Supermoto ügyben kérnék segítséget!!!!!Több helyen is olvastam hogy a supermotokba elore 3,5-es kereket hátra 4,25-öst tesznek!!!Nekem előre 3-as lenne hátra pedig 3,5-es.Ezzekkel a vékonyabb kerekekkel is lehet supermotot építeni vagy inkább csak a vastagabbakal célszerű????
A segítséget előre is köszönöm!!!!!
Újért valóban nem vészes. Ez az ár.
Hozzátartozik, hogy nekem régi rendszerü és 50forintos meretü a lapka és a kupak tetejére kell tenni. Ezek szerint a nagyobb felület miatt nem volt nekem problemás a befogás.
Az árat az anyagminőség dobja meg szerintem, valamint a megmunkálás nehézsége.
Kössz mégegyszer a segítséget, a manual nekem is megvan hozzá, pont ugyanaz a német, meg a kawasaki. com-ról is leszedtem az ábrákat, értékeket. Mostmár majd boldogulok.
Természetesen, de baromi nagy az anyag 57 mb igy előkutattam a cd-t amin a motoros oldalak vannak lementve, ami nem vóót egyszerű mert van vagy 5 csak html oldalakkal de megven a két oldal amiről én is letöltöttem őket na itt megtaláltok mindent pajtik és kedvetekre mazsolázgathattok.
Nincs mit pajti örülök ha segíthettem, van manualom kawasaki zx6r-hez csak az a gáz hogy német nyelvü de ábrák beállítási értékek....stb minden benne van ha kell szólj és átküldöm azt is bár valami más emil kell mint a freemail mert kicsit nagyocska
Kössz az infot Fukeneh nagyon sokat segítettél, ha még van kérdésem, mert biztosan van hozzád fordulok bizalommal. Kicsit sok rajta a szám első ránézésre, de majd eligazodok rajta. Mégegyszer kössz!
Nem a köszörülés volt drága hanem az a szerszám amivel be tudta fogni , a síkköszörűs is elekrtomágneses asztalon próbálta csak hogy ez egy kb 8 mm átmérőjú kör lapocska amit olyan kis felületen fog a mágnesasztal hogy amint hozzáért a köszörükő abban a pillanatban kilőtte ezért kellet a befogószerszám. De azt hogy beköszörülés után viszi el felületedzeni??? Hát nem tudom nekem elég kurtán hangzik de távol álljon tőlem hogy osszam az észt mert a felületedzés terén nem igazán vagyok jártas csak picit fura hiszen elég parányi ez a korong. Ha jól emlékeszem darabja 2500-3000 ft volt 2002-ben, de viszont olyan pontos lett mint egy svájci óra csak beraktam és olyan szelephézegom lett mint a gyári. Azóta is tipp topp, bár az igazsághoz hozzá tartozik hogy azóta csak cirka 6-8000 km mentem a régi Z vel. Amúgy nem lehet olyan egyszerű ezt a kis mütyürt legyártani mert pontosan akkora átmérőjűnek kell lennie, mert ha nem akkor oldal irányban kotyog, és hangyafasznyi pontossággal olyan vastagnak is kell lennie mint amit a méret megkíván, és mindez kisseb mint egy egy forintos, abban viszont igazad van hogy az én köszörüsöm is mondta hogy nagyon sokat baszakodott a köszörüléssel mert nagyon kemény az anyag és nagyon apró fogásonként tudta csak elérni a kért méretet.
Gyömröi út mellet egy pici szakadt gépmühely, de ezt a mühelyt nem javasolnám neked, mert nem vagyok megelégedve velük, nem túl precizek és elég trehányak. Régebben Lakamoton keresztül is lehetett gyártatni, de sajnos az a lehetőség megszünt már, persze egy telefont megér, mert ez több mint 1 éve volt.
Azt mondták, valami csapagyötvözet, amit a köszörülés után még elvittek felület edzésre.
Gyártást szerintem kevesen vállalnak, de eredetiből köszörülni szerintem a hengerfej köszörűsök tudnak legjobban. A köszörüléshez nem nagyon kell szerszám, mert a jobb síkköszörűk elektromágnessel rögzítik a munkadarabot, de a hagyományos befogás sem túl körülményes. Nekem azt mondta a gépműhelyes, hogy az a gond ezzel csak, hogy nagyon pici fogásokkal lehet csak köszörülni a keménysége miatt, nagyon kopik a köszörű és sok idő mire elkopik.
Jól átcsesztek, nekem 800HUF-ert köszörülték darabját, szerencsére nem kellet mind a 16-ot
1500ért már újat is csináltak, megfelelő anyagból, felület edzéssel.
Lehet hogy ezért jutott csődbe ez a gépműhely?
Sziasztok!
Valamelyikőtök használ power commandert? Érdemes egyáltalán használni, ha csak utcán használom a gépet, nem pályán? Hol lehet ilyet venni? Mennyiért?
