Értem, az a szándékom,hogy ha már újra megszoktam a motort,mint közlekedési eszközt,(mert egészen más világ,mint az autó, ebben ugye egyet értünk?..) én is komolyabbat szeretnék,de a tanuláshoz gondoltam elég egy kisebb is vagy tévedek?
A fenntartása szerintem hasonló, mint egy nagyobb köbcentis(125-250, biztosításm adó, nélkül persze ) 4 ütemű robogónak. Az 50-essel letaposnak a Hungárián, nem beszélve egy két főútvonalról.
Megnéztem most a hirdetéseket, szinte csak papírok nélküli robogókat lehet taláni.
Lelked rajta, de hobbinak nem vennék. Inkább várni kb. 400 e Ft-ig, ott már lehet jobban válogatni.
Szép állapotú 80-as évekbeli Suzuki GSX250-esek (kéthengeres, GS 500 előd..olyan mint a 450-esem volt) szoktak lenni akár 200-ért is, de a fiatalabb, egyhengeres Suzuki TU 125-250 is fellelhető ebben az ársávban. Ezek már egész jó közlekedési eszközök..főleg ennyi pénzért
El.
Csak ha utolérsz egy BKV buszt 3x meggondolod hogy kielőzz és eltapossanak vagy szívd a dízelfüstöt hazáig.
És egy 50-es annyit eszik mint egy jól karabantartott ezres swift.
Az agility meg talán 3 literrel megelégszik.
Ennyi pénzel max egy 125-ös Kymco agilytit tudsz megvenni reálisan.
Esetleg egy lestrapált Aprilia leonardo 125-öst.
Elég sok szopás lesz az üzembentartás mert a kínálat legalljáról kell szemezgetni és azok nem véletlen kerülnek ennyibe.
én sem a motor felszerelésére gondoltam és a felszerelésre is meg van a pénz...alapvetően nem kifejezetten erre irányult a kérdés inkább a motorra vonatkozott..mindenesetre kösz!
neked kell védőfelszerelés, nem a motornak(nadrág 20 e, kabát30 e, kesztyű 10 e, bukósisak 40 e, csizma 20 e a minimim). Ez alsó hangon 120 e Ft. Marad 80 a motorra.
Szia,kösz,hogy írtál..."A"kategóriám van és természetesen "B" és"C" is de nyilván az "A" a döntő. Nem versenyezni csak városban való közlekedésre,kisebb túrákra szeretném a mocit,Pest vonzásában.
100 és 200 ezer között lesz pénzem rá, csak használt motorban gondolkodtam és majd akkor veszek hozzá felszerelést,ha már meg van a motorom.
Üdvözöllek benneteket! Egy nagy segítséget kérnék tőletek,akinek van ebben tapasztalata. 56 éves vagyok, fiatal koromban sokat motoroztam, segédmotorral és 125-ös motorokkal is de aztán sok évtizeden keresztül csak autóval közlekedtem(család stb.)nem részletezném. Most eljött az ideje,hogy újra átnyergeljek,szándékom van vásárolni egy robogót, de tanácstalan vagyok,mert amióta utoljára motoron ültem azóta óriásit változott a kínálat és a motorok teljesítménye is. Kérlek benneteket segítsetek mit volna célszerű vásárolni? Azt hozzá kell tennem,hogy 182 cm magas és 100 kg vagyok,nyilván ez is fontos a vásárlást illetően és az sem elhanyagolható gondolom,hogy gyakorlatilag újra meg kell szoknom,hogy nem 4 ,hanem két keréken gurulok:) Várom megtisztelő segítségeteket,üdvözlettel István.
Üdvözletem
Tanácsot vagy épp tippet szeretnék kérni hátha találkozott már valaki ilyen problémával. Tehát amiről szó van az egy Yamaha XT 600 3tb .
Melegítés során egyszer csak leállt pár percnyi rugdosás után sem tudtam bele életet lehelni és miután levettem a gyújtást és megrúgtam egyből indult ! Tehát a probléma igazából az, hogy ha rá adom a gyújtást nincs szikra viszont minden műszer visszajelző működik. Ha nincs ráadva gyújtás akkor viszont van szikra de viszont se világítás sem a műszerek nem működnek! Valakinek valami tipp hogy mi rakoncátlankodik ?
úgy hogy betolod, lefotózzák mérnek féket aztán kitolod
ha 2 tükör rajta van a világítócuccok-gumik-kipufogó e-betűsek kb senki nem foglalkozik más egyébbel
üzemórától nem kell fosni, csak az öregek nem értik a lényegét
olyat keress aminek az van a forgalmijában amit szeretnél
mert ha más van benne azt át nem iratod az életben se
Egyáltalán nem akarok így járni. Csak egyrészt érdekelt, hogy hogyan vannak akkor fenn így eladó motorok. Elvileg nem is EXC hanem EXE, arról meg én azt tudom, hogy nem kell generálozni, ilyen gyakran, de szólj ha tévedek.
Gondolom Te sem szeretnél egy "Hivatalos okirattal való visszaélés-hamisítás" bűncselekmény miatti eljárást magad ellen. És más sem kísérli meg. Mert ha 12kW-ról lenne szó akkor talán nem szólnak.
De majd háromszoros teljesítmény?! És ez üzemórás motor. Nagyjából 40-50 üzemóránként generálozni kell. Megéri Neked?
Pl
GSX250
TU 125