Sziasztok!
Tudna nekem vki abban segíteni, hogy hol tudnék beszerezni Kawasaki GPZ 400R-hez szelepszár szimmeringet? A vezérműláncot, hengerfejtömítést már nem is merek keresni....
Ha egy frankó motoros bolt címét megosztanátok velem(ahol vannak Kawasakihoz cuccok) azt nagyon megköszönném!Kata
Nem fogadja el a rendőr! Sőt! :(((((( De ha bemész az okmányirodába és elkezdődik a jogosítványkészítés procedúrája, akkor ott kapsz egy 2 oldalas A4-es dokumentumot, ami igazolás arra, hogy folyamatban van a plasztikkártya készítése. Azon minden adat + fénykép + a vizsgáid időpontjai, kategórái rajta vannak, azt elfogadja a rendőr, ha mindenféle okmányirodás bélyegzővel ellátták. Én áprilisban így jártam 1 hétig.
Nekem tegnap azt mondták a Közlekedési Főfelügyeletnél, hogy az igazolással, amit adtak, már lehet vezetni. Jövő héten megyek az ocsmányirodába, gondolom ott ezt az igazolást beszedik, és adnak helyette egy ideiglenes jogsit.
Az volna a kérdésem,hogy elfogadja-e a zsaru igzoltatáskor azt a vizsgaigazolást ,amit a közlekedésfelügyeletnél kaptam jogosítványként vagy éppen annyit számít,mintha nem lenne jogsim?
Azt hittem én kis naiv,hogy hétfőn levizsgáztam,és hétvégén már legálisan szaladhatok minden izgalom nélkül,de nem számoltam az okmányiroda nevű borzalommal!
Előre köszi a hozzászólásokat.
Vezzessetek óvatosan!
Üdv.
Hell! motoros klub-ot szeretnénk alapítani. Vagyunk páran, de sajna nem tudjuk h kezdjünk neki. Aki jártas az ügyben az segítsen.(léccci) előre is kösssssz!
600-as sportgépeknél a sor4-ek a fordulatszám tetején erősek, alul és középen gyengébbek, a V2 (duci=750) alul és középen... sem annyira erős, pár évvel le vannak maradva a fejlesztéssel, kompromisszum a 3hengeres Triumph 675. V4-es 600/750/675 sportgépről még nem hallottam.
A végletekig leegyszerűsítve: a V blokkok nyomatékból mennek, a sor-blokkok meg fordulatból.
lényegében ennyi.
Az, hogy most le fogsz-e nyomni lámpától elstartkolva egy sornéggyel egy V2-őt, nos, a henger-elrendezés itt sem biztosíték a "győzelemre", ugyanis a sornéggyel nagy fordulatról startolva =- elveri a V2-es Ducimici-t (gondolom, erre voltál kíváncsi).
Haveromé, neki a 2.0 Td van. Strapabíró. Fogyasztása nem túl jó kb 8-9 l viszont megy kb 140-160-al simán. Motort nem túl nehéz beledobni, bár egy rámpa az nagy segítség. Mi rámpa nélkül csináljuk bár mi erőemelők vagyunk :) Sok helyre le is tudott rögzíteni, és fixen elfér benne akár egy épített low-rider is. Ha többet akarsz róla tudni megadom a haverom számát, ő már 3 éve nyúzza.
Ide írom a kérdésem mert talán ebbe a topicba való a legjobban a többi közül.
Tehát vegyünk alapul egy 600ccm-es motort... Meik a legerősebb a dugattyúelrendezés szerint??
1 hengeres, 2 hengeres soros, 2 hengeres V, 3 hengers soros, 4 henegers soros, vagy 4 hegeres V
Azt szeretném megkérdezni hogy letöltöttem innen a klippek közül az:SRT itt a jó idő-t,és nem tudom egyszerüen lejátszani bármivel probálkozok is .Elinditja a lejátszást de különböző szinek jelenek és csak árnyalaltokat lehet látni.Akkor most nekem nincs olyan progim amivel le tudnám játszani vagy rosszul töltötték fel a klipet?
hellosztok!
azt szeretném kérdezni hogy miért nem tudok videót feltölteni? 100% nál mindig kiírja azt hogy HTTPError: 403! kérlek segítsetek! minél hamarabb!
köszi
Sziasztok! abban kérnék segítséget, hogy tudja -e valaki hogyan lehet levizsgáztatni egy 50-esként használt gépet rendszámosra. Mi a menete és hol lehet?
Tudna nekem vki abban segíteni, hogy hol tudnék beszerezni Kawasaki GPZ 400R-hez szelepszár szimmeringet? A vezérműláncot, hengerfejtömítést már nem is merek keresni....
Ha egy frankó motoros bolt címét megosztanátok velem(ahol vannak Kawasakihoz cuccok) azt nagyon megköszönném!Kata