másik szakihoz oszt addigra meg kéne rendeljem a szűrőt.Ma akartam venni egyet de nincs készleten és jött az eladótól a keresztkérdés,hogy mekkorák a csövek...
Kiuffogó ügyben fordulok hozzátok! Láttam hogy nagyon sokan Hando Pétert és a munkáit ajánljátok! Találtam is tel számot, de kettő van fennt! Esetleg valaki tudja melyik a valós?
Köszi
Pacsi
Amúgy bizonyos eset esetén, ami lehet hamarosan bekövetkezik, megint megkísért az ördög- és eladóvá válik. Irányár 8 kiló- komoly érdeklődők elvihetik 750- ért. Tehát majdnem biztos hogy nem eladó!
Én pl. akármilyen széthajtós kis hülye gyereknek nem is adnám el...annyi meló van benne.
mivel olcsón fenntartható..és az örök darab kategóriába tartozó kiforrott darabról van szó...max. lesz belőle 3. motor.
Suzuki a te motorod ahogy a reklám szól, meg érdemes eloben is megnézni a kettot! Ha rám hallgatsz azt tanácsolom mint anno a most Cb 500 fórumon levô menyecskenek .
Vegyel Gs 500-at, legalább a talalkozon enyém lesz az egyetlen Er 5!
Anno csokorba szedtem a hülyeségeket amott, meg is cáfolta az élet meg a tapasztalat amit ott irtak .
Nem is akarok bele menni. .
Szal nyugodtan vedd meg a Gs-t!
De akkor sincs gond ha valóban continentál köztünk marad