Hát úgy mondva még tesztelem, de a torok gumedlival volt a gond, el volt repedezve, az lett kicserélve meg egy kis karbi állítgatás. Ahogy írtam az a baj, hogy hűvös van, lenne egy fasza meleg nap, átugornék Solymárra egy próba körre na ott kiderülne hogy már jó vagy sem.
Ha az segít, és megegyezik az ER-5-ével, akkor tudok adni próbára egy gyújtáselektronikát, és ha jó, akkor megegyezünk.
Youtube-on láttam egy videót, ahol hasonló dolgot művelt egy ER-5, és az elektronikát javították.
Most nippont.Valami francia cucc(nem vagyok oda a csiga zabálósoktól)de mióta ez van benne lefelé eltalálom az üreset.A váltó az továbbra is vagy csattan vagy nem De szerintem ez már Kawa betegség,főleg mióta találkoztam a nagy kawa tudóssal(Fisi tudod a szelidi talin a nagyon részeg kawás sráccal)aki megmondta hogy a gpz uni trak-ban is az a jó hogy a váltásoknál BANG-BANG-BANG
Ja, Fisi amúgy is fenyegetőzött T.kécskén, hogy utoljára vitt a háta mögött!
Gadus 2:03- nál- én 2:08- nál vagyunk!
Youtube-on láttam egy videót, ahol hasonló dolgot művelt egy ER-5, és az elektronikát javították.
http://www.olajport.hu/webshop...