akkor ja. mondjuk tegyük hozzá, hogy 20 motor várt szerelésre kb, és az enyémet 3-4 óra alatt megcsinálták, szóval nem mondták hogy hagyjam ott 1-2 hétre :D ( na nem mintha ott hagytam volna.. ) Majd azért rákérdezek miből áll össze az ár :d
Ha gyári, méretre konfekcionált csövet tettek fel, akkor lehetett: Suzuki GS500-hoz a 3 slag darabja (!) 6 ezer pénz körül van. Én egy ezresből saját kezűleg cseréltem az összest, nem is noname, hanem Gates csőre.
Érdeklődés képpen, ma reggelre eldurrant az egyik benzincsövem, csöpögött belőle bőven a nafta. elvittem szervízbe, 8e-ért cserélték a komplett csövet. Csak érdeklődnék, h szerintetek mennyire basztak át ezzel az árral? :D
nekem is pilot street radial van fent elöl hátul. nagyon jól tapad, jól motorozható, cserébe az enyémen az első keréken levő baromi hangos. a kopott heidenaut nem is hallottam.
Meglepően sokat tud.Elsőre ijesztő mert máshogy veszi a kanyarokat.Mint például az előző két márka a Dunlop,Hieidenau Szerintem ezt megszokni öt perc.Nagyon máshogyan fordul vele a bicaj..
Én már csak ilyent veszek.
Nekem a dob lecsavarozható, lehet hogy utólag csinálták csavarosra?
Ki van herélve a dob, és vissza akarnám állítani gyári állapotra, de lehet egyszerűbb lenne egy bontottat venni, mivel eléggé szét lett barmolva. Egy gyári kipufogó rendszert találtam, ami olcsó, csak az nem rozsdamentes, régebbi évjáraté.
Külön a dobot nehézkes lesz megkapnod lévén egybe van hegesztve az egész, tehát teljes rendszer kellene neked. Szerintem csináltass HAndó Petivel egy fasza kis dobot killerrel, jobb is lesz a hangja meg a tücsök ciripelést is ki fogod küszöbölni vele.
Teljesen. Pont ezt akartam írni, hogy ha csak a hátsót cseréled, és elöl marad a Lasertec, akkor hátra is muszáj lesz diagonált rakni, a kettőt nem szabad keverni. Egyébként a Pilot Street-ből van diagonál verzió is, úgyhogy azt is rakhatod, bár azzal nincs tapasztalatom, de emlékeim szerint itt is volt aki azt vett és elégedett volt vele. Gondolom elég hasonló a radiálhoz, minta, profil, anyagkeverék ugyanaz...
Szóval ha diagonálban gondolkodunk, akkor vagy a Pilot Street diagonál változata, vagy maradhat a Lasertec, ha elégedett voltál vele, vagy a Bridgestone BT45-öt szokták még szeretni. A GT501-ről itt a fórumon nincsenek jó véleménnyel, viszont ha kifejezetten tartósat keresel, akkor lehet az lesz a legjobb választás, ha jól emlékszem a véleményekre, az nagyon sokat elmegy, cserébe kevésbé tapad. De erről szintén nincs saját tapasztalatom.
Mert mit tud a radiál a diagonálhoz képest motoron? Az első gumi viszont marad, mert az még messze nem kopott el, és az ugye lasertec diagonál, de egyesek szerint a radiált és a diagonált nem jó keverni. Az mennyire igaz?
"Amúgy meg amikor nem kapja el akkor én olyan egymáson elkattogó fogaskerék hangot hallok. Mintha nem tolná be rendesen az önindító a helyére a fogaskeret."
..ez inkább szabadonfutó probléma.
Pilot street radial van fent nekem is. Eddig több mint 7e km van benne, bőven van rajta még minta. Egyetlen negatívuma, hogy gyűjti a vasat.. Most indulok, viszem gumishoz, benne van egy nem kis szög...:( A múltkorit - az fele ekkora volt - simán meggombázták, remélem még ez is javítható :D
Megyek ilyet venni: http://xado.hu/webshop/alkalma... a motorkába.