Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még jó hogy lehet kapni.
Megyek ilyet venni: http://xado.hu/webshop/alkalma... a motorkába.
CSak szólok a Zéhez a 30 centis műanyag gyorscsatis benyacső a tank alatt 25 ezer ft- úgyhogy vigyázz rá leszedéskor Zsolti!
Ha már elhoztad, majdnem mindegy. A lényeg hogy jó lett és végül is nem lett koszos a kezed, meg nem vártál heteket míg visszakapod.
akkor ja. mondjuk tegyük hozzá, hogy 20 motor várt szerelésre kb, és az enyémet 3-4 óra alatt megcsinálták, szóval nem mondták hogy hagyjam ott 1-2 hétre :D ( na nem mintha ott hagytam volna.. ) Majd azért rákérdezek miből áll össze az ár :d
https://motoralkatresz.eu/termekek/egyeb/Gates_benzincso_fekete_100cm_8mm/
Regisztrált vevőként egy ezresbe fájt....
Ha gyári, méretre konfekcionált csövet tettek fel, akkor lehetett: Suzuki GS500-hoz a 3 slag darabja (!) 6 ezer pénz körül van. Én egy ezresből saját kezűleg cseréltem az összest, nem is noname, hanem Gates csőre.
Valószínűleg a szervíz óradíja volt a nagyobbik tétel, a cső nem lehetett ennyire drága.
Sziasztok.

Érdeklődés képpen, ma reggelre eldurrant az egyik benzincsövem, csöpögött belőle bőven a nafta. elvittem szervízbe, 8e-ért cserélték a komplett csövet. Csak érdeklődnék, h szerintetek mennyire basztak át ezzel az árral? :D
Szia! Érdekelne, írtam privát üzenetet ezzel kapcsolatban. Üdv!
nekem is pilot street radial van fent elöl hátul. nagyon jól tapad, jól motorozható, cserébe az enyémen az első keréken levő baromi hangos. a kopott heidenaut nem is hallottam.
Van egy tökéletes állapotú 04-e dobom.Kerékpártartóra konvertálnám.
Meglepően sokat tud.Elsőre ijesztő mert máshogy veszi a kanyarokat.Mint például az előző két márka a Dunlop,Hieidenau Szerintem ezt megszokni öt perc.Nagyon máshogyan fordul vele a bicaj..
Én már csak ilyent veszek.
Úgy raktam össze,hogy hülye módon megnéztem a profilt(Ahol nekem nincs semmi ugyebár de baromság meg pláne nincs)
Igazad van! Ugy látom, jobb lesz, ha nekiállok helyrehozni ezt a dobot, nem lehetetlen, csak macerás. :)
Biztos hogy at lett alakítva mert gyárilag a fülétol a farkáig egyben van. Ergo ha szert is teszel gyári dobra azt át kell alakítani hozzá!
Szia!

Nekem a dob lecsavarozható, lehet hogy utólag csinálták csavarosra?

Ki van herélve a dob, és vissza akarnám állítani gyári állapotra, de lehet egyszerűbb lenne egy bontottat venni, mivel eléggé szét lett barmolva. Egy gyári kipufogó rendszert találtam, ami olcsó, csak az nem rozsdamentes, régebbi évjáraté.
Külön a dobot nehézkes lesz megkapnod lévén egybe van hegesztve az egész, tehát teljes rendszer kellene neked. Szerintem csináltass HAndó Petivel egy fasza kis dobot killerrel, jobb is lesz a hangja meg a tücsök ciripelést is ki fogod küszöbölni vele.
Sziasztok!

Debrecen környékén (vagy egyébként bárhol) tudtok olyan helyet, ahol lehet kapni az ER 5-höz bontott alkatrészeket?

Gyári kipufogó dobot keresek 2006-os évjárathoz.

Köszönöm előre a válaszokat!
Teljesen. Pont ezt akartam írni, hogy ha csak a hátsót cseréled, és elöl marad a Lasertec, akkor hátra is muszáj lesz diagonált rakni, a kettőt nem szabad keverni. Egyébként a Pilot Street-ből van diagonál verzió is, úgyhogy azt is rakhatod, bár azzal nincs tapasztalatom, de emlékeim szerint itt is volt aki azt vett és elégedett volt vele. Gondolom elég hasonló a radiálhoz, minta, profil, anyagkeverék ugyanaz...
Szóval ha diagonálban gondolkodunk, akkor vagy a Pilot Street diagonál változata, vagy maradhat a Lasertec, ha elégedett voltál vele, vagy a Bridgestone BT45-öt szokták még szeretni. A GT501-ről itt a fórumon nincsenek jó véleménnyel, viszont ha kifejezetten tartósat keresel, akkor lehet az lesz a legjobb választás, ha jól emlékszem a véleményekre, az nagyon sokat elmegy, cserébe kevésbé tapad. De erről szintén nincs saját tapasztalatom.
Mert mit tud a radiál a diagonálhoz képest motoron? Az első gumi viszont marad, mert az még messze nem kopott el, és az ugye lasertec diagonál, de egyesek szerint a radiált és a diagonált nem jó keverni. Az mennyire igaz?
"Amúgy meg amikor nem kapja el akkor én olyan egymáson elkattogó fogaskerék hangot hallok. Mintha nem tolná be rendesen az önindító a helyére a fogaskeret."
..ez inkább szabadonfutó probléma.

http://www.ebay.de/itm/KAWASAK...
Pilot street radial van fent nekem is. Eddig több mint 7e km van benne, bőven van rajta még minta. Egyetlen negatívuma, hogy gyűjti a vasat.. Most indulok, viszem gumishoz, benne van egy nem kis szög...:( A múltkorit - az fele ekkora volt - simán meggombázták, remélem még ez is javítható :D
No ezt most nem értem!

Ezt hogy raktad össze ezzel?

disconnect!

A felsoroltak közül a legjobban ajánlott a radial Pilot Street, kissé vissza olvasva smice cimbim nagyon részletes tesztet adott róla!

A 15 ezer km nagyon jó értek egy ilyen guminál, főleg ha még tapad is, szóval szerintem inkább elégedettnek kéne lenned.
Münchausen szindróma.Nagy arc mögötte kis pöcs.Ha harminc éves múltál akkor duplán ciki.
Nekem a 15.000 nem tűnik kevésnek.Igaz a határozott elindulások tépik a hátsót rendesen. ER 5-ön meg főleg.