Sziasztok,
van egy '96-os er5-ösöm, 15 ezer km-ben!
A segitségeteket kérném, gumit szeretnék cserélni de a sok info között végleg elvesztem, most már fogalmam sincs milyet vegyek. Első szempont mindenképp a tapadás.
Elsősorban azoknak a véleményére lennék kiváncsi akik már 1-nél több garniturát lejártak.
A motoron BT45-ösök vannak (az is lehet, hogy a gyári garnitura) 6 éve biztosan nem voltak cserélve.
À a kerekeid sosem voltak rendben! !
Hja a kipu ezen is jól szólt , bár elég halkan, amíg szét nem esett. ..
Bár lehetne belôle kettő ,ezt nem vitatom!
Én is csak olvasgattam.
A gyertyákhoz én simán hozzáférek, a légszűrőm mosható szivacs, a kerekeim rendben, a két kipufogóm sportdob nélkül is jól szól.
Tényleg szép munka, de nagyon hasznos is! Könnyen előfordulhat hogy duplán hozza vissza az árát. A CB-re saját magamnak csináltam, szerencsére az nem lett élesben kipróbálva. Az Inára nem vettem egyből, de terveztem arra is csinálni egyet. Aztán a Keresztesi Lovagok találkozóján az egyik cimbora rákérdezett nem-e érdekel egy banditról megmaradt bukócső... megnéztem de nem pont olyan volt a felfogatása (pedig ugyanaz a motorblokk) ráadásul az egyiken aszfalt nyomok is voltak... viszont 5ezret kért érte... nem hagytam ott. Otthon egy kis átalakítással (toldottam az alsó részébe 2centit és ugyanott a felfogatáson 180°-ot fordítva visszahegesztettem a toldást) lefújtam feketére és máris hibátlan gyárias lett.
A sors fintora, hogy nemsokára a Pádis múrvás emelkedőjén sajnos letettem a motort... a bukócső vitte el a legnagyobb balhét, ha nem lett volna tutira elfolyik a motorolaj, hiszen a vastagfalú cső egy ponton úgy megnyomódott hogy ívvel kellett feltöltenem otthon. De ennyi! Kijavítottam, lefestettem és ment is vissza a helyére! Az esés mértéke ha olyan akkor persze a bukócső se segít... de akkor már más is, vagy az egész motor kuka... viszont egy kis burulás is kerülhet sokba, főleg ha a blokkon támaszkodik fel.
Szerintem akinek nincs annak érdemes minél előbb beszerezni.
Én ismerem azt aki készíti ,rá akaszthatod magad, nem dog eltorni ! Precíz a srác, többek közt pár embernek a csomagtartó rendszeret is õ készítette,köztük az enyémet is!
Nagyon Jó barát a srác !
Üdv!
Ha jól értelmezem ez egy utólag gyártott bukókeret? Van az olyan erős mint a gyári? Olvastam már, hogy valakinek -az utólag készített- bukó, esésnél nagyobb kárt csinált mint hasznot... :( félre ne értsetek nem becsmérelem a művet :) sőt inkább érdekelne engem is :D (ilyen áron :O
Ennek ellenére minden cserénél leszedtem.Ezután is le fogom.Jobban hozzáférek és kiganézom a rejtett zugokat.Főleg gyertya gödrében összegyűlő szmötyit nem szeretném csere közben a hengerbe adagolni.Csak pár perc plusz meló az egész.
Az lehet, de aose csinaltam, inkabb olyan tegye fel a lancot aki ert hozza, nem szeretnek 1000 km mulva ujat venni, mert elszakadt, meg nyomatekkulcsom sincs. Ma vette 18-as hosszu crowat a gyertyahoz;)
Jó tanácsként ellenőrizzétek le az oldal deklik rögzítési pontját- ahol az ülés alatt a vázhoz van csavarozva. Mivel úgy néztük a műanyagossal, hogy elég rideg ez a rész, nekem is, és Ivzonak is meg voltak repedve ezek a fülek. Most kis gumi lapot tettem duplán a felfekvési pont alá, remélem ezt nem rázza már el?!
van egy '96-os er5-ösöm, 15 ezer km-ben!
A segitségeteket kérném, gumit szeretnék cserélni de a sok info között végleg elvesztem, most már fogalmam sincs milyet vegyek. Első szempont mindenképp a tapadás.
Elsősorban azoknak a véleményére lennék kiváncsi akik már 1-nél több garniturát lejártak.
A motoron BT45-ösök vannak (az is lehet, hogy a gyári garnitura) 6 éve biztosan nem voltak cserélve.
Előre is köszi és széles utat mindenkinek.
Hja a kipu ezen is jól szólt , bár elég halkan, amíg szét nem esett. ..
Bár lehetne belôle kettő ,ezt nem vitatom!
A gyertyákhoz én simán hozzáférek, a légszűrőm mosható szivacs, a kerekeim rendben, a két kipufogóm sportdob nélkül is jól szól.
Jól eltûntèl mostanság!
A sors fintora, hogy nemsokára a Pádis múrvás emelkedőjén sajnos letettem a motort... a bukócső vitte el a legnagyobb balhét, ha nem lett volna tutira elfolyik a motorolaj, hiszen a vastagfalú cső egy ponton úgy megnyomódott hogy ívvel kellett feltöltenem otthon. De ennyi! Kijavítottam, lefestettem és ment is vissza a helyére! Az esés mértéke ha olyan akkor persze a bukócső se segít... de akkor már más is, vagy az egész motor kuka... viszont egy kis burulás is kerülhet sokba, főleg ha a blokkon támaszkodik fel.
Szerintem akinek nincs annak érdemes minél előbb beszerezni.
Nagyon Jó barát a srác !
Ha jól értelmezem ez egy utólag gyártott bukókeret? Van az olyan erős mint a gyári? Olvastam már, hogy valakinek -az utólag készített- bukó, esésnél nagyobb kárt csinált mint hasznot... :( félre ne értsetek nem becsmérelem a művet :) sőt inkább érdekelne engem is :D (ilyen áron :O
Jó tanácsként ellenőrizzétek le az oldal deklik rögzítési pontját- ahol az ülés alatt a vázhoz van csavarozva. Mivel úgy néztük a műanyagossal, hogy elég rideg ez a rész, nekem is, és Ivzonak is meg voltak repedve ezek a fülek. Most kis gumi lapot tettem duplán a felfekvési pont alá, remélem ezt nem rázza már el?!