Motorvásárlásban szeretnék segítséget kérni azoktól, akiknek van tapasztalata az alábbi típusokkal kapcsolatban (talán ilyen motorokat van lehetőségem vásárolni (hitelre)):
CBR600RR 2004-es 0km 2100 000-ért (kereskedőnél raktáron maradt) - még nem próbáltam, de sokak szerint ez lenne a legracionálisabb megoldás - no meg tetszik is.
ZX636R 2005-ös 0km 2300 000-ért (kereskedőtől): nagyon jó benyomást tett rám
GSX-R600 2006-os (ez a legvalószínűbb - mert ez tetszik a legjobban kinézetre) - még nem próbáltam
R6 2005-ös 2 290 000 0km (kereskedőtől) - ez is nagyon jó benyomást tett rám, kellemes, szerintem van olyan nyomatékos, mint a 636R.
Eddig azt hittem, hogy (ha a stex megvan) könnyű választani, de... khmmm... nem. Természetesen én döntök, de annyira vékony a motorok közötti különbség, hogy egyelőre nem megy. A barátnőm a Kawáért van oda (szerinte az áll nekem a legjobban - állati vagyok rajta ), a haverok a Hondáért bömbölnek (te hülye, há" a hondaja leggyobb ), a faternak a Gixxer gyön be, én meg... mindet megvenném valamiért...
Előre is kösz a véleményeket!
Papaisandor!Nekem nagyon nagy dolgot tennél azzal ha elküldenéd a könyvet digi formátumban,én még szinte gyerekcipőben járok egy 125 ös géppel,és érdekelne miket irkálnak a motorozásról.
david089@freemail.hu
küld el lécci
Üdv
Nemtud nekem segíteni valaki motor elszállításban Budapesten? Elég hamardi kellene...
összevissza szállítgatom, de már ingem gatyám rámegy csak erre is :((( mostmár nem érdekel beviszem a gépem márkaszervízbe, igaz hogy aranyáron dolgoznak de legalább már vége lesz az egésznek
Megvettem a Motorozás mesterfokon c. könyvet...... mindenkinek csak ajánlani tudom, mivel hogy tanulni sosem késő, bár az ára kicsit húzos (3800 Ft) de télleg nagyon jó és érdekes dolgokat írnak benne szép képekkel illusztrálva, tehát kiráááály
No és is járrtam így. Csak nekem 130-nál lett vastagon zsíros a hátsó kerék.
Persze már fékem se volt, az is csöpögött a zsírtól. 5 zsepi és mentem haza káronkodva. Ez egy Tescós vacak, univerzális sprahehhe volt. De nem "szilárdult" meg zsírrá. Pókhálószerűen repült mindenhová.
Most lehet hogy hülyeséget fogok írni, DE:
nem kell vastagon befújni a láncot. Én úgy ellenőrzöm, elég vastag- e, hogy 130-al megyek 2-3 KM-t, megállok, és megnézem, mennyire meleg. Ha langyos, nem kell több. Hideg sose lessz, mert ugye rendesen forog. De ha nagyon kevés a spray, akkor csörög is. Menet közben, 30-40nél a láncoldali térded húzd el a tanktól. Hallani fogod, ha csörög-e.
Azt ajánlom, menny kereskedésbe, ők 3-4EFt-ért tökéletes minőséget adnak. Nekem az előző tulaj sose mosta le, csak fújta. 4 éves zsírt 3 órán keresztül kapargattam, 2 órát mostam brigéciollal. Ekkor rájöttem, hogy aranyszínű a széle.
Most a SHELL a menő nálam, ott a tescós szar is. A féket a B3 teljesen kipucolta szétszedés nélkül.
Hát én ennyit tudok.
Ennyit tudok segíteni. Nekem ez bevált.
Sziasztok!Hella Mitail!Én is láncsprét használok és tényleg gusztustalan lesz a felnim,de egy kis vegyszeres kezelés és már le is jön a lerakódott cucc...
