Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ui.:Csak felváltásnál lehet hanyagolni a kuplungot.Lefelé nem.
Simán lehet.Hármastól nem kuplungolok.CSAK felfelé.
Sziasztok ! Szerintetek ER-5-ön lehet kuplung nélkül váltani ? Kívánmcsi vagyok a véleményetekre, valamint arra, hogy használja-e valaki így a mociját ?
Aztán végül mégis a Motult rendeltem meg, folytatva a hagyományt azzal a különbséggel, hogy 10W-40 helyett a 10W-50 lesz.
A Hornet tökéletesen működik vele minden tekintetben és a FB-os csoportban is legtöbben arra esküdnek.
Ettől függetlenül az ELF se lett volna mellényúlás, ebben biztos vagyok.
Igen erre- és az ELF oldalán API Sn szintű olaj nem SL, tehát még jobb is.
Ne kötözköggyé- 200- azt akartam írni!
Szívesen! Itt SL-nek írják, ugyanerre az olajra gondoltál Te is?
https://filterabc.hu/ELF-MOTO-...
És tényleg, vagy 3 éve volt, hogy az új XP típus leváltotta a régieket, én is emlékszem. A 3200 Ft nem rossz, de azért igen, szerintem is pofátlanság a ráfizetés. Mintha megpróbálna a hentes romlott hússal átverni, aztán mikor visszaviszed, akkor nem kicseréli sűrű elnézéstkérés közepette, hanem felajánlja, hogy visszavásárolja, aztán vehetsz nem romlottat drágábban. Nehogy már vesztesége legyen, a sz@rt is eladja. Lefogadom, hogy amit visszavittél, nem dobják ki, hanem megint el fogják adni valaki másnak.
Egyébként igen, simán lehet jó is, de ez akkor is úgy lenne korrekt, ha a vevőt is tájékoztatnák, és mondjuk úgy raknák ki a boltba, hogy ráakasztják a nagy piros címkét: lejárt olaj, az eredeti ár 30%-áért. És a vevő meg eldöntheti, bevállalja-e, vagy nem.
Egyébként ha ha húzom a gázt, azért 20-nál többel is tud menni....
Az bizony! Azt hittem minden 400-as belpiacos volt, de ez pont nem, ezt Európába is hozták hivatalosan. Egy igazi gyöngyszem, még a klasszikus japán korszakból. És így az alkatrész beszerzése sem problémás. Nagyon szuper motor gyárilag is, így pályára átépítve meg még inkább, mai fejjel nem is érti az ember, hogy adhattak ki ilyen echte sportgépet anno. Bár hozzá kell tegyem, most volt alkalmam pályán megkergetni az új Ninja 400-ast. Hát, magam se hittem el, de a Kawánál komolyan gondolták, hogy sportmotort csinálnak a legkisebb Ninjából. Úgyhogy nem csak marketingszöveg, az új 400-as is nagyon jó, és simán alkalmas pályázni is.
Sziasztok!

Csak rövid helyzet jelentés az olajmizériámról. A Fuchs Hungária nagyon gyors és korrekt válasz levelet küldött a problémámat illetően. Az olajok amiket kaptam az olajsziget.hu-tól valóban beragadt példányok voltak, "le voltak járva". Ugyanis ezek típusa Fuchs Silkolene Comp 4 SX 10W-40 névre hallgatott. A Fuchs állítása szerint ezt a típust 2-3 éve nem forgalmazzák. Helyette a porondra a Fuchs Silkolene Comp 4 10W-40 XP nevű olaj került. Emellett leírták, hogy bontatlan csomagolásban, megfelelően tárolva nagy valószínűséggel semmi baja nem lett volna a régi olajnak sem, de nyilván az én döntésem, hogy felhasználom-e.
Természetesen kicseréltettem a webshoppal, akik egyébként viszonylag rugalmasak voltak az ügy kezelését illetően, de az új típusú olajra (amelyen már a gyártási dátum szerepel rányomva a dobozra és a magyar címkén, hogy 3 évig felhasználható) rá kellett fizetnem még. így 3200 Ft-ba jött ki litere. Hozta az újat, vitte a régit a futár. A ráfizetést illetően azért maradt bennem tüske, de nem volt időm balhézni ezen, mert bőven időszerű volt az olajcsere és kellett azt áru.
Sziasztok!
Motor eladásból maradt egy pár aluminium hűtőtarakró idomom.
Ha valakinek szüksége lenne rá 8.000-/pár áron megválnék tőle.
Feketére van festve.

