Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

130 70 17-es hátsó gumik közül Metzeler lasertec (ilyen van most, és elöl is, 15 ezret bírt kb), michelin pilot street, michelin pilot street RADIAL, vagy DUNLOP Arrowmax GT501?
A lasertec hátsótól nekem 15 ezer km kevésnek tűnik, elég gyorsan elnyalódott az egyre határozottabb elindulásoktól, de jól tapadnak. Másik 3-al tapasztalat?
Szerénykedünk?Ismered a bicajt mindegyikünknél jobban.Téged érdekelt,utána néztél mindennek. Szerintem nem túloztam.
Persze minden képp kérdezz rá náluk is de én jelenleg így tudom kikövetkeztetni..
Na ez jó. Én is sokmindent rendelek a Sugo-tól de eddig nem Kawa cuccokat és elég messze is lakom ahhoz hogy személyesen ismerjem őket. Ez jó hír köszi. Amúgy olyan 90%-ra biztos vagyok hogy önindító motor lesz a kehes mert szinte minden mást átnéztem meg kizártam már.
Jó eséllyel akkor a sima ZZR 600 önindító cucca tuti jó bele, beszéljk a Sugo motor bontóval Baján a tulaj egy Kawasaki őrült :) Szerintem tudni fogják, és ha van küldenek cuccot, már csak ki kell deríteni valóban az önindító- e a baj?
Találtma egy cikket a ZZR 500- ról is ezek szerint annak is ugyanaz a blokkja mint a 600- nak sőt a srác itt azt írja a 400- nak is ugyanaz, tehát jól haluztam..
http://kultmotor.hu/motor/kawa...
Na SwiftKey t9 de jó..

Szal

Szia. Na azért ekkora majer nem vagyok, sőt Parabellum kissé nagyon túlzott az Er5 el kapcsolatban is.

Zzr 400..
Ha jól emlékszem anno Testament haveromnak volt, lényegében a Zzr 600 vázát kapta szép nagynak tűnik...
Volt 500 as is de fingom sincs abban milyen blokk dolgozott, de utána kéne nézni.
A Zxr 400 blokkjat kapta anno a Kawasaki Xanthus volt haveroknak kettő is, hogy az szinte tuti ugyanaz blokkilag csak csupasz vázban.

Mirek mestert, hogy vagy Kawa Zsoltit, hogy vagy Ágot kéne megkerdezni ők tuti jobban tudják ezt. Én arra saccolnék látatlanban hogy a 600 zizi blokkja van lekicsinyitve a Zzr 400 ban..
Amúgy van itt Zzr topic is mindenképp ott jobban jársz kérdéseiddel!
De lovagiasan megvallom gőzöm sincs.. Viszont lehet a motor alkatrész. EU-n van hozzá cucc

https://motoralkatresz.eu/motorok/kawasaki/400/ZZR400_ZX400
Szia. Na azért ekkora majer nem vagyok, de sőt Parabellum kissé nagyon túlzott az Er5 el kapcsolatban is.

Zzr 400..
Ha jól emlékszem anno Testament haveromnak volt, hogy lényegében a Zzr 600 vázat kapta szép nagynak tűnik... Volt 500 as is de fingom sincs abban milyen blokk volt!
A Zxr 400 blokkjat kapta anno a Kawasaki Xanthus volt haveroknak kettő is az szinte tuti ugyanaz volt blokkilag csak csupasz vazban.

Mirek mestert vagy Kawa Zsoltit vagy Ágot kéne megkerdezni ok tuti jobban tudják ezt. Én arra saccolnek látatlanban hogy a 600 zizi blokkja van lekicsinyitve a Zzr 400 ban..

De lovagiasan megvallom gőzöm sincs.. Viszont lehet a motor alkatrész. EUn vvan hozzá cucc

https://motoralkatresz.eu/motorok/kawasaki/400/ZZR400_ZX400/
Fisi
Ha már ekkora májer vagy Kawából. Had kérdezzek egy nem típushoz szólót. Lökettérfogat nagyjából rendben van de kicsit korosabb a masina. Szóval nagyon kedves ismerősöm ZZR400-asán rakoncátlankodik valami indításkor. Mivel az aksi rendben van és indításkor azt a kereplő hangot hallatja, de a blokkot nem forgatja meg. Így arra tippelek hogy az önindító fogaskereke van már meglehetősen megkopva ími nem is lenne csoda így 22 év után. Mivel a ZZR 400 meglehetősen ritka idehaza hiszen japán belpiacos masina. Ezért kérdezem hogy szerntem a ZXR400 ezen alkatrésze csereszavatos lehet? Végülis szerintem blokköntvényben ugyan az lehet a két motor. Vagy laglábbis remélem hogy nem voltak régen se olyan hülyék a tervezők hogy két kb azaonos korű sor 4-es 400-as blokkot is terveztek. CSak mondjuk más rajtuk a vezérlés egy picit.

