Tavaly nem sokat tudtam motorozni. Viszont az idén úgy néz ki, városi használatba kell vennem, és azzal járni dolgozni.
Majd kiderül, mennyire gazdaságos, és hogy túrázni mennyit tudok elmenni.
Hát ezt neked kell eldönteni hogy eladod-e vagy sem. Számold majd az átírási költséget a másiknál olyan 35 ezer körül + amit még kell esetleg rákölteni mert nagyon kevés az olyan használtmotor amire nem kellene költeni. Az fáktárcsát mérd meg mielőtt megveszed mert ha az cserés akkor az 22 ezer minimum meghát amit még nem lát az ember. A motor hangja jó-e nem csörög meg hasonlók a km valós-e a külső állapotból sokminden kiderül.
Az enyémről van szó, lehet, hogy eladnám. Tavaly vettem, ráköltöttem egy cseppet (pl. kormánycsapágy csere), vettem rá Givi csomagtartó konzolt (tartólap még kell). Most egy svédcsavarral tudnék fiatalabbat venni, ha ez elkelne. Még nem hirdetem, rágódom a dolgon.
Hali!
Nekem is beszitált kb. 20000km után, aztán amikor a gumis leszedte, megmutatta a futófelületet....
Öregem, nem egyformán koptak a felületek a rovátkák között! És a bal és jobb oldal között sem!
Most Conti Avenue-val mintha dróton húznák, olyan egyenesen megy!
Tegnap megnéztem a láncfeszítést és 1 mm-el talán kicsit hátrébb volt a jobb oldalon a kerék. Most beállítottam pontosan remélem jobb lesz majd. Csak most az időjárás nem alkalmas hogy kipróbáljam. Remélem jobb lesz.
A doboz biztos nem mert már az régóta rajta van és régebben nem csinálta ezt a szitálást. Olvasgattam utána és a teleszkópolajat is említették hogy ki kell cserélni 3-4 év után.
Hali! A kormány-szitálással vigyázzatok, meg kell nézni a kormánycsapágyat is! Amikor nekem ez előjött, kiderült, hogy nem kúpgörgős gyári csapágy volt a kormánynál, és a csapágy háza is el volt törve.
Csak a szerencsémen múlt, hogy nem állt be menet közben!
Látom, neked van fent hátsó dobozod.
Az sokat tud rontani a motor egyenesfutásán, főleg, ha meg is van pakolva.
Próbáld ki úgy, hogy leveszed a dobozt! Mondjuk az enyém csak jól megpukkasztott dobozzal csinált ilyet.
Guminymás rendben van? Defektjavító nem volt bele fújva?
Ugyanaz mint nálad és akkor is beráz ha csak épphogy fogom a kormányt , de úgy néz ki nem centírozás. Már csak a gumicserében bízok . Új korában nem volt ez csak az utolsó kb 2000Km-en .
Nekem Continental Avenau lett feltéve de ezzel is eléggé szitál és nem tudom mi lehet az oka. Mert kerékcsapágy lett cserélve, de azzal se történt változás. Mondjuk ha már neked is ezt csinálja akkor valami gyári bibi lehet vagy nem tudom. Neked mikor szitál és mennyire? én ha elengedem akkor elkezdi és ha nem fogom meg akkor el is zakóznék vele.
sziasztok
Légyszi aki tud súgjo nekem ! Az ER-5 gyári Dunlopja kb hány Km-t bír ki (Én 20.000-nél járok ),és milyet javasoltok cserére mert nekem is beszitál az eleje ha elengedem a fülét ?
Kösz
Hali! Én kivettem az akkut és kb. 16 fokos helyiségben tárolom. Ilyenkor nem árt néha tölteni. Én 1 hónap állás után töltöttem rajta egyet. Ezt még szezonig megismétlem vagy kétszer.
ha beindul, akkor nem kell tölteni
ha nem idul akkor nézd meg hogy hány Ah-ás az akksi (kb 10) és olyan töltőt használj, ami tud olyan kevés áramerősséget is, mint az akksid
remélem érthető voltam, üdv
Szia bencze21!
A Maxmotor videónál: link
A következő hozzászólást tetted:
"A hyosungal vigyázni, nem ajánlanám. Inkább egy használt motor annyiért mint egy hyot. Hidjétek el"
Nagyon érdekelne, hogy mire alapozod a hozzászólásod!
Nem kötekedni akarok, de tényleg érdekel!
Az adatlapomon megtalálod az e-mail címemet, oda is írhatsz!
A többiektől bocs az offért, de máshogy nem tudom elérni bencze21-et.
na, ma megvolt az olajcsere
asszem még megyek és kitakarítom a légszűrőt, meg kicsit rendbepofozom a gépet.
Ti hogy bírjátok, vannak már elvonási tünetek?
Íme kép a motorról: http://img150.imageshack.us/im...
A rendszer kb egy éves, és 3000 km-t futott. Tompítóval is szebb hangja van a motornak, nélküle pedig már durvábban dübörög. :) Nagyon szépen szól, eddig mindenkinek tetszett. Harapósabb is lett a motor, érezhetően erősebb, mondjuk hozzá is hangoltattam a karbikat a légszűrőhöz és a rendszerhez, a fúvókákat is nagyobbra cserélték a szervízben.
A teljes rendszer ára 60000 Ft. A dob magában 35000 Ft.
Van fénykép a Giannelli dobról/ rendszerről? Mennyi lenne egybe, ill. külön a dob maga? Meg hogy milyen idős, hány km van benne. Előre is köszi és ha reális, meglátjuk.
Furcsa a 28000 km utáni kormánycsapágycsere. Vagy én is készülhetek?