Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Parabelum:Komáromba egy ER5-öt sem láttam,igaz a felvonuláson anyian voltak hogy annyi motoros nincs is...Jo lett volna találkozni egy kis szakmai beszélgetésre.Találkozhatnánk a héten győrbe hétfő,kedd du. vagy vasárnap.
Bátor vagy,hogy a fékhengert is magad csinálod.Én most végeztem a gyertyacserékkel de a fékhidraulikához nem mernék nyúlni.A hátsó dobfék az sima ügy.Sztem.
Hétvégén, vagyis ma, inkább motorozok egyet szerelés helyett...
Japu.Szombaton próbáltalak Ácson megtalálni de nem jöttem rá mi a talipont.Majd legközelebb.Szia
Az van a leírásban, hogy a standard 4.8 - 5.2 mm.
A service limit: 4.5 mm.
Nekem is 28 ezer van benne, úgyhogy tényleg jó lesz még.
Egyébként utánajártam: nem igazán lehet felszabályoztatni. A lyukak miatt esztergályos nem vállalja (a kések tönkremennek), a síkcsiszolás meg szerintem felmelegíti a tárcsát. Szerelő szerint a tárcsa egy annyira rideg anyag, hogy semmi beavatkozást nem fog tűrni és nem is szabad bántani.
A hétvégén azért szétszedem a féket és átnézem a fékmunkahengereket, mert nem tetszik, ahogy működik.
Szerintem újonnan is 5,5 mm lehet kb nekem is 5 van még 27 ezer km után még 50-ig biztos jó lesz.
A féktárcsám kb. 5 mm vastag, talán belefér egy felszabályzás.
Köszönöm a válaszokat!
a rendszert konkretan nem tudom, de a dob+az osszekoto cso egyutt (vagni kell a gyarit) 50e korul...
Hali a raptor kipufogó rendszer menyibe kerűl az er 5 re?kb?
Újonnan hány mm vastag a féktárcsa? Valaki nem tudja?
Üdv!Féktárcsa vastagság: 4.5mm ezalatt cserélni kell.
Fékbetét vastagság:4.5mm,1mm-ig kophat.
Teleszkópolajcsaréhez kikell szerelni a villákat,mert az olajat csak úgy lehet kiönteni.Jobb szervizbe szerintem is.
Én még nem szedtem szét a telót ,de inkább szerelőre bíznám. Szerintem egy óra munkadíjba lecserélik benne az olajat. A féktárcsa ára a www.biker-world.hu-n 23 ezerbe fáj. Fékbetét ott Ferodo platinum van 8500-ért sztem az kicsit sok van máshol 5-6-ért ami sztem tökéletesen megfelel.
Sziasztok, technikai kérdéseim vannak:
tudom, hogy már volt szó erről, de fél óra keresés után feladtam...

1. Szóval az első lengéscsillapítóba hol tudom az olajat betölteni?
Azt elmentettem, hogy mennyi kell, de nem találtam semmit a szétszedésről.
2. Az első féktárcsám olyan barázdás és mint egy szántó. Mennyi a megengedett vastagság? Ezen múlik, hogy fel tudom-e szabályoztatni. A másik pedig, hogy milyen árban van egy új tárcsa és fékbetét?
Van valakinek erről tapasztalata?
Köszi!
Imre
Hát ez tényleg jól néz ki, még a végén kerítek én is pénzt rá.
szepecske de elobb legyen a kezemben a friss jogsi meg a forgalmi, miszerint MAAR az enyeem
Leonetta remélem ilyen szép klasszikus formát választasz az ER-5-re.
Szerintem ez illik hozzá a legjobban.
"Benzintyúk"- ez tetszik!
hat nemtom...en viszonylag szarabb bukoval egy sebring rendszer folott ultem (meg mint benzintyuk) majd 7ezer kmt...majd most jobb bukoval neha yoshin :) szerintem mogotte menni rosszabb, rajta nem hallatszik...bar nemtom mennyiben mas utaskent mint vezetokent hallgatni...
Hát igen egy jó bukó elkél egy sportdobnál mert tényleg elég hangos, de írtó jó ha jó a bukód nincs füldugulás. Persze ha nem a hegyre mégy vele fel mert ott meg a szintkülönbség tesz be a fülnek:) Mint nekem hétfőn a Mátrában
Minden szavaddal egyetértek.
Széles utat
CBRkehez viszonyitva ezis hatartalanul jo :]]] nem kell megkuzdenem a 120ert es ez felemelo
ja és autónál azt mondják, a gyári végsebesség 75%-val lehet tartósan hajtani, attól nem lesz baja.
Ha ez igaz, ER-5 esetében ez 133 km/h utazó sebesség.
A dobozt én is rendkívül hasznosnak tartom. Főleg, hogy egy kisebb bevásárlást el tudok intézni motorral. Aki használja városban, nagyon jól jön, meg persze túrázáskor is.
A sportkipufogóval nekem egy 50 km-es élményem volt egy másik mocival, és tényleg zúg az ember feje. És ha zúg, azt jelenti, hogy hosszabb távon halláskárosodást is okozhat, de pénzem ettől függetlenül nekem sincs rá.
Nagyobb motor téma:
Igaz az én motorom 97-es, vagyis szerintem öregebb, mint itt a többségé és sajnos az előéletéről sem sokat tudok, de már kezdem érezni a korlátait. Nem mindegy szerintem, hogy 50 lóerőből és a hozzá tartozó nyomatékból présel ki az ember 150-et két személlyel, vagy egy 80-100 LE-s gépből, ami ezt a terhelést jobban bírja.
Múltkor volt itt szó az első lengéscsillapító olajáról. Na, most már én is úgy gondolom, elől le kell cserélni valami sűrűbbre. A féktárcsámat is be kellene szabályoztatni, ha még lehet. Ha nem, csere.
Tegnap az autópályán hazafelé komoly szembeszél volt. Nem mertem 110-nél gyorsabban menni, amikor kamiont előztem, ráfeküdtem a tankra és erővel nyomta lefelé az elejét. Egyszerűen nem éreztem elég stabilnak. Egy ilyen helyzetben egy nagyobb túramotor, idomokkal, biztosan jobban megállja a helyét.
De és megint csak visszakanyarodom: az ER-5 jó, megtanulni motorozni főleg jó, és egy kis adrenalint is lehet vele pumpálni magunkba, ha akarunk. A többi pénzkérdés.
Bocsi,nem a km-óra fele a 90 hanem a végsebességé ami a gépkönyv szerint 178,de a kimegy 180ig(a youtuben láttam).É n nem próbálnám ki. A magyarutak állapota helyenként még 90-et sem engedi olyan kátyúsak,nyomvályúsak.Kezdö motornak elég a teljesítménye szerintem.