Egyedül motorozok, többnyire igen eldugott kis helyeken teszem le a gépet (tehát nem egy nagyváros közepén a parkolóban hagyom a motort) nem merem a sisakot kint hagyni, hiszen nélküle hogyan jövök haza? Lehet én parázom túl a dolgot, de ilyen vagyok, na.....
Szereny tapasztalatom szerint a felsoroltakon kivul a papucs/cipon kivul minden halal felesleges,a sisaknak meg a szuszkakon ott az ules alatt a kampo,ha nem egy kabelzar akad,igy a doboz eleg.
Szereny tapasztalatom szerint a felsoroltakon kivul a papucs/cipon kivul minden halal felesleges,a sisaknak meg a szuszkakon ott az ules alatt a kampo,ha nem egy kabelzar akad,igy a doboz eleg.
Mindig van nálam (pici, Aldi-s) hálózsák - ha nem sátorozni (de több napra) megyek, akkor is.
A doboz felét üresen hagyom a sisaknak, ha bemegyek egy múzeumba, akkor nem vagyok hajlandó a kezemben cipelni, arra a fotózáshoz szükségem van. A kormányon meg nem hagyom. Szintén mindig van nálam egy-két konzerv, Nescafé, gázfőző, ilyesmi. Na meg ha megérkezem valahová, akkor rögtön levetem a motoros csizmát, így kell egy félcipő meg egy pár papucs is. A szövettáskáim viszont sajnos csak 14 literesek.
Probalj meg egyszer nem miss universe balkiralynokent az ottoni gardrob 3/4-et felkotni a motorra.
Ez a kevesebb macera,nem divatbemutatora mesz hanem motoros turara.
Az ido 90% aban motoros ruhaban vagy a maradekra rovidnadrag-polo kombo eleg.
Ha finnyas vagy moss.
Pedig akkor is az az igazi megoldás: nekem sajnos csak nyeregtáskáim vannak (meg egy hátsó dobozom) és fél óra leszedni / feltenni a szövet vackokat a motorra, nem egy gombnyomás mint a dobozokat. A GS500-on szerencsére a hátsó doboz konzolja meveríti a szövettáskákat, ahhoz jól ki lehet kötözni (semennyire nem leng kanyarokban sem), de a macera az macera. Az enyémek nem vízhatlanok, esőben elő kell ásni rájuk a "bugyikat". Sz*r az egész, na. Viszont ingyen kaptam őket a motorhoz, és nekem sincs 150 ezer forintom egy rendesebb oldaldoboz párra + konzolokra.
Jut eszembe: Imola híres aszfaltjának ezennel vége - manapság legfeljebb enduro versenyekre alkalmas!
Ugyanúgy illik keretet építeni ezeknek is, csak esetleg nem kell annyira masszív mint egy rendes doboznak. De kérdem én akkor már nem sokkal jobb a rendes zárt doboz?
De..
Nekem többen javasolták, hogy ha ilyesmit akarok használni, mindenképp fóliázzam le az idomokat, az megvédi. (De egyébként nem használtam végül, csak szemeztem ilyen táskarendszerekkel (is).)
pénteken mennék Keszthelyre, terveim szerint motorral, viszont lőnöm kéne egy nyeregtáskát. használ valaki ilyet, ill ha igen, milyet, mik a vélemények, javaslatok esetleg? :)
Gumis lanckereket lehet kapni ez még semmit sem bizonyít, a lánc márkája Enuma? Mondjuk ezt is lehet kapni utólag de ha nem az a márkája akkor az már nem gyári.
Azt a Motul 5100 at az Er5nagyon nnem komalta nálam! Nagyon durva volta vváltó és erősebben rezgett a blokk...
Olajból vagy a Fuchs Eszter szintetikusa, vagy a Xado full szintje vagy az alant leirt Enit próbáld ki, de ha rám hallgatsz és nem hajtod a gépet nagyon akkor mindenképp maradj a 10-40 viszkozitásnal!