Üdv
Köszönöm Lacikám - rá fogok szerintem próbálni, és SN szintű olaj az Elf oldalán nézve szal nem lesz ezzel gond szerintem! :)
Szia Mikikém! :)

Köszi a bókot a dogo nevében is- nagyon rosszcsont Őkelme! :)
Igen- én is erre gondoltam hogy ugyanaz az olaj csak nincs rajta Kawa felirat- szerintem ki fogom próbálni ha olajcsere lesz! Ez a ZXR 400 az a ZXR 400 amit lehetett itt európában kapni- a 65 lovas 20 as végsebességű masinéria?
Konkrétan ezzel nincs tapasztalat, de a Pirelli kis kategóriás gumijait messzire kerülöm. Óriás nagy csalódás olt a Rosso II H-s sebességindexű verziója, ami kb. ugyanez, úgy hiredtik, hogy a Rosso II kistestvére. Nem, nem az, se keverékben, se szerkezetben, se tudásban nincs hasonlóság, csak a nevében, meg vágtak bele egy hasonló mintát (ugyanez igaz a nagy Angel-re meg az Angel City-re, kicsit utánanézel, ég és föld). De egyébként egy trágyadomb volt a "kis" Rosso II. Másik ilyen kisebb motorokra gyártott Pirelliről is hallottam már rossz tapasztalatot. Szerintem Pirellitől azt érdemes venni, ami legalább 180/55-ös méretben kapható, egyértelműen arra fejlesztenek, az ilyen kis méretekben meg gondolom vesznek valami olcsó kínai gumit és átcímkézik, hogy legyen olyan is a kínálatukban; de tényleg csapnivalóak.
Persze lehet, hogy ez esetben tévedek, ha van kedved kísérletezni, próbáld ki. Meg nem tudom, milyen stílusban motorozol, lehet nem igényelsz nagy tudású gumikat, és téged kiszolgál. Odabízom.
A dobozon van a gyártás (inkább palackozás) dátuma, de csak a magyar címkén van szó a lejáratról. Pedig a gyár által rányomott címke magyar részt is tartalmaz, de ott nem említenek lejáratot.
Az Elf 10W-50 nem rossz, a Kawasakinak is az a gyári olaja (legalábbis Európában). Ebben szerintem ugyanaz van, csak a doboz más:
https://acidmoto.ch/cms/sites/...
Amúgy az én motoromban is volt, nem rossz, de én maradok a Fuchs-nál. Főleg hogy van még belőle egy csomó doboz, tavaly bevásároltam, aztán nem gyűltek annyira a km-ek.
Egyébként örülök, hogy jól megvagy, motorral vagy anélkül, aranyos a ki dog! Én vettem egy ZXR-400 pályamotort, nagyon brutál; ha már ritkán jutok el motorozni,. az legalább legyen ütős!
Fisi, az ELF Moto 4 Tech 10W-50 jó olaj, régebben használtam az Inazumában, nem hiszem hogy Z-ügynök megsértődne tőle mivel SL szintű olaj. A Motul 5100 pl. SJ szintű, nekem azzal se volt gondom, de emlékszem az Neked nem jött be. Egyébként a Motul is drágább, úgyhogy én is gondolkodom a váltáson, ráadásul most akciós az ELF, úgyhogy valószínüleg arra váltok.
Nagyobb gépeken az Angel mint gumi jól bevált de nem tudni hogy ez ugyanaz a keverék lenne-e? Viszont a Michelin Pilot Street eddig mindenkinek bevált , miért nem inkább olyat veszel?
Sziasztok. Van valakinek tapasztalata Pirelli Angel City gumival kapcsolatban? 40ezer alatt kapnék kettőt, ami nagyon kedvező de nem akarok rosszat venni csak mert "olcsó". Munkában járás Pesten, illetve hétvégi túrázgatásra lesz használva.
Én úgy emlékszem hogy a dobozra van rányomtatva a dátum nem címkén van.. Amúgy az apjuk faszát a Fuchsnak is az általam használt Pro 4 Plus 10 w 50 olajat épp felbaszták 4400 per liter árra, így folytatjuk mást kell keresni... Épp nézegetem az ELF full szint 10w 50 olaját 1900- 2000 ft- os áron... Félre értés ne essék kibírom a 4400 ft- os olajat is de fasznak emelgetik már a tavalyihoz képest majd duplájára az árakat
Hát igen, drága sport ez a motorozás- tavaly meg is untam kicsit, mert a rengeteg túra meg a 18 ezer km amit bele nyomtam, nyilván nem sok, de épp úgy adta hogy hol ez kopott el hol az szal össze számolva épp csak 700 darab pisztolyorrú Mátyás bánta kárát a dolognak..
Na ősszel vettem egy kis Argentin dog kölyköt, vele nagyobb a feeling mint a motorral, most nyugisan várom az ülésem újra zseléztetését, valahogy nem basz meg a húú de mennék szele- mondjuk ebben jelentős részt vállal a csöpp 49 kilós most 8 hónapos kis kölyök is....
Hali. Egyenlőre olajfronton még e-mailezés szintjén megy a dolog, meglátjuk mi alakul belőle.

