Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az tuti hogy az enyémen nincs ilyen vastag gumi. Ebédszünetbe megnézem neked
Sziasztok!
Van valaki, aki a gyári gumiméreteket használja? Mi vele a tapasztalat?
Nekem az első 120/65 a hátsó 150/60.
Így vettem.
A viszonylag kopottabb hátsó gumim kanyarban ellenem dolgozik.
Gumivásárlást tervezek, milyet és milyen méretben javasoltok?
sajnos nem én voltam , de ma motoroztam egyet: anyósomékhoz mentünk (oda-vissza 110 km), kiscsalád a Suzukival, én meg külön...
Tapasztalat a túraplexivel kapcsolatban: a mellkasom helyett a két vállam széléra vágja a menetszelet és 120-nál nincs akkora nyomás a sisakomon, mint eddig.
hali, tegnap láttam citadellán 2 er-5 öt a sajátomon kívül persze... Kik voltatok?
Sziasztok!
Keresek egy komplett ER-5 ös bolokkot kipuffal, gyújtáselektrónikával, karbival, de ha csak blokkot tudtok az is érdekelne.
Aki tudna ebben segíteni lécci írjon
Köszi
Üdv!A komáromi motorostalálkozó 04. 24-26.
Sziasztok.Látom nálatok is kiverte a biztosítékot a próba kör dolog.Azt hittem csak velem van baj,hogy rohadt irígy vagyok vagy mi.Lényeg hogy most jövő augusztusig rendben van a papír.Apropó április végén Komáromban motoros találkozó.Üdv
A Nemzeti Közlekedési Hatóság oldalán annyit találtam, hogy a műszaki vizsga rendjét az 5/1990. (IV.12.) KöHÉM rendelet szabályozza. A munkahelyemen van jogtár, majd hétfőn megnézem, szerintem nincs joga a vizsgáztatónak elvinni semmilyen próbakörre!
Üdv!Egy ismerős mondta hogy győrbe rá akarták állítani arra fékmérőre amivel autókat mérnek,de azt letettek róla.Próba körre csak akkor engedném ha bemutatja a törvényi rendeletet hogy viheti meg ha irásbann teljes kártéritésről biztositnak ha valami történne.Tőlem azt vághatna akármilyen pofát.
Még ilyet nem hallottam, hogy próbakörre viszik a járgányt. Minden funkcióját tudja az állomáson ellenőrizni.
Még hogy kiprálja a vizsgáztató a motoromat hol van az a szabályzatban hogy neki ki kell próbálni. Menjen a kúrva anyjába az ilyen a vizsgáztató. Lóvéval akar lehúzni azért kötegszik valami szarral általában. A szemébe röhögnék az ilyennek hogy vegyen magának és menjen azzal. Erről ez a véleményem. Hova jut ez a világ hihetetlen.
Sziasztok!
A Bembomotornál rendeltem egy Puig univerzális túraplexit, most szereltem fel. Füstszínű, szerintem egész jól mutat. Lassan összeáll minden egy hosszabb távú túrára, csak a pénzem hiányzik hozzá.
Semmi különös nem volt a vizsgán .A mocival semmit sem kellett csinálni.Egyedül a gumikat fikázták d azért átengedtek vele (azóta lecseréltem)Fékek fogjanak a többi nem gáz.A vizsgáztató ment vele egy próbakört(nem tudom ez szokás-e de én nem díjaztam)Az MZ-ket nem akarta kipróbalni amik előttem vizsgáztak.Ja, szintén Győr.Sok sikert
Üdv!Ebben a hónapba viszem müszakira a masinát,győrbe a tatai útra.Valikinek van valami tapasztalata?Kösz!
AZ a fontos hogy menjen és ne hagyja cserben az embert sehol. A többi már csak részletkérdés. Jó motorozást.
Amikor felraktad, megnéztem, tényleg más, mint a gyári , de nekem a sajátom is tetszik.
A motorra költhető pénzem elég kevés, inkább tankolok bele, ezért eleve lemondtam ilyenekről, hogy sport kipufogó, meg stb.
60-as volt talán a kipufogócső és 62-es volt úgy tudom a toldó(szűkítő) és úgy ment bele a dobba. De mérd le pontosan mikrométerrel. Úgy csináltasd meg a cuccot. Egy jó esztergályos kell hozzá meg persze gép amivel megcsinálja. Sok sikert!
ahha, tehát ha jól értem szűkebb összekötőcsövet raktatok rá, meg egy 50-es átmérőjű dobot?
összekötőcső átmérője mekkora?
Imi nézd meg a videóimnál van egy pár hangminta. Tudom nem olyan mint élőben, de így is nagyon ütős hát még élőben. Motorféknél úgy durrog vissza mint egy Ducati :)
biztosan változik. öcsém motorján arrow dob van, este már kb 2 km-ről hallom hogy jön haza Meg azért biztonságosabb városban a hangos kipufogó, mert legalább hallják az autóban hogy jön valaki.
Nekem a gyári dob van, de tetszik a hangja, szerintem nyersebb és erősebb még így is, mint egy sor 4-es gyári motornak.
Persze, ha majd egyszer meghallgathatom a ti motorotok hangját, lehet, hogy változik a véleményem!
Nagyobbon volt ez is azelőtt 600 vagy 750-en de ez olyan mind1 csak a belső átmérő ne legyen 50-nél nagyobb mert akkor nagyon lomha lesz a motor. Nekem is szűkítővel lett felrakva a dob mert a gyári leömlő nagyon vastag. Nem nagyon láttam ilyen vastagat még más motoron. Kisebbre is csinálhatták volna na de mind1 ilyen lett és kész.
és azt tudod hogy elötte milyen motoron volt a dob?
mert nem igazán találok erre valót, csak olyat ami 600-ason vagy nagyobbon volt...
Minimálisan talán érezhető a legelején mikor megvolt a csere akkor úgy éreztem mintha kicsit gyengébb lenne 4 ezer alatt de ezt 1 napig éreztem utána már hozzászoktam szerintem és nem volt feltűnő. Nekem annyira nem fontos hogy most 4 ezer alatt kicsit lomhább úgyis felpörgetem 6-7 ezerre ha az akarom hogy igazán menjen. A hangélmény kárpótol :)
Kösz, ezt mentettem a tudásbázisba!