Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd végig alaposan a gyár által kiadott fényezéseket

Abböl tudod hogy gyári e festés vagy nem

aztán közelröl nézd végig a matricázást abbol láthatod hogy ujrafestették vagy nem.

Nézd végig az indexekeburáit ha valami eltérö akkor láthatod hogy lepatantak.

Hát kb ennyit tudsz szerintem igy külsöröl.

Ha beniditod nézd a kipufogot illetve beinditás elött is néz bele.
Ha kék füst jön ki belöle felejtös...


Hallgasd az alapjáratot fö hogy szép egyenletes legyen

Azt mikor mész vele (ha biztos vagy a dolgodba ) engedd el a kormány igy megtudhatod hogy hogy áll az egyenes futás..


Hát én ezekröl tudok ha valami nem helyes azt jelezétek de szerintem ezekre kell figyelni.
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni, ugyanis 600-as k4-est szeretnék venni. Megvan a kiszemelt példány, állitólag 12000km-es, első gazdás a motor.Sajna egy szolnoki motorokkal üzletelő "kereskedőn" keresztül veszem meg (talán). Mire ügyeljek, a motornál,(esetleges meghibásodások)? Esetleg a nepperről valami infó? A motorpiac-on hirdet 30-9295257 a száma sok használt motort árul, tán amcsiból valók. üdv mindenkinek és kellemes ünnepeket v.mint motorozást!
Próbáld nála. http://www.gixxer.hu/mzx211/profile.php?mode=viewprofile&u=11 9
Ritka a jó állapotú 10 éves cross motor. Zajos blokkra egy éven belül ráköltesz kb. 100 ezret. egyébként pedig hobbi motorként használva 125-ös be évente egy dugattyú. A 250-be pedig két évente ugyanez. Odafigyelést igénylő hobbi, nincs tágulási tartály a motoron és az esetleges vizhiányra ügyelni kell. Érzékeny még a keverék olajra is. Min. 3500ft egy liter olaj 30-40 liter benzinhez, kannában odafigyelve keverendő. Teleszkópok elengedik az olajat évente egyszer az elöl legalább 15000ft. Hátsó teleszkóp javitása sok esetben nem megoldható, vagy igencsak húzós. Nem elhanyagolható a benzin fogyasztás sem ami óránként egy teli tank, ha húzod a szarvát. mindent egybevetve költséges hobbi aminek alternativája lehet egy forgalmi nélküli nagy enduró ami a nyomába sem ér a legöregebb pályagépnek sem.
Hali.
Tudnátok segíteni hol lehet olcsó bukógombát venni olyan 10-15 ezer körül gixer 750 re váltás utáni 2000 es évjárat.
Elöre is köszke a segítséget.
vega, köszi a segítséget, bár én hót hülye vagyok elektromosságba, de az ellenállásos ügyet egy sima elektromos srác megcsinálja könnynen nem?és az olcsó is...
CSá!!!!!4
Én azt szeretném kérdezni,hogy ha veszek egy jó állapotú 94-95 ös krosszt, akkor milyen márkát (Szerintem Honda), meg hogy mennyi mondjuk a fenntartása egy ilyennek??Leszámítva hogy sokat zabál!!
Eyg szezont kibír egy dugóval????
Aki tud segítsen légyszi!Köszi!
nagyteljesitményű ellenállás párhuzamosan kötése orvosság a bajra. Ez az olcsóbbik megoldás. Van még +égő bekötés vagy digit relé beszerzése.
valaki pls segítsen!Vettem 4 db faxa indexet az NSR-hez, az elsőjket feltettem, már így is duplázódott a villogási seb. és ha a hátsót is rárakom akkor meg már kurvagyors, vagy nem is villog.mit lehet ezzel csinálni?csak relé segíthet ezen?mennyi lenne egy nagyobb?köszi előre is
Köszike a segitséget rájöttemn mi volt a problema.1 mindenki azt mondta 7 8 ál kerék.Na nem,hanem 9 10 nél de ott nagyon.2 kettöbe is kerék de 11 nél ha csutkázom ezeket persze még nem mertem ez az én gyávaságom és bénázásom volt.De arra amit irtál wins hogy gáz,picit visza,utána csutka már 3 4ezertöl kerék szal meg vok elégedve és köszke a segítségeteket.Béna fasz voltam e van

(ezekre akor jötem rá amikor egy r1 erl gyorsultam és gondoltam elhuzoma 2 öt 14 ig és 11 12 felvette a gecibe)
Levettem a tankot, így már nagyjából hozzáfértem, de a tankról nem lehet levenni... Mind1, köszi a segítséget!
Talán ha a tankot leveszed. De ez csak tipp a részemről
Sziasztok!
Gyors segítségre lenne szükségem!

