Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm Uraim!
Aprópénzért már szereztem egy Haynes szerelési könyvet,ünnepek után pedig felveszem a kapcsolatot az általatok javasolt helyekkel. Régóta szerettem volna egy ilyen motort,most sikerült. Másodikként fog szolgálni egy Gsx 750 f mellett. Megmondom őszintén kellemesen csalódtam benne,meglepően jól megy a 60 lóerövel! A tömege egy igazi ajándék,játék vele a közlekedés a 750-es-hez képest. Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!
Rohaggyon meg - széttördeli a linket. Szóval ezen az oldalon keress, majd töltés".
http://www.manualedereparatie....
Vagy nem...

www.manualedereparatie.info.zip]http://manualedereparatie.info...[/url]
Szóval katt ide, és már töltődik is:

www.manualedereparatie.info.zip]http://manualedereparatie.info...[/url]
Használati utasítás a neten keress Kawasaki Gpz 500 S service manual néven. Csak angolul vagy stb nyelven lesz, magyarul nem de képek is szoktak benne lenni, meg a Google fordító világában már annyira nem leszel vakon, ha esetleg nem tudnál angolul...
Szerszámkészlet benne lesz ebben, abból már látod mi hiányzik. Ha minden akkor irány az Ivanics vagy Kawazsolti alias Steelhorse motor Pécs, illetve a Partzilla nevű amerikai cég ahol tudsz PayPal al fizetni. Ezektől mind megrendelheted a gyári szerszám készletet talán, mert eléggé régi típusú a gép utoljára Európában 2003-ban fogalmazták legalábbis kis hazánkban..

Go for it!
Sziasztok! Vásároltam egy Kawasaki GPZ 500 S motort.
Hiányzik belőle a gyári szerszám készlet, és használati utasítás. Ha esetleg valaki rendelkezne ezekkel a dolgokkal szívesen megvásárolnám. Köszönöm!
Megnéztem- és valóban igazad van sem a Zénél sem az Ernőnél nem írta, lehet hogy a túl erős menetrögzítőtől való félelmemben cseréltem le őket..
No mindegy- majd legközelebb nem cserélem
Az lenne az ideális, persze. De úgy voltam ezzel a tárcsával, hogy mindenképp kuka már. A szerelőm már a 36 ezres szerviznél mondta, hogy ő már cserélné a tárcsát, mert közel van a határértékhez. Mondom én még azért elhasználnám legalább azt a fékbetétet, ami rajta van (új tárcsához úgyis új betét jár), annyit még csak tán elfut. De úgy voltam vele nem figyelem most annyira a betétet, mert a tárcsának már úgyis mindegy. Aztán 42 ezres szerviznél mértem, még a tárcsa is jó volt (bár határon), meg a betét is. Tudtam, hogy a szerelő elkapkodta volna. :) Mondom akkor nem aggódom, 6e km alatt kevesebb, mint 0,1 millit kopott, pedig nem kíméltem, sőt, kifejezetten ráálltam az első fék terhelésére, nehogy ne kopjon el a tárcsa, mert nem akartam a kopott tárcsához új betétet felrakni. Aztán most itt a 48 ezres szerviz nemsokára, aztán most nézem, hogy hopp, az első fékbetét eltűnt. Nem tudom pontosan mióta van így, de mondom nagyon nem érdekel mert úgyis az volt a terv, hogy amint vége a fékbetétnek, a tárcsa is megy a kukába. Nyilván ha új tárcsa lesz fent, arra vigyázok majd.

