Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olvasd el a 17687-es és a 17691-es hozzászólásomat abban minden benne van amit a müszerfal izzókról tudni lehet (képpel-rajzzal).
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!
A műszer fal világításom megadta magát! Az volna a kérdésem, h hány db és milyen típusú izzót vásároljak bele? (összes izzót ki szeretném cserélni........)

Köszönettel: Szabolcs
Sajna er-5-el nem volt alkalmam még menni,de a kle-nek nagyon tetszik a futóműve.Egyértelműen nem száguldozásra való,cserébe viszont a kátyúkat,csatornafedeleket stb... szinte észre sem veszem úgy ki simítja.Kifejezetten élvezem vele a szar úton való közlekedést.
A fékei,hát igen...enyhén szólva is elég gyérek,két személlyel meg aztán főleg oda kell figyelni az időben történő lassításra,de sokat segít az erős motorfék.
Igen ezt szerettem benne Én is! Viszont a futóművéhez ez a motorblokk szerintem sok!(erős) A fékei is hát határeset! Mindezektől eltekintve egy igénytelen,elnyűhetetlen motor! A mátrába vagy a bükkben a 600-as Hornet csak azért tudott elmenni,mert a futóműve az ER-5 nek gyengébb!Viszont a ZZR 400 at megeszi reggelire! :)
El se hiszitek de én már ha is értem.Gyors vagyok mi?
Sziasztok,
ER5-öt szeretnék vásárolni, meg is van a kiszemelt 2004-es évjárat.
Mire kell legfőképpen figyelni? Tipushibák? Sok tapasztalatom nincs. Nagyrobogóm megadta magát és robogót nem szeretnék.
A legjobban pont ez a nyomatékossága tetszik,hogy se emelkedőnél,sem előzésnél nem kell visszaváltani.
Igen pörgetheted bátrabban is,ha mentél GPZ 500-zal akkor annál láthatod hogy sokkal jobban kell pörgetni hogy menjen. Az Er-5 nyomatékra van hangolva a GPZ hez képest!
Hello Mindenkinek!

Egy hónapja vettem meg első komoly motorom egy er5 képében. Egy olyan "problémám" lenne hogy szerintem a gyári kipufogóval eléggé halk a gépezet. Nézegettem rá sportkipufogókat, de nem tudom ártana e a motornak ha cserélném rajta ? esetleg valakinek tapasztalatok ? :) Kaptam ismerőstől olyan ötletet is , hogy üssem át a gyári dobot ?! feltételezem ez az ami igazán nagy hülyeség lenne ?! köszönöm a válaszokat!
Kicsit félreérthető voltam,tehát tempós menetnél is legkésőbb 6500-nál el szoktam váltani.
Nyugis tempóban már 3000-nél de akkor ezt ezután kihagyom.-na meg gondolom akkor a 60-nál 6.-ba hagyás se tesz jót neki...-pedi tetszik a kis csettegése olyankor,egy picit olyan V2-esre hajaz.
Óra szerint olyan 185 a vége nekem ennyi sikerült talán összejöhet a 190-is ideális körülmények között.
Ha nem sietek akkor én is 6000 körül de a móka 7000-nél kezdődik.
Ez a blokk egy pörgős sportúra motorból származik szóval lehet pörgeti nem haragszik meg érte.
Egyáltalán nem zaklatsz szívesen megosztom az észrevételeimet egy másik KLE tulajjal.
Köszönöm!
Na ezt jó tudni!
Én eddig még nem nagyon pörgettem,talán 8000 volt a max az is csak egyszer.
Legkésőbb 6500 környékén el szoktam váltani.
1x mentem vele 150-el de akkor nem figyeltem mennyit pörgött.
Akkor ezek szerint pörgethetem kicsit bátrabban is.
Na nem zaklatlak tovább mára!
Nagyon szépen köszi a válaszokat!
Kellemes strandolást holnapra!
Ha rajta ülsz és akkor nem laza a lánc akkor hagyd mert hosszú a rugóútja a gépnek.
Én nem használom a motort 3000 alatt de igazból 3500 alatt se mert szerintem az nem egészséges neki!
Az egyes és a kettes nekem is csattan de ez a kawa védjegye.
Még egy apróság.
Az enyémnél 2500-3000 fordulat között nagyon berezonál minden,kormány műszerfal stb.,de alatta és felette szinte semmi rezgés nincs.
Ez nálad is így van?
Ez azért zavaró kicsit,mert pont ez a fordulati tartomány az amit a városban használok...
Meg a váltások elég csattogósak,de mondjuk csak alacsony fordulaton,ha 4000 környékén váltok akkor általában simán megy.-picit talán lehet kéne feszítsek a láncon,bár csalóka,mert mellette állva tök lazának tűnik,de,ha ráülök akkor azért megfeszül.
Az h mi kering a neten a 91-es évjáratról nem kell elhinni.
Nekem 91-es a gépem és mondhatom h semmi nem igaz belőle!
Az enyémbe nincs fújva de egy külföldi oldalon olvastam h közútra talán 10 psi-t fújnak bele.
A te motorodnak se módosították a telóját tudtommal.
A blokkba történt módosítás meg talán a plexi ami plussz.
Tényleg te szoktad fújni az első telókat?
Minden tesztben azt olvastam,hogy túl lágyak a telók,hamar felütnek(mondjuk mindig a 91-es példányokat veszik alapul),de szerintem az én évjáratomnál már módosítottak rajta vagy nem tudom,mert nem kellett hozzányúljak se elöl,se hátul,pont úgy kellemes ahogy van.
Fel még nem ütöttek soha még két személyezésnél sem,pedig elég szar utakon járok.Mondjuk a hátsó az azért már elég jól összeül két személynél de még egyszer sem éreztem,hogy koppant volna.
Pont holnap készülünk legurulni délután a Tiszához egy strandolásra. Oda én is felrakom a dobozt!
Én is azt vettem!
Jövő héten kerül fel az is.
Én is a hátizsákot szeretem inkább,de ha viszem asszonypajtit is pl. strandolni egyet akkor már elkél majd a doboz.
Meg van.
Idén cseréltem gumit és a continental conti trail attack-ot ajánlom. Nekem nagyon bevált. Szerintem gyertya vagy dugulás lesz mert a szinkron nem szokott egyik pillanatról a másikra elmászni bár én nem vagyok szerelő. Nekem van dobozom de csak nagyon ritkán használom én inkább hátizsákos vagyok.
Köszi hiei!

