Én az er5-öst Bácsalmáson vettem 2008-ban, már honosítva volt.
Ment, egészen addig, míg benzin nem került az olajba. Én voltam a hülye, gyanakodnom kellett volna, mert benzinszűrőt használt az eladó, azt mondta, nem érti, de a tankból jött valami kosz, ezért rakta fel a szűrőt.
A lényeg: az egyik tankszűrő hiányzott, a tankom meg olyan rozsdás volt belül, hogy egy marék trutyi jött ki belőle. (rozsdamaró, vasgolyókkal összerázva stb.) A karbik telementek vele, majdnem baj lett belőle.
Aztán a kormánycsapágy nem gyári volt és a csapágy háza el is volt repedve.
Egyet értek, nem minden vacak ami olasz, a nálunk lévő ER-5 is olaszból behozott, és hibátlan, mai napig nincs vele gondunk. De biztos vannak olyan lelkiismeretlen emberkék, akik a leselejtezett ócskavasakat kilóra megveszik kint, itthon meg kis külcsínnyel eladják pofátlanul a gyanútlan embereknek... Ezért terjed a mítosz.
Kicsit jobban megnézegettem a képeket valamiért nem mutatják az első traktust... A harmadik kép a legbeszédesebb, mintha megrogyott volna az egész motor a váznyaknál, a tank is eléggé természetellenesen áll. Az első sárvédő hátsó része is törött, talán elérte a leömlőket ráadásul a műszeregység is hiányzik.
Szóval nem csak egy fészer oldalához támasztott elfelejtett vasról van szó amibe belenőtt a gaz, inkább egy totálkáros gép az ami inkább alkatrész vonalon lenne értékesíthető.
Mondjuk én akkor sem borítanám fel...
Végülis a "soha többet"-ből gondolhattam volna. Egyébként ott sem egyformák az emberek, sajnos ez az "olaszból hozott motor csak lepukkant lehet" sztereotípia annak is köszönhető, hogy volt aki ebben látott üzletet és itthon egy kis csinosítás után jókora haszonnal adta tovább... ami még így is ár alatti volt.
Az én motorom is olaszból hozott... ill. vannak még páran a régebbi CB-s cimbik között aki ilyeneket hajtanak, gondok nélkül.
Az a ZRX 1100 viszont nagyon megütött engem is... az egy nagyon durva rossz példa, mondjuk annyiért amennyi az ára látnék benne fantáziát...
tegnap egy ilyen robogott el előttem Bécs egyik utcáján, csak jött a villamosom és nem tudtam lefotózni... pontosan ebben a színben. jó hangja volt! :)
Ha itt lenne a szomszédba megvenném!
Motor ára 150e+ forgalomba helyezés vagy 60e ha a blokknak nincs nagy baja akkor egy esztétikai ráncfelvárás 100e és 300-ból van egy 700-800 ezres motorom!
De még ha a blokkhoz hozzá is kellene nyúlni akkor is olcsóbban megúsznám mint ha vennék egy normálisat. Egy tél alatt be is fejezném!
Hétköznapi tucatmotor, vagy Kawasaki?
Ez itt a kérdés, tisztelt Hölgyeim és Uraim.
Én ma megnéztem közelről egy eladó Kawasaki ER-6F(!) (F, mint fantasztikus) és kék színű gépet. (kék a kedvenc színem)
És itt most megosztanék egy dakota közmondást:
Ha már felismered a patkószegen a gyári emblémát, akkor már túlságosan késő van ahhoz, hogy elrántsd a fejedet.
Engem egy Kawasakis patkó talált fejbe, nincs mit tenni.
Éjszaka alva jártam és arra ébredtem, hogy filctollal Kawasaki feliratokat pingáltam a Hondára.
Az akku a tetőtérben van, időnként töltöm.
Ment, egészen addig, míg benzin nem került az olajba. Én voltam a hülye, gyanakodnom kellett volna, mert benzinszűrőt használt az eladó, azt mondta, nem érti, de a tankból jött valami kosz, ezért rakta fel a szűrőt.
A lényeg: az egyik tankszűrő hiányzott, a tankom meg olyan rozsdás volt belül, hogy egy marék trutyi jött ki belőle. (rozsdamaró, vasgolyókkal összerázva stb.) A karbik telementek vele, majdnem baj lett belőle.
Aztán a kormánycsapágy nem gyári volt és a csapágy háza el is volt repedve.
Szóval nem csak egy fészer oldalához támasztott elfelejtett vasról van szó amibe belenőtt a gaz, inkább egy totálkáros gép az ami inkább alkatrész vonalon lenne értékesíthető.
Mondjuk én akkor sem borítanám fel...
Az én motorom is olaszból hozott... ill. vannak még páran a régebbi CB-s cimbik között aki ilyeneket hajtanak, gondok nélkül.
Az a ZRX 1100 viszont nagyon megütött engem is... az egy nagyon durva rossz példa, mondjuk annyiért amennyi az ára látnék benne fantáziát...
Motor ára 150e+ forgalomba helyezés vagy 60e ha a blokknak nincs nagy baja akkor egy esztétikai ráncfelvárás 100e és 300-ból van egy 700-800 ezres motorom!
De még ha a blokkhoz hozzá is kellene nyúlni akkor is olcsóbban megúsznám mint ha vennék egy normálisat. Egy tél alatt be is fejezném!
A sok hülye digó!
A szívem szakad meg!
Igaz, ez válóok lesz, de nem baj.
Hétköznapi tucatmotor, vagy Kawasaki?
Ez itt a kérdés, tisztelt Hölgyeim és Uraim.
Én ma megnéztem közelről egy eladó Kawasaki ER-6F(!) (F, mint fantasztikus) és kék színű gépet. (kék a kedvenc színem)
És itt most megosztanék egy dakota közmondást:
Ha már felismered a patkószegen a gyári emblémát, akkor már túlságosan késő van ahhoz, hogy elrántsd a fejedet.
Engem egy Kawasakis patkó talált fejbe, nincs mit tenni.
Éjszaka alva jártam és arra ébredtem, hogy filctollal Kawasaki feliratokat pingáltam a Hondára.