De amikor alaposan körbeméregettem 42e-nél, akkor még szinte a vállát is alig lehetett érezni, egyáltalán nem volt hanglemez szindróma sem, nagyon szépen kopott. Nekem nagyon szimpatikus a gyári NIssin. Így maximális terheléssel, kifejezetten agresszív stílusban a 10-12e km alatt kopott valami 0,2-0,3 milli között. Mondom ha kíméltem volna az élete során, vagy csak "normálisan" használom, akkor szerintem 80-100e-t simán elmegy. Csak hát az ára...
Legközelebb próbáld nem megvarni a betét vasig kopásat hanem előbb cserélni. Lehet tovább fogja még bírni. Majd ha otthon leszek atnezem a könyvet.
Lehet nem jól emlékeztem.
Úgy értem, hogy magánakció, hogy csak Te követted el, más nem. :) Mégegyszer átnéztem a szervizkönyvet, én esküszöm nem látom sehol, hogy a csavarokat cserélni kell. A fékes részlegnél van egy robbantott ábra, ahol írja a menetrögzítőt, aztán van egy specifikációs táblázat, méretekkel, service limittel, aztán a tárcsa fejezetnél csak annyi van, hogy a csere alkalmával a csavarokat kicssavarjuk, tárcsát le, új tárcsa fel, csavarok becsavar, meg van adva a nyomaték, és ennyi. Utána már a tárcsa kopásáról meg ütéséről ír, a tárcsa előtt meg után meg a főfékhenger van meg a fékolajcsere. És ennyi, csavarok cseréjéről semmi. Azt a Service manual-t néztem, amit anno a honlapodról töltöttem le.
Nem tudom, jobb-e az EBC, majd kiderül; tudod, a Goldfren-t is néztük, csak nem volt a méretemben. Amúgy a gyári NIssin tárcsa nekem nagyon bejött, sokat bír és nagyon szépen kopik, alig lett hanglemezes, az is már csak a legvégén (amikor a betéten is már gyakorlatilag nincs anyag). Ha mondjuk max 1.5x annyiba kerülne, mint az utángyártott, akkor azt vettem volna megint. De bakker, így hogy 2-3x drágább, azért meggondolja az ember. Ha az EBC csak feleannyit bír majd, már akkor is jól jártam anyagilag.
Mind a két flakon piros amúgy. csak az egyikre az van írva, hogy Blue, a másikra meg, hogy Red, amúgy ránézésre nem egyszerű megkölönböztetni. Egy kis feliratban különböznek csak.
http://www.loctiteproducts.com...
Igen, én követtem el az EBC-t. Kedvem is szottyant méregetni egy tárcsavastagságot így 2 év után. Majd beszámolok. És piros flakonú loctite-ból tettem a menetekre, ami zöld volt belül.
Igen Menyus használta őket (I'm weasel ) de a Goldfrené is jó nagyon, csak ebben a kategóriában nem olcsóbb vagy alig mint az EBC. Úszó tárcsnál már vannak tetemes különbségek amúgy. Érdekes hoyg a Zé-n meg a Goldfren tárcsa a hozzá való Puha S 3 betéttel eléggé csúnyán koptt be nekem, a vastagsága jó de olyan mint a hanglemez, most kicseréltem a betéteket újakra hátha még kissé helyre hozza, amúgy 35 ezer km- után félig voltak elkopva elől, szerintem jó érték főleg hogy tépkedem őket. Szal nekem a Goldfren mint márka jól működik, de ha elkopnak a trácsák akkor legközelebb lehet kipróbálom az EBC-t, majd kiderül.
Kék a gynegébb azt hiszem a címkéjén meg zöld felirat van vagy mi. Hogy érted hogy magán akció? Elkopott - cserélni kellett A service manual amúgy cserésnek írja a csavarokat azért jártam el így, de a Zénél is- Partzilláról rendeld a csavarokat ott sokkal occóbbak!
Betét függő.. Nekem a Ferodo Sinter fékbetétje úgy fogott hogy mgkékült enyhén a tárcsa- cserébe 45 ezer km- nél olyan lett mint a hanglemez, cserélni kellett...
Mondjuk én most speciel a 250-es Ninján akarom cserélni, csak abban a fórumban kb. akkor kapok választ, ha magamnak megválaszolom. :) Meg tudtam, hogy olvastam valahol, ezek szerint Fisinél, lám ki is derült. :) De egyébként is elég hasonló a két motor szervizelése.
Igen, nálam szerintem is átlag feletti a terhelés, a fékek kapnak rendesen, főleg a pályanapokon (a motorfék meg a 250-esen nem sok van, mindig sokkoló élmény, mikor átülök az ER-5re, és elcsukom a gázt... :)). De így is elment a gyári tárcsa majd 50 ezret; szerintem 2x ennyit elment volna, ha úgy használnám, ahogy nem használom. 4.0 mm a cserehatár, most mérek 3,85-3,90 közti értékeket, fékbetétek is szinte 0-ra vannak kopva, szerintem itt az idő egy komplett cserére. Persze én is olvastam olyan hsz.-t, ahol a tulaj 2 mm-es tárcsavastagságnál még nem aggódott... Hát nem tudom, nyilván van némi biztonsági tartalék, és 3.99 mm-nél nem fog azonnal eltörni a tárcsa... De azért nem szeretek sokkal a gyárilag megadott határértékek alá menni. Márcsak az említett terhelés miatt is.
Szóval csere lesz, megvan az EBC tárcsa+fékbetét kombó, kíváncsi leszek, hogy válik be, meg mennyire lesz tartós, majd esetleg megírom. De ha jól rémlik, ER-5-ön is használják páran (weasels, ugye?), és nincs velük gond.
Köszi a válaszokat! Akkor szerintem erre emlékeztem, hogy Fisi cserélte, aztán elkönyveltem magamban, hogy biztos a szervizkönyv szerint járt el. De akkor ezek szerint magánakció volt.
Amúgy van már menetrögzítőm, mondjuk nem LocTite, de elvileg ez a non-permanent fajta, ami nem egy életre ragasztja be, csak megnehezíti a kicsavarodást. Az azért kemény, hogy beletörték a csavarokat!
Most kíváncsiságból utánanéztem, a LocTite-ból van a kék meg a piros, a kére azt írja, hogy simán kézi szerszámmal eltávolítható a csavar, a pirosra meg szintén, csak annak annyi a trükkje, hogy melegíteni kell, legalább 260 fokra, és utána lesz kézi szerszámmal eltávolítható. Ha esetleg valaki ilyet használt valamihez, és nem szeretné beletörni a csavarokat...
Nem is értem minek tárcsát cserélni.Kivéve ha valaki (Smice) másik ligában akar mérkőzni.Még fékbetét se kopott nem ,hogy a tárcsa .kb. 70.000 Km alatt.Ez az adat rám vonatkozik a sértődések elkerülése miatt.Az ER5-ön durván jó a motorfék.Kihasználom.
Elméletileg replaceable, a gyárilag rákent menetrögzítő miatt, ez ilyen szilikon érzetű izé a csavarokra kenve. Én cseréltem, újakat vettem belőle, de amúgy felesleges- csak a menetrögzítő miatt írja a könyv. Ezt megoldhatod úgy is hogy miután kipucoltad a meneteket, meg a csavarokról leszedted a régi anyagot akkor visszarakáskor a Loctite gyenge(!!!) menetrögzítőjével bekened újra a csavarokat. A gyengét azért írtam mert volt aki más motornál erőssel kente be azt utána bele törték a csavarokat a következő műveletnél.
Üdv. Én cseréltem 2 éve. Nem néztem most utána, de szerintem nem írt olyat, hogy cserélni kell a csavarokat. Alátétek cseréjét viszont írja a fékcsöveknél, lehet azzal kevered?
Menetrögzítőt viszont ír rá az tuti. Amúgy problémamentesen működik.
Akik túl vannak már egy féktárcsacserén, azoktól kérdezem:

