Sziasztok!
Van valaki, aki a gyári gumiméreteket használja? Mi vele a tapasztalat?
Nekem az első 120/65 a hátsó 150/60.
Így vettem.
A viszonylag kopottabb hátsó gumim kanyarban ellenem dolgozik.
Gumivásárlást tervezek, milyet és milyen méretben javasoltok?
sajnos nem én voltam , de ma motoroztam egyet: anyósomékhoz mentünk (oda-vissza 110 km), kiscsalád a Suzukival, én meg külön...
Tapasztalat a túraplexivel kapcsolatban: a mellkasom helyett a két vállam széléra vágja a menetszelet és 120-nál nincs akkora nyomás a sisakomon, mint eddig.
Sziasztok!
Keresek egy komplett ER-5 ös bolokkot kipuffal, gyújtáselektrónikával, karbival, de ha csak blokkot tudtok az is érdekelne.
Aki tudna ebben segíteni lécci írjon
Köszi
Sziasztok.Látom nálatok is kiverte a biztosítékot a próba kör dolog.Azt hittem csak velem van baj,hogy rohadt irígy vagyok vagy mi.Lényeg hogy most jövő augusztusig rendben van a papír.Apropó április végén Komáromban motoros találkozó.Üdv
A Nemzeti Közlekedési Hatóság oldalán annyit találtam, hogy a műszaki vizsga rendjét az 5/1990. (IV.12.) KöHÉM rendelet szabályozza. A munkahelyemen van jogtár, majd hétfőn megnézem, szerintem nincs joga a vizsgáztatónak elvinni semmilyen próbakörre!
Üdv!Egy ismerős mondta hogy győrbe rá akarták állítani arra fékmérőre amivel autókat mérnek,de azt letettek róla.Próba körre csak akkor engedném ha bemutatja a törvényi rendeletet hogy viheti meg ha irásbann teljes kártéritésről biztositnak ha valami történne.Tőlem azt vághatna akármilyen pofát.
Még hogy kiprálja a vizsgáztató a motoromat hol van az a szabályzatban hogy neki ki kell próbálni. Menjen a kúrva anyjába az ilyen a vizsgáztató. Lóvéval akar lehúzni azért kötegszik valami szarral általában. A szemébe röhögnék az ilyennek hogy vegyen magának és menjen azzal. Erről ez a véleményem. Hova jut ez a világ hihetetlen.
Sziasztok!
A Bembomotornál rendeltem egy Puig univerzális túraplexit, most szereltem fel. Füstszínű, szerintem egész jól mutat. Lassan összeáll minden egy hosszabb távú túrára, csak a pénzem hiányzik hozzá.
Semmi különös nem volt a vizsgán .A mocival semmit sem kellett csinálni.Egyedül a gumikat fikázták d azért átengedtek vele (azóta lecseréltem)Fékek fogjanak a többi nem gáz.A vizsgáztató ment vele egy próbakört(nem tudom ez szokás-e de én nem díjaztam)Az MZ-ket nem akarta kipróbalni amik előttem vizsgáztak.Ja, szintén Győr.Sok sikert
Amikor felraktad, megnéztem, tényleg más, mint a gyári , de nekem a sajátom is tetszik.
A motorra költhető pénzem elég kevés, inkább tankolok bele, ezért eleve lemondtam ilyenekről, hogy sport kipufogó, meg stb.
60-as volt talán a kipufogócső és 62-es volt úgy tudom a toldó(szűkítő) és úgy ment bele a dobba. De mérd le pontosan mikrométerrel. Úgy csináltasd meg a cuccot. Egy jó esztergályos kell hozzá meg persze gép amivel megcsinálja. Sok sikert!
Imi nézd meg a videóimnál van egy pár hangminta. Tudom nem olyan mint élőben, de így is nagyon ütős hát még élőben. Motorféknél úgy durrog vissza mint egy Ducati :)
biztosan változik. öcsém motorján arrow dob van, este már kb 2 km-ről hallom hogy jön haza Meg azért biztonságosabb városban a hangos kipufogó, mert legalább hallják az autóban hogy jön valaki.
Nekem a gyári dob van, de tetszik a hangja, szerintem nyersebb és erősebb még így is, mint egy sor 4-es gyári motornak.
Persze, ha majd egyszer meghallgathatom a ti motorotok hangját, lehet, hogy változik a véleményem!
Nagyobbon volt ez is azelőtt 600 vagy 750-en de ez olyan mind1 csak a belső átmérő ne legyen 50-nél nagyobb mert akkor nagyon lomha lesz a motor. Nekem is szűkítővel lett felrakva a dob mert a gyári leömlő nagyon vastag. Nem nagyon láttam ilyen vastagat még más motoron. Kisebbre is csinálhatták volna na de mind1 ilyen lett és kész.
Minimálisan talán érezhető a legelején mikor megvolt a csere akkor úgy éreztem mintha kicsit gyengébb lenne 4 ezer alatt de ezt 1 napig éreztem utána már hozzászoktam szerintem és nem volt feltűnő. Nekem annyira nem fontos hogy most 4 ezer alatt kicsit lomhább úgyis felpörgetem 6-7 ezerre ha az akarom hogy igazán menjen. A hangélmény kárpótol :)
Van valaki, aki a gyári gumiméreteket használja? Mi vele a tapasztalat?
Nekem az első 120/65 a hátsó 150/60.
Így vettem.
A viszonylag kopottabb hátsó gumim kanyarban ellenem dolgozik.
Gumivásárlást tervezek, milyet és milyen méretben javasoltok?
Tapasztalat a túraplexivel kapcsolatban: a mellkasom helyett a két vállam széléra vágja a menetszelet és 120-nál nincs akkora nyomás a sisakomon, mint eddig.
Keresek egy komplett ER-5 ös bolokkot kipuffal, gyújtáselektrónikával, karbival, de ha csak blokkot tudtok az is érdekelne.
Aki tudna ebben segíteni lécci írjon
Köszi
A Bembomotornál rendeltem egy Puig univerzális túraplexit, most szereltem fel. Füstszínű, szerintem egész jól mutat. Lassan összeáll minden egy hosszabb távú túrára, csak a pénzem hiányzik hozzá.
A motorra költhető pénzem elég kevés, inkább tankolok bele, ezért eleve lemondtam ilyenekről, hogy sport kipufogó, meg stb.
összekötőcső átmérője mekkora?
Persze, ha majd egyszer meghallgathatom a ti motorotok hangját, lehet, hogy változik a véleményem!
mert nem igazán találok erre valót, csak olyat ami 600-ason vagy nagyobbon volt...