Szóval ebben kérném a segítségedet. Mert a kis ZZR ha elkapja a fonalat szépen indul utána a megfelelő intenzítással húz. Töltés rendben. Aksi nem kuka kimértem. Szóval nálam ez az uccsó ötlet. Amúgy meg amikor nem kapja el akkor én olyan egymáson elkattogó fogaskerék hangot hallok. Mintha nem tolná be rendesen az önindító a helyére a fogaskeret.
Akkor is a legjobb
Óvatosan ha kérhetem.Én pölö hittem abban,hogy a Opel is örök cucc.Vettem négyévente ahogy illik.Sajnos a bizalom elmúlt.
Tény azért,hogy a Kawa nem csalt meg eddig.
ERz így van- ezért is mondom mindig hogy legjobb a Kawa
Persze vannak ettől függetlenül jó gépek, és közeli barátok, ismerősök tudják hogy van még kedvenc csirkeszárnyam, yahahám, hutyukim is. No és persze szeretem a béjemwét is..
A fanatizmussal nincs semmi baj. Én sem adnám el a világ minden kincséért sem a malacot. Parázs viták tudnak kialakulni hogy mi a jobb. De azért nem szabad becsukni a szemünket mert mindig van jobb. Bár még így is nehéz meggyőzni hogy van jobb, mint a sajátom.
Általánosságban érdemes elfogadni a tanácsait mert bármelyikünknél többet tud az ER5-ről.Még én is tőle kérdeztem meg milyen gumi van a motoromon. Pedig már ebből is a második szett.Nekem nincs erre memória lemezem.
Azt azért tudni kell,hogy bár tudástár de picinykét fanatikus.
Béci igazolom fisi válaszát. Én is feltettem a 180/55 helyett a 200/50 -es gumit a malacra. Felment nem is volt vele különösebben gond. De nagyon ideges lett. A gumi közepe kihegyesedett mert a vékonyabb felni összehúzta a gumit és nem lett egyenletes az abroncs íve. Nagyon szépen feküdt a kanyarban de épp elég volt kirángatni belőle. Az egyenes futása meg instabil lett. Korábban 150-160-nál is simán el lehetett engedni a kormányt hogy guruljon de azzal a gumival már 100 környékén is idegesen reagált erre. Persze jól mutat a széles gumi nekem is tetszik. De nem éri meg.
Értem. Köszönöm szépen.
Kawához is van, én leginkább a Partzillát favorizálom, olcsóbb igaz szállításban 1-2 hét a difi a magyar kereskedőhöz képest.
/60- ra meg semmiképpen sem..
*130/70-17
Sem a 140 sem a 150 et nem ajánlom, csak drágább gumi de nem lesz jobb a motor tőle a 150- el pedig már túlzottan gömbölyű lesz a profil, nagyon behúzza a felni a gumit, amúgy elfér.
13/70-17 Michelin Pilot Street Radial, ez kell neked a többit meg felejtsd el..
Partzilla vagy a Kawasaki Ivanics vagy Kawa Zsolti..

http://www.partzilla.com/parts...

http://www.partzilla.com/parts...
Vegyél inkább Michelin pilot street 140/70-17-et radiálban. Ez be fér biztosan és nem fogsz csalódni benne.
Sziasztok mindenkinek !Elnézést , a kérdezésért, de nem igazán találok választ ,hogy er5 ös hátsó gumim pillanatnyilag 130 /70 r17 s ezt kiszeretném cserélni 150/ 60 r 17 re valakinek lenne tapasztalata , hogy befér a hátsó villa közé? Elvileg van hely ahogy méregettem, de nem szeretnék gumit vásárolni úgy , hogy majd a polcon kössön ki . előre is köszi a segítsége
Az ERnő jelenlegi alkatrészellátását nem ismerem, de saját öreg GS500-amhoz hasonló (illetve mindenféle különböző) gumi bizbaszokat Suzuki márkaszervizből gond nélkül tudtam rendelni, nem is túl drágán. Kb. egy hetet kellett rájuk várnom, és postán, utánvéttel el is küldték. Meg kellene próbálni valamelyik márkaszervizet felhívni szerintem.
Hát igen, ez a gond már ez az én, márt "nagykorú" vasamat is elérte ! :D