Sziasztok! Tud valaki segíteni abban, hogy mi a fészkes fene lehet a képen látható műanyag "kapszula"? A benzincsap mellett található, anyagfáradt és a hűtővíz spriccel ki belőle. A termosztát elmenő oldaláról indul, körbejárja a karbikat és vissza a hűtőrendszerhez. ( ha jól láttam és jól követtem le a csövek útvonalát, nem akartam mindent leszedni, elég volt csak a tankot ) Köszi előre is!
Na 8 ezer az már király. Nekem az idei év nagyon vacakul alakult motorozás szempontjából, tavaly sokkal többet sikerült mennem... Idén más dolgokra kellett koncentrálnom, de beszéltük a múltkor. Örültem, hogy legalább a pályanapokra el tudtam jutni, de az km-ben nem sokat jelent. Még most szeptemberben is menni akartam egyre, de annyira rossz idő lett, hogy nem lett belőle semmi, idén elmaradt a vénasszonyok nyara. :( Viszont ha összeszedem magam, megírom a 15e km-es gumitesztet.
Há itt meló mindig meg a többi hülyeség- azért repül a Zébe a km idén talán a 8 ezer föle meglesz kb. Környező országokba voltunk ilyen 7- 800 km- es egynapos seggfájlalós túrán, amúgy minden király amennyire lehet..
Köszi, élek. :) Egyik barátom/munkatársam most tanul motorozni, régi álom, de 0 tapasztalat, most mert végre belevágni. Tök jó vele beszélgetni, érdeklődő, használja a fejét, lelkes - lehet normálisan motorozásról beszélgetni vele, na. Egész más élmény mint itt a sportmotor.hu-n az acsarkodás. Erről az oldalról meg már teljesen leszokok lassan.
Amúgy vicces, hogy mint írtam korábban, az emberek maguknak nyugaton európai motort vesznek, ha viszont melós motorról van szó, akkor többnyire csakis japán jöhet szóba. Esetleg a Kymco. :) Na szóval a fenti srác is egy Kawa ER-6-on nyomja bőszen az iskolában, nagyon bejön neki, utána is Kawát akar. A klasszikus vonal jön be neki, ajánlottam a W800-at, szerelem első látásra; de mivel jövőre már nem biztos hogy lesz újban, így most a Vulcan S-sel szemez... Mondtam ha az ER-6 bejött neki, a Vulcan S-sel sem fog mellényúlni. De akár a W800, akár a Vulcan S lesz neki jövőre, tuti elkérem majd pár körre. :)
A másik meglepő dolog egyébként, hogy az itteni oktatás pont ugyanolyan felelőtlen, mint nálunk. A 0-ról indulva 9 (!!!) darab gyakorlati óra után úgy gondolják, a delikvens teljes mértékben kész arra, hogy bármilyen köbcentis motorral az utcára menjen. Ennyi, gyakorlatilag két hétvégéről van szó, a srác a felén túl van, kb. még ott tart, hogy a kuplung-váltókart hogy kéne összehangolni, meg hogy ne felejtse el, hogy a kéznél is meg a lábnál is van fék. De legalább tényleg nem hülye, már nézi a vez. tech. tréningeket, mert ő is érzi, hogy a tanfolyam végére még nem lesz teljes értékű motoros...
Viszont ahogy hallom, legalább az elmélet korrekt, jópár olyan dolgot elmondanak neki, amit nekünk anno nem mondtak az oktatók, tekintet vezetése, motoron helyezkedés, súlypont, forgalmi helyzetek stb.... Csak ugye a gyakorlásra nincs törvény adta lehetőség, szórják ki itt is a zöldfülűeket a darálóba, aztán éljen túl ahogy tud.
Veled mi újság?
Szia!
Mindenképpen! De ha rám hallgatsz csakis az F-est! Rá fogsz jönni mennyivel jobban kihasználható a motor, sokkal jobb szélvédelem, tudsz játszani a plexikkel stb.