FISI: Hát ez egy ilyen széria most nekem, elhiheted nem direkt kergetem a sz@r alkatrészeket . Tisztában vagyok a majom-banán fogalomkörrel is, csak ezen a tavaszon most túl banánt kívánnak a majmaim. A gumik tényleg még szőrös állapotúak és nem öregek. A többiről röviden, természetesen meghalt az akksim (ezzel vettem, kitudja mikori volt már) 9k. Kellett új első gumi + szerelés: 20k. Olajcsere dolgai: 13k. (ezt magam végzem majd el). 58ezer km van a gépben, és aktuális egy gyertyacsere, karbi tisztítás és szelephézag ellenőrzés/állítás, ez ~50k. Mindezt összeszámolva ~100 pénz. Nyilván most egy jó ideig nem kell majd rá költeni, de szerintem ez nem kevés pénz, különösen a motor árához mérve. Motoros cuccaimat is szeretném (szerettem volna) lecserélni, de ez már teljesen mellékes, ahogyan az is hogy az autómon is pont most kellett egy nagyobb időszakos karbantartást végezni. Ezt a kis szösszenet nem panasznak szántam, csak én sem sz@rom a pénzt, amin lehet normális keretek között spórolok.

Köszi egyébként mindenkinek a segítséget meg a tanácsokat.
Megnéztem otthon, mert ugyanilyen Fuchs olajom van nekem is, hajlok arra, hogy tényleg a címke rossz. Ugyanis ez nem a Fuchs címkéje, hanem a magyar forgalmazó által rányomott címke, azon meg nekem nem az van, mint neked, hanem hogy felhasználható a gyártástól számított 60 hónapig, aztán ott van a gyártás időpontja. Valószínű neked másik forgalmazó nyomta rá a címkét, és elrontották. De ha nem egyértelmű, akkor kötelező visszavenniük, nem adhatnak el lejárt terméket.

Egyébként szerintem ez ilyen magyar törvény lehet, hogy max. 5 évig hozható forgalomba az olaj. Legalábbis alaposan körbenéztem több dobozt is, és a gyári (angol meg mindenféle nyelvű) címkéken sehol nincs egy szó sem a lejáratról. Mindenhol csak az utólag rányomott magyar forgalmazói címkén említik meg. Kivéve a MOL olajat, azon rajta van gyárilag is. :)
Nem lőttél vele mellé nagyon jó kis gumi de a radiállal még jobb lesz az élmény. Azért nyugtass meg hogy csak rosszul látom de ugye nem mindenből használtat- lejártat stb. fogsz venni?
Mondjuk pont olaj- fék- gumi amin sosem spórolunk, az olaj nem a te hibád volt teszem hozzá. Azért azt jegyezd meg ha kell a majom, akkor legyen banánra is pénz hozzá.