A képen látható oldalidomot 250es Banditról hogy lehet leszedni? A benzincsaphoz szeretnék hozzáférni, de így nem igazán megy... :-/ Alul egy csavart, ami tartotta már kicsavartam, viszont én úgy látom, mintha 2db szegecs (!!!) is tartaná. Gondolom ez biztos nem így van, mert valahogy tuti le lehet szedni, nem?
Sürgős lenne!
Előre is köszi a választ!
Szia!!

B kat-os jogsim van meg is haladta a 2 évet.Motorból viszont mult évben raktam le a nagy A-t.Remélem igazad van 1 kicsit meg is nyugodtam.Külföldöt nem is tudtam,hogy ilyen kikötés is van na mind1 ilyenekből tanul az ember.

Na szia
Szevasz!

Nem vagyok motorszereleő, sem autószerelő, így csak tippként fogadd amit mondok.

Ha csörgő hangot hallasz a blokkból, és azt csak egy fordulatszám tartományban, akkor szerintem annak az oka, mint ahogy TE is írtad a lánc lesz, vagdalózik a lánc, és az csattog, csörög. Picit kell rajta húzni, és akkor már rendben is lesz a dolog. Gondolom a motorokon is van feszítési lehetőség a vezérműláncon.
olaj!? Ez egy eléggé húzós, és fogós kérdés. Valóban lehet henger fej, de ha van rajt olaj hűtő, és az a vízzel érintkezik, akkor ott is lehet egy tömítés, és akkor csak piti dolog. Viszont az olajhűtő, miért érintkezne a vízzel!? Tehát szerintem, ha van rajt olajhűtő, akkor annak a blokkon kívől kellene lennie, hogy a levegő hűtse, ne pedig az így is minimális víz, hűtőfolyadék.

ezek csak totál tippek, mint ahogy írtam a levél elején is, nem vagyok motor szerelő. Ennyi ragadt rám különböző problémák miatt.

üdv.:
hg3[961] ma 00:10Hello!
Nemrég vettem egy CBR 600 F2-est.(1991) Van vele 2 problémám is. Az egyik,hogy amikor a motor már elérte az űzemi hőmérsékletet,akkor 2000 és 2200-as fordulatszám között elkezd csörögni.Nagyob fordulatnál ez a hang elmarad.(a motor jobb oldalából jön a hang,onnan,ahol a vezérlánc található.)((legalábbis szerintem ott van))Amig a motor hideg(inditás után 10-15 perc),addig ennek a hangnak nyoma sincs.
A másik gond pedig az,hogy az olaj valamilyen úton-módon belejut a hűtőrendszerbe és ott krémszinű hab képződik.Valaki erre azt mondta nekem,hogy hengerfejes.Elvittem egy sráchoz aki az olajfilter melletti ,,kiugrást" szétszedte és megállapitotta,hogy az egy valamiféle olajhűtő,és ott rossz valami tömités.
Szeretném megkérni azt akinek volt már hasonló problémája a motorján,hogy legyen olyan kedves és segitsen nekem megoldani ezt a helyzetet.Köszönöm. hg3@freemail.hu

válasz erre
Kedves NSR!

Szinte tök mindegy, hogy mit csinálsz, milyen motorral, és milyen jogosítvánnyal vezetsz, ha a rendőr meg akar büntetni, akkor meg fog büntetni.
Véleményem szerint, hogy ha ilyen terveid vannak, akkor első körben, ne reklámozd senkinek, hogy ne vadásszanak Rád! Aztán utána meg bízzál abban, hogy a rendőr normális, és nem igazán akar basztatni. sajnos a törvény, az törvény. Ha a rendőr ezzel tisztában van, hogy nem csak köbcentiméter korlát van, hanem teljesítmény is!? akkor ... könnyen a rossz végére kerülsz annak a bizonyos nemi szervnek.

Ismersz milyen vagyok, én fostos lennék ehhez. Nem kockáztatnám a folyaatos büntetést, vagy akár komolyabb szankciókat. (nem tudom, hogy meddig fajulhat el a dolog)

