2006-os Er-5-ösöm van. Tavasszal következik a 18.000km-es szerviz. Olaj tippet, ha valaki tud legyen kedves mondjon valamit. Jelenleg OMV olaj van a mociba, a győri Kawa szervíz tette bele, de nem az igazi mert kánikulában egyáltalán nem vagy nagyon nehezen találom az üreset a városi forgalomban. Előzőleg Fuchs olaj volt benne azzal nem tapasztaltam ezt a jelenséget! Előre is köszönöm a segítséget!
Széles utat mindenkinek!
Én is fenn vagyok itt bluebike néven, csak még nem voltam ilyen szervezett túrán senkivel.
A nektek 360 km-es túra nekem több mint 700 km-t jelent.
Köszönöm az invitálást, még nem tudom megmondani, hogy tudok-e menni.
Jó lenne, de a cimborákkal már régen lefixáltunk egy őrségi barangolást, előző héten. Ilyen sűrűn sajna nem tudok elszabadulni. De ha Nektek jó, gyertek nyugodtan!
Én is megfuttattam a lovakat míg sütött a nap,de 30Km után lefagytam róla .Srácok mennyinek kell lenni a guminyomásnak a kerekekben ? Mióta megvettem (2004) egyszer sem néztem meg,most meg kb 1-et mértem . Gondolom ez kevés,de a használati utasítás egy nagy szar mert azt írja ,hogy kérdezzem meg a márkaszervízt .
Szép!
Hát, én sem bírtam tovább, elővettem a gépet, aztán karikázgattam vele a környéken. Egy unokatestvért idézve:
"Ha nem tudnám milyen jó a szex, azt mondanám, ez a legjobb dolog a világon!"
Neki is álltam, átszereltem, állítottam egy kis láncfeszességet, bele az akksit és uzsgyi!
Na ezt hívják öröm-motorozásnak, jól esett 3 hónap után!
Csináltam egy fotót is...
Probléma megoldva!
Szereztek nekem egy pár Showa lengéscsillapítót, Yamaha XJ750-esé volt. Nem csak a rugófeszességet, hanem a lengéscsillapítást is lehet állítani és pont passzol!
Hát igen, a hátsó lengéscsillapító az enyémen sajnos elég fáradt. A legfeszesebb állásban használom, így jó. Ha felül valaki, egy kis úthiba és akár fel is üt. Keresem a megoldásokat: 1. erősebb rugó legyártatása, még árajánlatot kell kérnem. 2. motorbontóban keresni olyat, ami passzol (30 cm a felfogatási pontok távolsága).
A gyárinak állítólag 80 ezer darabja.
Pedig Erdélybe akarunk menni az asszonnyal, addig meg kell oldanom, mert így nem merek pakolni sem.
Sejtettem valamit, azt mondták, ezek a gépek soksoksok tízezer kilómétert elmennek, nagy revíziók nélkül. Csak a hátsó lengéscsillapító adja meg "hamar" magát, nekem még semmi bajom vele.
Szia, ne készülj! A szerelőm szerint a kormánycsapágynak sokkal többet ki kell bírnia.
Ez egy olaszból behozott moci. Aki behozta, rendberakta, mert valószínűleg elcsúsztak vele. Ha a csapágy ilyen állapotban volt, lehet, hogy ez első villa is kapott egy nagy ütést. Viszont a motor villája és egyenesfutása tökéletes, ezért szerintem az első villát kicserélték egy eredeti er-5-ére, ezért nem tűnik fel, hiszen minden eredeti rajta.
Persze, ha szitál a kormány menet közben, érdemes a kormánycsapágyat is megvizsgálni!
2006-os Er-5-ösöm van. Tavasszal következik a 18.000km-es szerviz. Olaj tippet, ha valaki tud legyen kedves mondjon valamit. Jelenleg OMV olaj van a mociba, a győri Kawa szervíz tette bele, de nem az igazi mert kánikulában egyáltalán nem vagy nagyon nehezen találom az üreset a városi forgalomban. Előzőleg Fuchs olaj volt benne azzal nem tapasztaltam ezt a jelenséget! Előre is köszönöm a segítséget!
Széles utat mindenkinek!