Lehet, hogy egy kicsit sok volt a kértdés!
Jaja pontosan azokkal a kis mütyűrökkel kell variálni, nem olyan körülményes mint ahogy gondolnád, csak egy mérés és utánna ha nem bassza el az ember akkor csak össz kell szerelni, most melóhelyen vagyok de ha hazatéptem átküldöm a táblázatot, arra majd figyelj ha szétkapod hogy a végkupakok amik a képen az a legfelső henger alakú dolgok azok ugyan arra a szelapre kerüljenek mint amin voltak. Amúgy tényleg nem egy ördöngős dolog csak össze kell rakni és jól lemérni bár ha jól szeretnéd csinálni, és előzetes infók alapján anyagilag is belefér akkor érdemes, lekapni a hengerfejet és megnézni hogy a szelepfészkek milyen állapotban vannak-e és hogy van, koromlerakódás, rendesen tudnak zárni a szelepek vagy sem ha minden ok akkor ez csak egy hengerfejtömítés cserét jelent anyagilag, bár ha nem tapasztalsz semmi füstöt vagy olajfogyást akkor ezt elhalaszthatod egy késöbbi időpontra, amúgy csak leméred a mostani szelephézagot kiszámolod milyen tárcsa kell a pontos előírt értékhez és megrendeled vagy legyártatod aztán szelepfedél le, vez.tengelyek ki, és tárcsák berak az egész nem több mint 2 óra. A vezérműtengelyeknél figyelj arra hogy jelre állítsd a két tengelyt nagy bazi jelölés van rajta nem lehet eltéveszteni, és jelen kell összerakni is!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szerintem azokat kell cserélni ugye amiket pirossal megjelöltem. De hogy ez ennyire körülményes lesz nem gondoltam, de meg szeretném csinálni mert szeretem, ha szépen muzsikál. Megy a kép:
Ja bocsi a 20 -25-rugó csak a lapkák voltak itt igazán a szerszám volt viszonylag drága mert a síkköszörűsnak mágnes asztala van de olyan kis csöpp ez a lapka hogy amint hozzáért a köszörőkő azonnal kilőtte igy csinálni kellet valami befogó szerszám félét, azt sajnálom hogy nem vettem meg tőle azt a szerszámot lehet hogy pár ezret rádobva megkaptam volna csak azt elbasztam pedig most neked is jól jöhetet volna, de ha még megvan itt pesten az a szaki akkor meg tudja csináln szerintem.
Igen ugy tudsz szelephézagot állítani hogy ezeket a kis lapkákat cserélgeted, ezeket lehet rendelni különböző túlméretes formában, az emiledre megpróbálok átküldeni egy táblázatot a lapocskákkal kapcsolatban ezt tanulmányozd és ha bármi van szólj ha tudok segítek.
Supermoto ügyben kérnék segítséget!!!!!Több helyen is olvastam hogy a supermotokba elore 3,5-es kereket hátra 4,25-öst tesznek!!!Nekem előre 3-as lenne hátra pedig 3,5-es.Ezzekkel a vékonyabb kerekekkel is lehet supermotot építeni vagy inkább csak a vastagabbakal célszerű????
A segítséget előre is köszönöm!!!!!
Tudnátok nekem segiteni?Használt gumit szeretnék venni hátra.Hol érdemes megnézni Budapesten??
Hozzátartozik, hogy nekem régi rendszerü és 50forintos meretü a lapka és a kupak tetejére kell tenni. Ezek szerint a nagyobb felület miatt nem volt nekem problemás a befogás.
Az árat az anyagminőség dobja meg szerintem, valamint a megmunkálás nehézsége.
Motor manual I.
Motor manual II.
Remélem megtaláljátok rajta azokat amire nektek szükségetek van.
a cimem ha igen: gergo.nyari@edag.hu
Köszi
A táblázatot meló után küldöm nincs elfelejtve.
Azt mondták, valami csapagyötvözet, amit a köszörülés után még elvittek felület edzésre.
Gyártást szerintem kevesen vállalnak, de eredetiből köszörülni szerintem a hengerfej köszörűsök tudnak legjobban. A köszörüléshez nem nagyon kell szerszám, mert a jobb síkköszörűk elektromágnessel rögzítik a munkadarabot, de a hagyományos befogás sem túl körülményes. Nekem azt mondta a gépműhelyes, hogy az a gond ezzel csak, hogy nagyon pici fogásokkal lehet csak köszörülni a keménysége miatt, nagyon kopik a köszörű és sok idő mire elkopik.
1500ért már újat is csináltak, megfelelő anyagból, felület edzéssel.
Lehet hogy ezért jutott csődbe ez a gépműhely?
Valamelyikőtök használ power commandert? Érdemes egyáltalán használni, ha csak utcán használom a gépet, nem pályán? Hol lehet ilyet venni? Mennyiért?
Lehet, hogy egy kicsit sok volt a kértdés!
ninjakiller@freemail.hu