Igaz hogy úgymond kezdőként vennék motort, de régebben motorozgattam már Mz + Tz motorokon. Szerintem hamar kinőném a HYO 250-est. Plusz a bátyámnak van egy Honda CBR 600-asa, néha azon is fogok gyakorolni, úgyhogy semmiképp nem akarok 600-650 cm3 alá menni.
A Hyo-val egyetlen gond van. 20%-tól lehet kihozni, vagy 10% és kezes, és én nem akarok kezest bevonni. A Kawát és az SV-t 10%-tól megkapnám. Bár az SV-t szerintem hanyagolnám, igaz jó motornak mondják, csak túl sokmindenkinek az van, és nem nagyon vagyok a tömegcikkek híve. Akkor inkább a kawát választanám. Amúgy is jobban tetszik. Meg amit olvastam a kawáról, az alapján elég jónak tűnik, a kezdő motorosoknak is ajánlják. Tesóm a HYO ellen van, mivel nem olyan "finom" motor mint pl az SV vagy a Kawa. Úgyhogy most teljes a káosz
Nem mintha nam tapasztalatom volna, de kezdőként a sorkettő jobban hangzik. Bár Kawa nagy a minőségi szórás, de azért jobban bizok benne mint egy koreai megvesszük-a-boltban-és-lemásoljuk dologban. Meg egyébként is V2 nem való kezdőnek: kanyarban túl sok odafigyelést igényel.
]csá
én a helyedben a hyosungot veném meg.
már csak azért is mert olcsó ezáltal az alkatrész is viszonylag olcsó, meg egy egy az egybe a suzuki sv 650 -es koppintása ,ja és erösebb is nála . meg sztem joban is néz ki
kérdés az hogy ezek elött volt -e bármilyen motorod , mert sztem ha nem ezek elösre nagy falatok lennének, és akkor ezek helyett akkor inkább egy hyosung gt250r-t vennék a helyedben.
az is v-hengeres (mellesleg a blokk suzuki) és cirka egy milla az ára. és ugyanakkora mint a 650-es
és azér az is meg 157-et.
Egy komoly problémával fordulnék hozzátok,még pedig azzal,hogy vettem egy cfb250-est tanulás céljából(o km-es,én raktam össze),de nincs róla számlám és le kéne papírozni,hogy a közeg ne zaklasson állandóan.Várom építő jellegű ötleteiteket! /Igen tudom,hogy nem kellett vólna megvenni!/
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Frostyle
Most csinálom az "A" korlátlant, én nemsokára szeretnék motor venni. Eddig 3 motort néztem ki, ezek közül szeretnék választani, de előtte szivesen vennék egypár véleményt
1. Suzuki SV650s
2. Kawasaki ER-6f
3. Hyosung GT650r
Személy szerint a Hyosungot venném, mivel azt tetszik a legjobban,és árban is a legolcsóbb (1.450.000). Csakhát magyarországon ez még ismeretlen márka, kicsit félek ettől. A Suzuki és a Hyosung V2-es, a Kawasaki sor 2-es.
Elég sok tesztek és leírást olvastam mindhárom motorról, ezek alapján sem tudok választani. Mingyegyiknek van előnye és hátránya egyaránt a többiekkel szemben.
Ja,és hogy mire használnám: A pesti utakra, plusz autópálya. Ezért is nem akarok pl naked bike-ot, az autópályán nem szerencsés
Sziasztok.Mz 125 Sm-el kapcsolatban érdekelnének engem hozzászolások,vélemények,tapasztalatok,vagy esetleg linkek ahol van rola teszt vagy ilyesmi(lehetöleg magyar)
elöre is köszönöm.
Sziasztok!
Most vettem egy 96-os Aprilia RS-et, és úgy tűnik kellene neki egy alapos atvizsgalas. Varhatóan lesz hatsó gumi csere, a kuplunggal is van valami, az önindító sem indít, egyszóval sok minden. Ki dolgozik jól, elfogadható áron? Tudnatok ajanlami valami budapesti szerelőműhelyet? (Keveset szeretnék vele menni, mert a hatsó gumi miatt szarazon is életveszélyesen csúszik.)
Kösz a segítséget: János
Helló mindenki! Tudnátok segíteni nekem?
