kerter: ha mész Békamegyerről Szentendrére a tábla után balrakanyarodsz Pomáz felé és mielött beérsz balra van, van mellette egy motoros tanpálya is.
A duda az tényleg kell azt megnézték, de a gumit meg a kipufogot nem (mert nem is kelett beinditani a gépet)
Kerter !
Ha jól emlékszem 3600 Ft körül volt a motorvizsga.
Mit néznek ? Mindent, de korrekten és ha vissza rendelik ott már tényleg gond van.
Ilyen motorral pedig jobb ha tényleg nem közlekedsz saját és mások testi éppsége miatt.
Én a Pomázi állomást ajánlanám, nem kekeckednek, még a motort se kell beinditani, világitást, dudát meg a fékeket néziték. asszem 3700Ft-ot fizettem májusban.
Segítségeteket szeretném kérni. Sajnálatos módom egy figyelmetlen autós miatt volt egy balesetem. Ma volt kárfelmérésen az motor, de nagyon lehúzós szagú volt a dolog. 800e mondtak a javításra ami nekem kicsit irreálisnak tűnik a motor árához, és a sérüléshez képest. Sem motor, sem pedig váz sérüls nincs rajta. Lényeg a lényeg tudtok valami olyan szervizet aki vállalja a teljes javítást? (és ahol esetleg nem akarnak gusztustalanul lehúzni) Kíváncsiságból elviszem még 1helyre ahol kérek árajánlatot, mert ez az összeg nagyon sok. Nem feltétlenül kell Yamaha kereskedő.
Szia !
Műszaki vizsgát korrekten Gödöllőn csinálnak.
Ott is megnéznek mindent, de nem keresik a viszályt.
Tudom őket ajánlani mind motorral és mind autóval.
Van itt is mindenféle vizsgáló eszköz ( rázató pad, fékpad,kipufogó gáz analizátor, fényszóróvizsgáló, zaj elemző, de nagyon rendesek.
Sokszor voltam már náluk különböző gépekkel.
Ha valami kaki ők sem engedik át, de szándékosan nem szívatnak.
Joe-Z -t keresd meg az SV1000/Gilera/Rs125 topicban akadhatsz rá ő nagyon sokat tud erről a motorról és volt egy hozzászólása amiben nagyon sokat leis írt tóla
Sziastok! Ha valakinek van Gilera GFR-je légyszi írjon, nagy segítség lenne, ha valakivel tudnék beszélni, mert szeretnék venni egyet és nem igaziból ismerem ezt a típust, és állítólag nagyon ritka, úgyhogy nem tudom, hogy be merjem-e vállalni. Előre is köszi!!!
Hogy mire szeretném használni?
Akár rövidebb szakaszokra, akár hosszabb túrákra.
Őszintén megmondom, én már kinéztem hogy CBR 600 RR, csak attól félek, h a derekam nem bírná és emelett ez nem egy ócsó befektetés. Azzal tisztában vagyok, h ha nincs meg egy adott menetszél, akkor eléggé terhelődik a csukló. De viszont azzal is tisztában vagyok, hogy hosszabb utakra fell kell készülni, rá kell edzeni. Tudom, az RR gyakorlatilag ez az egyik legkényelmetlenebb kategória, de ez egy kompromisszum. Amit elfogadok. Sajna a derekamat nem tudom ráedzeni és félek, h a fájdalom elnyomja a motorozás adta élményt. DE, ha a teher a karokra koncentrálódik, akkor a derék annyira nem terhelődik (természetesen pihenők közbeiktatásával). Komolyabb tapasztalatok hiányában ebben sajnos nem vagyok biztos.
Biztos van elképzelésed a motor használattal kapcsolatban.
Minden napi használatra szeretnéd, hosszabb útak, túra, pályázni....stb.
Ennek függvényében döntsd el, hogy milyen motort veszel.
A sport motor is kényelmes, de csak folyamatos nagyobb sebességnél, mert akkor a menetszél emeli a felsőtested és nem nehezeik a csuklódra. Ezekkel a motorokkal lassan közlekedni pl. városban nem túl komfortos. Persze valakinek ez nem számít.
A túrázós mtoroknál más az ülés helyzet, ami kis sebességnél városban, vagy a minden napi használatban is kényelmes, nem megerőltető.
Mi a túrákon akár 6-700 km-et megyünk GSR-el (naked) és elviselhető. Persze pihenők beiktatásával.
Gondold végig mire fogod használni a mocit és az alapján válassz!
Szia!Igaz nekem nem RRem van de a TZR méreteiben naggyából megeggyezik az RRrel.hát amikor először mentem vele 180kmet egyhuzamban /400kmes rutinom volt/ hát igen.elffáradtam.vagyis inkább a csuklóm meg picit a gerincem.egy kis ppihenő beiktatásával lehetett volna enyhíteni.nemrég mentünk 110kmet egyhuzamban...megse éreztem.szal szerintem meglehet szokni
Most szeretnék venni egy 600-as Honda CBR-t. Sajnos nem sok tapasztalatom van és vacilálok az RR és az F verzió között. Az RR gyönyörű, de az F kényelmesebb. Nem tudom, h egy RR-mennyire terhelné az amúgy is fájós derekam, mennyire lehet vele túrázni. Vagy egy ilyen motor csak a karokat terheli és a derekat nem?
húú hát itt pomáz és szentenmdre között van egy vizsgáztató központ nem tudom még soha nem voltam ott /nekem nem kell rá műszaki/ fatert megkérdem volt-e
Kis segítség kéne... Lassan lejár a műszakim... Van ötlet hogy hova vigyem a nyenyerét (p. ahol nem kötenk bele minden apróságba)? Költségek? Lehetne erről egy topikot is nyitni akár...