Xado nem bántja a kuplungot ezt rajtam kívül kismillió ember tanúsíthatja.. Több10 eezer km tapasztalattal..
Ahhoz a sebességhez a 4.7-4.8 sok is volt kissé.
Amúgy semmi csoda nincs benne. Meleg van. Ennyi. Ilyen időben nekem is az Er5 meg a Z 750 S fél literekkel kevesebbet eszik. Tavasszal, ősszel meg annyival többet.
Örülök hogy bejott a Xado, de később jobban jársz ha legalább minden második olajcserekor raksz bele Ex 120 motorba való revitalizalot vagy attersz a Xado 10-40 full szint olajára.
Sajnos a kezdeti olcsó árból mostanra semmi sem maradt ahogy a neten néztem az Eni olajnal. Kár érte..
Köszi a választ! Gyári dob van rajta, a 19E feltehetően valós, utánanéztünk a gépjármű nyilvántartásban, a kilométerállások rögzítettek,és Magánszemélytől vettük, nem kereskedésben, elég korrektnek tűnt az Eladó.Gyári a lánckerék, gumis csillapítású, az után gyártott pedig nem. A lánc pedig gyárilag végtelenített, és eredeti fékbetétek vannak benne. Ugyanezekből lehet gyárit rendelni, de az 10-15E ft-al drágább mint az után gyártott. Olajat most cseréltem benne, Motul5100-ra, és nem nő az olajszint, amit leeresztettem nem volt benzinszagú, sem híg.
A kompressziómérés jó ötlet, kösz, megcsináltatom, de amúgy nem füstöl.A fogyasztást tele tankból mérem, amikor 100 km-t mutat a számláló, újra tele tankolom, abból látom a fogyasztást.
Az olajadalékokról erősen megoszlanak a vélemények, én nem pártolom a kuplung miatt.
Amúgy épp most akartam írni, hogy túl vagyok az 1000Km-es Xado kúrán, és drasztikus fogyasztás csökkenést tapasztaltam, az utolsó tankolásnál már 4,2L (13L=308Km) mértem a folyamatosan beállt 4,7-4,8L helyett amihez hozzátartozik, hogy nem szoktam kímélni a járgányt (120-130 utazó), a hitelesség kedvéért, mindig ugyanoda a kúthoz, és ugyanoda a töltőhöz állok, és tartaléktól tartalékig számolok, szerintem ez a legpontosabb módszer! Tavaly a balcsi túrán egyszer mértem 4.1L, de akkor 100 felett nem hajtottam, és nem előzgettem, valamint nem is pörgettem ki! Ja és ami még szembetűn, jelentősen csökkent a motor melegedése, gondolom a súrlódáscsökkenésnek köszönhetően! És az Eni I-Ride Moto 10W-50 szuper olaj, nagyon megéri az árát, és ajánlom mindenkinek!
Az nagyon sok, először is milyen dob van rajta? Ha sport lehet át van fúvókázva, nem füstöl szemmel láthatóan? Azt a 19E felejtsd el, nem lepődnék meg, ha már átfordult volna 1x, nem ártana kompressziót mérni, mert ha eléggé kopott a henger akkor azt több üa.-al szokták ellensúlyozni! olajszintet néztél? Nem sok benne az olaj, aminek a nagy része esetleg benzin! Ja és a legegyszerűbb, nem folyik el valahol a blokkon kívül benzin? Az elöregedett membrán inkább pont az ellenkezőjében nyilvánulna meg, mivel ha átengedi a vákumot akkor nem tud teljesen feljönni a tű! De több mint valószínű, hogy ott túlfolyik a benzin, vagy elfolyik valahová!
Üdv! Érdeklődnék hogy mi a tapasztalatotok fogyasztással kapcsolatban, ha nagyon kímélem akkor 6 liter, ha kenem neki, akkor a 8-at benyeli. Ezt elég soknak tartom. Ez műszak(elöregedett membrán,kikopott tűszelep,) vagy beállítás probléma lehet szerintetek?
