Az igen barátom kapott ez áldást
De ennek a motornak meg sem kottyan :)
Ha hiszed ha nem egy 125dtr adtam érte +20e mert észre vette hogy első kerékbe 8-as van
a blokkja tökéletes volt 3 hónap állás után is 1 rúgásra indult
külalakilag volt viharvert, csak az ülése 12 pénzbe volt anno
én egy bajai embernek adtam el utána ahogy néztem pestre került, utána nem tudom
ja a monster matrica nem az én bűnöm
amit egyedül utáltam benne az volt hogy 90es tempónál előjött valami rezonancia aztán zsibbadt a lábam tőle
csináltattam egy 32es fogaskereket hátra a hosszútáv aszfaltokhoz így nem jött elő a rezonancia ellenben elég bénán gyorsult, végre se ment jobban, de kényelmesebb volt
mentem evvel néha napi 5-600km távot is
néha erdélyben a hegyekben össze-vissza
ha valami lógna rajta van egy komplett vázam, lengőkar himba stb tökéletes, bár nem hinném hogy valaha is baj lesz evvel agyon se lehet verni
200ért adtam el, most mennyi volt az ára?
olyan 5 éve még az enyém volt
dobhatnál pár képet hogy néz most ki, elég sok órámba tellett mire gyári állapotba hoztam, előtte eléggé szedett-vedett volt szegényke
persze hogy átírják, semmi köze a tulajdonjoghoz a jogsinak, csak ugye nem vezetheted
fekete ar350? yamaha indexekkel?
amúgy nem függ össze a jogsival az átíratás
a biztosításnál van olyan kérdés hogy jogsi kategória, de én mindig a b kategóriát írom oda is mint a kocsihoz
Hello!
Egy kis segítséget kérnék!
Elcseréltem a 125dt- egy 350ccm cagiva ar-ra minden papirja megvan a cagivanak muszaki majus végéig van.
Adásvetelit csináltunk a tegnapi napra de a csávó azt mondta majd jövőhét penteken megy bejelenteni hogy eladta.
Nekem 15napom van onnantól higy átirjam a nevemre a motort viszont nincs meg ra jogsim csak aprilis közepén kezdem el. 1-2 ismerősöm azt mondta jogsi nélkül is a nevemre iradhatom a motort igaz ez?
Azt tudom ha át is lehet akkor új törzsköny eredet vizsga stb... Ez mind penz
Sziasztok!
Történt egy kis baleset a klubbunkban. Összementunk ketten, és az egyik motorban 30.000 feletti kar keletkezett. Ha kitoltünk egy betétlapot, és beadjuk a biztositonak, mi fog torténni? Mi az eljárás pontosan? Válaszokat köszönöm! (arra gondoltam, hogy kijon a biztosito? miket fog kerdezgetni? az okozó motorját is megnézi? dátumot kérdez? stbstbstb)
Azt kérdezed, mi a legjobb lopásgátló eszköz? Lakhelyemből fakadóan, adhatnám Neked a jobbnál jobb tippeket ilyen-olyan műszaki "kütyükombókat" illetően, de mindettől függetlenül, én mégis azt javasolnám: élj inkább társasági életet ott, ahol a motorodat tárolod. Nincs jobb egy mindig ráérő, ablakban/ajtóban ácsingózó mindent látó és halló bácsinál, néninél... Az ilyen "humán alarm detector"-oknak csupán egy hátránya van: de kifizetődő lehet...
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni. Tegnap lett kész a vadiúj doboztartó konzolom. Suzuki Gsxf 750es motorom van 2001es évjáratú. Egyébként anyagi megfontolásból magam gyártottam le hosszas tervezgetés után. A szerkezet elég masszív, nem remeg, nem hajlik. Próbáltam nagyobb tempónál is, nem vettem észre változást. Ami viszont elsőre megijesztett, kb. 60-70es tempónál ha elengedem a kormányt elkezd szitálni a kormány és ez egyre fokozódik míg rá nem tartok. Hazaérve megrángattam mindent a motoron, nem lóg, kotyog semmi. Kipróbáltam a motort dobozok nélkül, úgy semmi gond nem volt, a szokásos egyenes futás. Fel az oldaldobozokat úgyse semmi, fel csak a hátsót úgy meg újra szitál.
