Nekem nem volt MZ-s korszak!
Én japánnal kezdtem a motorozást 6 gangossal.
Azért zavar az 5 sebesség mert lomhább a gép tőle.
TDM 850 5 seb lomha a Deauville 650 5 gang lomha. Hiába mind kettő erősebb a KLE-től de a TDM-mel pariba vagyok olyan 140-160-ig a Deauvillét meg simán verem!
Pl. volt FZR 1000 5-ös váltóval és 270 km-et tudta és az éppen aktuális gépek egyik legjobbja volt . Nekem volt 2 és nagyon jó gép volt az már biztos . 5-ös váltó -FZR 1000
Én sem láttam ,csak egyszer neki fogtam ,mivel ugye nem az égből potyog a mani ,és a szerelőt ha lehet ki kerülöm . Bár az első szétszerelésnél telefonos segítséget kellett kérnem ,mert a legalsó csúszógyűrűt azt ki kellet rángatni a csizmaszárból egy kicsit erőteljesebben ,de én nem mertem nagyot rántani.
Nem egy bonyolult szerkezetek . Én szétszedtem a CR 125 fordított telóját is pár perc alatt . A volt GS 500 -amét is szét dobtam . Nem sok alkatrészből áll . Főleg ha van szervíz könyved hozzá ,akkor látod is ,hogy mi hol van benne .
Cseréltem ,de nem húztam szét ,mert a szimering és a porvédő teljesen jó. De mivel a fölső kormány csapágyat kicseréltem, ezért ugye alapból kiszedtem a teleszkópokat ,akkor már az olajat is kiöntöttem belőle ,és újat töltöttem bele.
Még nem sokat írhatok róla ,mert november végén vettem meg olasz papírokkal ,csak egy próba kört mentem vele. A télen le lett papírozva, meg folyamatosan rendbe szedem. Alaposan le takarítottam ,szétszedtem ,sok mindent cseréltem ,de ugye saját részre lesz . Ezzel a blokkal szerelt motorom volt már 2 db,két GPZ 750 Uni-trak , én azokat nagyon szerettem ,ők érzékenyek voltak a gumikra. A zr- már sokkal finomabb gép , a motorja szinte már olyan szépen jár mint egy vizes motor . A régi Kawák egy kissé zakatolósak voltak . Az index-fórumon van egy ZR-7/ Zephyr fórum ,de nem sok írás van ,nem nagy a mozgás . Azért is gondoltam ,hogy ide írok a műszer fallal kapcsolatban ,mert az ER- egy kategória a Zr-el.
Helló ! Köszi , szeretem a motorokat ,és azt ha kimehetek a műhelybe barkácsolni ha van időm. A ZR-nek már csak a festés híja ,remélem hamar kész lesz,talán a héten.
Sziasztok ! Érdeklődöm ,hogy esetleg van-e valakinek törött km-órája ? Csak a napi számláló része érdekelne . tehát olyan érdekel ami egyébként nem használatos ,mert a műszerfalam jó. ZR-7 em van ,de ahogy néztem ,szerintem egyforma lehet a két műszerfal. Üdv: Kecső Jani
egy rakás fos itt a közlekedés, de tényleg, mindenki idegbeteg már korán reggel, mert dugó van szinte mindenhol...
pedig mi a város szélén lakunk, perem kerületben, nagyon jó helyen, de itt is dugó van, főleg a Pesti úton..ez van, a közlekedési morált egyszerűen nem lehet megszokni..
Én japánnal kezdtem a motorozást 6 gangossal.
Azért zavar az 5 sebesség mert lomhább a gép tőle.
TDM 850 5 seb lomha a Deauville 650 5 gang lomha. Hiába mind kettő erősebb a KLE-től de a TDM-mel pariba vagyok olyan 140-160-ig a Deauvillét meg simán verem!