Üdv. Én arra tippelek (tekintve, hogy azt mondod minden rendben a karbival), hogy a pilot csavarok vannak szanaszéjjel tekerve, és/vagy szar a szinkron. Ilyet nekem is produkált, bár nem ennyire durván. Egy karbibeállítás és szinkron mindent megoldott. Ez hatással lehet a motorfékre is, mivel ha nem esik vissza fordulat, akkor lényegében kapja az anyagot 0 gázákarállásnál is. Úgy meg persze hogy harmatos lesz a motorféked. Ha szeretsz bütykölni akkor nézz rá a pilotokra, vagy esetleg a szívatóra, hogy nincs gebasz vele. A falsolást meg ellenőrizheted féktisztítóval is.
Mikor jár a motor, akkor pl egy féktisztitó spray-vel fújjál a szívocsonkok környékére, meg a pillangó szelep tengelyéhez, esetleg, ha van akkor a szinkronizáló csonkok környékére..., ha változik a fordulata a motornak, akkor azon a helyen kell keresni a falsolás helyét.
A durrogást többminden okozhatja, a lényeg, hogy a kipufogóba olyan keverék kerül, amiben még túl sok az élegetlen üzemanyag. Ez lehet vezérlés probléma, szelep probléma stb., de lehet kipufogó is, pl. ha túl kicsi a fojtás - nyitott doboknál gyakori.
"A motor 25kw-os, de az előző tulaj szerint ezt megszüntették."
Na erre lennék még kíváncsi, hogyan történt. Tuti belenyúltak a karbiba is, lehet csináltak ott valamit amit nem kellett volna.
Ha túl sokat tekerek a karbinak a pillangószelep állítóján, akkor elvileg vákuum már keletkezhet a gumimembránoknál, és ez magyarázhatja azt hogy nem akar visszaesni a fordulat, nem?
Egyébként a karbi patyolat tiszta belülről, semmi nincs eldugulva. A kipufogóbban hallok durrogást, ezt rossz gyújtásszög okozza?
Tuti nem azzal van a gond, az a cső valóban egy szellőző, és úgy normális ahogy most van, alapesetben az airbox tetejére van hajtva és a "semmibe" nyílik. Az nem ronthatja el az alapjáratot/gázreakciót.
Felnyitották a dobot (kivágtak egy 12x20 centis darabot) és a perforált csövet , és az ott lévő csöveket összefogó lemezeket amennyire tudták, kivágták. Azaz a dobban lévő 3 kamrát egybenyitották. Ezeket a kamrákat csináltam meg úgy hogy lemezeket szabtam be és behegesztettem azokat. A rozsdamentes részbe kellett szabni és hajtani egy lemezt amit behegeszttettem, mivel a gyári darabja már nem passzolt, illetve a perforált csövet is hegesztővel hegeszttettem meg.
A karbik tetején a két membránkamra össze van kötve két gumicsővel, a két gumicső egy T csatlakozóval van összekötve és a T harmadik csatlakozóján egy darab gumicső van ami nincs sehova dugva. Ennek így kell lennie, vagy onnan szívja a farsot?
A következő hibajelenséget tapasztalom, esetleg van valami ötletetek, mi lehet a baj?
Nincs alapjárat, csak ha kellően betekerem az alapjárat állítót, ekkor beáll az alapjárat 1200ra, de ha húzok egy gázfröccsöt, akkor a fordulat nem akar visszaesni, kb 3000 lesz a fordulat. Ha az alapjárat állítót kifelé tekerem, akkor gyorsabban esik a fordulat gázfröccs után, de alapjárat nem lesz. Lényegében motorfék az egyáltalán nincs.
A karburátor tiszta, a fúvókák tiszták, a membránok nincsenek kiszakadva, a tűszelep hibátlan.
A motor 25kw-os, de az előző tulaj szerint ezt megszüntették.
A nyitott kipufogót megjavítottuk, sokkal jobb lett a hangja, bár szerintem még mindig nagyon hangos.
Ehhez info: nekem egy dicsért szaki cserélte le a csövet mert előtte eltéptem a gyári csövet a navi betáp miatt.A javításhoz levágtam vagy két centit(Közben persze dőlt a lé de hideg motoron.)A gond megoldódott.Az említett szaki kérésemre kicserélte az összes csövet Na ezzel mentünk neki a Transalpinanak.
Határeset.Ha értesz hozzá és van időd akkor megúszod ezerből is kb egy óra munkával.Ha nem értesz hozzá akkor jön az említett szervízdíj.Ha értesz hozzá nincs időd és másra bízod úgy jársz mint én.Ez a legdrágább verzió.
Egy szerviz rezsióradíja 5-6 e Ft. Nem vertek át, de gondolom nem gyári csöveket tettek fel. 1500- ból megúsztad volna, ha magad csinálod. Ja gondolom nem kaptál számlát...
http://youtu.be/oKVHqCJN2LU
"A motor 25kw-os, de az előző tulaj szerint ezt megszüntették."
Na erre lennék még kíváncsi, hogyan történt. Tuti belenyúltak a karbiba is, lehet csináltak ott valamit amit nem kellett volna.
https://kephost.com/images/201...
Ha túl sokat tekerek a karbinak a pillangószelep állítóján, akkor elvileg vákuum már keletkezhet a gumimembránoknál, és ez magyarázhatja azt hogy nem akar visszaesni a fordulat, nem?
Egyébként a karbi patyolat tiszta belülről, semmi nincs eldugulva. A kipufogóbban hallok durrogást, ezt rossz gyújtásszög okozza?
Felnyitották a dobot (kivágtak egy 12x20 centis darabot) és a perforált csövet , és az ott lévő csöveket összefogó lemezeket amennyire tudták, kivágták. Azaz a dobban lévő 3 kamrát egybenyitották. Ezeket a kamrákat csináltam meg úgy hogy lemezeket szabtam be és behegesztettem azokat. A rozsdamentes részbe kellett szabni és hajtani egy lemezt amit behegeszttettem, mivel a gyári darabja már nem passzolt, illetve a perforált csövet is hegesztővel hegeszttettem meg.
A karbik tetején a két membránkamra össze van kötve két gumicsővel, a két gumicső egy T csatlakozóval van összekötve és a T harmadik csatlakozóján egy darab gumicső van ami nincs sehova dugva. Ennek így kell lennie, vagy onnan szívja a farsot?
A következő hibajelenséget tapasztalom, esetleg van valami ötletetek, mi lehet a baj?
Nincs alapjárat, csak ha kellően betekerem az alapjárat állítót, ekkor beáll az alapjárat 1200ra, de ha húzok egy gázfröccsöt, akkor a fordulat nem akar visszaesni, kb 3000 lesz a fordulat. Ha az alapjárat állítót kifelé tekerem, akkor gyorsabban esik a fordulat gázfröccs után, de alapjárat nem lesz. Lényegében motorfék az egyáltalán nincs.
A karburátor tiszta, a fúvókák tiszták, a membránok nincsenek kiszakadva, a tűszelep hibátlan.
A motor 25kw-os, de az előző tulaj szerint ezt megszüntették.
A nyitott kipufogót megjavítottuk, sokkal jobb lett a hangja, bár szerintem még mindig nagyon hangos.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Na mesélj milyen a CB után a Kawa...