Végül is a kérdésem, veletek fordult-e már ilyen elő? Másnak akinek van hátsó doboza tapasztalt-e ilyet, vagy ha jól megmálháztátok a gépet ? Hogyan lehetne csillapítani a jelenségen? Hozzáteszem ha fogom a kormányt semmit nem lehet észlelni az egészből!
Üdv: Zoly
Sziasztok! Egy kis segitségért fordulok hozzátok. Van egy k5ös 600as mocim és egy olyan probléma jelentkezik nála, hogy amikor beinditom a mocit és menet közben felpörgetem 13-14 ezerig szó nélkül veszi a fordulatot. Egy kis idő után pedig 9ezren már szinte nem is megy, és kis fordulaton sem húz úgy ahogy kellene. Aztán leállitom újra elinditom és megint jó, majd ismét kis idő után jelentkezik ez a probléma. Én a computerre tippelek, mert amikor leállitom és megint gyújtást adok gondolom azzal a számitógépet is resetelem.Vagy a másik amire még gondolok, van benne riasztó, esetleg az zavrhat be!? Ha esetleg valaki tapasztalt ilyet vagy hallott kérem segitsen. Köszi előre is!
A neten láttam ilyen videót ahol a hiper ultradrága zárakat tesztelték.A százezer körüli technikákat ha jól emlékszem kézi erővel 10perc alatt vágták szét.Abban a videóban azt mondta aki tesztelte,hogy inkább aggass a vasadra 3-4 kicsivel olcsóbbat.Akkor talán nem lesz kedve a tolvajnak a sok zár szétbarmolásához,hanem keres egy másikat amin csak egy van.
Van benne logika szerintem.
vannak videók hogy az elvághatatlan láncokat is simán elvágnák pillanatok alatt, persze nem a kínai piacos 6-800milis vágókkal
de a 70+ ezres láncok is könnyen megadják magukat a másfél méteres csapszegvágóknak
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek mi a legjobb lopásgátló eszköz? Azt szeretném, hogy ne tudják ellopni a motort. Valamilyen lánc zár hasonló kéne, lehető legjobb minőségben. Tehát nem amikor elmentem láncot venni és mondtam az eladónak, hogy olyan láncot adjon amit nem lehet elvágni. Mondta, hogy van, x ezre/méter, csak mennyit vágjon.
Köszi
Felelőtlen vagy ész gonosz. Ész tudd meg, hogy dágaszág lesz mire az a motor forgalomba lesz helyezve. Ész tudd meg aszt isz, hogy nálunk cak magyar motorral lehet közlekedni!
Ez a tényen nem változtat.
Felelőtlenül vettél egy motort. Most meg fogod a fejed mi legyen.
Semmi baj nem az én dolgom, csak mondtam, hogy kellett volna ha van sütnivalód.
Ha sikerül valahogy elintézned, szívesen olvassuk a topicban hogyan csináltad
De ennek a motornak meg sem kottyan :)
Ha hiszed ha nem egy 125dtr adtam érte +20e mert észre vette hogy első kerékbe 8-as van
külalakilag volt viharvert, csak az ülése 12 pénzbe volt anno
én egy bajai embernek adtam el utána ahogy néztem pestre került, utána nem tudom
ja a monster matrica nem az én bűnöm
amit egyedül utáltam benne az volt hogy 90es tempónál előjött valami rezonancia aztán zsibbadt a lábam tőle
csináltattam egy 32es fogaskereket hátra a hosszútáv aszfaltokhoz így nem jött elő a rezonancia ellenben elég bénán gyorsult, végre se ment jobban, de kényelmesebb volt
mentem evvel néha napi 5-600km távot is
néha erdélyben a hegyekben össze-vissza
ha valami lógna rajta van egy komplett vázam, lengőkar himba stb tökéletes, bár nem hinném hogy valaha is baj lesz evvel agyon se lehet verni
200ért adtam el, most mennyi volt az ára?
Szabolcsinak adtad el? Testvíírnek?