Előre is köszi!
Ne vegyél kezdő,első motornak 600 RR-t.Már máshol is javasoltuk,hallgasd meg a tapasztaltak tanácsát.
A duda az tényleg kell azt megnézték, de a gumit meg a kipufogot nem (mert nem is kelett beinditani a gépet)
Köszesz az infokat...
Az összeg megnyugtató, a duda nem... :
Ha jól emlékszem 3600 Ft körül volt a motorvizsga.
Mit néznek ? Mindent, de korrekten és ha vissza rendelik ott már tényleg gond van.
Ilyen motorral pedig jobb ha tényleg nem közlekedsz saját és mások testi éppsége miatt.
Merre van ez Pomázon?
Segítségeteket szeretném kérni. Sajnálatos módom egy figyelmetlen autós miatt volt egy balesetem. Ma volt kárfelmérésen az motor, de nagyon lehúzós szagú volt a dolog. 800e mondtak a javításra ami nekem kicsit irreálisnak tűnik a motor árához, és a sérüléshez képest. Sem motor, sem pedig váz sérüls nincs rajta. Lényeg a lényeg tudtok valami olyan szervizet aki vállalja a teljes javítást? (és ahol esetleg nem akarnak gusztustalanul lehúzni) Kíváncsiságból elviszem még 1helyre ahol kérek árajánlatot, mert ez az összeg nagyon sok. Nem feltétlenül kell Yamaha kereskedő.
Előre is köszi!
Vitya & és a sérült FZ6S
Pontosan mit néznek? Költsége?
Műszaki vizsgát korrekten Gödöllőn csinálnak.
Ott is megnéznek mindent, de nem keresik a viszályt.
Tudom őket ajánlani mind motorral és mind autóval.
Van itt is mindenféle vizsgáló eszköz ( rázató pad, fékpad,kipufogó gáz analizátor, fényszóróvizsgáló, zaj elemző, de nagyon rendesek.
Sokszor voltam már náluk különböző gépekkel.
Ha valami kaki ők sem engedik át, de szándékosan nem szívatnak.
Akár rövidebb szakaszokra, akár hosszabb túrákra.
Őszintén megmondom, én már kinéztem hogy CBR 600 RR, csak attól félek, h a derekam nem bírná és emelett ez nem egy ócsó befektetés. Azzal tisztában vagyok, h ha nincs meg egy adott menetszél, akkor eléggé terhelődik a csukló. De viszont azzal is tisztában vagyok, hogy hosszabb utakra fell kell készülni, rá kell edzeni. Tudom, az RR gyakorlatilag ez az egyik legkényelmetlenebb kategória, de ez egy kompromisszum. Amit elfogadok. Sajna a derekamat nem tudom ráedzeni és félek, h a fájdalom elnyomja a motorozás adta élményt. DE, ha a teher a karokra koncentrálódik, akkor a derék annyira nem terhelődik (természetesen pihenők közbeiktatásával). Komolyabb tapasztalatok hiányában ebben sajnos nem vagyok biztos.
Biztos van elképzelésed a motor használattal kapcsolatban.
Minden napi használatra szeretnéd, hosszabb útak, túra, pályázni....stb.
Ennek függvényében döntsd el, hogy milyen motort veszel.
A sport motor is kényelmes, de csak folyamatos nagyobb sebességnél, mert akkor a menetszél emeli a felsőtested és nem nehezeik a csuklódra. Ezekkel a motorokkal lassan közlekedni pl. városban nem túl komfortos. Persze valakinek ez nem számít.
A túrázós mtoroknál más az ülés helyzet, ami kis sebességnél városban, vagy a minden napi használatban is kényelmes, nem megerőltető.
Mi a túrákon akár 6-700 km-et megyünk GSR-el (naked) és elviselhető. Persze pihenők beiktatásával.
Gondold végig mire fogod használni a mocit és az alapján válassz!
Sok sikert!
Üdv: Gino
Most szeretnék venni egy 600-as Honda CBR-t. Sajnos nem sok tapasztalatom van és vacilálok az RR és az F verzió között. Az RR gyönyörű, de az F kényelmesebb. Nem tudom, h egy RR-mennyire terhelné az amúgy is fájós derekam, mennyire lehet vele túrázni. Vagy egy ilyen motor csak a karokat terheli és a derekat nem?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Kis segítség kéne... Lassan lejár a műszakim... Van ötlet hogy hova vigyem a nyenyerét (p. ahol nem kötenk bele minden apróságba)? Költségek? Lehetne erről egy topikot is nyitni akár...
Előre is köszi!
Sztetek korhoz van kötve a Pocket-bike (gyerekmotor)?