Udv márkatársak a barátnőmnek vettunk egy 99-es er-5 öt 19-E van benne ha finoman járunk vele akkor 6 litert eszik ha én megyek vele akkor inkább a 7,5-8L a fogyasztás.van e tippetek mi lehet a baj a motor állitolag 6 évig állt (elöregedett membrán?)nektek mi a tapsztalat fogyasztás terén hallottam 4-5 L fogyasztásrol is
Helló!
Pl. ilyen acélgyapotot használnak a fűtésszerelők a rézcső és az idom csiszolására forrasztás előtti oxid mentesítésre. Szakítottam belőle egy kis darabot, amit összesodortam és belenyomtam egy kis csavarhúzóval a tűszelep fészkébe.Természetesen óvatosan, hogy a csavarhúzó ne sértse meg sehol a felületet. Én még finom (ezres) vízpapírt is bevetettem, hasonló módszerrel csináltam azt is. Nálam a tűk hibátlanok voltak, nem volt sérült, kopott.
A doboz felét üresen hagyom a sisaknak, ha bemegyek egy múzeumba, akkor nem vagyok hajlandó a kezemben cipelni, arra a fotózáshoz szükségem van. A kormányon meg nem hagyom. Szintén mindig van nálam egy-két konzerv, Nescafé, gázfőző, ilyesmi. Na meg ha megérkezem valahová, akkor rögtön levetem a motoros csizmát, így kell egy félcipő meg egy pár papucs is. A szövettáskáim viszont sajnos csak 14 literesek.
Ez a kevesebb macera,nem divatbemutatora mesz hanem motoros turara.
Az ido 90% aban motoros ruhaban vagy a maradekra rovidnadrag-polo kombo eleg.
Ha finnyas vagy moss.
Jut eszembe: Imola híres aszfaltjának ezennel vége - manapság legfeljebb enduro versenyekre alkalmas!
De..
köszi
Olajból vagy a Fuchs Eszter szintetikusa, vagy a Xado full szintje vagy az alant leirt Enit próbáld ki, de ha rám hallgatsz és nem hajtod a gépet nagyon akkor mindenképp maradj a 10-40 viszkozitásnal!
Xado nem bántja a kuplungot ezt rajtam kívül kismillió ember tanúsíthatja.. Több10 eezer km tapasztalattal..
Amúgy semmi csoda nincs benne. Meleg van. Ennyi. Ilyen időben nekem is az Er5 meg a Z 750 S fél literekkel kevesebbet eszik. Tavasszal, ősszel meg annyival többet.
Örülök hogy bejott a Xado, de később jobban jársz ha legalább minden második olajcserekor raksz bele Ex 120 motorba való revitalizalot vagy attersz a Xado 10-40 full szint olajára.
Sajnos a kezdeti olcsó árból mostanra semmi sem maradt ahogy a neten néztem az Eni olajnal. Kár érte..
A kompressziómérés jó ötlet, kösz, megcsináltatom, de amúgy nem füstöl.A fogyasztást tele tankból mérem, amikor 100 km-t mutat a számláló, újra tele tankolom, abból látom a fogyasztást.
Az olajadalékokról erősen megoszlanak a vélemények, én nem pártolom a kuplung miatt.
Pl. ilyen acélgyapotot használnak a fűtésszerelők a rézcső és az idom csiszolására forrasztás előtti oxid mentesítésre. Szakítottam belőle egy kis darabot, amit összesodortam és belenyomtam egy kis csavarhúzóval a tűszelep fészkébe.Természetesen óvatosan, hogy a csavarhúzó ne sértse meg sehol a felületet. Én még finom (ezres) vízpapírt is bevetettem, hasonló módszerrel csináltam azt is. Nálam a tűk hibátlanok voltak, nem volt sérült, kopott.
Látható sérülés nem volt anno rajtuk de egy csapásra megoldódott minden.
Kicsit részletesebben leírnád hogyan csináltad? Miféle acélgyapottal?