Viszont ha A korl-ról váltasz A-ra, nem kell kresz-t csinálnod újra, ergo a kerrő együtt olcsóbb. Ha A1-ről váltasz A-ra, akkor meg a kresztől indul újra az egész (kvázi +2x mész kreszre a B után )...
És a várható EU-s eszement szabályozás miatt jobb, ha megvan most az A korl.
köszönöm szépen! elmúltam 18 így ez már nem gond, csak az, hogy az A korl. 60 ezerbe kerül na mind1, mi ez a 120-130-hoz képest amibe a B-s kerül, nem igaz ? köszönöm mégegyszer a segítséget !
A "B" csak azért hasznos, mert nem kell újra orvosi alkalmasságira ill. elsősegélyre menned. Egyébként kell minden más: KRESZ, rutin, forgalmi.
Jobban jársz, ha egyből "A" korlátozottra mész, mert arról "A"-ra váltani olcsóbb.
(Ha van B-d, akkor azt a korod (18+?) miatt talán egyből mehetsz A korl-ra.)
nekem is volna egy kérdésem. megvan a "B"-s autóvezetői jogsim (kresz, eü tanfolyam, vizsgák). ha most A1-re szeretnék menni akkor a kreszt újra kell csinálnom, vagy a "B"-s übereli az A1-est ? aki mostanában szerezte meg annak menyibe került ?
Lenne egy fontos kérdésem: ti milyen casco-t kötöttetek a motorra, ha kötöttetek? Melyik biztosítónál, milyen kondíciókkal? Nagy önrész, kis havidíj.... csak a részletfizetés miatt...
Köszi!
Ez így van. Egyébként Mo-on pedig rendszámozásra kötelezhetik az olyan 50-es smkp-t ami 40-nél gyorsabban megy. Ezért vannak pl: a robogók is ennyire lefolytva. Gyárilag a többség csak 40-et megy.
Azért mert nálunk szemet hunynak a 125-ös láttán, ne gondold hogy külföldön is ugy van.Ott minden mocira kell rendszám a smkp-ra is. tehát már eleve meg kell vizsgálni a te ügyedet.Minden rendör mindenhol tudja hogy mi fán terem egy smkp!Egyébként Ausztriában a smkp-al 45km/nál gyorsabban képes menni a géped máris kivonhatják a forgalomból. Amig nem fojtatod le nem is használhatod(+bünti)
És ezt az ut mentén leellenőrzik a mobil padon! A többit nem írom...
Ugy hogy a naivságod egyszerüen elképesztő!
Csáóóóó!Milyen "normális" utcai motrot tudok A korlátozott jogsival vezetni?Ha tudna vki segíteni nekem annak nagyon örülnék.De az se lenne rossz ha tudná vki hogy hogy lehetne egy 650-es suzuki sv-t megcsinálni úgy hogy tudjak menni vele!Légyíszi írjatok! Előre is köszi
Hát na mind1 max bemegyek biztosítóhoz megkérdem ott biztosat mondana. De állítólag vmi pappírt adnak ami kerül vmi be és azzal lehetmenni külföldre segédmotorral de megkérdem úgy biztos
Most mi ilyen nevetséges nem értitek mi ?
Na még egyszer 125 ös motor 50 es pappirokkal szóval segédmotor és hogy mi kell ahoz hogy rendes közuton tudjak kimenni külföldre
És a várható EU-s eszement szabályozás miatt jobb, ha megvan most az A korl.
Jobban jársz, ha egyből "A" korlátozottra mész, mert arról "A"-ra váltani olcsóbb.
(Ha van B-d, akkor azt a korod (18+?) miatt talán egyből mehetsz A korl-ra.)
Köszi!
És ezt az ut mentén leellenőrzik a mobil padon! A többit nem írom...
Ugy hogy a naivságod egyszerüen elképesztő!
Na még egyszer 125 ös motor 50 es pappirokkal szóval segédmotor és hogy mi kell ahoz hogy rendes közuton tudjak kimenni külföldre