Az új féktárcsát az eredeti csavarokkal fogattátok fel, vagy csavarból is újat raktatok bele?

Valamiért úgy rémlik, hogy azt olvastam, a féktárcsacserekor a felfogatócsavarokat is cserélni kell, de töviről-hegyire átnéztem a szervizkönyvet egy párszor, és most sehol nem találom benne. Én vagyok a hülye, és rosszul emlékszem (mivel keverhetem?), vagy én vagyok a hülye és nem találom az idevágó részt (valaki tudja, hol van?)?
Sziasztok, Kawasaki eredeti pólók, új, bontatlan csomagolásban, bolti ár feléért eladók. Méretek:
Rea 65- ös rajtszám M/L;
Sykes 66- os rajtszám M/L;
Ár: 4500ft
Utolsó képen mérettáblázat.
Debrecen- Nyíregyháza útvonalon személyes átvétel megoldható, máshova posta ok. Csomagautomatába 450ft, utánvétes esetben 740ft. Tel.: 30/9068005
Köszi a gyors segítséget! Megpróbálok egy újat beszerezni!
Karbifűtés szűrője. Nincs nagyon mit csinálni vele, a normál gondozás csak annyi lenne hogy kiveszed és kifújod levegővel, de ez repedt, ki kell dobni és egy újat(bontottat) helyette.