Köszi, kb azokat nézegettem én is. Az pontosan mit takar, hogy régebbi, évjárat kb?
Mire kell odafigyelni, hogy ha nem akarsz egy széthajtott szart venni?
Sziasztok!
Mostanában vennék egy kis robogót ideiglenesen olyan 50-60ezer ft körül. Ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni, hogy milyen robogót érdemes venni (japán vagy olasz...tipusú) és milyen vonzatai vannak egy ilyen robogó vásárlásának (átíratási költség stb.).
Segíségeteket előre is köszönöm.
"visszairatni" csak ugy lehet ha forgalomba helyezteted, azaz vizsgaztatni kell
hivd fel a helyi kpmet hogy mi a teendő szerintem
nem lesz egyszerű az tuti
Hello Mindenkinek! Szeretnék venni egy Aprilia Rs 125-ös motort viszont a motor 50-es papírokkal van, és az lenne a kérdésem, h vissza lehet-e íratni a papírjait 125-ösre? Ha igen, akkor hogyan, és hol? Előre is köszönöm annak, aki válaszol!
Hello Mindenkinek! Szeretnék venni egy Aprilia rs 125-ös motort. Viszont a motor 50-es paírokkal van. A kérdésem a következő lenne: vissza lehet majd íratni a motor papírjait 125-ösre? Ha igen, akkor hogyan? Előre is mindenkinek köszi!!
Hát ha a motor nem akar kiesni a helyéből akkor ne negyon foglalkozz vele!
Amúgy ha eddig nem volt akkor lehet valami rögzítetlenség valahol.Rezonálni csak a motortól tud!+a kipufftól.
Na végigtapogattam az egész motort. Most mégis úgy érzem, hogy talán 4000es fordulatnál a legnagyobb a rezonancia, illetve amikor magas fordulatról visszaengedem. Az az érdekes, hogy a blokk, a kipufogó nem igazán rezonál, inkább az ülés alatti rész (akkumulátor környéke), és a váz. Mitől lehet ez? El sem tudom képzelni..
Hali!
Mit gondoltok, mitől lehet az, ha egy motor egyik napról a másikra elkezd vibrálni? Nem látható módon, csak ha rajta ülsz, akkor érezni az ülésen, a lábtartón, a markolaton.. Mindenhol. Amúgy nem fordulatszám függő a dolog, nagyjából az egész tartományban ugyanolyan intenzitású. Plíz help!
Szevasztok! Azt vajon mér csinálhatja a motorom hogy amikor beindítom leáll, amikor meg balra fordítom a kormányt akkor meg jobb ra megy pótkocsi miközben 3zsák búzacsirát simán el tudna húzni és egyébként is 308 HUF a benzin...hát mért van ez? Valaki tudna nekem segíteni??
Hát tényleg hagyom a HYO-t, szomszédban van egy 250-es, kicsit látszik rajta a "durva munka"
De az SV és a Er6-f közül a kawa tetszik jobban, mivel teljes idomos. Tudom hogy az SV-hez is van teljes idom, csakhát ahhoz még külön meg kellene venni. Meg nekem az SV-s oldalról kicsit "biciklis" hatású
hát ja a üteműek nyomatékosabbak
de én a helyedben nem cserélném le az elfantot. jol megy jo lis néz ki
persze sokat fogyaszt viszonylag de akkor a helyedben inkább vennék egy 250 4 ütemű endurot.
ijenekkel mászkálnak futárok mer keveset eszik és ebben azért van már kakaó.
Tutis, én azt tanácsolom, ha van lehetőséged, próbáld ki mind a 3 fajta motort, és érezni fogod a külömbséget. A V2-től pedig szerintem nem kell tartani, hamar kiismerkető és elég mókásan lehet vele motorozni! A HYO-ról redig én is lebeszélnélek, mert amellett, hogy tetszetős és vannak benne jó teknikai dolgok (pl.: fordított első teló), a kidolgozás minősége elég silány! Igaz, hogy erőssebb valamivel mint az Sv, de azért, mert az még karburátoros. (csak halkan jegyzem meg, hogy az Sv kb. 15 perc alatt fel lehet hozni ugyanolyan erősre a környezetvédelmi tiltás kiiktatásával..... ) Ja és még egy dolog: a HYO kötelező szervízintervallumai 4000 km-enként vannak, szemben az suzuki 6ezrével
asszonta hogy szutyokul megy ,legalábbis egy 2ütemü 125-ös után amugy én minap ráültem a red baron-ban szép nagy nekem tetszik.másik érv mellette hogy mivel 4 ütemü nemanyiraerös a blokkja
ezér valszeg sosenem kell belenyulni amig túl nem adsz rajta, vagy rommá nem töröd
amúgy ez lenne az első motorod?
tény hogy sok sv van a piacon de mért baj ez?
sok olcsó alkatrész van a bontóban
és elöb utobb mindenki eldobja egyszer a vasat ,vagy elütik ,nekem az elöbbi sikerült
bár szerintem szarjál bele és vegyél egy 1100-es suzuki katanát
Mire kell odafigyelni, hogy ha nem akarsz egy széthajtott szart venni?