Nem mellesleg érezhetően nagyobbnak is mutatja magát a motor! Ha van keret, és legyen (!!) akkor 2009 körül kezdj el nézelődni! Jó kis gép, utazó 150 - 160, futómű egész tűrhető a kategóriában meg a fék is, nemhiába mai napig kedvelt típus, bár az új egy retek(szigorúan a motor teljesítményét nézve, kinézete az brutál).
Az F-est már érdemesebb dobozolni is.
Enni kevesebbet fog mint az Er5 de sokkal jobban megy attól. Amint mondtam az évjáratra figyelj inkább gyűjts egy újabbra bár nekem még az első évjáratú is tetszik.
Csakis F!
Naná, hogy ajánlom! Teljes mellszélességgel. Egy nagyon jól sikerült, sokoldalú, problémamentes motor, főleg ha 2007 utánit veszel. Mondjuk az ER-5 után nem tudom, mennyire lesz nagy váltás, de az biztos, hogy sokmindenben jobb. Nekem már csak az injektor miatt is megérné. Egyébként én is ER-6-ra szeretnék majd váltani egyszer, úgyhogy alaposan utánanéztem a témának, nagyon jó motornak tartom.
Üdv mindenkinek eljött az idő megválok a mocimtól természetesen a nagyobbra váltás miatt.Elsősorban Fisi- től kérdezném de mindenki tanácsát szivesen fogadom hogy az ER 6- ot ajánljátok -e.
Motor eladása miatt maradt pár alkatrészem,gondoltam hátha itt gazdára találnak.
Gyári indexek,egy garnitúra
Gyári tükörpár
Hátsó doboztartó konzol,GIVI 440F,már nem gyári állapotban,de 100% ban használható,platni nélkül
Kipufogó leömlő,dob nélkül
Esetleg komplett sportdobos rendszer,E jeles Raptor trioval dobbal
Hajdúszoboszlón keresek valakit vagy Debrecenben. Következő héten elintézem.
A karbiban az aluminium tolattyú, aminek a tetején a gumimembrán van, az nincs kifúrva, a súbertű nem furatos, a membrán nem lyukas, elvileg ezek lennének a 34lovas fojtás elemei, más ilyen fojtos trükköt nem találtam.
A tankból jövő két benzincsövet cserélnem kell, oda jó a szövetbetétes fekete 6os Semperit benzincső +bilincsek? Vagy letezik speciális gyári cső?
No mire felneztem rajottel magadtól is arra amit írni akartam...
Vidd szervizbe, tudom ajánlani a 11.ker-ben az MF motors-t. Kiváló gárda Feri jól nyomja. Számlát is adnak! Hajrá!
Megnéztem a videókat, tanulságos. Elviszem szervizbe a motort ahol műszerrel beállítják a gépet.
Mindenkinek köszi a segítséget, megírom a fejleményeket!
Ezt nem tudom, de úgy rémlik hogy a pilotot kifele tekerve dúsul a keverék és 1,5 fordulatról érdemes kezdeni.. Nézd meg a videót. talán a 3. vagy 4. A szinkronnál az egyik karbi fix és ahhoz képest állítod a másikat, de műszer nélkül lehetetlen a szinkront beállítani.
A motor 17000 km-es, ami akár hihető is lehet, annyira tiszta a blokk. A karbibeállításnak van valami jellegzetes trükkje? Pl az alapjárati benzincsavart bentről ki kell tekerni 1 1/4 fordulattal +-1/4 fordulat. A pillangószelep állítójának van ilyen adat megadva? Pl teljesen zárt pillangószelep állításnál mondjuk 2 fordulat be???
