Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári az Dunlop volt.Általános vélemény szerint szar.Olyat semmiképp sem vennék.
Sziasztok,
van egy '96-os er5-ösöm, 15 ezer km-ben!
A segitségeteket kérném, gumit szeretnék cserélni de a sok info között végleg elvesztem, most már fogalmam sincs milyet vegyek. Első szempont mindenképp a tapadás.
Elsősorban azoknak a véleményére lennék kiváncsi akik már 1-nél több garniturát lejártak.

A motoron BT45-ösök vannak (az is lehet, hogy a gyári garnitura) 6 éve biztosan nem voltak cserélve.

Előre is köszi és széles utat mindenkinek.
Nem tudom mi bajod van: elöl egy tömlős virsli gumi van, hátul meg egy repedezett túlméretes.
À a kerekeid sosem voltak rendben! !
Hja a kipu ezen is jól szólt , bár elég halkan, amíg szét nem esett. ..
Bár lehetne belôle kettő ,ezt nem vitatom!
Én is csak olvasgattam.
A gyertyákhoz én simán hozzáférek, a légszűrőm mosható szivacs, a kerekeim rendben, a két kipufogóm sportdob nélkül is jól szól.
Előfordul hogy csak olvasgatok reakciók nélkül...
Szia Laci!

Jól eltûntèl mostanság!
Tényleg szép munka, de nagyon hasznos is! Könnyen előfordulhat hogy duplán hozza vissza az árát. A CB-re saját magamnak csináltam, szerencsére az nem lett élesben kipróbálva. Az Inára nem vettem egyből, de terveztem arra is csinálni egyet. Aztán a Keresztesi Lovagok találkozóján az egyik cimbora rákérdezett nem-e érdekel egy banditról megmaradt bukócső... megnéztem de nem pont olyan volt a felfogatása (pedig ugyanaz a motorblokk) ráadásul az egyiken aszfalt nyomok is voltak... viszont 5ezret kért érte... nem hagytam ott. Otthon egy kis átalakítással (toldottam az alsó részébe 2centit és ugyanott a felfogatáson 180°-ot fordítva visszahegesztettem a toldást) lefújtam feketére és máris hibátlan gyárias lett.
A sors fintora, hogy nemsokára a Pádis múrvás emelkedőjén sajnos letettem a motort... a bukócső vitte el a legnagyobb balhét, ha nem lett volna tutira elfolyik a motorolaj, hiszen a vastagfalú cső egy ponton úgy megnyomódott hogy ívvel kellett feltöltenem otthon. De ennyi! Kijavítottam, lefestettem és ment is vissza a helyére! Az esés mértéke ha olyan akkor persze a bukócső se segít... de akkor már más is, vagy az egész motor kuka... viszont egy kis burulás is kerülhet sokba, főleg ha a blokkon támaszkodik fel.
Szerintem akinek nincs annak érdemes minél előbb beszerezni.
Én ismerem azt aki készíti ,rá akaszthatod magad, nem dog eltorni ! Precíz a srác, többek közt pár embernek a csomagtartó rendszeret is õ készítette,köztük az enyémet is!
Nagyon Jó barát a srác !
Üdv!
Ha jól értelmezem ez egy utólag gyártott bukókeret? Van az olyan erős mint a gyári? Olvastam már, hogy valakinek -az utólag készített- bukó, esésnél nagyobb kárt csinált mint hasznot... :( félre ne értsetek nem becsmérelem a művet :) sőt inkább érdekelne engem is :D (ilyen áron :O
Ennek ellenére minden cserénél leszedtem.Ezután is le fogom.Jobban hozzáférek és kiganézom a rejtett zugokat.Főleg gyertya gödrében összegyűlő szmötyit nem szeretném csere közben a hengerbe adagolni.Csak pár perc plusz meló az egész.
Nem kell a tankot levenni csak egy fát kell alárakni hozzáférsz úgy is a gyertyához.
Az lehet, de aose csinaltam, inkabb olyan tegye fel a lancot aki ert hozza, nem szeretnek 1000 km mulva ujat venni, mert elszakadt, meg nyomatekkulcsom sincs. Ma vette 18-as hosszu crowat a gyertyahoz;)
Pont az élvezeteket hagytad ki! A többi az gyerekjáték !
Lancot gumit a szerelore bíztam, a tobbit én csinálom;)
Láncot magad raktad fel te is?Nittelés vagy patent?Innen már a gyertya csere gyerekjáték.A tank levéve így hozzáférhető.
Na láncszett fent, új gumik fent, folyamatban a gyertya, olaj, olajszűrő és légszűrőcsere :)
Er-5 tulajok!

Jó tanácsként ellenőrizzétek le az oldal deklik rögzítési pontját- ahol az ülés alatt a vázhoz van csavarozva. Mivel úgy néztük a műanyagossal, hogy elég rideg ez a rész, nekem is, és Ivzonak is meg voltak repedve ezek a fülek. Most kis gumi lapot tettem duplán a felfekvési pont alá, remélem ezt nem rázza már el?!
Hát szerintem, te járj arra amerre a banda, és akkor tutti találkozunk !
Ha esetleg idén is jártok arra felé szóljatok szívesen találkoznék fórumozókkal!
Jártunk már arrafelé is: Bükkzsércen volt a bázis.
azzal hát mivel mással ? :D
Remélem a végeredményed a Kawasaki már dupla v- vel van írva?
itt a skicc ahogy terveztük és jönnek a képek ahogy sikerült :D