Üdv.:
MatulA+
Hali!
Nem tudom, hogy hogy kéne viselkednie pontosan a motorodnak, de az tuti, hogy egy 600as is feláll 1esben gázra hátsókerékre. A lényeg amúgy az lenne, hogy hiába rángatnád csak simán a kormányt, az nem sokat segítene. A technika valahogy így néz ki (ha hülyeséget írok, akkor javítsatok ki - azt tudom, hogy 600ason és drz400-on így működik):
-Amikor kicsit meghaladod azt a fordulatot, ahol egykerékre lehet emelni, egy pillanatra visszaengeded a gázt, ekkor egy kicsit lebukik az eleje a motorféktől, és ezután megint rákúrsz egy nagyot. Ekkor már fent is van az eleje.
-Szerintem 750essel már annak is működnie kéne, hogy nem csutkán ugyan, de folyamatosan gyorsulsz, és amikor eléred a "bűvös" fordulatot, akkor húzol neki egy fullgázt. (úgy, hogy előtte nem engeded vissza) A lényeg az, hogy közben persze ne bújj be a plexi mögé, és ne dőlj előre, hanem próbáld valamennyire kinyújtani a kezed, és ahelyett, hogy teljesen lenn ülsz a motoron, minél jobban a lábtartókra terhelni, hogy azokon legyen a súly. Amikor meg már fenn van egykeréken, és meg is tudod ott tartani, akkor vissza lehet csüccsenni majdnem teljes súlyoddal az ülésre.
A lényeg, hogy MINDIG LEGYEN A LÁBAD A HÁTSÓFÉKEN!!!
Fokozatosan próbálkozz az egyre hosszabb kerózásokkal, először csak a motor erejéből, aztán próbáld egyre föntebb hozni az elsőkereket, minél inkább közelítve az egyensúlyi ponthoz. A végső lépés az, hogy teljesen egyensúlyban vagy a motorral, és a hátsó féket (meg a motorféket) már úgy használod ennek megtartásához, mint a gázt (de nehogy ezzel próbálkozz elsőre, mert általában abból nem sok jó sül ki... )
Sok sikert!
Szevasz!

Pont a Gyorshajtás, yard,és ... topicban beszélgettünk erről. ha van B kategóriás jogosítványod, ami már elhagyta a kezdő jogosítványt, akkor semmi gond nincsen. Amúgy ha ez az első jogsítványod, akkor létezik a kezdő jogosítvány, és akkor valóban két év no utas, két no külföld motorral.

Viszont, szerintem egyik rendős sem fog basztatni az miatt, hogy viszed magaddal utast, de jó ha tudod, jogában áll büntetni! Legyél normális, és hibát elismerő. Ne kekeckedj a rendőrrel, és szállj le a motorról, és persze bukó, maszk levesz. Hidd el ilyen apróságok sokat számítanak.

Állítottak már meg sokszor, és szinte sose voltam bekötve autóval, gyorsan mentem motorral, és mégis a közel tíz év alatt 2000 Ft-t büntetést fizettem. Kop-kop-kop!

cső
MatulA+
Hello!
Nemrég vettem egy CBR 600 F2-est.(1991) Van vele 2 problémám is. Az egyik,hogy amikor a motor már elérte az űzemi hőmérsékletet,akkor 2000 és 2200-as fordulatszám között elkezd csörögni.Nagyob fordulatnál ez a hang elmarad.(a motor jobb oldalából jön a hang,onnan,ahol a vezérlánc található.)((legalábbis szerintem ott van))Amig a motor hideg(inditás után 10-15 perc),addig ennek a hangnak nyoma sincs.
A másik gond pedig az,hogy az olaj valamilyen úton-módon belejut a hűtőrendszerbe és ott krémszinű hab képződik.Valaki erre azt mondta nekem,hogy hengerfejes.Elvittem egy sráchoz aki az olajfilter melletti ,,kiugrást" szétszedte és megállapitotta,hogy az egy valamiféle olajhűtő,és ott rossz valami tömités.
Szeretném megkérni azt akinek volt már hasonló problémája a motorján,hogy legyen olyan kedves és segitsen nekem megoldani ezt a helyzetet.Köszönöm. hg3@freemail.hu
mondjuk nekem még nincs ezzel tapasztalatom de soxor hallottam már...
Meg de soxor nem szólnak érte egy szót sem...
Sziasztok!!

Kezdő motoros vagyok és meg szeretném kérdezni azt hogy elvileg én nem vihetek 2 évig senkit.De ha én viszek majd mégis valakit és a rendőr megfog akkor megbüntet??
Vagy enyit számítana hogy még nem hangoltattam a sportdobot a mocihoz?Enyit csaknem hoyg egybe sem naon emeli az elejét csak 1 2 centit ami lofasz.
Hali.

Segitséget szeretnék kérni srácok.Nekem egy 2000 es évjáratu váltás utáni gixxerem van 750.Szép jolmegy sportdob stb.Na most nekem a kerekezéssel lenne a kérdésem.Mindenki ódát regél hogy 1 2 öbe csutka gáz és hopp fent van nekem valahogy ez egybe se sikerál hiába kurom rá 8 ezertöl a csutkát akkor is maimum 1 2 centit emeli el.Ha persze dupla csutkát adok már 6 tol felvenné de nekem midnenki azt mondja hoyg sima gázra is kéne.Na most ez télleg igy van vagy van ennek vmi különleges technikája.Vagy én vagyok nehéz a 100 kilomal?Vagy egyszerüen egy szart vettem?
Lehet nekem is húzni kéne a motort hátra? Segítsetek pls.

Elöre is köszke.