Neked meg van még a vas? :)
Jövő hét kedden vagy szerdán viszem,aztán majd írok,hogy mi volt a gond.
Egyébként konzultáltam Tschner mesterrel is,ő azt mondta,hogy a tünetek alapján lehet gyertya, fars, pilot rendszer dugulás(bár az nem tudom mi) és szinkron probléma.-tehát elvileg nincs nagy gond,de nem jött jókor,mert épp most ruháztam be új gumikra és egy dobozt is szerettem volna,de az még kicsit várat magára.
A km órát is szét kéne valamikor kapjam,mert elment a világítás,illetve megakadt az össz megtett km számláló 41.999-nél. :) -valamiért nem bír átfordulni,félútig felmegy,aztán visszazuhan
Én mikor tavaly betankoltam egy kis vizes benzint (MOL) nekem egyszerűen nem ment az egyik henger. Ha már szét lesz szedve a motor mond meg a szerelődnek h tegyen a benzinvezetékbe egy szűrőt ha még nem volna. Nekem mióta meg van a motor nagyon picit pukkan motorféknél de tavaly erősödött a pukkanás és tömítetlen volt a leömlőm és az okozta. Nekem a leírásod alapján olyan mintha az alapjárati rendszeredbe lenne a dugulás. Az előző motoromba az ingadozó alapjáratot és h néha leállt alapjáraton a pillangószelep tengelyének a kopása okozta bár szerintem nálad nem az a probléma!
Majd írd meg h mire jutott a szerelő!
Szia Sagem! Igen, előreküldtem a srácokat, hogy a szúnyogok kövérek legyenek és ne velem akarjanak jóllakni ha majd ott leszek.
Szia!
Köszi!
A karbit mindenképp megnézetem,meg gyertyákat is vettem,az a fura,hogy egyik délután úgy tettem le,hogy még semmi baja nem volt,másnap reggel meg már ezekkel a tünetekkel fogadott. -nem sokkal előtte tankoltam tele "jóféle" MOL-os benyával ezért állhat talán egy kis dugulás is a háttérben...Remélem csak valami apróság.
Szia Era, azt hittem Te is mentél, vagy a fiúkat előre küldtétek felderíteni a terepet?
Szia!
Nekem inkább úgy tűnik ebből amit leírtál, mintha sok benzint kapna.Lehet egyik hengernél nem zár jól a tűszelep, gyertyát ki kell venni abból talán kiderül