Csurgói út 15
XI. Ker.
Mihály Feri
Amúgy vicces, hogy mint írtam korábban, az emberek maguknak nyugaton európai motort vesznek, ha viszont melós motorról van szó, akkor többnyire csakis japán jöhet szóba. Esetleg a Kymco. :) Na szóval a fenti srác is egy Kawa ER-6-on nyomja bőszen az iskolában, nagyon bejön neki, utána is Kawát akar. A klasszikus vonal jön be neki, ajánlottam a W800-at, szerelem első látásra; de mivel jövőre már nem biztos hogy lesz újban, így most a Vulcan S-sel szemez... Mondtam ha az ER-6 bejött neki, a Vulcan S-sel sem fog mellényúlni. De akár a W800, akár a Vulcan S lesz neki jövőre, tuti elkérem majd pár körre. :)
A másik meglepő dolog egyébként, hogy az itteni oktatás pont ugyanolyan felelőtlen, mint nálunk. A 0-ról indulva 9 (!!!) darab gyakorlati óra után úgy gondolják, a delikvens teljes mértékben kész arra, hogy bármilyen köbcentis motorral az utcára menjen. Ennyi, gyakorlatilag két hétvégéről van szó, a srác a felén túl van, kb. még ott tart, hogy a kuplung-váltókart hogy kéne összehangolni, meg hogy ne felejtse el, hogy a kéznél is meg a lábnál is van fék. De legalább tényleg nem hülye, már nézi a vez. tech. tréningeket, mert ő is érzi, hogy a tanfolyam végére még nem lesz teljes értékű motoros...
Viszont ahogy hallom, legalább az elmélet korrekt, jópár olyan dolgot elmondanak neki, amit nekünk anno nem mondtak az oktatók, tekintet vezetése, motoron helyezkedés, súlypont, forgalmi helyzetek stb.... Csak ugye a gyakorlásra nincs törvény adta lehetőség, szórják ki itt is a zöldfülűeket a darálóba, aztán éljen túl ahogy tud.
Veled mi újság?
Mindenképpen! De ha rám hallgatsz csakis az F-est! Rá fogsz jönni mennyivel jobban kihasználható a motor, sokkal jobb szélvédelem, tudsz játszani a plexikkel stb.
Nem mellesleg érezhetően nagyobbnak is mutatja magát a motor! Ha van keret, és legyen (!!) akkor 2009 körül kezdj el nézelődni! Jó kis gép, utazó 150 - 160, futómű egész tűrhető a kategóriában meg a fék is, nemhiába mai napig kedvelt típus, bár az új egy retek(szigorúan a motor teljesítményét nézve, kinézete az brutál).
Az F-est már érdemesebb dobozolni is.
Enni kevesebbet fog mint az Er5 de sokkal jobban megy attól. Amint mondtam az évjáratra figyelj inkább gyűjts egy újabbra bár nekem még az első évjáratú is tetszik.
Csakis F!
Motor eladása miatt maradt pár alkatrészem,gondoltam hátha itt gazdára találnak.
Gyári indexek,egy garnitúra
Gyári tükörpár
Hátsó doboztartó konzol,GIVI 440F,már nem gyári állapotban,de 100% ban használható,platni nélkül
Kipufogó leömlő,dob nélkül
Esetleg komplett sportdobos rendszer,E jeles Raptor trioval dobbal
Üdv:
A karbiban az aluminium tolattyú, aminek a tetején a gumimembrán van, az nincs kifúrva, a súbertű nem furatos, a membrán nem lyukas, elvileg ezek lennének a 34lovas fojtás elemei, más ilyen fojtos trükköt nem találtam.
A tankból jövő két benzincsövet cserélnem kell, oda jó a szövetbetétes fekete 6os Semperit benzincső +bilincsek? Vagy letezik speciális gyári cső?
Vidd szervizbe, tudom ajánlani a 11.ker-ben az MF motors-t. Kiváló gárda Feri jól nyomja. Számlát is adnak! Hajrá!
Mindenkinek köszi a segítséget, megírom a fejleményeket!
A motor 17000 km-es, ami akár hihető is lehet, annyira tiszta a blokk. A karbibeállításnak van valami jellegzetes trükkje? Pl az alapjárati benzincsavart bentről ki kell tekerni 1 1/4 fordulattal +-1/4 fordulat. A pillangószelep állítójának van ilyen adat megadva? Pl teljesen zárt pillangószelep állításnál mondjuk 2 fordulat be???