Üdv!Mondják izlések és pofonok különbözőek és ez így van a motorokkal is.Az ER km-órájának fele a 90 és tudjuk megy 180-at,de 150-et kétszemélyel vidámann,a magyarországi hegyiutakon szinte 5.be kapcsolgatás nélkül elmegy ha nyugisan haladsz, autópályan a nagytöbség nemsokat megy,az énigényemjnek tökéletes.
Hali!
Olvasom a hozzászólásaitokat, egész filozófuscsapat jött össze. A jó értelemben, persze!
Sportdob: Esztétikai tuning, és hangélmény, nem több. Akinek van, használja örömmel,én is csak azért használhatom, mert már így vettem. Nem lenne rá pénzem, ha külön kellene sportdobot venni. Túrázáskor néha már zavaró, estére zúg a fejem a nagy hangtól. De ebben szerintem nagy része van a szar bukósisaknak is. És valamit valamiért!
Csomagtartó: oldaltáskám is van, de most újítottam egy dobozt, mert a táskát símán leszedik, vagy levágják, ha otthagyod valahol, a dobozt nem tudják. Meg tisztán tartani is könnyebb, mint a gyöngyvászont. Ha akarod, a dobozt is leveheted, nem kell mindig nézegetni.
És, hogy kell-e nagyobb? Persze! De a valóság az, hogy ER5-öm van, és nem hiszem, hogy valaha lesz-e nagyobb motor. Igaza van Leonettának: Van az a motor, amit szeretnél, és van az ER5-ös. Mindig, amikor elgondolkodom ezen, rájövök, hogy csak az egomnak kell a nagyobb gép. Ezt fenntartani olcsó, keveset eszik, megbízható, és kettőnket is elvisz bárhová.
Hát, nekem ezért tökéletes ez a motor.
Kicsit hosszú esszét írtam, bocs, de ezért kell a márkatalálkozó, hogy az ilyen dolgokat meg lehet "élőben" is beszélni. Úgy sokkal hasznosabb.
Muszáj volt: a fiamat viszem vele iskolába, oda tesszük a táskáját.
Tegnap voltam Pesten motorral, megúsztam megázás nélkül. Kivételesen autópályán mentem, mert sietnem kellett. Odafelé az járt a fejemben: ennél nem is kell gyorsabb motor.
szerintem mindenkinek van olyan motor ami az alom, az ER5 a valosag :) Nekem szemely szerint a dobozok esztetikai szempontbol nem igazan jonnek be, akkor mar inkabb az oldaltaskak-bar teny, hogy hasznos.
Biztos szebb!
Én 45 ezret költöttem műszaki problémákra, és kb. 36 ezret arra, hogy legyen csomagtartó, doboz, tanktáska stb. hogy messzebbre tudjak pakolni.
Ha még sportkipufogót is akarnék, letörnék itthon a derekam.
Viszont tegnap kipróbáltam egy Honda VFR 800-at. Számomra a szépség valahol ott kezdődik és ezzel nem az er-5-öst fikázom, mert más kategória.
enyémen is fent van végre a sportdob
márkája az nem sok van, de legalább olcsó volt (14 ezer újonnan)
és brutális hangja lett. Reggel munkába jövet kb 5 autó riasztója kapcsolt be mellettem
Majd teszek fel nektek videót meg képeket...
Micronról nem volt szó a kettő közül meg inkább Raptor. Nekem a Micron az isten csak hát ilyet már nem vehetsz, azért mondok Raptort:)
Élőben szivesen meghallgatnám a különbségeket ha van. Ja amúgy elég jó a hangzása a videómon, tudom ajánlani hogy nézzétek meg.
Sziasztok Kawások. Van egy ultraszép Kawasaki Team Racing kabátom, hamargyorsan eladó, férfi fazon, M-es méret, nagyon olcsón. 14000ért kinálom, uj ára 36ezer, vagy afölött, makulátlan. Barátomnak vettem, 185 centi, 80-85 kilo, jó is rá, csak nem használjuk ki. Szóval most keresi új, hasonlo adottságu gazdiját. akit érdekel az EMAILBEN! keressen, andykaa@gmail.com
van egy női kawakabátom is, bőr, puhaprotektoros, az is eladó, képen mellékelem, XS-es méret. 17ezer forintot kérek érte.
helyette vennék: kawás hátitáskát, vagy bármilyen egyéb kawás csoda is szobajöhet, hátha érdekel
Olvasom a hozzászólásaitokat, egész filozófuscsapat jött össze. A jó értelemben, persze!
Sportdob: Esztétikai tuning, és hangélmény, nem több. Akinek van, használja örömmel,én is csak azért használhatom, mert már így vettem. Nem lenne rá pénzem, ha külön kellene sportdobot venni. Túrázáskor néha már zavaró, estére zúg a fejem a nagy hangtól. De ebben szerintem nagy része van a szar bukósisaknak is. És valamit valamiért!
Csomagtartó: oldaltáskám is van, de most újítottam egy dobozt, mert a táskát símán leszedik, vagy levágják, ha otthagyod valahol, a dobozt nem tudják. Meg tisztán tartani is könnyebb, mint a gyöngyvászont. Ha akarod, a dobozt is leveheted, nem kell mindig nézegetni.
És, hogy kell-e nagyobb? Persze! De a valóság az, hogy ER5-öm van, és nem hiszem, hogy valaha lesz-e nagyobb motor. Igaza van Leonettának: Van az a motor, amit szeretnél, és van az ER5-ös. Mindig, amikor elgondolkodom ezen, rájövök, hogy csak az egomnak kell a nagyobb gép. Ezt fenntartani olcsó, keveset eszik, megbízható, és kettőnket is elvisz bárhová.
Hát, nekem ezért tökéletes ez a motor.
Kicsit hosszú esszét írtam, bocs, de ezért kell a márkatalálkozó, hogy az ilyen dolgokat meg lehet "élőben" is beszélni. Úgy sokkal hasznosabb.
Tegnap voltam Pesten motorral, megúsztam megázás nélkül. Kivételesen autópályán mentem, mert sietnem kellett. Odafelé az járt a fejemben: ennél nem is kell gyorsabb motor.
Én 45 ezret költöttem műszaki problémákra, és kb. 36 ezret arra, hogy legyen csomagtartó, doboz, tanktáska stb. hogy messzebbre tudjak pakolni.
Ha még sportkipufogót is akarnék, letörnék itthon a derekam.
Viszont tegnap kipróbáltam egy Honda VFR 800-at. Számomra a szépség valahol ott kezdődik és ezzel nem az er-5-öst fikázom, mert más kategória.
Sportdob? Gyerekek, ettől jobb lesz?
A túl hangos motor sem jó, a vezetőnek sem, higyjétek el.
márkája az nem sok van, de legalább olcsó volt (14 ezer újonnan)
és brutális hangja lett. Reggel munkába jövet kb 5 autó riasztója kapcsolt be mellettem
Majd teszek fel nektek videót meg képeket...
Élőben szivesen meghallgatnám a különbségeket ha van. Ja amúgy elég jó a hangzása a videómon, tudom ajánlani hogy nézzétek meg.
Amúgy köszi és bocsi a topictól az OFF-ért
Grat az új VASHOZ!
van egy női kawakabátom is, bőr, puhaprotektoros, az is eladó, képen mellékelem, XS-es méret. 17ezer forintot kérek érte.
helyette vennék: kawás hátitáskát, vagy bármilyen egyéb kawás csoda is szobajöhet, hátha érdekel