Sziasztok :) nemsokara en is ER-5 tulaj leszek, egesz pontosan jovo hettol...annyi csak a kerdesem, hogy mennyiben jobb turaplexivel a motor? erezhetoen nagyobb szelvedelem - mondjuk csak 150nel visz le a cug- vagy csak hiszel benne igy mukodik is? :) yocee lattam eloben a motorod. jo ez a tankpad :)
Az ER5 hűtővédő rácsa mennyire erős és sűrű kiképzésű? Azért kérdezem mert mennyire gond ha nincsen rajta? Lehet esetleg szerezni vhonnan, valamint jobb oldali alu öntvény konzolt ami a lábtartót és a kipufogó felfüggesztést foglalja magába?
Sziasztok! Tanácsot ill. segítségeteket kérném. Ma néztem egy Kawasaki ER5-öst, mivel ez a típus is terveim közt szerepel a vételnél. A kérdésem az hogy a hűtőnek elöl van-e valami védőrácsa, mert azon nem volt és láthatóan valami a hűtőlamellákat benyomta, valószínűleg menet közben ütközött neki valami tárgy. A tartó konzolon alul van lemezcsavarnak fül, valószínűleg oda van fogatva valami keret? A jobb oldali lábtartó felfogató fül egyik oldalon törött, de a másik tartja a lábtartót. Az a konzol a kipufogó felfüggesztője is. Valószínűleg oldalra dőléskor törött le az egyik felfogató fül. Kapni azt a konzolt(vagy hegeszthető?) alumínium öntvény.
Köszi előre is.
Szia! A hátsó gumim Dunlop Sportmax, az első Bridgestone.
Én így vettem a mocit, az előző tulaj tette rá, hogy vizsgán átmenjen, de ő azt mondta, hogy símán ráment.
Annyira nem ismertem az er-5-öst, hogy nem is tudtam, mi a gyári méret, tavaly meg nagyon keveset tudtam motorozni vele. Csak most esett le, hogy túlméretes gumik vannak fent.
Nekem az a bajom a hátsóval, hogy a futófelület egyenesre kopott, és mivel széles, nehéz dönteni, a szélén lehet egy kis perem. A gépet nehéz átbillenteni ezen, és mivel nincs is nagy gyakorlatom, nem is merem, olyan bizonytalan érzés fog el. Ezért nem is vagánykodom vele.
Sziasztok! Eppen a gumi mizeriat olvasom. Nekem ugyan nem ER-5-m van, de eppen hasonlo motornak a kereke van a supermotoba nekem. Heidenau gumit vettem ra, de borzasztoan csuszik. Ez az en tapasztalatom, viszont lenne kerdesem:
imi! a 150-es gumi Neked hogy fert be? siman? es mennyire huzta ossze a felni a gumit? nem tul pupos? milyen markarol van szo?
aki Heidenau-t hasznal es dicseri is a tapapdasat, az kerem irja le milyen Heidenaurol van szo, melyik tipus?
Biztos így van, de ha egy kínait látok, kiráz a hideg tőlük, meg a cuccaiktól is. A motoros oktatóm a CBF-500-ra is Heidenaut vett, de nyilván azért, mert a tanulóknak jó az ide a városba. Természetesen várom a tapasztalataidat, mert én is "ár-érzékeny" vásárló vagyok. Ha lenne pénzem, megvenném a legjobb gumit.
A tapadással szerintem nem lesz gond a Heidenauval csak a kopás az ami gyorsan fog menni. Mondjuk valamit valamiért alapon megy ez. Én élőben először pesten a motorkiálltáson láttam ilyen gumit, de tapintásra nagyon finom puha volt és ha felmelegszik akkor tényleg olyan lehet mint a radír szerintem. Persze lehet nem,de nem is 130-as gumin futó motort kell a kanyarban fektetni hanem a 180-as sportgumit. A 130-as gumi kialakítását is megnézzük nem a kanyarfektetésre van kifejlesztve hanem inkább az egyenes futásra és a szolíd dűtögetésre.
Lehet,hogy ezt a Kínai dolgot lassan el kell felejteni. Tudnak azok ha akarnak.Az olcsó gagyival lefogják az összes piacot,de a csúcsteknikához sem hülyék (lásd pl.Űrprogram)Gazdaságuk olyan erős,hogy a "NAGY"amerikát kocsistul-lovastul megvehetik úgy eladósodott náluk.Én Heideneut rakattam fel.Majd szezon végére megmondom,hogy sztem szar vagy sem(Szerintem)Most úgy fest,hogy a gyári DUNLOP-nál sokkal jobb.Ha nem válik be akkor a következő más lesz. Hali
Elfelejtettem a jogszabályt megnézni, de motoros kollégák is azt mondták, hogy nálunk nincs joga kipróbálni a vizsgáztatónak a motort. Meg oda se adnák. Motort és nőt nem adunk oda kipróbálni sem!
Kösz! A Heidenau-ról nekem is azt mondták, hogy inkább ne. Kínai. A Continentalt megjegyezem! Azóta kiderült, hogy Kecskeméten egyetlen olyan műhely van, ahol motorokkal is foglalkoznak és ott sok jó állapotú használt gumi is van. Majd körülnézek!
Visszatérve a próbakör-ügyre: a német TV-ben néztem egy műsort, ahol a vizsgáztatásról volt szó, és a vizsgáztató az összes járgányt próbakörre vitte, autót is, motort is. Szóval lehet, hogy ez csak nálunk újdonság, a fene tudja ezután...
Nekem Continental Aveneu van rajta már 7000-et mentem vele elég jó sztem. Mondjuk a kormányom beszitál ha elengedem menetközben és ez álltalában a guminak tudható be. Az első gumi még alig kopott valamit a hátsón még 1-2 mm van a kopáshatárig július végén viszem vizsgára a mocit és így addigra valószínű le kell majd a hátsót cserélnem. Szerintem jó vétel mert a hátsót neten 18000-ért meg tudod venni. Az első meg 16000 körül van. A gyári méretűek 130/70 és 110/70. Van a Heidenau gumi hát arról hallottam már mindent. Csak hamar elkopik azt mondják de viszont jól tapad. A hamar 7-10 ezret jelent, de nagyon max! Inkább 100-120 körüli tempóra ajánlott az ára a hátsónak 15 körül van az első 12. Én maradok az continál szerintem. Jó nézelődést.
Szeva
Köszi előre is.
Én jövőre, vizsga előtt biztos veszek újakat, de a gyári méretet. Muszáj azzal kipróbálni, meg én nem száguldok vele.
méret: 120/65 ZR17 M/C (56W)
Én így vettem a mocit, az előző tulaj tette rá, hogy vizsgán átmenjen, de ő azt mondta, hogy símán ráment.
Annyira nem ismertem az er-5-öst, hogy nem is tudtam, mi a gyári méret, tavaly meg nagyon keveset tudtam motorozni vele. Csak most esett le, hogy túlméretes gumik vannak fent.
Nekem az a bajom a hátsóval, hogy a futófelület egyenesre kopott, és mivel széles, nehéz dönteni, a szélén lehet egy kis perem. A gépet nehéz átbillenteni ezen, és mivel nincs is nagy gyakorlatom, nem is merem, olyan bizonytalan érzés fog el. Ezért nem is vagánykodom vele.
imi! a 150-es gumi Neked hogy fert be? siman? es mennyire huzta ossze a felni a gumit? nem tul pupos? milyen markarol van szo?
aki Heidenau-t hasznal es dicseri is a tapapdasat, az kerem irja le milyen Heidenaurol van szo, melyik tipus?
Koszi a valaszokat elore is! Capa
Szeva