Motorvásárlásban szeretnék segítséget kérni azoktól, akiknek van tapasztalata az alábbi típusokkal kapcsolatban (talán ilyen motorokat van lehetőségem vásárolni (hitelre)):
CBR600RR 2004-es 0km 2100 000-ért (kereskedőnél raktáron maradt) - még nem próbáltam, de sokak szerint ez lenne a legracionálisabb megoldás - no meg tetszik is.
ZX636R 2005-ös 0km 2300 000-ért (kereskedőtől): nagyon jó benyomást tett rám
GSX-R600 2006-os (ez a legvalószínűbb - mert ez tetszik a legjobban kinézetre) - még nem próbáltam
R6 2005-ös 2 290 000 0km (kereskedőtől) - ez is nagyon jó benyomást tett rám, kellemes, szerintem van olyan nyomatékos, mint a 636R.
Eddig azt hittem, hogy (ha a stex megvan) könnyű választani, de... khmmm... nem. Természetesen én döntök, de annyira vékony a motorok közötti különbség, hogy egyelőre nem megy. A barátnőm a Kawáért van oda (szerinte az áll nekem a legjobban - állati vagyok rajta ), a haverok a Hondáért bömbölnek (te hülye, há" a hondaja leggyobb ), a faternak a Gixxer gyön be, én meg... mindet megvenném valamiért...
Előre is kösz a véleményeket!
üdv!
Papaisandor!Nekem nagyon nagy dolgot tennél azzal ha elküldenéd a könyvet digi formátumban,én még szinte gyerekcipőben járok egy 125 ös géppel,és érdekelne miket irkálnak a motorozásról.
david089@freemail.hu
küld el lécci
Üdv
Megkaptad a könyvet illetve ha adnál egy emilt, hogy kitől kérjem....nekem is jól jönne..megköszönném!
Én már nagyon régóta vadászom ezt a könyvel hol tudok hozzájutni ha tudtok segíteni azt megköszönöm!!!
Szép napot!
vagy ha van msn-ed ott is átküldheted: a címem: dudus18@freemail.hu
Előre is kössz
összevissza szállítgatom, de már ingem gatyám rámegy csak erre is :((( mostmár nem érdekel beviszem a gépem márkaszervízbe, igaz hogy aranyáron dolgoznak de legalább már vége lesz az egésznek
Bármilyem motorsportban!
Adjatok egy msn-címet! Azt kész!
Kösz kösz kösz!!!
De mi az a wiw?
Tényleg nem toom!
sztem nézz szét a wiw-en, ott sokan fent vannak, épp most nézegettem pl a borsay szabi képeit.
a szak dolgozatomhoz?
Jó lenne!
Előre is kösz!!!
Vagy nem!
Persze már fékem se volt, az is csöpögött a zsírtól. 5 zsepi és mentem haza káronkodva. Ez egy Tescós vacak, univerzális sprahehhe volt. De nem "szilárdult" meg zsírrá. Pókhálószerűen repült mindenhová.
Most lehet hogy hülyeséget fogok írni, DE:
nem kell vastagon befújni a láncot. Én úgy ellenőrzöm, elég vastag- e, hogy 130-al megyek 2-3 KM-t, megállok, és megnézem, mennyire meleg. Ha langyos, nem kell több. Hideg sose lessz, mert ugye rendesen forog. De ha nagyon kevés a spray, akkor csörög is. Menet közben, 30-40nél a láncoldali térded húzd el a tanktól. Hallani fogod, ha csörög-e.
Azt ajánlom, menny kereskedésbe, ők 3-4EFt-ért tökéletes minőséget adnak. Nekem az előző tulaj sose mosta le, csak fújta. 4 éves zsírt 3 órán keresztül kapargattam, 2 órát mostam brigéciollal. Ekkor rájöttem, hogy aranyszínű a széle.
Most a SHELL a menő nálam, ott a tescós szar is. A féket a B3 teljesen kipucolta szétszedés nélkül.
Hát én ennyit tudok.
Ennyit tudok segíteni. Nekem ez bevált.
Nagyon szívesen!
panka@vizslamail.hu
nagyon jól estek a szavaid. Nincs kedved privátban is levelezni? Megadnám az email címem.
Köszi a bíztatást, nagyon rám fér. Hihetetlenül szeretnék megtanulni motorozni és ezért mindent meg is fogok tenni!!!