Azt szeretném megkérdezni hogy azért ha lefóliáznám az elsőlámpámat szólna-e a rend őre?
A másik meg az hogy egyáltalán hogy világítana a lámpám? Valaki csinált már ilyet, vagy látott?
Mellékelek képeket is!
Hello
szeretnék venni 1 125-ös cr-t. 2001-es 500.000huf. Szerintetk + éri? zsirul néz ki + unokabátyám ismere a tagot, azt mondták jo a blokja.
véleményeteket elöre is kössz
Hali!Van valakinek bármiféle tapasztalata polírozás téren?Aki tud pls segítsen, le szeretném polírozni az NSR-t!Elképzelésem az lenne, hogy veszek valami polír krémet, és milyen ronggyal dörzsölhetném?mert géppel nem akarom...az sokat levenne a rétegből...másik, hogy azoknál a matricáknál amik nincsenek rálakkozva lehet?
Segítsen valaki pls, fontos lenne!Köszi
Nekem volt 1 évig SV 650S-em, munkatársamnak szintén 1 évig CBF600. Azt döntsd el, hogy V2 legyen vagy sor 4! A kettőnk tapasztalatábó³l az jött le, hogy az SV mindenben veri a CBF-et. Lóerőben nem, és kényeleben sem. Ha kényelmes motort akarsz vegyél hondát. Ha inkább kanyarognál és a szerpentínen akarsz hasítani akkor SV-t válaszd. Ha túrázgatni akarsz vegyél light-os honda-t ABS-szel és minden egyszerű. A Suzuki sokkal intenzívebb motorozási élményt nyújt (a V2-es blokk miatt is) mint a H, viszont nehezebb is motorozni V2-vel mint sor 4-el. Ha kényelemre vágysz szoftos túrákkal én a helyedben vennék egy SV 650 N-t! A legszebb naked bike. Majdnem olyan kényelmes mint a H, viszont V2-es élményt nyújt. 140-ig úgy sem zavar a plexi hiánya, ha a fölött közlekedsz akkor meg mindenképen inkább az SV-t válaszd. Kicsit elfogult vagyok? Lehet. Sokan "sport" gépet , sokan túragépet csinálnak az SV-ből. Benne van a lehetőség mindegyik irányba. A CBF inkább túrázni szeret.
Szerintem.
W.
Idén nyáron szereztem jogsit és új motort szeretnék venni. Két esélyes motor maradt, ami számításba jöhetne: a honda CBF600 és a Suzuki SV650S. Mivel egyik gépet sem volt alkalmam még kipróbálni, ezért várnám a véleményeteket, tanácsaitokat. A testmagasság mennyire számít? Minél magasabban van egy ülés, annál jobb a testhelyzet a motoron? Egyenes háttal gondolom hosszútávon jobb. Én 190 cm vagyok, melyik motor lenne kényelmesebb?
:) Nem így van! A korl. és A1 között az összes különbség a kategória, meg az életkor. A1: 125 cm3-ig, és 16 éves kortól, A korl. 18 éves kortól 400 cm3-ig, és 40 KW-ig. Az A-ra kiegészítés mindkettőnél csak rutin, illetve forgalmi vizsgából áll (4 óra rutin, 8 óra forgalom vizsgaórával együtt). B-ről nem tudsz kiegészíteni, elölről kell kezdenui mindetn, mert más járműkategória(Kresz, rutin, forgalom).
Mehetsz egyből A-ra is, betöltött 21.(25.?) életévvel, de ott többet kell vezetned(40 óra?).
A Hyo-val egyetlen gond van. 20%-tól lehet kihozni, vagy 10% és kezes, és én nem akarok kezest bevonni. A Kawát és az SV-t 10%-tól megkapnám. Bár az SV-t szerintem hanyagolnám, igaz jó motornak mondják, csak túl sokmindenkinek az van, és nem nagyon vagyok a tömegcikkek híve. Akkor inkább a kawát választanám. Amúgy is jobban tetszik. Meg amit olvastam a kawáról, az alapján elég jónak tűnik, a kezdő motorosoknak is ajánlják. Tesóm a HYO ellen van, mivel nem olyan "finom" motor mint pl az SV vagy a Kawa. Úgyhogy most teljes a káosz