Amúgy nagyon jól megy picit gyűrű hangja van de az semmi.
blokkján újítottál valamit amúgy?
dobhatnál pár képet hogy néz most ki, elég sok órámba tellett mire gyári állapotba hoztam, előtte eléggé szedett-vedett volt szegényke
persze hogy átírják, semmi köze a tulajdonjoghoz a jogsinak, csak ugye nem vezetheted
Akkor bemegyek az okmányirodaba kifizetek egy zsak penzt es atirjak a nevemre jogsi nélkül?
amúgy nem függ össze a jogsival az átíratás
a biztosításnál van olyan kérdés hogy jogsi kategória, de én mindig a b kategóriát írom oda is mint a kocsihoz
Egy kis segítséget kérnék!
Elcseréltem a 125dt- egy 350ccm cagiva ar-ra minden papirja megvan a cagivanak muszaki majus végéig van.
Adásvetelit csináltunk a tegnapi napra de a csávó azt mondta majd jövőhét penteken megy bejelenteni hogy eladta.
Nekem 15napom van onnantól higy átirjam a nevemre a motort viszont nincs meg ra jogsim csak aprilis közepén kezdem el. 1-2 ismerősöm azt mondta jogsi nélkül is a nevemre iradhatom a motort igaz ez?
Azt tudom ha át is lehet akkor új törzsköny eredet vizsga stb... Ez mind penz
Történt egy kis baleset a klubbunkban. Összementunk ketten, és az egyik motorban 30.000 feletti kar keletkezett. Ha kitoltünk egy betétlapot, és beadjuk a biztositonak, mi fog torténni? Mi az eljárás pontosan? Válaszokat köszönöm! (arra gondoltam, hogy kijon a biztosito? miket fog kerdezgetni? az okozó motorját is megnézi? dátumot kérdez? stbstbstb)
Szedd le a dobozt viccet félre téve, nehezebb kormányvégsúly segít valamennyit.
Tanácsotokat szeretném kérni. Tegnap lett kész a vadiúj doboztartó konzolom. Suzuki Gsxf 750es motorom van 2001es évjáratú. Egyébként anyagi megfontolásból magam gyártottam le hosszas tervezgetés után. A szerkezet elég masszív, nem remeg, nem hajlik. Próbáltam nagyobb tempónál is, nem vettem észre változást. Ami viszont elsőre megijesztett, kb. 60-70es tempónál ha elengedem a kormányt elkezd szitálni a kormány és ez egyre fokozódik míg rá nem tartok. Hazaérve megrángattam mindent a motoron, nem lóg, kotyog semmi. Kipróbáltam a motort dobozok nélkül, úgy semmi gond nem volt, a szokásos egyenes futás. Fel az oldaldobozokat úgyse semmi, fel csak a hátsót úgy meg újra szitál.
Végül is a kérdésem, veletek fordult-e már ilyen elő? Másnak akinek van hátsó doboza tapasztalt-e ilyet, vagy ha jól megmálháztátok a gépet ? Hogyan lehetne csillapítani a jelenségen? Hozzáteszem ha fogom a kormányt semmit nem lehet észlelni az egészből!
Üdv: Zoly
kint maradt az utcán még a kulcs is benne volt
senkinek se kellett....... szóval szart kell venni
Van benne logika szerintem.
de a 70+ ezres láncok is könnyen megadják magukat a másfél méteres csapszegvágóknak
Van jobb meg kevesbe jobb zarral,z is ar fuggo.
Abust asszem a motoroazis forgalmaz.
Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek mi a legjobb lopásgátló eszköz? Azt szeretném, hogy ne tudják ellopni a motort. Valamilyen lánc zár hasonló kéne, lehető legjobb minőségben. Tehát nem amikor elmentem láncot venni és mondtam az eladónak, hogy olyan láncot adjon amit nem lehet elvágni. Mondta, hogy van, x ezre/méter, csak mennyit vágjon.
Köszi
Felelőtlenül vettél egy motort. Most meg fogod a fejed mi legyen.
Semmi baj nem az én dolgom, csak mondtam, hogy kellett volna ha van sütnivalód.
Ha sikerül valahogy elintézned, szívesen olvassuk a topicban hogyan csináltad